Методи та прийоми критичного мислення (НУШ)

Про матеріал

Технологія формування та розвитку критичного мислення - система діяльності, що базується на дослідженні проблем та ситуацій на основі самостійного вибору, оцінки та визначення міри корисності інформації для особистих потреб і цілей.

Перегляд файлу

j0217698http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg            

                   «Освіта є найпотужнішою зброєю,          яку можна використовувати,

щоб змінити світ». 

Нельсон Мандела

Методи, прийоми критичного мислення

“ Навряд чи є що – не будь більш важливе для знання,

для спокійного життя і для успіху будь – якої справи, ніж

уміння людини мислити ”. Джон Локк

 

       Технологія формування та розвитку критичного мислення -
система діяльності, що базується на дослідженні проблем та ситуацій на основі самостійного вибору, оцінки та визначення міри корисності інформації для особистих
потреб і цілей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 


http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

j0195384 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "кліпарт шкільний" 

 

 

http://framepiconline.com/frames/preview/school/53c4ec0021665_m.png 

   Розробка уроків

       з історії для 6 класу

за розділом

«Антична грецька

цивілізація класичної доби»

0_99b07_c900c670_L 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

Скла-дові мето-дики

Стадія

виклику

Стадія

осмислення

Стадія міркування

Мето-ди навча-ння

“Асоціювання”,

“Мозковий штурм”,

“Запитання – відповідь”, “Припущення на основі запропонованих слів”,

“Генератор ідей”,

“Гронування”,

“Лист у символах і малюнках”,

“Знайди проблему”,

“Читання з помітками” (інсерт),

“Лекція зі стопами”,

“Таблиця передбачень”

, “Пошук аргументів і суперечностей”, “Обмін інформацією” ,

“Прес”, “Піраміда роздумів”,

“Дискусія”,

“Дебати”,

“Подвійні окуляри”,

“Концептуальна таблиця”,

“2-4-всі разом”,

“Образна картина”,

“Дилема”, “Логічне дерево”

“Торнадо”,

“Прес”, “Взаємне опитування”, “Мікрофон”,

“Т-схема”,

“Незакінчене речення”, “Залиш мені слово”,

“Проекти”, “Есе”,

“Сенкан”, “Фішбоун”, “Перепутані логічні ланцюги”, “Кубування”,

“Ранжування”,

 “Готуємо фільм”

Форми роботи

  • Фронтальна
  •  групова     
  • Фронтальна
  • Групова
  • індивідуальна
  • -Фронтальна
  • Групова
  • Індивідуальна

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://pedsovet.su/_ld/374/20702296.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Титаренко Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2617
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку