Ранкова зустріч в НУШ на тему: "День починається з добра"

Про матеріал

Конспект ранкової зустрічі в НУШ для 1 класу на тему: "День починається з добра". Мета заняття: вивчити з дітьми правила поведінки в класному колективі; привчати дітей говорити приємні слова та робити добрі справи один одному. Використано привітання в ранковому колі, ігри, вправи, складено правила доброти та скарбничку добрих справ.

Перегляд файлу

Конспект ранкової зустрічі у 1 класі

Тема. День починається з добра.

Мета. Вивчати моделі правильної поведінки. Привчати дітей говорити приємні слова і робити добрі справи.

1.Привітання «Добрий день!»

     Учитель і діти стоять у колі, взявшись за руки і говорять:

Треба разом привітатись.

- Добрий день!

 Дружно, голосно сказати:

- Добрий день!

 Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться.

-Добрий день!

Дружно всі, не відставайте.

 День сьогодні прославляйте:

-Добрий день!

2. Створення в класі позитивного настрою.

 Гра «Впіймай посмішку»

      Діти виконують дії, які називає вчитель:

-Посміхніться, «зніміть» посмішку долонькою та «киньте» своєму сусідові.

«Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

Зобразіть на обличчі радість, «подаруйте» її своєму товаришеві.

Відправте повітряний поцілунок.

3. Ознайомлення з правилами доброти

      Добрий - це той, хто допомагає дорослим, не ображає молодших, захищає слабких, ввічливий і уважний до всіх, каже тільки добрі, гарні слова.

  -  Правила доброти дуже прості, треба тільки навчитися їх виконувати:

  • http://laginlib.org.ua/ynfo/garny/foto/13.gifДопомагай слабким, маленьким, хворим.
  • Ніколи не заздри.
  • Бережи природу та охороняй її.
  • Шануй працю інших людей.
  • Допомагай друзям у біді.
  • Прощавай іншим їхні помилки.
  • Не будь жадібним.
  • Люби своїх батьків та близьких.
  • Починай день з усмішки.

4.Гра «Якщо ти добра людина, то  повинен…»

       Умова гри: якщо людина повинна робити те, що я називаю, то плескаєте в долоні, а якщо ні, то нічого не робите.

  1. Допомагати мамі мити посуд.
  2. Робити комусь зле, якщо цього ніхто не бачить.
  3. Не вмиватися.
  4. Берегти рідну природу та охороняти її.
  5. Шанувати працю інших людей.
  6. Бути вихованим, стриманим.
  7. Обманювати, хвалитися.
  8. Насміхатися з чужого горя.
  9. Добре вчитися, багато читати.
  10. Не слухати батьків.
  11. Допомагати друзям у біді.
  12. Ділитися тим, що в тебе є.
  13. Ображати інших.
  14. Захищати слабкого.
  15. Спати на уроках.
  16. Любити своїх батьків.

5. Власні висловлювання. -Продовжіть речення: «Добра людина – це та, котра…»

6. Вправа «Поділись своєю добротою»

     Дітям необхідно заплющити очі, простягти руки, уявити, що на долоньках лежать маленькі сонечка. Через пальчики йде тепло по всій руці, руки відпочивають. Сонячні промінчики зігрівають сто­пи, пальці рук та ніг відпочивають.

       Слід усміхну­тися та говорити добрі слова одне одному, які всім приємно чути.

-Петрик добрий, він навчив мене малювати зайчика.

-Наталя дуже добра, вона допомагає мені поскладати олівці.

-Юрчик добрий, він нікого не ображає.

7.Рефлексія Запитати дітей, що корисного вони дізналися, про що вони  хотіли б розказати своїм батькам. Учні розповідають про те, що їх вразило, схвилювало.

8.Скарбничка добрих справ.

       На дошці оголошень ви бачите у хмаринках добрі справи, які треба виконати сьогодні. Швиденько ловіть їх та із задоволенням виконуйте за власним бажанням:

-Підлити вазони.

-Допомогти окремим учням зробити витинанку.

-Почергувати в класі.

-Поскладати на поличках іграшки.

-Заповнити календар природи.

9.Підсумок. Діти, сьогодні у нас чудовий день - День добра. Сподіваюся, наші добрі справи  зроблять наше життя щасливішим. А ми з вами продовжимо робити добрі справи  і будемо говорити добрі слова, які всім приємно чути.

Хто людям всім добра бажає,
Той і собі добро те має.
Як до людей з добром ідеш,
Ще й світло у душі несеш,
Тебе всі будуть поважати,
І завжди радо величати.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kravets Nadiya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
12209
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку