Методи та прийоми критичного мислення на уроках української мови та літератури

Про матеріал
Опис методів та прийомів критичного мислення на уроках української мови та літератури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток критичного мислення на уроках української мови й літератури. Мета: формування всебічно розвиненої особистості, спроможної вирішувати майбутні професійні та життєві проблеми.

Номер слайду 2

Методи та прийоми критичного мислення

Номер слайду 3

Створення лепбуків(Сенс лепбуку полягає в тому, щоб не лише структурувати інформацію, а й зробити це у яскравий спосіб. )

Номер слайду 4

Fishbone перекладається як «Риб’яча кістка»Проблема. Висновок. Головні факти теми

Номер слайду 5

Fishbone перекладається як «Риб’яча кістка»Коли «я»вичерпується, яянин вмирає, але воно таке невичерпне, що всі мешканці майже вічні. Причини. Як не стати яянином?Яяни знають тільки своє «я»Він сам усе знає та вмієУсі харчуються своїм «я»Не чують інших. Поважати старших. Навчитися слухати інших. Поради(факти)

Номер слайду 6

Створення сторінки письменника чи літературного героя в соціальних мережах. Фейсбук-сторінкаІнстаграм-сторінка

Номер слайду 7

Матриця. За допомогою довідки заповнити матрицю: ДієслівніПрикметниковіЯкий?яка?який?які?Вид Зміна за родами, числами, відмінками. Час. Залежить від іменника,означенням. Може мати залежні слова. Дієприкметник

Номер слайду 8

Створення пазлів за творчістю письменника

Номер слайду 9

Електронні підручники. Перше, це можливість включати в них сучасні (у тому числі мультимедійні) способи подання інформації, що використовують у тому числі засоби анімації. Друге, можливість включати інтерактивні засоби контролю знань для перевірки, у тому числі і для самоперевірки, і третє, електронну версію легко "скинути" на диск або флешку і користуватися ним на домашньому комп'ютері.

Номер слайду 10

Метод «Прес»:навчає учнів висловлювати думки з дискусійного питання, при цьому діти добирають правильні аргументи та фактичний матеріал.

Номер слайду 11

Метод «Прес»Наприклад: Тема уроку: «Однорідні члени речення»Чотири учні працюють одночасно. Перед кожним стоїть завдання відповідати на поставлене запитання виключно за поданим кліше:1-й учень – «Я вважаю, що…»2-й учень – «..,тому що…»3-й учень – «..., наприклад,…»4-й учень – «Таким чином,…»Отже міркування набуває такого вигляду: Я вважаю, що ці члени речення є однорідними, тому що вони відповідають на одне й те саме питання, наприклад, Україна – незалежна, суверенна держава. Таким чином, однорідні члени залежать від одного й того ж слова.

Номер слайду 12

Кейс-метод(обери кейс)1234

Номер слайду 13

Дитинство І. Франка

Номер слайду 14

Кейс-метод(обери кейс)1234

Номер слайду 15

Поетичні збірки І. Франка

Номер слайду 16

Китайська притча говорить: «Скажи мені – і я забуду, покажи мені – і я запам’ятаю, дай зробити – і я зрозумію».

pptx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
2419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку