Методи розв’язування нерівностей з однією змінною

Про матеріал
узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Нерівності з однією змінною» ; формувати вміння та навички застосовувати різні методи розв’язування нерівностей (рівносильні перетворення, заміна змінних, застосування властивостей функцій, метод інтервалів)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методи розв’язування нерівностей з однією змінною. Алгебра11 клас(профільний рівень)

Номер слайду 2

Мета уроку:узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Нерівності з однією змінною» формувати вміння та навички застосовувати різні методи розв’язування нерівностей :рівносильні перетворення, заміна змінних, застосування властивостей функцій, метод інтервалів).

Номер слайду 3

„Те, що я чую , я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, набуваю знань і навичок.” Конфуцій

Номер слайду 4

«У»- успішними«С» - спокійними«П» - прогресивними«І» - ініціативними«Х» - хоробрими

Номер слайду 5

Технологія «Ажурна пилка»

Номер слайду 6

«червоні» — розглянути метод рівносильних перетворень розв’язування нерівностей та пояснити цей метод на прикла­дах; «сині» — розглянути метод інтервалів розв’язування нерівностей та пояснити цей метод на прикла­дах; «жовті» — розглянути метод застосування властивостей функцій розв’язування нерівностей та пояснити цей метод на прикла­дах; «зелені» — розглянути метод заміни змінних розв’язування нерівностей та пояснити цей метод на прикла­дах.

Номер слайду 7

Етапи роботи за допомогою методу «ажурна пилка»Спочатку учні працювали в «домашній групі». Потім в іншій групі учні виступають у ролі експертів з питання, над яким працювали в «домашній » групі, та отримують інформацію від представників інших груп. Потім учні повертаються у свою «домашню » групу для того, щоб поділитися інформацією, яку їм надали учасники інших груп.

Номер слайду 8

Колективна робота. 1) (х2 – 7х + 12)2 – 6(х2 – 7х + 13) + 6 ≤ 0(метод заміни змінної); 2) 483−х + 479+х ≤ 6 (застосування властивостей функцій) ; 3) ( х – 1 )х+4 х+7≤ 0 ( метод рівносильних перетворень) .  

Номер слайду 9

Рефлексія. На уроці ви добре попрацювали, продемонстрували знання, активність, добре мислили. А тепер давайте оцінимо вашу роботу на уроці. Що робили на уроці?Які методи розв’язування нерівностей ми розглянули?Чи досягли очікуваних результатів особисто, клас в цілому? Чому ви так вважаєте?Що сподобалося вам при роботі в технології «Ажурна пил­ка»?Що можна було організувати краще? Корисніше?Які труднощі виникали у вас протягом уроку?Що тобі допомогло подолати труднощі? (Опорні конспекти, підказки товаришів …). Що ви порадите однокласникам для подолання таких труднощів? Над якими навичками, вміннями ще треба працювати?Що навчилися під час уроку?Що ви відчували під час роботи?

Номер слайду 10

Самооцінка. Потрібно оцінити свою роботу на уроці, ви­ставивши собі від 0 до 3 балів за кожним з критеріїв.1. Я активно працював(ла) у групі — ...2. Я вносив(ла) вдалі пропозиції, що були враховані гру­пою —...3. Я допомагав(ла) іншим учасникам, заохочував(ла) їх до роботи — ...4. Я узагальнював(ла) думки інших та просував(ла) робо­ту групи вперед — ...

pptx
Додано
15 березня 2022
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку