Календарне планування уроків навчання грамоти за букварем К. С. Прищепи, В. І. Колесниченко на 2017/2018 навчальний рік

Про матеріал

Календарне планування уроків навчання грамоти за букварем К. С. Прищепи, В. І. Колесниченко на 2017/2018 навчальний рік. Складено згідно з розвантаженими та оновленими навчальними програмами для початкової школи.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків навчання грамоти за букварем К. С. Прищепи, В. І. Колесниченко на 2017/2018 навчальний рік

Навчання грамоти

272 години, 8 год на тиждень

№ уроку

 

Тема уроку

Дата провед

Факт. дата

Примітки

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

1

Знайомство з букварем. В. Сосюра «Учися, мій друже». Предмет і слова. Слова – назви предметів

 

 

 

2

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розмалювання малюнків

 

 

 

3

Предмет і слово. Слова – назви предметів

 

 

 

4

Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбування малюнків штрихами відповідної форми

 

 

 

5

Слова – назви дій

 

 

 

6

Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ

 

 

 

7

Слова – назви дій

 

 

 

8

Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ

 

 

 

9

Народні та літературні казки.

 

 

 

10

Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ

 

 

 

11

Слова, що називають ознаки предметів

 

 

 

12

Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ

 

 

 

 

13

Слова, що називають ознаки предметів. Слова з протилежним значенням. Робота з дитячою книжкою №1_______________________________

 

 

 

 

14

Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Розвиток звязного мовлення №1 ________________________

 

 

 

 

15

Повторення про слова – назви предметів, дій, ознак. Узагальнена назва. Поглиблення знань про слова-омоніми. Поняття про слова-синоніми (без термінів)

 

 

 

16

Міжрядкові лінії (надрядкова, падрядкова)

 

 

 

17

Практичне ознайомлення з реченням

 

 

 

18

Похила лінія (коротка, подовжена)

 

 

 

 

19

Слова, що служать для звязку слів у реченні

 

 

 

20

Коротка похила лінія із заокругленням внизу і вгорі

 

 

 

21

Звуки немовні і звуки мовлення

 

 

 

22

Коротка похила лінія із заокругленням внизу і вгорі

 

 

 

 

23

Голосні і приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками

 

 

 

24

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі

 

 

 

 

25

Тверді і мякі приголосні звуки, умовне позначення їх у звуковій моделі

 

 

 

26

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі

 

 

 

27

Помякшені приголосні звуки. Робота з дитячою книжкою №2 ________________________________

 

 

 

 

28

Подовжена похила лінія з петлею внизу. Розвиток звязного мовлення №2 _______________________

 

 

 

 

 

 

29

Склад. Поділ слова на склади. Поглиблення знань про голосні і приголосні звуки

 

 

 

30

Подовжена похила лінія з петлею вгорі

 

 

 

31

Наголос. Наголошений склад

 

 

 

32

Півовал (малий, великий)

 

 

 

 

33

Повторення вивченого про звуки, склад, наголос, речення

 

 

 

34

Овал (малий)

 

 

 

35

Підсумковий урок добукварного періоду

 

 

 

36

Овал (великий)

 

 

 

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

37

Звук [а], позначення його буквами А а. Знак оклику

 

 

 

38

Письмо рядкової букви а

 

 

 

39

Звук [а], букви А а. Закріплення правил поведінки на вулицях міста. Моделювання слів і речень

 

 

 

40

Письмо великої букви А

 

 

 

41

Букви Яя. Позначення буквами Я я звука [а].

 

 

 

42

Письмо рядкової букви я

 

 

 

43

Позначення буквою я мякості попереднього приголосного та звука [а]. Робота з дитячою книжкою №3 ________________________________

 

 

 

 

44

Письмо рядкової букви я в поєднанні з іншими елементами. Розвиток звязного мовлення №3_________________________________________

 

 

 

 

45

Звук [о], позначення його буквами О о

 

 

 

46

Письмо рядкової букви о

 

 

 

47

Звук [о], букви О о. Звуковий аналіз слів

 

 

 

48

Письмо великої букви О

 

 

 

49

Повторення вивчених букв а, я, о

 

 

 

50

Письмо вивчених букв

 

 

 

51

Звук [у], позначення його буквами У у.

 

 

 

52

Письмо рядкової букви у

 

 

 

 

53

Звук [у]. Букви У у. Правила поведінки у громадських місцях

 

 

 

54

Письмо великої букви У

 

 

 

55

Букви Ю ю. Позначення буквами Ю ю  звука [у]

 

 

 

56

Письмо рядкової букви ю

 

 

 

57

Позначення мякості приголосного та звука [у] буквою ю. Робота з дитячою книжкою №4 ______

 

 

 

 

58

 Письмо вивчених рядкових і великих букв. Списування з друкованих букв. Розвиток звязного мовлення №4 ________________________________

 

 

 

 

59

Повторення вивчених букв. А. Мястківський «Неня»

 

 

 

60

Письмо вивчених рядкових і великих букв

 

 

 

 

61

Звук [м], позначення його буквами М м. Закріплення знань про твердість губних приголосних та помякшену їх вимову перед і

 

 

 

62

Письмо рядкової букви м

 

 

 

 

63

Звук [м]. Читання прямих і зворотних складів із вивченими літерами

 

 

 

64

Письмо великої букви М

 

 

 

65

Звуки [н], [н´]. Позначення їх буквами

 Н н

 

 

 

66

Письмо рядкової букви н

 

 

 

 

67

Звуки [н], [н´]. Букви Н н. Ознайомлення з логічним наголосом

 

 

 

68

Письмо великої букви Н

 

 

 

69

Звук [и]. Буква и

 

 

 

70

Письмо рядкової букви и

 

 

 

 

71

Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою №5 _______________________________

 

 

 

 

 

72

Письмо вивчених букв та складів і слів з ними. Розвиток звязного мовлення №5 _______________

 

 

 

 

 

73

Звук [і]. Буква І і. Читання складів і слів з вивченими буквами

 

 

 

74

Письмо рядкової букви і

 

 

 

 

75

Звук [і]. Буква І і. Складання речень та звязного тексту

 

 

 

76

Письмо великої букви І

 

 

 

 

77

Звуки [е]. Позначення його буквами

 Е е. Вимова звука [е] в ненаголошеному складі

 

 

 

78

Письмо рядкової букви е

 

 

 

 

79

Звуки [е]. букви Е е. Практичне ознайомлення зі словами-синонімами (без терміна)

 

 

 

80

Письмо великої букви Е

 

 

 

81

Читання відкритих і закритих складів з вивченими буквами

 

 

 

82

Повторення написання вивчених букв

 

 

 

83

Повторення вивчених букв. Професії

 

 

 

84

Письмо вивчених букв та складів і слів з ними.

 

 

 

85

Робота з дитячою книгою №6 _________________

 

 

 

 

86

Письмо вивчених великих та рядкових букв. Розвиток звязного мовлення №6 _______________

 

 

 

 

 

87

Звуки [с], [с´]. Позначення їх буквами

 С с.

 

 

 

88

Письмо рядкової букви с

 

 

 

 

89

Звуки [с], [с´]. Букви С с. Продовження роботи з логічним наголосом

 

 

 

90

Письмо великої букви С

 

 

 

91

Повторення вивченого про звуки та букви

 

 

 

92

Письмо вивчених букв та складів і слів з ними

 

 

 

93

Режим дня

 

 

 

 

94

Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними

 

 

 

95

Звуки [л], [л´]. Позначення їх буквами

 Л л. Вимова звуків [е] та [и] в ненаголошених складах

 

 

 

96

Письмо рядкової букви л

 

 

 

97

Звуки [л], [л´]. Букви Л л.

 

 

 

98

Письмо великої букви Л

 

 

 

99

Звук [к]. Позначення його буквами К к

 

 

 

100

Письмо рядкової букви к

 

 

 

101

Звук [к]. Букви К к. Читання слів з буквою К

 

 

 

102

Письмо великої букви К

 

 

 

103

Повторення вивчених букв і звуків. Робота з дитячою книгою №7 __________________________

 

 

 

 

104

Списування слів і речень з друкованого тексту.

Розвиток звязного мовлення №7 _______________

 

 

 

 

105

Звуки [р], [р´]. Позначення їх буквами Р р

 

 

 

106

Письмо рядкової букви р

 

 

 

107

Звуки [р], [р´]. Букви Р р

 

 

 

108

Письмо великої букви Р

 

 

 

 

109

Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою ____________________

 

 

 

 

110

Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними

 

 

 

111

Звуки [т], [т´]. Позначення їх буквами Т т

 

 

 

112

Письмо рядкової букви т

 

 

 

113

Звуки [т], [т´]. Букви Т т. У театрі

 

 

 

114

Письмо великої букви Т

 

 

 

115

Повторення вивчених букв і звуків. Практичне ознайомлення із спорідненими словами(без терміна). Робота з дитячою книгою №7 _________

 

 

 

 

116

Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними. Списування з рукописного тексту

 

 

 

117

Звук [п]. Позначення його буквами П п

 

 

 

118

Письмо рядкової букви п

 

 

 

119

Звук [п]. Букви П п. Розвиток звязного мовлення №8. Складання розповіді про своє місто (село)

 

 

 

120

Письмо великої букви П

 

 

 

121

Звук [в]. Позначення його буквами В в

 

 

 

122

Письмо рядкової букви в

 

 

 

123

Звук [в]. Букви В в. На виставці

 

 

 

124

Письмо великої букви В

 

 

 

125

Звук [ш]. Позначення його буквами Ш ш

 

 

 

126

Письмо рядкової букви ш. Розвиток звязного мовлення – складання розповіді про свою школу

 

 

 

127

Звук [ш]. Букви Ш ш

 

 

 

128

Письмо великої букви Ш

 

 

 

 

129

Звук [ш]. Читання слів і речень з вивченими буквами

 

 

 

 

130

Письмо вивчених букв. Списування рукописного тексту

 

 

 

 

131

Повторення вивчених звуків та букв. Вправи на виразне читання. Робота з дитячою книгою №9 __

____________________________________________

 

 

 

132

Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними.

 

 

 

133

Звуки [д], [д´]. Позначення їх буквами Д д

 

 

 

134

Письмо рядкової букви д

 

 

 

135

Звуки [д], [д´]. Букви Д д

 

 

 

136

Письмо великої букви Д

 

 

 

 

 

 

137

Звуки [з], [з´]. Позначення їх буквами З з. Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Вивчення скоромовок

 

 

 

138

Письмо рядкової букви з

 

 

 

139

Звуки [з], [з´]. Букви З з

 

 

 

140

Письмо великої букви З

 

 

 

141

Повторення вивчених букв

 

 

 

 

142

Письмо вивчених букв. Письмо під диктовку

Розвиток звязного мовлення №9________________

__________________________________________

 

 

 

 

 

143

Повторення про тверді і мякі приголосні звуки

 

 

 

 

144

Повторення написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту

 

 

 

145

Звук [й]. Позначення його буквами Й й

 

 

 

146

Письмо рядкової букви й і великої букви Й

 

 

 

 

147

Робота з дитячою книгою №10_________________

________________________________________

 

 

 

 

 

148

Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними.

 

 

 

 

149

Буквосполучення йо. Читання слів з буквосполученням йо

 

 

 

 

150

Письмо буквосполучення йо. Списування з друкованого та рукописного тексту

 

 

 

 

 

151

Закріплення знань про букву «йот» та буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням

 

 

 

 

152

Повторення написання вивчених букв. Письмо під диктовку Розвиток звязного мовлення №10____

____________________________________________

 

 

 

 

 

153

Буква ь (мякий знак). Позначення мяким знаком мякості приголосних

 

 

 

 

154

Письмо букви ь (мякий знак) та слів з мяким знаком

 

 

 

 

155

Буквосполучення ьо. Читання слів з буквосполученнями ьо і йо

 

 

 

 

156

Письмо слів з буквосполученнями ьо та йо

 

 

 

157

Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою №11_________________________________

___________________________________________

 

 

 

 

158

Закріплення написання слів з буквосполученнями ьо, йо. Письмо під диктовку

 

 

 

 

159

Букви Я я. Позначення буквами Я я злиття звуків[йа]

 

 

 

160

Письмо великої букви Я

 

 

 

 

161

Букви Ї ї. Позначення буквами Ї ї звукосполучення[йі]

 

 

 

162

Письмо рядкової букви ї

 

 

 

 

163

Букви Ї ї. Читання слів, речень і текстів з буквами Ї ї. Міста і ріки України

 

 

 

164

Письмо великої букви Ї

 

 

 

165

Повторення про роль букв ю, я в словах

 

 

 

 

166

Письмо вивчених букв та складів і слів з ними. Розвиток звязного мовлення №11_____________

 

 

 

 

167

Закріплення вивчених букв.

 

 

 

168

Письмо великої букви Ю

 

 

 

 

169

Букви Є є. Позначення буквами Є є злиття звуків[йе]

 

 

 

170

Письмо рядкової букви є

 

 

 

 

171

Букви Є є. Закріплення звукового значення букви є на початку складу

 

 

 

172

Письмо великої букви Є

 

 

 

 

173

Повторення вивчених букв. Закріплення слів-антонімів, слів-синонімів

 

 

 

174

Списування з рукописного тексту

 

 

 

 

175

 Звуки [дз], [дз´], позначення їх буквосполученням дз

 

 

 

176

Письмо слів з буквосполученням дз

 

 

 

 

 

177

Звуки [дз], [дз´]. Закріплення вміння читати склади, слова і текст з буквосполученням дз. Робота з дитячою книгою №12________________________

__________________________________________

 

 

 

 

178

Письмо слів з вивченими буквами. Малюнковий диктант

 

 

 

179

Звук [б]. Позначення його буквами Б б

 

 

 

180

Письмо рядкової букви б

 

 

 

181

Повторення вивчених букв.

 

 

 

182

Письмо великої букви Б

 

 

 

 

183

Розвиток зв’язного мовлення № 12 – складання розповіді про свою родину

 

 

 

184

Списування друкованого і рукописного тексту

 

 

 

185

Апостроф. Читання слів з апострофом

 

 

 

186

Письмо слів з апострофом

 

 

 

 

187

Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова слів з апострофом

 

 

 

 

188

Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування друкованого тексту

 

 

 

189

Звук [ж]. Позначення його буквами Ж ж

 

 

 

190

Письмо рядкової букви ж

 

 

 

 

191

Звук [ж]. Букви Ж ж. Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах. Робота з дитячою книгою №13_________________________________

____________________________________________

 

 

 

 

192

Письмо великої букви Ж

 

 

 

193

Звук [дж], позначення його буквосполученням дж

 

 

 

194

Письмо слів з буквосполученням дж

 

 

 

195

Звук [дж], закріплення вмінь читати склади, слова, речення, текст з буквосполученням дж

 

 

 

196

Письмо слів з вивченими буквами

 

 

 

197

Звуки [ц], [ц´], позначення їх буквами Ц ц

 

 

 

198

Письмо рядкової букви ц

 

 

 

199

Звуки [ц], [ц´]. Закріплення звукових значень букв Ц ц

 

 

 

200

Письмо великої букви Ц.  Розвиток звязного мовлення №13________________________________

 

 

 

 

201

Звуки [г], позначення його буквами Г г

 

 

 

202

Письмо рядкової букви г

 

 

 

203

Звук [г]. Букви Г г. Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] в кінці складів, слів

 

 

 

204

Письмо великої букви Г

 

 

 

205

Звук [ч]. Позначення його буквами Ч ч. Робота над орфоепічно правильною (твердим) вимовою звука [ч] перед усіма голосними, крім [і]

 

 

 

206

Письмо рядкової букви ч, складів, слів з нею

 

 

 

207

Звук [ч]. Букви Ч ч. Робота з дитячою книгою №14

____________________________________________

 

 

 

 

208

Письмо великої букви Ч

 

 

 

209

Звук [х]. Позначення його буквами Х х

 

 

 

210

Письмо рядкової букви х

 

 

 

211

Звук [х]. Букви Х х. Інтонаційне читання текстів

 

 

 

212

Письмо великої букви Х

 

 

 

213

Звуки [ґ], позначення його буквами Ґ ґ

 

 

 

214

Письмо рядкової букви ґ

 

 

 

215

Звук [ґ]. Букви Ґ ґ. Засвоєння слів, поданих у букварі зі звуком [ґ], буквою ґ (вимова, читання)

 

 

 

216

Письмо великої букви Ґ. Розвиток звязного мовлення №14

 

 

 

217

Звуки [шч], позначення їх буквами Щ щ

 

 

 

218

Письмо рядкової букви щ

 

 

 

219

Звуки [шч]. Букви Щ щ. Закріплення звукового значення букви щ. Удосконалення навичок читання текстів. Батьківщина

 

 

 

220

Письмо великої букви Щ

 

 

 

221

Закріплення навичок читання. Робота над текстом «Київ»

 

 

 

222

Закріплення навичок письма. Письмо слів, речень з вивченими буквами

 

 

 

223

Подвоєння приголосних. Читання слів з подвоєними приголосними. Робота з дитячою книгою №15_________________________________

 

 

 

 

224

Письмо слів з подвоєними приголосними

 

 

 

225

Робота над прислівями. Читання слів з подвоєними приголосними

 

 

 

226

Списування друкованого тексту

 

 

 

227

Звук [ф]. Позначення його буквами Ф ф. Робота над правильною вимовою звука [ф]

 

 

 

228

Письмо рядкової букви ф

 

 

 

229

Звук [ф]. Букви Ф ф. Закріплення навичок читання.

 

 

 

230

Письмо великої букви Ф

 

 

 

231

Повторення вивчених букв.  Робота з дитячою книгою

 

 

 

232

Голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Закріплення написання вивчених букв. Письмо під диктовку. Розвиток звязного мовлення №15______

 

 

 

 

233

Вимова звука [о]. Читання слів, речень, тексту (с.134)

 

 

 

234

Наголошені та ненаголошені [е], [и]. Закріплення вмінь написання вивчених букв. Списування рукописного тексту (с 135)

 

 

 

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

235

Читання віршів про зиму(136)

 

 

 

236

Закріплення навичок письма. Списування  друкованого тексту (136)

 

 

 

237

Читання віршів про весну. Складання речень за малюнками (138-139)

 

 

 

238

Закріплення вмінь написання вивчених букв. Зоровий диктант

 

 

 

239

Читання віршів про літо. Складання розповіді про літо (140-141). Робота з дитячою книгою №16_____

 

 

 

 

240

Закріплення навичок письма. Списування друкованого тексту.

 

 

 

241

Читання віршів про осінь. Складання речень за малюнками(142-143)

 

 

 

242

Закріплення навичок письма. Списування вірша М. Сингаївського (142)

 

 

 

243

А. Камінчук «Завесніло». Споріднені слова (145)

 

 

 

 

 

244

Закріплення навичок письма. Практичні вправи на перевірку ненаголошених голосних у кореня слова Письмо під диктовку (144)

 

 

 

 

245

Українські народні обрядові пісні. Щедрівки і гаївки (146-147)

 

 

 

 

246

Закріплення навичок письма. Списування друкованого тексту (147). Розвиток звязного мовлення №16_______________________________

 

 

 

 

 

247

Українські народні обрядові пісні. Купальські пісні (148-149)

 

 

 

 

248

 

Закріплення навичок письма. Малюнкових диктант

 

 

 

 

 

249

Повторення вивченого про мякі приголосні звуки. Букви, що вказують на мякість попереднього приголосного звука (150).

 

 

 

 

250

Написання слів з м’якими приголосними звуками. Парні тверді і м’які приголосні звуки (151)

 

 

 

251

«Іванкова сімя» (152)

 

 

 

252

Закріплення навичок письма. Поділ слів на склади.

 

 

 

253

«Наша сімя» (153-154)

 

 

 

 

254

Апостроф. Написання слів з апострофом. Списування скоромовки (155)

 

 

 

255

«Чарівники-помічники» (156)  Перевірна робота. Читання вголос.

 

 

 

 

256

Дзвінка та глуха вимова приголосних звуків. Письмо слів, речень (157)

 

 

 

 

257

Т. Шевченко – великий український поет. «Тополя» (158-159).

 

 

 

258

Списування з друкованого тексту.

 

 

 

 

259

Леся Українка – велика українська поетеса. «Як дитиною бувало» (160-161)

 

 

 

260

Наголос. Склад Письмо слів під диктовку

 

 

 

261

«Сини» (162-163) Робота з дитячою книгою №17__

 

 

 

 

 

262

Удосконалення уміння писати вивчені букви. Виконання творчих письмових робіт. Перевірна робота. Списування.

 

 

 

 

263

І. Франко - великий український письменник і поет. «Плакала киця на кухні», «Гріє сонечко» (164-165)

 

 

 

 

 

264

Закріплення вміння писати вивчені літери. Складання речень за малюнками. Поділ слів на склади, запис слів, речень під диктовку

 

 

 

 

265

Наталя Забіла – відома українська письменниця. «Враз на сонце …» (166)

 

 

 

266

Звуки [дж] ,[ дз],[  дз′] перенос слів з ними

 

 

 

267

За Оленою Ільїною «Буквар і Читанка»

 

 

 

268

Буква « Ю». Звуко - буквений аналіз слів. Розвиток звязного мовлення №17_______________

 

 

 

 

269

Б. Федчук «Азбука»

 

 

 

270

Буква « Я». Звуко-буквений аналіз слів

 

 

 

271

Підсумковий урок. Читання улюблених творів

 

 

 

272

Алфавіт. Повторення написання вивчених букв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
1674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку