Метод Тоні Б’юзена: «mind maps» на уроках природничого циклу

Про матеріал
Вдосконаленю не має меж. Одним із таких методів є Інтелект-карти. Вони відображають природний спосіб мислення, інтуїтивно зрозумілі та мають велику цінність для навчання. За менший час дають можливість охопити більше інформації, при цьому учні краще розуміють і запам`ятовують матеріал. В данному кожен знайде багато корисного та цікавого.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Суть цього методу полягає в тому, щоб певним графічним чином зафіксувати свої думки на папері, впорядкувати їх та отримати цілісну картину. Метод Тоні Б’юзена: «mind maps» на уроках природничого циклу

Номер слайду 2

Наочність. (Всю проблему з її численними сторонами можна окинути одним поглядом)Привабливість. (Хороша інтелект-карта має свою естетику, її розглядати не тільки цікаво, а й приємно)Запам'ятовуваність. (Завдяки роботі обох півкуль мозку, використання образів і кольору легко запам'ятовується)Своєчасність. (Інтелект-карта допомагає виявити недолік інформації і зрозуміти, якої інформації не вистачає)Творчість. (Інтелект-карта стимулює творчість, допомагає знайти нестандартні шляхи вирішення завдання)Можливість перегляду. (Перегляд допомагає засвоїти картину в цілому, запам'ятати її, а також побачити нові ідеї)«Мind maps»- це:

Номер слайду 3

2. Вивчаємо нову тему: 9 клас «Будова ока. Зір та бачення».

Номер слайду 4

3. Систематизуємо, візуалізуємо, структуруємо інформацію:

Номер слайду 5

4. Створюємо опорні алгоритми дій:

Номер слайду 6

5. Організовуємо і проводимо контроль знань. Завдання: Доповнити карту знань з теми «Рівномірний рух по колу»

Номер слайду 7

6. Узагальнюємо знання:

Номер слайду 8

Технологія інтелект-карт дозволяє: - Формувати інформаційну, комунікативну, регулятивну компетентностіВізуалізувати процеси мислення та способи діяльності. Організовувати навчально-пізнавальну діяльність. Управляти навчально-пізнавальною діяльністю. Вивчати особистості учнів. Систематизувати і узагальнювати предметний зміст. Пізнавати себе і регулювати свою діяльність.

Номер слайду 9

Висновки Цей метод дає можливість вчителю: • підвищувати мотивації, якість знань, конкурентоспроможність учнів • розвивати предметні та комунікативні компетенції, творчі здібності • активізувати діяльність • виявляти причини когнітивних труднощів • коригувати знання учнів Інтелект-карти відображають природний спосіб мислення, вони інтуїтивно зрозумілі та мають велику цінність для навчання. За менший час дають можливість охопити більше інформації, при цьому учні краще розуміють і запам`ятовують матеріал. Дані карти пов'язують процес пам'яті й творчості, що особливо важливо для організації ефективного навчання на уроках фізики.

Номер слайду 10

Список використаних джерел https://mon.gov.ua/uahttps://www.mindmaps.app/https://minedu.fi/etusivuhttps://osvitanova.com.ua/https://web-academy.com.ua/https://www.xmind.nethttps://coggle.it/?langhttps://osvita.ua/https://www.pedrada.com.ua/https://coggle.it/https://www.schoollife.org.ua/

Номер слайду 11

«Простота – найскладніше в природі»Волощук І. Б. Дякую за увагу!

pptx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку