Інтерпретації, що стосуються зростання. За допомогою інтерпретацій, що посилаються на зростання, ми порівнюємо тестовий бал студента після навчання з оцінкою з аналогічного тесту, даного до навчання. Перший тест проводиться попередньота демонструє, що учень здатний робити до вивченнянового матеріалу. Другий тест дається після вивчення. Отже, два тести повинні дати чітке уявлення про те, що студент дізнався.Іноді ми навіть використовуємо один і той же тест в кожному випадку, а потім обчислюємо різницюоцінки.
Інтерпретації, що посилаються на норми. З інтерпретаціями, що посилаються на норми, мипорівнюємо оцінку, яку студент отримав на тесті, з оцінками якоїсь групи. Для тесту в класі, ця група , як правило, є іншими учнями класу. З інтерпретаціями, що стосуються норм, по суті, класифікуються студенти, які складали тест на тих, хто має найвищі бали, до тих, хто має найнижчі. Якщо студент у верхній частині списку, він або вона отримує «А» або іншу позитивну оцінку. Якщо студент знаходиться внизу списку, він або вона отримує середню оцінку або якусь іншу нижчуоцінка (наприклад, незадовільно).
Інтерпретації, що посилаються на критерії- Метод заснований на порівнянні балів кожного студента з певним попередньо встановленим стандартом або критерієм. Критерієм може бути те, щоб,наприклад отримати "А" вам потрібно набрати від 93% до 100%; будь-який бал від 85% до 92% привів до „B”; оцінки від 78% до 84% привели до "C", а оцінки від 70% до 77% -"D." Тут є багато різних способів, якими ми можемо встановити критерії.
У цьому розділі ми визначили чотири підходи, які вчителі використовують для інтерпретації результатів тестів. За допомогою інтерпретацій, які посилаються на здібності(ability-referenced interpretations), викладачі порівнюють оцінку тесту студента з якоюсь оцінкою того, наскільки добре студент повинен був засвоїти матеріал. За допомогою інтерпретацій, що посилаються на зростання(growth-referenced interpretations), учитель порівнює успішність студента з певної навички з тим, як успішно працював цей студент на початку року. За допомогою інтерпретації,що посилаються на норму(norm-referenced interpretations), викладач порівнює успішність студента на тесті з успішністю інших учнів класу. Нарешті, інтерпретації, орієнтовані на критерії(criterion-referenced interpretations), учитель порівнює результати діяльності учня за тест з деякими заздалегідь встановленими стандартами. Висновок