МЕТОД INQUIRY ТА СПІЛЬНОГО ВИКЛАДАННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ (5 КЛАС)

Про матеріал
МЕТОД INQUIRY ТА СПІЛЬНОГО ВИКЛАДАННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ (5 КЛАС)
Перегляд файлу

Наталія ПОНОМАРЕНКО

вчитель-методист, вчитель, Комунальний заклад «Ліцей №11» Кам’янської міської ради, м. Кам’янське? 

lunavalunava2010@gmail.com

МЕТОД INQUIRY ТА СПІЛЬНОГО ВИКЛАДАННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ (5 КЛАС) 

Метод Іnquiry  - метод досліджень; центр вирішення конкретної проблеми та  відповідей на ключові запитання, розроблений американським вченим Йозефом Швабом 1960 роках[1,с.3]. Намагаючись адаптувати цей метод для спільного викладання під час проведення уроків математики і технологій, математики і української мови, можна досягти високих результатів у вивченні певних тем. Використовуючи  Іnquiry можна з’ясувати:

  •  які теми, викликали у здобувачів освіти більшу зацікавленість;
  • що ви робили з тією цікавістю;
  •  що вони при цьому відчули;
  • як можливо спрямувати зацікавленість  учнів;
  • як розпалити спалах мотивації та  критичного мислення;
  • як надихнути вивченню математики , технологій, щоб це приносило радість

Відчуття трьох  головних «що» під час навчання методом Іnquiry :

- що ви побачили?

- що ви відчули?

- що вас здивувало?

») від основного навчання та допомагають їм надолужити важкі теми,  взявши на Метод «витягування». Учні, у яких слабкий рівень знань з математики, «відривають» («витягують себе роль консультанта. 

Метод Іnquiry спонукає переосмислити хід процесу навчання. Коли цей метод пов'язаний із  спільним викладанням, то з’являться «творчий безлад» плану у вивченні певних тем. План оформлює вчитель, а ведуть учні . Це практикує предметну рівність у вивчені і математики , і  технологій водночас, підкреслює їх автентичність у контексті кожного окремого предмету.

Одна з ключових відмінностей методу Іnquiry – бачення розумного, здібного, допитливого учня, майже, як партнера для навчання. Отже, бачити світло в кожній дитині- це інтригує учнів і зацікавлює їх. Іnquiry- вчителі питають більше ніж розповідають, застосовуючи правильний вид запитань. 

Образ  безстрашного вчителя, що не втручається і дозволяє робити дітям те, що їм хочеться, але у певній рамці тем. Це ті вчителі, що:

-  завжди будуть поряд з учнями, не дивлячись на онлай-урок;

- охайно структурують знання;

- максимально добре знають свій предмет, щоб наблизити його до інтересів учнів; 

- мають сильний підбір стратегій і підходів;

-  готові розділити свою пригоду з учнями;

-  готові сказати важливі слова: «Я не знаю, але мені цікаво, давайте дізнаємось»;

- вони не просто виступають посильним провідником, а знаходяться в епіцентрі серед учнів, знають «що, де і як». 

- хотять вивести учнів на вищий рівень, що ті побачили повну картину певної теми;

-  працюють із цікавістю, із запитанням, із розумінням, що приваблює учнів в навчанні;

- щоб мати змогу вчити їх далі, вони  слухають, спостерігають,  реагують на те, що учні досліджують і показують їм, що самі мають бути чудовими творцями.

Метод Іnquiry спонукає переосмислити методи навчання.

Начальний цикл складається з :

-особистих роздумів та міркувань;

- дослідження;

- дізнання;

- поглиблення;

- висновків;

-дії;

-включення в роботу.

Джерела :

1.Кейт Мердок «Метод Іnquiry», с. 256

2. https://youtu.be/TFrrKr4fGg8 



















 

 

 




 

Додатки

Додаток А

Урок «Математичні бутерброди»

 

https://lh3.googleusercontent.com/R1mW096CEdIZ0VMgM3X5KNU_GWxQJnk33i33HVhKfq1tnvKQetVLNVXZrz31ZYmHHakpa34Vhzstvm8bWQlYAml1XEwXopnsrI7WqFj_3ChTMFHIzV5qlAxAmcDudnfcSz1RW1XytHOmUD4SVR3rBQ

 

https://lh6.googleusercontent.com/vx5lkhK4L2O1JbLaL8mnXxub0KPyJRh_YlTJBQQHWZI7cl5fo_PVm4E04DWgjvAupEzfjjFCwfArny4g15Rt9ve2mlJgPccFCHIC-u2NbOnI64-h8cDjk_ww1VHHwe8HEPXGqk-Flakevm0z_Jgs4A

 

https://lh5.googleusercontent.com/HNbtdTQZui59D2B-LL37y6Mk_ry1uC76YdMRybajk7JTHKEEFiV14EvcFjuKbPLXFWEWPMgTozkAeo_p0BN8WbmFEp_ZZlqZXNE3IKNzuML72A8-LyqLnv5ZLbBYMkm_WKVvijrkPzXAD7mvPLGvuA











 

Додаток Б

Урок математики і української мови

«Куля. Сфера та Прикметники»

 

https://lh6.googleusercontent.com/GXu3yn8GYwLeDPlYsmIgnZs8xSPV0LuvbIGy9gzymukfSjEsZn9-_Uy91nx1kTGXqfgJfbQhe-C46Yz3UYHC1Z-p-8g9nbY7tvE7o2EgQbtjFiKRfzyWPSRnHbDIUOOX1nUOFQZ_3_gPOM0Rmb89dQ

 

C:\Users\User\Desktop\статья.jpg


 

docx
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку