Методична локація вихователів дошкільних виховних груп

Про матеріал
Забезпечення якості освіти, ефективності інновацій колективним пошуком та перевіркою відпрацювання кращих традиційних та нових зразків педагогічної діяльності, взаємин педагогічним спілкуванням, обміном досвіду; вироблення єдиних підходів, критеріїв, норм та вимог результатів освітньої діяльності дітей та педагогів
Перегляд файлу

 

 

Проблемна тема

над якою працює педагогічний колектив

Прилуцького навчально-реабілітаційного центру:

 

«Формування життєвої компетентності – пріорітетний напрямок корекційної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, які мають складні вади розвитку.»


 

 

 

 

 

 


План роботи

Методичної локації

вихователів дошкільних виховних груп

Прилуцького навчально-реабілітаційного центру

 

     Головною метою роботи методичної локації  на 2023-2024 н.р. є:

      -  стимулювання  пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності дітей, необхідної для формування, застосування та здобуття досвіду їх успішної подальшої адаптації у соціумі;

      - забезпечення якості  освіти, ефективності інновацій колективним пошуком та перевіркою відпрацювання кращих традиційних та нових зразків педагогічної діяльності, взаємин педагогічним спілкуванням, обміном досвіду; вироблення єдиних підходів, критеріїв, норм та вимог результатів освітньої діяльності дітей та педагогів;

      -   створення необхідних умов для розвитку творчих здібностей та формування особистості дитини.

Завдання методичної локації::

-    залучення вихователів до інноваційної, пошукової діяльності;

-    впровадження нетрадиційних методик, сучасних інтерактивних методів;

   -   організація та проведення заходів із підвищення рівня

освітнього процесу;

-   обговорення питань теорії і практики, навчання та виховання;

-    удосконалення педагогічної майстерності: постійний обмін досвідом, розвиток творчої ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів в практику роботи та впровадження в роботу кращого педагогічного досвіду;

-    систематичне ознайомлення з новинками методичної, педагогічної , науково-популярної літератури тощо.

   Для досягнення поставленої мети вихователі спираються на загальнолюдські цінності, такі, як: Людина, Сім’я, Батьківщина.

  Весь навчально-виховний процес спрямований на те, щоб допомогти дітям здобути потрібні знання та вміння, навчити застосовувати їх у майбутньому житті.

Вихователі намагаються систематизувати пізнання світу дитини, вчать думати, стимулюють інтерес до оточуючого, відкриваючи дітям якомога більший потік  інформації з життя, підтримують допитливість, розвивають спостережливість, творчі здібності, нахили.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематика засідань МЛ:

 

Тематика засідання

 

Дата

 

Відповідальні

1.

 

«Основні напрямки організації НВП в дошкільних виховних групах в умовах НРЦ

у 2023-2024 навчальному році»

 

серпень

Керівник МЛ

2.

 

«Формування ціннісного ставлення дітей з ООП до звичаїв і традицій українського народу, в реаліях сьогодення .»

 

листопад

Керівник МЛ

3.

 

«Створення єдиного розвивального простору для дитини з ООП в навчально-реабілітаційному центрі та сім’ї.»

 

січень

Керівник МЛ

 

4.

 

«Працетарапія як засіб соціальної реабілітації дитини з ООП.»

 

квітень

Керівник МЛ

5.

 

 

 

 

 

 

 

«Підсумки роботи МЛ вихователів за 2023-2024 навчальний рік та складання перспективного плану на наступний навчальний рік.»

 

 

 

 

 

травень

 

 

 

 

Керівник МЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Основні напрямки організації НВП в дошкільних виховних групах в умовах НРЦ                     у 2023-2024 навчальному році.»

План роботи

Форма

викладення

Відповідальний

 

 

Теоретична частина:

- Звіт про роботу методичної локації вихователів  в 2022-2023 н.р.

- Організація та проведення методичних локацій у 2023-2024 н.р.

- Ознайомлення з  планом роботи МЛ на 2023-2024 н.р. та затвердження його.

- Обговорення основних напрямків, форм діяльності МЛ у 2022-2023 н.р.

- Розподіл функціональних обов’язків між членами МЛ.

- Нормативно – правове забезпечення освітнього процесу в умовах НРЦ.

 

Практична частина:

 

- Огляд новинок фахової літератури та профільних журналів.

 

Завдання членам МЛ:

 

-Опрацювання методичної літератури, методичних листів.

- Підготовка до наступного засідання по темі: «Формування ціннісного ставлення дітей з ООП до звичаїв і традицій українського народу, в реаліях сьогодення.»

