Календарне планування уроків навчання грамоти за букварем К. С. Прищепи, В. І. Колесниченко на 2017/2018 навчальний рік. Складено згідно з розвантаженими та оновленими навчальними програмами для початкової школи.
Календарно-тематичне планування уроків навчання грамоти за букварем К. С. Прищепи, В. І. Колесниченко на 2017/2018 навчальний рік
Навчання грамоти
272 години, 8 год на тиждень
№ уроку |
Тема уроку |
Дата провед |
Факт. дата |
Примітки |
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||
1 |
Знайомство з букварем. В. Сосюра «Учися, мій друже». Предмет і слова. Слова – назви предметів |
|
|
|
2 |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розмалювання малюнків |
|
|
|
3 |
Предмет і слово. Слова – назви предметів |
|
|
|
4 |
Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбування малюнків штрихами відповідної форми |
|
|
|
5 |
Слова – назви дій |
|
|
|
6 |
Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ |
|
|
|
7 |
Слова – назви дій |
|
|
|
8 |
Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ |
|
|
|
9 |
Народні та літературні казки. |
|
|
|
10 |
Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ |
|
|
|
11 |
Слова, що називають ознаки предметів |
|
|
|
12 |
Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ |
|
|
|
13 |
Слова, що називають ознаки предметів. Слова з протилежним значенням. Робота з дитячою книжкою №1_______________________________
|
|
|
|
14 |
Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Розвиток зв’язного мовлення №1 ________________________
|
|
|
|
15 |
Повторення про слова – назви предметів, дій, ознак. Узагальнена назва. Поглиблення знань про слова-омоніми. Поняття про слова-синоніми (без термінів) |
|
|
|
16 |
Міжрядкові лінії (надрядкова, падрядкова) |
|
|
|
17 |
Практичне ознайомлення з реченням |
|
|
|
18 |
Похила лінія (коротка, подовжена) |
|
|
|
19 |
Слова, що служать для зв’язку слів у реченні |
|
|
|
20 |
Коротка похила лінія із заокругленням внизу і вгорі |
|
|
|
21 |
Звуки немовні і звуки мовлення |
|
|
|
22 |
Коротка похила лінія із заокругленням внизу і вгорі |
|
|
|
23 |
Голосні і приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками |
|
|
|
24 |
Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі |
|
|
|
25 |
Тверді і мякі приголосні звуки, умовне позначення їх у звуковій моделі |
|
|
|
26 |
Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі |
|
|
|
27 |
Пом’якшені приголосні звуки. Робота з дитячою книжкою №2 ________________________________
|
|
|
|
28 |
Подовжена похила лінія з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення №2 _______________________
|
|
|
|
29 |
Склад. Поділ слова на склади. Поглиблення знань про голосні і приголосні звуки |
|
|
|
30 |
Подовжена похила лінія з петлею вгорі |
|
|
|
31 |
Наголос. Наголошений склад |
|
|
|
32 |
Півовал (малий, великий) |
|
|
|
33 |
Повторення вивченого про звуки, склад, наголос, речення |
|
|
|
34 |
Овал (малий) |
|
|
|
35 |
Підсумковий урок добукварного періоду |
|
|
|
36 |
Овал (великий) |
|
|
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||
37 |
Звук [а], позначення його буквами А а. Знак оклику |
|
|
|
38 |
Письмо рядкової букви а |
|
|
|
39 |
Звук [а], букви А а. Закріплення правил поведінки на вулицях міста. Моделювання слів і речень |
|
|
|
40 |
Письмо великої букви А |
|
|
|
41 |
Букви Яя. Позначення буквами Я я звука [а]. |
|
|
|
42 |
Письмо рядкової букви я |
|
|
|
43 |
Позначення буквою я м’якості попереднього приголосного та звука [а]. Робота з дитячою книжкою №3 ________________________________
|
|
|
|
44 |
Письмо рядкової букви я в поєднанні з іншими елементами. Розвиток зв’язного мовлення №3_________________________________________
|
|
|
|
45 |
Звук [о], позначення його буквами О о |
|
|
|
46 |
Письмо рядкової букви о |
|
|
|
47 |
Звук [о], букви О о. Звуковий аналіз слів |
|
|
|
48 |
Письмо великої букви О |
|
|
|
49 |
Повторення вивчених букв а, я, о |
|
|
|
50 |
Письмо вивчених букв |
|
|
|
51 |
Звук [у], позначення його буквами У у. |
|
|
|
52 |
Письмо рядкової букви у |
|
|
|
53 |
Звук [у]. Букви У у. Правила поведінки у громадських місцях |
|
|
|
54 |
Письмо великої букви У |
|
|
|
55 |
Букви Ю ю. Позначення буквами Ю ю звука [у] |
|
|
|
56 |
Письмо рядкової букви ю |
|
|
|
57 |
Позначення м’якості приголосного та звука [у] буквою ю. Робота з дитячою книжкою №4 ______
|
|
|
|
58 |
Письмо вивчених рядкових і великих букв. Списування з друкованих букв. Розвиток зв’язного мовлення №4 ________________________________
|
|
|
|
59 |
Повторення вивчених букв. А. М’ястківський «Неня» |
|
|
|
60 |
Письмо вивчених рядкових і великих букв |
|
|
|
61 |
Звук [м], позначення його буквами М м. Закріплення знань про твердість губних приголосних та пом’якшену їх вимову перед і |
|
|
|
62 |
Письмо рядкової букви м |
|
|
|
63 |
Звук [м]. Читання прямих і зворотних складів із вивченими літерами |
|
|
|
64 |
Письмо великої букви М |
|
|
|
65 |
Звуки [н], [н´]. Позначення їх буквами Н н |
|
|
|
66 |
Письмо рядкової букви н |
|
|
|
67 |
Звуки [н], [н´]. Букви Н н. Ознайомлення з логічним наголосом |
|
|
|
68 |
Письмо великої букви Н |
|
|
|
69 |
Звук [и]. Буква и |
|
|
|
70 |
Письмо рядкової букви и |
|
|
|
71 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою №5 _______________________________
|
|
|
|
72 |
Письмо вивчених букв та складів і слів з ними. Розвиток зв’язного мовлення №5 _______________
|
|
|
|
73 |
Звук [і]. Буква І і. Читання складів і слів з вивченими буквами |
|
|
|
74 |
Письмо рядкової букви і |
|
|
|
75 |
Звук [і]. Буква І і. Складання речень та зв’язного тексту |
|
|
|
76 |
Письмо великої букви І |
|
|
|
77 |
Звуки [е]. Позначення його буквами Е е. Вимова звука [е] в ненаголошеному складі |
|
|
|
78 |
Письмо рядкової букви е |
|
|
|
79 |
Звуки [е]. букви Е е. Практичне ознайомлення зі словами-синонімами (без терміна) |
|
|
|
80 |
Письмо великої букви Е |
|
|
|
81 |
Читання відкритих і закритих складів з вивченими буквами |
|
|
|
82 |
Повторення написання вивчених букв |
|
|
|
83 |
Повторення вивчених букв. Професії |
|
|
|
84 |
Письмо вивчених букв та складів і слів з ними. |
|
|
|
85 |
Робота з дитячою книгою №6 _________________
|
|
|
|
86 |
Письмо вивчених великих та рядкових букв. Розвиток зв’язного мовлення №6 _______________
|
|
|
|
87 |
Звуки [с], [с´]. Позначення їх буквами С с. |
|
|
|
88 |
Письмо рядкової букви с |
|
|
|
89 |
Звуки [с], [с´]. Букви С с. Продовження роботи з логічним наголосом |
|
|
|
90 |
Письмо великої букви С |
|
|
|
91 |
Повторення вивченого про звуки та букви |
|
|
|
92 |
Письмо вивчених букв та складів і слів з ними |
|
|
|
93 |
Режим дня |
|
|
|
94 |
Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними |
|
|
|
95 |
Звуки [л], [л´]. Позначення їх буквами Л л. Вимова звуків [е] та [и] в ненаголошених складах |
|
|
|
96 |
Письмо рядкової букви л |
|
|
|
97 |
Звуки [л], [л´]. Букви Л л. |
|
|
|
98 |
Письмо великої букви Л |
|
|
|
99 |
Звук [к]. Позначення його буквами К к |
|
|
|
100 |
Письмо рядкової букви к |
|
|
|
101 |
Звук [к]. Букви К к. Читання слів з буквою К |
|
|
|
102 |
Письмо великої букви К |
|
|
|
103 |
Повторення вивчених букв і звуків. Робота з дитячою книгою №7 __________________________
|
|
|
|
104 |
Списування слів і речень з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення №7 _______________
|
|
|
|
105 |
Звуки [р], [р´]. Позначення їх буквами Р р |
|
|
|
106 |
Письмо рядкової букви р |
|
|
|
107 |
Звуки [р], [р´]. Букви Р р |
|
|
|
108 |
Письмо великої букви Р |
|
|
|
109 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою ____________________ |
|
|
|
110 |
Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними |
|
|
|
111 |
Звуки [т], [т´]. Позначення їх буквами Т т |
|
|
|
112 |
Письмо рядкової букви т |
|
|
|
113 |
Звуки [т], [т´]. Букви Т т. У театрі |
|
|
|
114 |
Письмо великої букви Т |
|
|
|
115 |
Повторення вивчених букв і звуків. Практичне ознайомлення із спорідненими словами(без терміна). Робота з дитячою книгою №7 _________
|
|
|
|
116 |
Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними. Списування з рукописного тексту |
|
|
|
117 |
Звук [п]. Позначення його буквами П п |
|
|
|
118 |
Письмо рядкової букви п |
|
|
|
119 |
Звук [п]. Букви П п. Розвиток зв’язного мовлення №8. Складання розповіді про своє місто (село) |
|
|
|
120 |
Письмо великої букви П |
|
|
|
121 |
Звук [в]. Позначення його буквами В в |
|
|
|
122 |
Письмо рядкової букви в |
|
|
|
123 |
Звук [в]. Букви В в. На виставці |
|
|
|
124 |
Письмо великої букви В |
|
|
|
125 |
Звук [ш]. Позначення його буквами Ш ш |
|
|
|
126 |
Письмо рядкової букви ш. Розвиток зв’язного мовлення – складання розповіді про свою школу |
|
|
|
127 |
Звук [ш]. Букви Ш ш |
|
|
|
128 |
Письмо великої букви Ш |
|
|
|
129 |
Звук [ш]. Читання слів і речень з вивченими буквами |
|
|
|
130 |
Письмо вивчених букв. Списування рукописного тексту |
|
|
|
131 |
Повторення вивчених звуків та букв. Вправи на виразне читання. Робота з дитячою книгою №9 __ ____________________________________________ |
|
|
|
132 |
Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними. |
|
|
|
133 |
Звуки [д], [д´]. Позначення їх буквами Д д |
|
|
|
134 |
Письмо рядкової букви д |
|
|
|
135 |
Звуки [д], [д´]. Букви Д д |
|
|
|
136 |
Письмо великої букви Д |
|
|
|
137 |
Звуки [з], [з´]. Позначення їх буквами З з. Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Вивчення скоромовок |
|
|
|
138 |
Письмо рядкової букви з |
|
|
|
139 |
Звуки [з], [з´]. Букви З з |
|
|
|
140 |
Письмо великої букви З |
|
|
|
141 |
Повторення вивчених букв |
|
|
|
142 |
Письмо вивчених букв. Письмо під диктовку Розвиток зв’язного мовлення №9________________ __________________________________________
|
|
|
|
143 |
Повторення про тверді і м’які приголосні звуки |
|
|
|
144 |
Повторення написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту |
|
|
|
145 |
Звук [й]. Позначення його буквами Й й |
|
|
|
146 |
Письмо рядкової букви й і великої букви Й |
|
|
|
147 |
Робота з дитячою книгою №10_________________ ________________________________________
|
|
|
|
148 |
Повторення написання вивчених букв та складів і слів з ними. |
|
|
|
149 |
Буквосполучення йо. Читання слів з буквосполученням йо |
|
|
|
150 |
Письмо буквосполучення йо. Списування з друкованого та рукописного тексту |
|
|
|
151 |
Закріплення знань про букву «йот» та буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням |
|
|
|
152 |
Повторення написання вивчених букв. Письмо під диктовку Розвиток зв’язного мовлення №10____ ____________________________________________
|
|
|
|
153 |
Буква ь (м’який знак). Позначення м’яким знаком м’якості приголосних |
|
|
|
154 |
Письмо букви ь (м’який знак) та слів з м’яким знаком |
|
|
|
155 |
Буквосполучення ьо. Читання слів з буквосполученнями ьо і йо |
|
|
|
156 |
Письмо слів з буквосполученнями ьо та йо |
|
|
|
157 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою №11_________________________________ ___________________________________________
|
|
|
|
158 |
Закріплення написання слів з буквосполученнями ьо, йо. Письмо під диктовку |
|
|
|
159 |
Букви Я я. Позначення буквами Я я злиття звуків[йа] |
|
|
|
160 |
Письмо великої букви Я |
|
|
|
161 |
Букви Ї ї. Позначення буквами Ї ї звукосполучення[йі] |
|
|
|
162 |
Письмо рядкової букви ї |
|
|
|
163 |
Букви Ї ї. Читання слів, речень і текстів з буквами Ї ї. Міста і ріки України |
|
|
|
164 |
Письмо великої букви Ї |
|
|
|
165 |
Повторення про роль букв ю, я в словах |
|
|
|
166 |
Письмо вивчених букв та складів і слів з ними. Розвиток зв’язного мовлення №11_____________
|
|
|
|
167 |
Закріплення вивчених букв. |
|
|
|
168 |
Письмо великої букви Ю |
|
|
|
169 |
Букви Є є. Позначення буквами Є є злиття звуків[йе] |
|
|
|
170 |
Письмо рядкової букви є |
|
|
|
171 |
Букви Є є. Закріплення звукового значення букви є на початку складу |
|
|
|
172 |
Письмо великої букви Є |
|
|
|
173 |
Повторення вивчених букв. Закріплення слів-антонімів, слів-синонімів |
|
|
|
174 |
Списування з рукописного тексту |
|
|
|
175 |
Звуки [дз], [дз´], позначення їх буквосполученням дз |
|
|
|
176 |
Письмо слів з буквосполученням дз |
|
|
|
177 |
Звуки [дз], [дз´]. Закріплення вміння читати склади, слова і текст з буквосполученням дз. Робота з дитячою книгою №12________________________ __________________________________________ |
|
|
|
178 |
Письмо слів з вивченими буквами. Малюнковий диктант |
|
|
|
179 |
Звук [б]. Позначення його буквами Б б |
|
|
|
180 |
Письмо рядкової букви б |
|
|
|
181 |
Повторення вивчених букв. |
|
|
|
182 |
Письмо великої букви Б |
|
|
|
183 |
Розвиток зв’язного мовлення № 12 – складання розповіді про свою родину |
|
|
|
184 |
Списування друкованого і рукописного тексту |
|
|
|
185 |
Апостроф. Читання слів з апострофом |
|
|
|
186 |
Письмо слів з апострофом |
|
|
|
187 |
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова слів з апострофом |
|
|
|
188 |
Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування друкованого тексту |
|
|
|
189 |
Звук [ж]. Позначення його буквами Ж ж |
|
|
|
190 |
Письмо рядкової букви ж |
|
|
|
191 |
Звук [ж]. Букви Ж ж. Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах. Робота з дитячою книгою №13_________________________________ ____________________________________________
|
|
|
|
192 |
Письмо великої букви Ж |
|
|
|
193 |
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж |
|
|
|
194 |
Письмо слів з буквосполученням дж |
|
|
|
195 |
Звук [дж], закріплення вмінь читати склади, слова, речення, текст з буквосполученням дж |
|
|
|
196 |
Письмо слів з вивченими буквами |
|
|
|
197 |
Звуки [ц], [ц´], позначення їх буквами Ц ц |
|
|
|
198 |
Письмо рядкової букви ц |
|
|
|
199 |
Звуки [ц], [ц´]. Закріплення звукових значень букв Ц ц |
|
|
|
200 |
Письмо великої букви Ц. Розвиток зв’язного мовлення №13________________________________
|
|
|
|
201 |
Звуки [г], позначення його буквами Г г |
|
|
|
202 |
Письмо рядкової букви г |
|
|
|
203 |
Звук [г]. Букви Г г. Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] в кінці складів, слів |
|
|
|
204 |
Письмо великої букви Г |
|
|
|
205 |
Звук [ч]. Позначення його буквами Ч ч. Робота над орфоепічно правильною (твердим) вимовою звука [ч] перед усіма голосними, крім [і] |
|
|
|
206 |
Письмо рядкової букви ч, складів, слів з нею |
|
|
|
207 |
Звук [ч]. Букви Ч ч. Робота з дитячою книгою №14 ____________________________________________
|
|
|
|
208 |
Письмо великої букви Ч |
|
|
|
209 |
Звук [х]. Позначення його буквами Х х |
|
|
|
210 |
Письмо рядкової букви х |
|
|
|
211 |
Звук [х]. Букви Х х. Інтонаційне читання текстів |
|
|
|
212 |
Письмо великої букви Х |
|
|
|
213 |
Звуки [ґ], позначення його буквами Ґ ґ |
|
|
|
214 |
Письмо рядкової букви ґ |
|
|
|
215 |
Звук [ґ]. Букви Ґ ґ. Засвоєння слів, поданих у букварі зі звуком [ґ], буквою ґ (вимова, читання) |
|
|
|
216 |
Письмо великої букви Ґ. Розвиток зв’язного мовлення №14 |
|
|
|
217 |
Звуки [шч], позначення їх буквами Щ щ |
|
|
|
218 |
Письмо рядкової букви щ |
|
|
|
219 |
Звуки [шч]. Букви Щ щ. Закріплення звукового значення букви щ. Удосконалення навичок читання текстів. Батьківщина |
|
|
|
220 |
Письмо великої букви Щ |
|
|
|
221 |
Закріплення навичок читання. Робота над текстом «Київ» |
|
|
|
222 |
Закріплення навичок письма. Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
|
|
223 |
Подвоєння приголосних. Читання слів з подвоєними приголосними. Робота з дитячою книгою №15_________________________________
|
|
|
|
224 |
Письмо слів з подвоєними приголосними |
|
|
|
225 |
Робота над прислів’ями. Читання слів з подвоєними приголосними |
|
|
|
226 |
Списування друкованого тексту |
|
|
|
227 |
Звук [ф]. Позначення його буквами Ф ф. Робота над правильною вимовою звука [ф] |
|
|
|
228 |
Письмо рядкової букви ф |
|
|
|
229 |
Звук [ф]. Букви Ф ф. Закріплення навичок читання. |
|
|
|
230 |
Письмо великої букви Ф |
|
|
|
231 |
Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою |
|
|
|
232 |
Голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Закріплення написання вивчених букв. Письмо під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення №15______
|
|
|
|
233 |
Вимова звука [о]. Читання слів, речень, тексту (с.134) |
|
|
|
234 |
Наголошені та ненаголошені [е], [и]. Закріплення вмінь написання вивчених букв. Списування рукописного тексту (с 135) |
|
|
|
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||
235 |
Читання віршів про зиму(136) |
|
|
|
236 |
Закріплення навичок письма. Списування друкованого тексту (136) |
|
|
|
237 |
Читання віршів про весну. Складання речень за малюнками (138-139) |
|
|
|
238 |
Закріплення вмінь написання вивчених букв. Зоровий диктант |
|
|
|
239 |
Читання віршів про літо. Складання розповіді про літо (140-141). Робота з дитячою книгою №16_____
|
|
|
|
240 |
Закріплення навичок письма. Списування друкованого тексту. |
|
|
|
241 |
Читання віршів про осінь. Складання речень за малюнками(142-143) |
|
|
|
242 |
Закріплення навичок письма. Списування вірша М. Сингаївського (142) |
|
|
|
243 |
А. Камінчук «Завесніло». Споріднені слова (145) |
|
|
|
244 |
Закріплення навичок письма. Практичні вправи на перевірку ненаголошених голосних у кореня слова Письмо під диктовку (144) |
|
|
|
245 |
Українські народні обрядові пісні. Щедрівки і гаївки (146-147) |
|
|
|
246 |
Закріплення навичок письма. Списування друкованого тексту (147). Розвиток зв’язного мовлення №16_______________________________
|
|
|
|
247 |
Українські народні обрядові пісні. Купальські пісні (148-149) |
|
|
|
248 |
Закріплення навичок письма. Малюнкових диктант |
|
|
|
249 |
Повторення вивченого про м’які приголосні звуки. Букви, що вказують на м’якість попереднього приголосного звука (150). |
|
|
|
250 |
Написання слів з м’якими приголосними звуками. Парні тверді і м’які приголосні звуки (151) |
|
|
|
251 |
«Іванкова сім’я» (152) |
|
|
|
252 |
Закріплення навичок письма. Поділ слів на склади. |
|
|
|
253 |
«Наша сім’я» (153-154) |
|
|
|
254 |
Апостроф. Написання слів з апострофом. Списування скоромовки (155) |
|
|
|
255 |
«Чарівники-помічники» (156) Перевірна робота. Читання вголос. |
|
|
|
256 |
Дзвінка та глуха вимова приголосних звуків. Письмо слів, речень (157) |
|
|
|
257 |
Т. Шевченко – великий український поет. «Тополя» (158-159). |
|
|
|
258 |
Списування з друкованого тексту. |
|
|
|
259 |
Леся Українка – велика українська поетеса. «Як дитиною бувало» (160-161) |
|
|
|
260 |
Наголос. Склад Письмо слів під диктовку |
|
|
|
261 |
«Сини» (162-163) Робота з дитячою книгою №17__
|
|
|
|
262 |
Удосконалення уміння писати вивчені букви. Виконання творчих письмових робіт. Перевірна робота. Списування. |
|
|
|
263 |
І. Франко - великий український письменник і поет. «Плакала киця на кухні», «Гріє сонечко» (164-165) |
|
|
|
264 |
Закріплення вміння писати вивчені літери. Складання речень за малюнками. Поділ слів на склади, запис слів, речень під диктовку |
|
|
|
265 |
Наталя Забіла – відома українська письменниця. «Враз на сонце …» (166) |
|
|
|
266 |
Звуки [дж] ,[ дз],[ дз′] перенос слів з ними |
|
|
|
267 |
За Оленою Ільїною «Буквар і Читанка» |
|
|
|
268 |
Буква « Ю». Звуко - буквений аналіз слів. Розвиток зв’язного мовлення №17_______________
|
|
|
|
269 |
Б. Федчук «Азбука» |
|
|
|
270 |
Буква « Я». Звуко-буквений аналіз слів |
|
|
|
271 |
Підсумковий урок. Читання улюблених творів |
|
|
|
272 |
Алфавіт. Повторення написання вивчених букв |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1