Читання — це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе.
В. Сухомлинський
Емоційне налаштування на урок
Пролунав дзвінок,
Починаємо заняття,
Працюватимемо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім другім класі
Діти - просто молодці.
*
Вшколі справу хоч яку
Починаємо по дзвінку.
Тож хвилини не втрачаймо,
Все нове запам’ятаймо.
*
Станьте, діти, підтягніться,
Одне одному всміхніться.
Сядьте всі рівненько, починаємо працювати.
Вузлик знань ще один сьогодні будемо
в’язати.
*
Встали всі рівненько,
Усміхнулися гарненько,
Не дрімати, не лежати,
А читати й міркувати.
*
В чарівну країну
Вирушимо разом.
Перешкоди всі пройдем,
Хто не хоче працювати,
Із собою не візьмем.
*
Давай з тобою обіймемось,
І над землею піднімемось
Тепло сердець з’єднаємо
І сонцем засіяємо.
Я бажаю Вам добра!
Щоб ротик був
мовна розминка
Аутотренінг
Я - учень,
Я ходжу до школи.
Мене навчають вчителі.
Я все розумію, я хочу все знати.
Урок має бути:
Ми будемо на уроці:
Отже, якщо ви будете такими то наш урок буде цікавим, творчим, продуктивним.
Мотивація навчальної діяльності
Жодна людина не може гарно читати, якщо в неї слабкі легені та очі.
|
А |
О |
У |
Е |
И |
І |
м |
МА |
МО |
МУ |
МЕ |
МИ |
м |
н |
НА |
НО |
НУ |
НЕ |
НИ |
НІ |
п |
ПА |
ПО |
ПУ |
ПЕ |
ПИ |
ПІ |
р |
РА |
РО |
РУ |
РЕ |
РИ |
РІ |
Робота над чистомовками
Рі - рі - рі - на деревах снігурі.
Ір - ір - ір - горобців повен двір.
Ар - ар - ар - відкриваєш календар.
Рік - рік - рік — незабаром Новий рік!
Робота над скоромовками
У кухаря Валерика Розварились вареники.
Розварились вареники...
Варениці у Валерика.
(читання у повільному, пришвидшеному та швидкому темпі, тихе й голосне читання).
Розминка для очей Подивіться:
Вправа на дихання
Робота над скоромовкою
В горішнику горішина,
Горішками обвішана.
Оришка і Тимішко
Обтрушують горішки.
(повільне читання; швидке, по рядку; ще швидше; на одному подиху)
Вправи на розвиток навичок швидко читання
Перед кожним учнем картка з літерами.
а |
Д |
в |
ш |
н |
к |
е |
ї |
с |
к |
о |
ж |
в |
У |
к |
н |
и |
т |
р |
д |
ж |
ч |
ю |
ч |
с |
и |
т |
к |
а |
і |
в |
ф |
Д |
я |
й |
ц |
У |
к |
ф |
в |
і |
ч |
с |
м |
т |
н |
г |
ш |
Д |
ж |
м |
т |
и |
с |
в |
Р |
о |
а |
н |
г |
л |
Д |
б |
м |
в |
л |
ч |
я |
м |
с |
н |
м |
б |
ю |
в |
а |
є |
в |
н |
р |
а |
л |
ш |
д |
п |
л |
б |
У |
Робота за технологією «Гронування» (створення «асоціативних кущів»)
ДОБРЕ СЕРЦЕ
Дружні стосунки Взаємодопомога
Виручка Спокій
Щедрість Розуміння
Мир Злагода
Відданість Вдячність
ЗИМА
Схема аналізу казок
Центр «Читайлик»
1. З’єднайте частини...
Прислів’я |
Розповідає про предмет, але не називає його. |
Загадки |
Надбання народу про незвичайні, вигадані пригоди, де звірі розмовляють як. люди. |
Казки |
Влучний вислів із повчальним змістом. |
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Що налякало? Як повелися?
___________________ _____________________
Мовний центр
’’’ИЧКИ
_______________________ омоніми ______________________________
Придумайте розповідне і спонукальне речення зі словами (на вибір)
__________________________________________________________________
2) Кого з героїв прочитаних казок ви запросили б у гості? Які страви приготуєте на вечерю?
Гості Страви
_________________ ______________________
Головне не будьте такими щедрими, як …
_____________________________________________________
Прочитайте та розплутайте порівняння
Дужий, як … |
силиця |
Вірний, як … |
цаєзь |
Швидкий, як … |
імдевдь |
Кучерявий, як … |
басока |
Хитрий, як … |
ранба |
Голодний, як … |
квов |
Так кажуть дорослі. Щоб це значило?
Накивати п’ятами ___________________________________________
Спіймати облизня ___________________________________________
Сушити голову ______________________________________________
Прочитайте ребуси: