«червоні» — розглянути метод рівносильних перетворень розв’язування нерівностей та пояснити цей метод на прикладах; «сині» — розглянути метод інтервалів розв’язування нерівностей та пояснити цей метод на прикладах; «жовті» — розглянути метод застосування властивостей функцій розв’язування нерівностей та пояснити цей метод на прикладах; «зелені» — розглянути метод заміни змінних розв’язування нерівностей та пояснити цей метод на прикладах.
Етапи роботи за допомогою методу «ажурна пилка»Спочатку учні працювали в «домашній групі». Потім в іншій групі учні виступають у ролі експертів з питання, над яким працювали в «домашній » групі, та отримують інформацію від представників інших груп. Потім учні повертаються у свою «домашню » групу для того, щоб поділитися інформацією, яку їм надали учасники інших груп.
Рефлексія. На уроці ви добре попрацювали, продемонстрували знання, активність, добре мислили. А тепер давайте оцінимо вашу роботу на уроці. Що робили на уроці?Які методи розв’язування нерівностей ми розглянули?Чи досягли очікуваних результатів особисто, клас в цілому? Чому ви так вважаєте?Що сподобалося вам при роботі в технології «Ажурна пилка»?Що можна було організувати краще? Корисніше?Які труднощі виникали у вас протягом уроку?Що тобі допомогло подолати труднощі? (Опорні конспекти, підказки товаришів …). Що ви порадите однокласникам для подолання таких труднощів? Над якими навичками, вміннями ще треба працювати?Що навчилися під час уроку?Що ви відчували під час роботи?
Самооцінка. Потрібно оцінити свою роботу на уроці, виставивши собі від 0 до 3 балів за кожним з критеріїв.1. Я активно працював(ла) у групі — ...2. Я вносив(ла) вдалі пропозиції, що були враховані групою —...3. Я допомагав(ла) іншим учасникам, заохочував(ла) їх до роботи — ...4. Я узагальнював(ла) думки інших та просував(ла) роботу групи вперед — ...