Методична розробка екологічного проєкту "Все починається з мене"

Про матеріал
Методична розробка всіх етапів учнівського проєкту зі створення соціально-екологічного відеороліку, розміщення його на сайті школи, в соцмережах для привернення уваги широких кіл громадськості до проблем охорони навколишнього середовища. Є посилання на відео.
Перегляд файлу

Автор Шевченко Оксана Анатоліївна, учитель біології КЗ «Маріупольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №40 імені Миська Євгена Михайловича Маріупольської міської ради Донецької області», педстаж 20 років,

Проєкт «Все починається з мене»

Анотація

Підготовка компетентного випускника передбачає не тільки інтелектуальну зрілість, а й громадянську та соціальну. У даному проєкті розкрито проблему вирішення глобальних проблем на особистісному рівні, привернення уваги широких кіл громадськості до проблем охорони навколишнього середовища.

Інноваційність проєкту в створенні власного творчого продукту та його поширення. Практична значимість - у формуванні екологічної культури серед населення через соціальні мережі, шкільний сайт.

Проблема

Чи може одна конкретна людина вирішити екологічні проблеми?

Зацікавлення дітей екологічною діяльністю шляхом безпосереднього залучення їх до суспільно значимої та екологічно корисної роботи, залучення до виконання практичних завдань з екології.

Мета проєкту

Ознайомлення учнів із екологічними проблемами сучасності, із різними формами громадської активності з питань екологічних проблем рідного міста та регіону,  формування та розповсюдження серед населення культури екологічних цінностей, виховання активної громадянської позиції учнів у справі відповідальності за стан довкілля.

 

 

Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування

Реалізація учнівського проєкту – створення соціально-екологічного відеороліку, розміщення його на сайті школи, в соцмережах для привернення уваги широких кіл громадськості до проблем охорони навколишнього середовища.

Завдання проєкту

  • виховувати в учнів любов до рідного краю;
  • сприяти формуванню екологічної культури у школярів;
  • мотивувати дітей до роздумів і спілкування з теми особистої відповідальності за стан навколишнього середовища;
  • розвинути навички абстрактного мислення у вигляді колективної роботи з винайдення неординарних рішень;
  • формувати творчий підхід до вирішення;

Очікувані результати

- сформованість знань про екологічні проблеми  та способи їх вирішення;

- розробка шляхів розв'язання екологічних проблем через конкретні маломасштабні справи;

- підвищення рівня зацікавленості учнів у захисті й збереженні довкілля;

- підвищення екологічної культури учнів;

- усвідомлення школярами власної ролі не лише як споживача природних ресурсів, а й того хто здатен зменшити негативний вплив на довкілля;

- вироблення культури поведінки в довкіллі;

- створення й демонстрація відеороліку з даної проблеми.

Тип проекту: груповий, короткотривалий, творчий.

Керівник проекту: Шевченко Оксана Анатоліївна, учитель біології КЗ «Маріупольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №40 імені Миська Євгена Михайловича Маріупольської міської ради Донецької області»

Автори проекту: Козлова Марія, Козлов Микита, Шпак Катерина, Сидельников Стас                                                                                                                             

 Вік автора: 16-17 років.

Клас: 11

Навчальний заклад: КЗ «Маріупольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №40 імені Миська Євгена Михайловича Маріупольської міської ради Донецької області»

 Адреса: вул. Володимирська, 27, м. Маріуполь, Донецька обл., 87502

Терміни реалізації проєкту:  жовтень 2020.

Етапи реалізації проєкту:

1-й етап. Діагностико-концептуальний

2-й етап. Організаційний

3-й етап. Практичний

4- й етап.Підсумковий (узагальнювальний) 

Етапи реалізації проекту

1-й етап. Діагностико-концептуальний.

1.  Створення й визначення функцій учасників проекту.

2.  Розподіл доручень між керівником та учасниками проекту.

3.  Ознайомлення всіх учасників проекту з його метою, призначенням групи та формами роботи.

4.  Пошук джерел інформації з даної теми.

2-й етап. Організаційний

1. Опрацювання літератури та збирання інформації на задану тему.

2. Розробка сценарію відеороліку

3. Визначення локацій для відеозйомки

4.       Підготовка додаткового інструментарію для відеозйомок

3-й етап. Практичний

1.       Проведення відеозйомки на визначених локаціях

2.       Технічна робота з відеоматеріалами (монтаж, озвучка тощо)

4-й етап. Підсумковий

1. Розміщення відеороліку на відеохостингу YouTube, шкільному сайті

2. Участь команди з творчим продуктом проєкту в обласній  мистецькій інтернет-вітрині «Цінуй! Бережи! Дій!» (грудень 2020)                           

Посилання на творчу роботу https://youtu.be/ai1827QBHmg

Аналіз очікуваних та отриманих результатів

Отримані результати навіть перевищили очікувані: учні набули життєвий досвід, усвідомлюють своє місце в соціумі та можливість впливати на думку людей. Команда зі своєю творчою роботою стала переможцем у обласній мистецькій інтернет-вітрині в номінації  «ЕКОФЕСТ - Діємо разом!» за напрямом «Екопікнік» (Додаток ). Така незалежна оцінка свідчить про те, що мета проєкту досягнута.

Використані джерела інформації

https://sites.google.com/site/skilnijekspres/dla-vciteliv/metodika-roboti-nad-proektom

http://www.osvitaua.com/2017/05/58052/

https://mmk.edu.vn.ua/uploads/images/articles/vuhovna/metodichka.pdf

https://www.irf.ua/wp-content/uploads/2019/12/baseline-research_report_publishing-dec-2019.pdf

https://mistosite.org.ua/ru/articles/ekolohichni-problemy-i-svidoma-povedinka-shcho-znaiut-zhytelky-i-zhyteli-kyieva/

http://eco.com.ua/content/eko-sumki-aktualniy-trend-2020-roku

 

 

docx
Додано
13 серпня 2021
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку