Ціль методу - не вчити читати дітей окремими буквами, а відразу складами через усне чи візуальне (використання візуальних карток) проговорення початку слова і з'єднання у нові слова.
Метод «Ребус »
Ціль методу - не вчити читати дітей окремими буквами, а відразу складами через усне чи візуальне (використання візуальних карток) проговорення початку слова і з’єднання у нові слова.
Етапи:
1.Усний - називаємо одне слово, учень має назвати тільки ПОЧАТОК слова.
Наприклад, КІШКА - КІ, МИШКА -МИ і т.д.
чашка - ЧА
ручка - РУ
вишня - ВИ
мед - МЕ
зебра - ЗЕ
місяць - МІ
дятел - ДЯ
2. Називаємо два слова підряд, а учень з’єднує початки двох слів у нове слово. Наприклад, МАСКА - МАСКА---- МА - МА, КАКТУС - ШАХИ----КА-ШАі.т.д.
пальма-пальма - ПА-ПА
пісок-нарцис -ПІ-НА
курка-чашка - КУ-ЧА
3. Називаєте вже три слова. Наприклад, МАСКА-ЛИСТОК-НАРЦИС----МА-ЛИ-НА.
маска-шишка-нарцис - МА-ШИ-НА
кактус-листок-нарцис - КА-ЛИ-НА
|
|
до |
ба |
|
|
ка |
ша |