Методичні рекомендації цього посібника і мій досвід стануть не лише корисними для навчання за дистанційною формою, а й джерелом цікавих ідей для використання в очному навчанні. Знайомство з цифровими інструментами сучасного педагогічного працівника - освітніми платформами. Матеріал інтерактивний, цікавий. Можна використовувати, як у дитячому садку, так і у початковій школі.
Цифрові інструменти
сучасного педагогічного працівника
в закладі дошкільної освіти під час дистанційного навчання
Методична розробка
Ткаченко Людмила Іванівна
Вихователь санаторного дошкільного навчального
закладу (ясла-садок) №65 «Лукомор'я»
Кропивницький ,2022
Зміст
1. |
Вступ |
3 |
2. |
Основна частина |
4 |
2.1. |
Самоосвіта |
4 |
2.2. |
Робота з дітьми |
7 |
2.3. |
Цифрові інструменти сучасного педагогічного працівника . Освітні платформи. 3.Інтерактивні вправи .learningApps.org |
8
9 16 20 22 24
28 |
3. |
Взаємодія з батьками |
30 |
4. |
Висновок |
35 |
5. |
Список використаної літератури та Інтернет джерела |
38 |
Виживає не сильніший і не розумніший,
а той, хто найкраще реагує
на зміни, що відбуваються.
Гордон Драйден [16]
Інформатизація освіти в Україні - один з найважливіших механізмів, що зачіпає основні напрями модернізації освітньої системи. Сучасні інформаційні технології відкривають нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Велика роль надається методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам.
Дистанційна освіта - навчання на відстані - набуває сьогодні все більшої популярності. За наявності сучасних комп'ютерних технологій та доступності інтернету, вона стає зручною та доступною. Адже дистанційна освіта не вимагає від дитини присутності в дошкільному закладі.
Дистанційне навчання — це сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій).
Зауважу, що інформація надається батькам (!), а вони вирішують у який зручний час для них і дитини цю інформацію (аудіо-, відео-, тексти казок, віршів, приклади організації дитячого експериментування, ігрової, зображувальної та інших видів діяльності дітей раннього і дошкільного віку) пропонують власній дитині, враховуючи її психофізіологічний та емоційний стан.[10] Ознайомившись з рекомендаціями Наталії Бабіч, консультанта КУ “Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти Міської ради міста Кропивницького “Дистанційна робота педагогів закладів дошкільної освіти в умовах карантину”, постало питання - що робити вихователю під час такого особливого й гнучкого (дистанційного) режиму роботи?[7] Цей посібник стане відповіддю на пандемію коронавірусу і вимушений карантин в освіті.
Рекомендації цього посібника і досвід Людмили Ткаченко не лише будуть корисними для навчання за дистанційною формою, а й стануть джерелом цікавих ідей для використання в очному навчанні.
2. Основна частина
У зв’язку із запровадженням надзвичайної ситуації на всій території України та продовженням карантину стало гостре питання організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти відповідно до вимог часу. Роботу закладів освіти рекомендовано організовувати відповідно до наказу Міністерства освіти i науки України від 16.03.2020 №406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID — 19», листів МОН від 11.03.2020№1/9-154; 13.03.2020 № 1/9-161; 23.03.2020 N1/9-173.[3] Як створити дистанційне навчання зі здобувачами освіти в дошкільному закладі? Що використати в своїй роботі, щоб було цікаво дітям? Як зацікавити батьків? Як отримати бажання батьків займатися з дітьми? Як створити зворотній зв'язок з батьками? Я спробувала дати відповідь та організувати роботу в умовах карантину. Дані матеріали пропоную для вихователів закладів дошкільної освіти для дітей середнього та старшого дошкільного віку. Дистанційне навчання здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти, і в разі потреби може відбуватися за індивідуальним планом.[3] Для організації дистанційного навчання зі здобувачами освіти я розпочала з вивчення нормативної бази, щодо даного питання. Потім я переглянула досвід колег, щодо організації дистанційного навчання, шляхом on-line вебінарів на освітніх платформах “Педрада”, “Всеосвіта” та “На Урок”[2]
2.1.Самоосвіта
- Ознайомилася і опрацювала нормативні документи:
1. Постанова КМУ “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” від 11.03.2020 №211.
2. Лист МОН “Щодо оплати праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання через карантин від 13.03.2020 №1/9-161
3. Дистанційна освіта. Лист МОН від 11.03.2020 №1/9-154, від 13.03.2020,№1/9-161 від 16.03.2020 №406
4. Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання і поширення коронавірусної хвороби (COVID) від 17.03.2020 № 530-IХ. Зміни, що вносяться до постанови КМУ від 11 березня 2020 р. №211(постанова КМУ від 02.04.2020 №255)
5. Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти». Наказ МОН України від 08.09.2020 р. № 1115
6. Дистанційне навчання. Калейдоскоп цифрових інструментів.
7. Відео Інструкції щодо використання онлайн платформ для організації дистанційного навчання.
8. Навчально - розвивальні відео заняття.
Дошкільна освіта м.Кропивницького
- Переглянула онлайн - вебінари на сайті ТОВ “Всеосвіта”:
1. “Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку” (2 години)
2. “Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ (робочі кейси).”
3. “Форми і методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання”.
4. “Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗ -інструмент”.
5. “Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості для дистанційного навчання”
6. “Секрети ораторства для педагогів. Кейси та поради.”
7. “Дистанційне навчання: інструменти миттєвого зворотного зв'язку.”
8. “Тести створені на платформі Всеосвіта.”
- Прослухала на Всеукраїнському антикризовому онлайн - марафоні від MCFR Педрада вебінари і отримала сертифікати: https://cutt.ly/NQnO8ec
- Переглянула онлайн - вебінари на сайті ТОВ “НаУрок”:
- Прочитала корисні статті в електронних журналах:
- Прочитала книги :
1.Організація дистанційного навчання в школі.
Алевтина Лотоцька, Оксана Пасічник
2.2. Робота з дітьми
2.3. Цифрові інструменти сучасного педагогічного працівника . Освітні платформи.
3.Інтерактивні вправи .learningApps.org
4.Створення пазлів.www.jigsawplanet.com
5.Освітня платформа дошкільників.www.Learning.ua
Створення онлайн - дошки Padlet Дистанційне навчання, група № 5. СДНЗ №65 "Лукомор'я" посилання [5]
Padlet: https://padlet.com/ - Це універсальна онлайн-дошка з інтуїтивним інтерфейсом, яку легко опанувати та просто застосовувати в навчальному процесі. Вона може бути використана для проєктної роботи, індивідуальних завдань чи як інструмент збору інформації від всіх учасників процесу в одному місці. Це інструмент для спільної роботи під час дистанційки, створений для обговорення ідей, проєктів і концепцій. Він чудово підходить для організації інтерактивної роботи, а також для додавання навчальних матеріалів на самостійне опрацювання. У цьому онлайн-ресурсі є можливість запрошувати педагогів для внесення правок, доповнень або відстежень результатів. Інтерактивна дошка може використовуватися індивідуально та колективно. У Padlet (блокноти) можна завантажувати різні типи файлів: зображення, посилання, документи, музику чи відео. Посилання на дошку можна відправити поштою, Viber, експортувати в PDF чи зображення або поширити в соціальні мережі.
Як налаштувати дошку padlet:
Як створити дошку Padlet? Налаштування дошки Padlet для роботи з дітьми під час карантину: https://youtu.be/jrDSHzooCu8
Для завантаження мобільної версії: https://play.google.com/store/apps/details
або https://apps.apple.com/us/app/padlet/id834618886
Для того, щоб скористатися можливостями сервісу необхідно:
1. Завантажити сайт https://uk.padlet.com/ та зареєструватися на ньому, що у подальшому дозволить редагувати створені дошки. Зауважимо! Працювати з Padlet можливо й без реєстрації, для цього достатньо натиснути кнопку Створити стіну на головній сторінці сервісу, але в цьому разі дошка буде доступною для редагування тільки 24 години.
2. Оформити та наповнити даними дошку. Оформлення дошки розпочинається з кнопки Змінити стіну. На вкладці, що відкриється у полі Назва ви можете ввести назву дошки, а у полі Опис– опис дошки, натиснувши кнопку Обої можете обрати фон для оформлення стіни.
Для додавання на стіну інформації необхідно двічі клацнути на вільному місці дошки, після чого з’явиться фрейм, у який ви можете додати посилання, знімок з веб-камери або файл з комп’ютера. Ширина фрейму регулюється“ мишею ”.
3. Організувати сумісний доступ користувачів до дошки. Кожна дошка має свою унікальну адресу, яку можна повідомити іншим користувачам з метою спільного наповнення та редагування. Для налаштування доступу до дошки необхідно клацнути кнопку Змінити поточну стіну. На вкладці, що відкриється клацніть кнопку Приватність. У вікні, що відкриється задайте відповідний рівень доступу до дошки: Може переглядати (користувачі можуть тільки переглядати пости); Може писати (користувачі можуть переглядати і додавати власні пости); Може змінювати налаштування (користувачі можуть переглядати, писати, редагувати будь-які пости).
Зазначимо, що створену дошку можна розмістити в соціальних мережах (Facebook, Viber, Twitter, Google та ін.), зберігати у вигляді електронного документа у форматах PDF, Excel, CSV, отримати RSS-фід або відправити по електронній пошті, вставити у власну сторінку або блог за допомогою html-коду, а також
використовувати мобільну версію з QR кодом. ⦏13⦐
Соціальний сервіс Padlet поступово набуває свого поширення у навчально-виховному процесі, зокрема його можна застосовувати:
– для узагальнення та систематизації знань;
– як майданчик для розміщення навчальної інформації;
– для розміщення завдань на пошук інформації;
– для спільного виконання завдання;
– як місце для збирання ідей для проєктів та їх обговорення.
Отже, можна зробити висновок, що Padlet – це зручний, легкий у роботі сервіс, призначений для збереження, організації та спільної роботи з різним контентом у визначеному віртуальному просторі, застосування якого у навчальній діяльності сприятиме формуванню таких навичок : критичне мислення, творче вирішення завдань, конструктивне спілкування й обговорення, співпраця.
4. Створення онлайн- дошки Padlet
Мною в період з 1 квітня 2020 року було створено дошку Padlet та розміщено матеріали щоденно, згідно розкладу, завдання для дітей дошкільного віку (п'ятий рік життя).
Метою створення дошки Padlet стало питання систематизації матеріалів та швидкого доступу до них батьків, так як на відміну від здобувачів освіти шкільного віку, дітям дошкільного віку необхідна допомога дорослого.
Відповідно до вимог освітньої програми «Дитина», я зібрала цикл міні-занять для дітей, які за посиланням можуть переглянути діти і виконати завдання разом з батьками вдома. Також помістила варіанти відео із зображувальної діяльності, малювання, сенсорики, конструювання, дослідницька діяльність. Діти дуже полюбляють мультфільми та електронні ігри, тому підібрала репертуар відповідно вікових особливостей дошкільників (корисні, повчальні, змістовні, розвивальні). [5]
Пропоную авторський варіант організації такої дошки:
Національна освітня платформа «Всеосвіта»
Освітній проєкт “Всеосвіта” – це сучасна платформа, яка допомагає педагогам професійно зростати та підвищувати педагогічну майстерність. Тут є всі необхідні інструменти для організації дистанційного навчання, безкоштовна онлайн-бібліотека методичних матеріалів, розробки для розвитку й навчання дітей будь-якого віку.
Користування платформи «Всеосвіта» є безкоштовним.
Використання «Конструктора тестів» на платформі «Всеосвіта» є безкоштовним.
Для того, аби почати роботу з «Конструктором тестів» потрібно
зареєструватися на платформі «Всеосвіта».
Як створити акаунт на «Всеосвіті»?
● зареєструватися через Facebook;
● увійти через Google;
● реєстрація на сайті.
Після повної реєстрації на платформі «Всеосвіта» вам буде
наданий доступ до всіх можливостей платформи, а саме:
— на платформі «Всеосвіта» — створення журналів та доступ до всіх функцій електронного
журналу; спілкування з усіма учасниками освітнього
процесу;
— створення занять(уроків) на закріплення ;
— створення та ведення блогів та новин у власному закладі
освіти;
— створення та ведення бібліотеки методичних матеріалів;
— зберігання всіх власних документів у кабінеті «Досягнення»;
— участь в підвищенні кваліфікації від провідних фахівців в
галузі освіти та безперебійний цілодобовий доступ до всіх
матеріалів таких заходів;
— створення та введення репетиторського профілю;
— проведення дистанційних сезонних олімпіад та конкурсів
— можливість бути в епіцентрі освітніх новин.
для дітей старшого віку ( шостий рік життя)
Інтерактивний урок.Розвиток мови.Навчання грамоти.
Інтерактивні вправи learningApps.org
Інформатизація навчально-виховного процесу передбачає широке використання у процесі вивчення навчальних предметів інформаційно орієнтованих засобів навчання на базі сучасних комп’ютерів і телекомунікаційних мереж. Нині є велика кількість програм і сервісів, за допомогою яких можна створювати освітні ресурси, багато з них вимагають знання основ програмування, що для звичайного педагога викликає ряд сумнівів та багато побоювань. Але існують програми та сервіси, які може освоїти самостійно і звичайний вихователь. Наприклад: LearningApps.org – загальнодоступний безкоштовний он-лайн-сервіс, заснований на роботі з готовими шаблонами-заготовками для заповнення, призначений для створення інтерактивних завдань різного рівня складності, тематики та формату. Самі розробники сервісу – Центр Педагогічного коледжу інформатики освіти PH Bern у співпраці з університетом міста Майнц та Університетом міста Циттау/Герліц – характеризують цей сервіс так: LearningApps.org є додатком Web 2.0 для підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних модулів. Існуючі модулі можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі. Метою є також збори інтерактивних блоків і можливість зробити їх загальнодоступним. Такі блоки (так звані програми або вправи) не включені з цієї причини ні в які програми або конкретні сценарії [19]. Рідна мова LearningApps.org – німецька, але на сайті реалізована багатомовна підтримка. Тематика створення завдань у цьому ресурсі достатньо різноманітна. Категорії можливих завдань можна умовно поділити на такі типи: вибір, послідовність, розподіл, заповнення, інструменти, онлайн-ігри, кросворд, знайти пару тощо. Важливою допоміжною функцією цього сайту є можливість переглянути завдання інших користувачів як приклад для розроблення власної інтерактивної вправи. Категорії завдань розташовані у вигляді зручної сітки зображень, на якій також можна побачити рейтинг категорії завдання відповідно до кількості разів використання цього шаблону іншими користувачами .Натиснувши на зображення значка категорії вправи, ми переходимо у режим безпосередньої її розробки. Після створення певного завдання у нас з’являється можливість опублікувати його, скачати або поділитися з іншими. Ресурс LearningApps відрізняється від інших сервісів створення дидактичних та інтерактивних завдань великим різноманіттям вибору шаблонів вправ і функцій виконання. Охарактеризуємо позитивні якості роботи з сервісом LearningApps.org: безкоштовний сервіс [19]; доброзичливий інтерфейс; можливість обміну інтерактивними завданнями; завдання можна створювати і редагувати в режимі он-лайн, використовуючи різні шаблони [19]; багато шаблонів підтримують роботу з картинками, звуком та відео; моментальна перевірка правильності виконання завдання; на сайті можна вибрати категорію: «Людина і навколишнє середовище», «Мистецтво», «Біологія» та інші, а також «Всі категорії»; можна отримати посилання для відправки по електронній пошті або код для вбудовування в блог або сайт, і на Вікі Вікі-сторінку.
На інтерактивних та мультимедійних навчальних блоках Learningapps розробила свої власні вправи відповідно
віку дітей. [19]
Авторські вправи на LearningApps.org
Було б не правильно, не розкрити негативні якості роботи сервісу, хоча їх і не так багато: частина шаблонів не підтримує кирилицю; підключення навчального закладу до Інтернету; в шаблонах зустрічаються окремі помилки, які неможливо виправити вручну; деякі шаблони вправ змінюються або їх вилучають з сайту. Ресурс LearningApps використовують для створення різних інтерактивних наочних вправ в іграх, конкурсах, заняттях. Види інтерактивних вправ в системі LearningApps.org: категорія Вибір (Вікторина, Вікторина з вибором правильної відповіді, Виділити слова, Хто хоче стати мільйонером? Слова з букв); категорія Розподіл (Гра «Парочки», Знайди пару, Пазл «Впізнай-ко», Сортування, Співвідношення) та інші.
Отже, можна зробити висновок, що застосування сервісу LearningApps.org для створення інтерактивних вправ, відкриває перед освітянами нові можливості й перспективи. З’явилася технологічна можливість вносити свої дописи і мультимедійні додатки до існуючих сайтів швидко, не знаючи мов програмування, не маючи спеціальних знань. LearningApps.org дозволяє формувати, інформаційно-комунікаційну компетентність педагогів, батьків, дітей та розвиває їх комп’ютерну грамотність.
Використовуючи ресурс LearningApps створила власні інтерактивні вправи для дітей різного дошкільного віку :
Створення пазлів.www.jigsawplanet.com
Пазл – це цікава розвиваюча і навчальна гра, яка вимагає посидючості, акуратності, терпіння і уважності. Збираючи картину, дитина пізнає зв’язки між частиною і цілим, розвиває логічне мислення і дрібну моторику рук.
Коли дитина довгий час збирає з пазлів картину , це вчить її впродовж тривалого періоду займатися однією справою, розвиваємо посидючість.
Отже, для дитини дошкільного віку, пазл:
• робить дитину більш спокійною і посидючою, дає можливість відпочити від дня і забути про свої дрібні неприємності;
• хороший відпочинок ;
• додаткове тренування дрібної моторики ;
• і, звичайно, пазли розвивають фантазію.
Як цікаво складати яскраву кольорову картинку! Цей процес захоплює, додає радості й азарту, а ще — розвиває уважність і логічне мислення. легко знайти для себе пазли різної складності: як прості зображення для найменших, так і картинки, над якими треба поміркувати довше.
Улюблені речі.
На сайті ти можеш обрати пазл на свій смак. Тут є можливість складати картинку, на якій зображена та річ, яка подобається саме Тобі, — ніжна квітка, миле звірятко чи улюблений персонаж.
Прості пазли для дітей онлайн — чудовий спосіб захопитися грою, яка не тільки викликає цікавість, але й приносить користь. Вони гарно тренують уважність, допомагаючи пізнавати світ навколо. Хтозна, можливо, саме захоплення пазлами надихає тебе на створення власних яскравих малюнків, аплікацій чи колажів. А може, від пазлів Ти захочеш перейти до складних конструкцій, зацікавився логікою,математикою...?
Як створити ПАЗЛИ на www.jigsawplanet.com?
-Зробити пазл із будь-якої картинки самостійно і безкоштовно:
-можна зробити додаткові налаштування, вибрати форму пазлу:
-вибрати кількість окремих частин пазлу по вертикалі та горизонталі і створити пазл:
Можна:-зберегти кожний елемент пазлу, як зображення;-роздрукувати отриманий пазл;-зібрати пазл на екрані гаджету.
Авторські пазли для дітей дошкільного віку.
Власні інтерактивні пазли створила для дітей дошкільного віку:
ПАЗЛ Великдень
ПАЗЛ ПИСАНКА
ПАЗЛ СОБАЧКА
ПАЗЛ КРАПАНКА
ПАЗЛ ЗАЙЧИК
ПАЗЛ РАВЛИК
ПАЗЛ КОТИК
ПАЗЛ ПТАХИ
ПАЗЛ ВЕДМЕДИК
Освітня платформа дошкільників.www.Learning.ua
Найбільша освітня платформа для дошкільників www.learning.ua/
Мета Learning.ua – надати дітям інструмент доступного та практичного навчання. Здобувати нові знання легше, якщо навчання подається як гра. Кожна вправа сайту являє собою рівень цієї гри, долаючи який дитина отримує винагороди - цікаві міні-ігри, які дають змогу відволіктись і відпочити. Це механізм, який відображає досягнення дитини, темпи та слабкі місця.
Мета – показати дитині не оцінки, а дані які об'єктивно показують результати, та куди і як потрібно рухатись. [17]
3.Взаємодія з батьками
Сім’я є основним середовищем для фізичного, духовного, інтелектуального, культурного, соціального розвитку дитини. Відвідування дитиною закладу дошкільної освіти не звільняє батьків від розвитку і виховання дитини (закони України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, Конвенція про права дитини та інші нормативно - правові акти).
Участь батьків у розвитку компетентностей дитини, залучення сімей до освітнього процесу ЗДО . Сім’я є відповідальним за виховання, розвиток, і навчання дитини, її збереження життя, зміцнення здоров’я.[4]
Вивчати потреби і запити батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання освітніх послуг для подальшого вибудовування індивідуальної освітньої траєкторії дітей дошкільного віку в період карантину за допомогою опитування (усного і письмового)
Провести тести на Google Форми.
Опитувальник створено з метою формування документів групи
- челендж “Вишиванка, Вишиваночка”;
4. Висновок.
Впровадження цифрових технологій в освітній процес є однією з найбільш важливих тенденцій розвитку освіти. Вони сприяють його інтенсифікації, збільшують швидкість та якість сприйняття, розуміння та засвоєння знань здобувачами освіти. Процес навчання стає більш мобільним, диференційованим та індивідуальним. При цьому технології не замінюють педагога, а доповнюють його. Таким заняттям властиві адаптивність, керованість, інтерактивність, поєднання індивідуальної та групової роботи, часова не обмеженість навчання.
Цифрові технології створюють вихователю нові можливості, дозволяючи разом із здобувачем освіти отримувати задоволення від захоплюючого процесу спілкування та пізнання. Вони сприяють автоматизації більшої частини роботи педагога, вивільняючи людський ресурс на пошук, спілкування, індивідуальну роботу із здобувачами, уможливлюють отримання моментального зворотнього зв’язку, покращують ефективність управління освітнім процесом та освітою в цілому.
На сьогоднішній день набуває популярності використання інтернет-сервісів для створення цікавих дидактичних матеріалів з будь-якої теми з використанням текстів, зображень, відео та аудіо файлів, у тому числі інтерактивних. Дані сервіси стають зручним інструментом для створення електронного супроводу заняття, семінару, розваги, батьківських зборів, педагогічної ради. Створені завдання можна розмістити на власному сайті або блозі.
Початок ХХІ століття – це період стрімкого розвитку та становлення інформаційного суспільства, в основі якого лежить вибуховий розвиток інформаційних технологій. За таких умов радикально змінюється функціонування освітньої системи.
Пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. З розвитком інформаційних технологій зростає їх роль та використання у сфері освіти.
Педагогічні працівники мають розуміти, як цифрові технології можуть підтримувати комунікацію, співпрацю, творчість та інноваційність, усвідомлювати їх функціональні особливості, обмеження, наслідки та ризики використання; загальні принципи, механізми та логіку, що лежать в основі створення цифрових сервісів, які постійно розвиваються, а також знати основи функціонування та використання різних цифрових пристроїв, комп'ютерних програм та мереж.
Дистанційне навчання - ефективна форма здобуття нових знань, підвищення рівня професійної компетентності, фахової майстерності, самоосвіти. Завдяки використанню системи дистанційного навчання ви зможете опанувати й успішно використовувати цифрові інструменти у педагогічній діяльності. Вдосконалювати свої навички та дізнаватися більше про можливості професійного розвитку.
Запрошую освітянську спільноту у віртуальний світ дитинства. Наші зусилля спрямовано на досягнення основної мети дистанційного навчання – формування компетентної, творчої, самостійно мислячої людини, яка прагне до самоствердження і самовдосконалення.
Сподіваємося на плідну співпрацю в інноваційній площині, яка зробить освітній процес більш цікавим і змістовним. Долучайтеся!
Пандемія поставила всіх нас в такі рамки, що діти не бачили друзів, однолітків, не бачили вихователів, рідних людей.
Основна задача дошкільної освіти підтримувати, залучати батьків у освітній процес, підтримка дітей.
Дуже важливо, що дійсно всі ці зусилля - покращити систему, були спрямовані на покращення знань, навичок дошкільників і вони продовжуються попри COVID- 19. Через налагоджену систему дистанційної роботи, батьки мають доступ до інформації потрібній їх дитині, відповідно вікових особливостей дитини, відповідно до Базового компоненту та вимогами освітньої програми “Дитина”.
Знання та навички, які набуває дитина у віці від 3 до 6 років, дуже важливі в ранні роки дитинства.
Зараз діти не перебувають в тому середовищі, в якому вони перебували до карантину, де вони співпрацювали, і ми це розуміємо. Дуже важливо, щоб педагоги та батьки могли надати всю відповідну стимуляцію до розвитку та пізнання оточуючого світу, яка потрібна дітям. Дітей потрібно підтримати .
Систематична підтримка для батьків, які мали практичні поради, рекомендації, певні вправи, які вони могли зробити разом з дітьми вдома, впровадження в дистанційну роботу інформаційно - комунікаційних технологій, дало поштовх до стимулювання батьків, дітей до виконання вправ, ігор, занять, дослідів, до необхідності виконання різних творчих завдань. Зворотний зв'язок з батьками виявив, що використання нових інформаційних технологій в якості засобу дистанційного навчання, показало свою результативність у творчому розвитку малюків. А батькам дало можливість контролювати навантаження та стан здоров'я дитини, якісно оцінювати вміння та навички дошкільників.
Представлена робота відповідає вимогам Базового компонента дошкільної освіти, освітньої програми “Дитина”.
Усі ми - жителі глобального світу хочемо мати впевненість, що знання наших дітей вичерпні та актуальні, для будь - якого закладу, міста, країни.
Всі ми різні, однак нас об'єднує спільна мрія - створити для дітей безпечний віртуальний освітній простір, де навчання буде приємним і цікавим. Тому розробила систему, яка задовольняє всі аспекти сучасного дошкільного освітнього процесу. https://padlet.com/lyudo4kat/dnz
Разом ми можемо змінити світ на краще. Кожен із нас здатний на гарні вчинки, що змінюють світ на краще. Я хочу допомогти дітям втілювати мрії і покращувати якість життя. Самі по собі кроки на краще можуть здаватися несуттєвими, але чим більше таких кроків ми робимо, тим відчутною стає користь. Якщо ми докладемо спільних зусиль, то можемо змінити картину світу.
Мої чудові зміни. Ми впевнені, що маленькі вчинки можуть призвести до великих результатів. Коли ж ми робимо їх разом, то можемо змінити світ.
3.Базовий Компонент Дошкільної Освіти (Державний Стандарт Дошкільної Освіти) Науковий керівник:Т.В.Піроженко, дійсний член НАПН України, проф, доктор психологічних наук; ― К.: Вид., 12.01.2021. – 37 с.
4. Наказ МОНУ від 16.03.2020 №406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID — 19», листів МОН від 11.03.2020№1/9-154; 13.03.2020 № 1/9-161; 23.03.2020 N. 1/9-173.
5. Програма Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років. – К.: 2020 р.
6. Рекомендації щодо забезпечення якості дошкільної освіти України в умовах карантину (рекомендації розроблено згідно з чинними документами ВООЗ, МОЗ і МОН України, що регулюють процес організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти) - Київ: 2021.-26 с.
7.Наталя Бабіч. Дистанційна робота педагогів закладів дошкільної освіти в умовах карантину. 2020.
8. Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період (лист від 16.03.2012 №1/9-198)
9. Алямовская В.Г. Нові підходи до планування освітньої роботи в дитячому садку. - / Управління ДНЗ,№3, 2002 р.с.21-27.
10. Крутій К. Проблеми дистанційної освіти дошкільнят. Дошкільне виховання 2020 №3, №5
11. Вікіпедія – вільна енциклопедія
12. http://courses.teach-hub.com
13. Padlet
14. YouTube
15. Google Диск
16. Facebook
18. https://kazky.suspilne.media/
20. Zoom
21. VIBER
23. https://www.jigsawplanet.com/
24. Організація дистанційного навчання Методичні рекомендації https://cutt.ly/sWtE1cy
25.https://vernisaz-2021.jimdofree.com/2-6/?preview_sid=491197
27.http://eprints.zu.edu.ua/28034/1/9.pdf
28.http://anyflip.com/rsyhs/cdhd/basic
29.https://pustunchik.ua/ua/games/puzzles
1