Описано досвід використання методу проектів з математики в навчально-виховному процесі в період відвідування учнями пришкільного табору . Описані ключові та тематичні питання, які можна розглядати з учнями 6-го класу
Впровадження методу проектів в навчально-виховний процес з математики
З метою активізації навчальної діяльності учнів, я, як вчитель інформатики та математики, почала впроваджувати в практику своєї роботи елементи інформаційно–комунікативних технологій, зокрема методу проектів.
Особливо доцільним для себе використання методу проектів цього року я знайшла в період роботи пришкільного табору (перші три тижні червня). Саме в цей період вчитель не так сильно прив’язаний до програми та кількості годин, яких не вистачає на вивчення тієї чи іншої серйозної математичної теми. Учні також не перевантажені, а тому з задоволенням приймають участь в таких проектах.
6 клас, в якому я викладаю математику і є його класним керівником в цю табірну зміну став математичним. Тоді доцільно продемонструвати, а навіщо вивчалась теорія, де її можна застосувати. Свої дослідження учні можуть представляюти у вигляді комп’ютерних презентацій.
Метод проектів може мати різні часові рамки. Я проводила проекти, які реалізувалися, як протягом кількох тижнів так і протягом кількох уроків.
Наприклад, при організації проекту «Чи вмієте ви рахувати?» спочатку чую відповідь: «Звичайно, а що тут складного?!». Потім уточнюю: «А чи все можна порахувати легко?» Тут в деяких учнів закрадаються сумніви… І ми разом відшукуємо ситуації, коли підрахунок вже не здається таким легким.
Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів, формує вміння самостійно обирати різні рішення, шляхи отримання інформації, генерування ідей, гіпотез, прогнозування їх розв’язанням.