 

 

 

Серпень

доповідь

обговорення

доповідь

 

розмова

 

обговорення

 

 

 

Керівник МЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени МЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Формування ціннісного ставлення дітей з ООП до звичаїв і традицій українського народу, в реаліях сьогодення.»

 

План роботи

Форма

викладення

Відповідальний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теоретична частина:

-  «Формування патріотизму у дітей дошкільного віку в нинішній час.»

- «Завдання, засоби та методи щодо формування основ національної свідомості у дітей дошкільного віку.»

- «Громадянсько-патріотичне виховання особистості в умовах сьогодення.»

- «Формування патріотичного виховання з дітьми НРЦ.»

- «В родинному колі ми зростаємо.»

Практична частина:

- Взаємовідвідування фрагментів освітньо-виховної роботи  з національно-патріотичного виховання з метою обміну досвідом, удосконалення педагогічної майстерності.

- Огляд-конкурс патріотичних та національних куточків та матеріалів для роботи з дітьми у корекційних групах НРЦ.

Завдання членам МЛ:

Підготовка матеріалів до наступного засідання по темі: «Створення єдиного розвивального простору для дитини з ООП в навчально-реабілітаційному центрі та сім’ї.»

 

Листопад

доповідь

доповідь

 

доповідь

 

презентація

презентація

 

 

 

Керівник МЛ

 

 

 

 

             

 

 

Члени МЛ

 

 

 

Члени МЛ

 

 

 

 

 

Члени МЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:«Створення єдиного розвивального простору для дитини з ООП в навчально-реабілітаційному центрі та сім’ї.»

 

                   План роботи

   Форма

викладення

Відповідальний

 

 

 

 

 

 

 

    Теоритична частина:

 

- «Створення єдиного розвивального простору та корекції дитини в навчально-реабілітаційному центрі та  сім’ї -  вимога сьогодення.»

- «Розвивальне предметно-ігрове середовище.» Європейський досвідта новітні підходи.

- «Виховуємо соціально компетентного громадянина у грі.» (Година колективного творчого мислення)

 

 

Практична частина:

- Огляд розвивальних осередків у групах НРЦ

- Презентація -огляд  практичних                      матеріалів в  роботі  з дітьми під час формування соціальної компетенції.

 

Завдання членам МЛ:

 

Підготувати  практичний  матеріал до наступного засідання по темі: «Працетарапія як засіб соціальної реабілітації дитини з ООП.»

 

Січень                                      

 

доповідь

 

доповідь

 

 

Керівник МЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени МЛ

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Працетарапія як засіб соціальної реабілітації дитини з ООП .»

План роботи

  Форма

викладення

Відповідальний

 

 

 

 

 

 

 

 

       Теоретична частина:

 

- «Зростання дошкільників в праці»

- «Праця – провідний чинник всебічного розвитку дошкільників.»

- «Формування у дошкільників життєвої потреби в праці.»

- «Формування працьовитості як моральної якості.»

 

Практична частина:

- Банк педагогічних ідей (презентація цікавих ігрових посібників, дидактичного матеріалу).

- Взаємовідвідування  навчально-виховних заходів «Організація праці в НРЦ» з метою обміну досвідом, удосконалення педагогічної майстерності.

- Інтерактивна ділова гра: «Основні складові трудової діяльності дошкільників.»

- Колективний перегляд  відкритого заняття:

 

 Завдання членам МЛ:

Підготовка матеріалів до наступного засідання. Проведення моніторингового  дослідження

Квітень                           

 

доповідь

             доповідь                           

обговорення

доповідь

 

 

Керівник МЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени МЛ

 

 

 

Члени МЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:«Підсумки роботи МЛ вихователів

                       за 2023-2024 н. р.»

План роботи

Форма

викладення

Відповідальний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумок:

 

- Аналіз  роботи  МЛ  протягом      2023-2024 навчального року щодо підвищення професійного і творчого потенціалу вихователів.

- Виконання функціональних обов’язків  членами МЛ.

- Обговорення опрацьованої фахової літератури, профільних журналів; досягнень вітчизняної та зарубіжної літератури, педагогічних досвідів.

- Рефлексія власної діяльності. Продовження фрази: «Я навчилася..»

«Я відчула...» «Я зрозуміла…»

 

 

Практична частина

Обговорення пріоритетних питань роботи МЛ на 2024-2025 н.р.

Складання перспективного плану роботи МЛ на наступний рік.

 

 

Завдання членам МЛ:

 

Опрацювання рекомендованої методичної літератури;

 

Підготовка до наступних засідань

 

 

 

Травень

 

доповідь

 

розмова

 обговорення

 

вправа

 

 

 

                   Керівник МЛ

 

 

Члени МЛ

 

 

Члени МЛ

 

 

 

 

doc
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку