Методи інтерпретації оцінок

Про матеріал
У цій презентації надано основні способи інтерпретації оцінок. Дуже часто бал нічого не говорить про об'єм засвоєних знань,тому потрібно якось інтерпретувати бал. Тут надано всі плюси та недоліки методів.Кожен може вибрати щось для себе.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерпретація результатів тесту

Номер слайду 2

Чотири методи інтерпретації1) Посилання на можливості(Ability-Referenced Interpretations);2)Посилання на зростання(Growth-Referenced Interpretations);3)Посилання на норму(Norm-Referenced Interpretations);4)Посилання на критерій(Сriterion-referenced interpretations).

Номер слайду 3

Інтерпретації, що посилаються на можливості-результати тестування студента порівнюються з тими, що, на нашу думку, студент мав змогу досягнути, виходячи зі своїх можливостей. Ми очікуємо, що студент із високими здібностями буде краще виконувати тести, ніж середнього рівня студент.

Номер слайду 4

Недоліки методу- Важко отримати оцінку здібностей учня;- Оцінка потребує дуже обережного інтерпретування; - Є багато інших чинників,які впливають на результат тесту;- Часто недооцінюють здібності учнів.

Номер слайду 5

Інтерпретації, що стосуються зростання. За допомогою інтерпретацій, що посилаються на зростання, ми порівнюємо тестовий бал студента після навчання з оцінкою з аналогічного тесту, даного до навчання. Перший тест проводиться попередньота демонструє, що учень здатний робити до вивченнянового матеріалу. Другий тест дається після вивчення. Отже, два тести повинні дати чітке уявлення про те, що студент дізнався.Іноді ми навіть використовуємо один і той же тест в кожному випадку, а потім обчислюємо різницюоцінки.

Номер слайду 6

Мінуси методу- Велика похибка вимірювання;-проблема кривої навчання.

Номер слайду 7

Інтерпретації, що посилаються на норми. З інтерпретаціями, що посилаються на норми, мипорівнюємо оцінку, яку студент отримав на тесті, з оцінками якоїсь групи. Для тесту в класі, ця група , як правило, є іншими учнями класу. З інтерпретаціями, що стосуються норм, по суті, класифікуються студенти, які складали тест на тих, хто має найвищі бали, до тих, хто має найнижчі. Якщо студент у верхній частині списку, він або вона отримує «А» або іншу позитивну оцінку. Якщо студент знаходиться внизу списку, він або вона отримує середню оцінку або якусь іншу нижчуоцінка (наприклад, незадовільно).

Номер слайду 8

Мінуси методу- Часто вчителі неправильно використовують цей метод;-Не несе інформації про знання того чи іншого предмету; -заснований на конкуренції;

Номер слайду 9

Інтерпретації, що посилаються на критерії- Метод заснований на порівнянні балів кожного студента з певним попередньо встановленим стандартом або критерієм. Критерієм може бути те, щоб,наприклад отримати "А" вам потрібно набрати від 93% до 100%; будь-який бал від 85% до 92% привів до „B”; оцінки від 78% до 84% привели до "C", а оцінки від 70% до 77% -"D." Тут є багато різних способів, якими ми можемо встановити критерії.

Номер слайду 10

Мінуси методу- Неправильне використання вчителями;- Учні можуть страждати від некомпетентності вчителя;

Номер слайду 11

У цьому розділі ми визначили чотири підходи, які вчителі використовують для інтерпретації результатів тестів. За допомогою інтерпретацій, які посилаються на здібності(ability-referenced interpretations), викладачі порівнюють оцінку тесту студента з якоюсь оцінкою того, наскільки добре студент повинен був засвоїти матеріал. За допомогою інтерпретацій, що посилаються на зростання(growth-referenced interpretations), учитель порівнює успішність студента з певної навички з тим, як успішно працював цей студент на початку року. За допомогою інтерпретації,що посилаються на норму(norm-referenced interpretations), викладач порівнює успішність студента на тесті з успішністю інших учнів класу. Нарешті, інтерпретації, орієнтовані на критерії(criterion-referenced interpretations), учитель порівнює результати діяльності учня за тест з деякими заздалегідь встановленими стандартами. Висновок

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку