Метод проектів в навчально-виховному процесі з математики

Про матеріал

Описано досвід використання методу проектів з математики в навчально-виховному процесі в період відвідування учнями пришкільного табору . Описані ключові та тематичні питання, які можна розглядати з учнями 6-го класу

Перегляд файлу

Впровадження методу проектів в навчально-виховний процес з математики

З метою активізації навчальної діяльності учнів, я, як вчитель інформатики та математики, почала впроваджувати в практику своєї роботи елементи інформаційно–комунікативних технологій, зокрема методу проектів.

Особливо доцільним для себе використання методу проектів цього року я знайшла в період роботи пришкільного табору (перші три тижні червня). Саме в цей період вчитель не так сильно прив’язаний до програми та кількості годин, яких не вистачає на вивчення тієї чи іншої серйозної математичної теми. Учні також не перевантажені, а тому з задоволенням приймають участь в таких проектах.

C:\Users\Ира\Downloads\DSC_0271.JPG

6 клас, в якому я викладаю математику і є його класним керівником в цю табірну зміну став математичним. Тоді  доцільно продемонструвати, а навіщо вивчалась теорія, де її можна застосувати. Свої дослідження учні можуть представляюти у вигляді комп’ютерних презентацій.

C:\Users\Ира\Downloads\DSC_0101.JPG

 

Метод проектів може мати різні часові рамки. Я проводила проекти, які реалізувалися, як протягом кількох тижнів так і протягом кількох уроків.

  1. Розпочинаю свою роботу над проектом, з вибору теми, знання дітей по якій би хотіла вдосконалити, або розширити.
  2. Потім продумую тематичні та ключові питання або  так формулюю проблему, щоб зацікавити дітей.

Наприклад, при організації проекту «Чи вмієте ви рахувати?» спочатку чую відповідь: «Звичайно, а що тут складного?!». Потім уточнюю: «А чи все можна порахувати легко?» Тут в деяких учнів закрадаються сумніви… І ми разом відшукуємо ситуації, коли підрахунок вже не здається таким легким.

 

 

 

  1. Слідуючий етап роботи над проектом – структурування. Продумуються основні напрямки роботи над проектом, кількість груп, їх назви, та результати, які б хотіла мати під час реалізації проекту. 
  2. Формуються групи, чи пари і  розпочинається  робота. На цьому етапі вчитель виконує роль консультанта.
  3. По завершенні проекту проводиться  презентація, на якій учні розповідають про результати своєї роботи, та які в них виникали труднощі. Учні, які знайомі з комп’ютерними технологіями, демонструють свої результати у вигляді комп’ютерних презентацій, публікацій веб-сайтів
  4. Оцінювання роботи учнів один одним, а також учителем по розроблених критеріях.

Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів, формує вміння самостійно обирати різні рішення, шляхи отримання інформації, генерування ідей, гіпотез, прогнозування їх розв’язанням.

zip
Додано
8 липня 2018
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку