Методична розробка "Елементи англійської мови при вивченні законів фізики"

Про матеріал
В документі запропоновано один із способів інтеграції англійської мови в процес вивчення фізики.
Перегляд файлу

Шановні колеги!

Хочу поділитися ідеєю, що прийшла мені влітку 2019 року.

Школа, в якій я працюю, однокомплектна, має спортивний профіль. Рік тому школу закінчив останній «німецький» клас, тепер у всіх класах викладається англійська, і з вчителями англійської мови є кадрові проблеми, як і в багатьох школах.

Програми з англійської мови в неспеціалізованих школах не передбачають, наскільки мені відомо, вивчення питань, пов’язаних з математичними розрахунками, формулами тощо.

В минулому мені довелося навчати кількох здібних дітей англійської граматики, а старшокласникам я пропонував саме той матеріал, про який піде мова далі.

Ще навчаючись в педінституті, я придбав посібник:  

Парахина А.В. «Пособие по переводу технических текстов с английского языка на русский» (для средних специальных учебных заведений) – М.: Высш. школа, 1979.

Цього навчального року учням 9, 10 і 11 класів я роздрукував (А5) і роздав шаблони зі с.44 з назвами дій, компонентів і можливими варіантами перекладу поданих рівностей:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На уроках провів інструктажі, пояснив, для чого це буде нам потрібно в майбутньому. А саме, пояснив, що в майбутньому невідомо ще, за якими спеціалізаціями випускникам школи доведеться навчатися і де можуть знадобитися навички формулювання законів, формул фізики англійською мовою.

В робочих зошитах було відведено по кілька «англійських» сторінок, де тепер ми ведемо, в разі потреби, записи текстів законів українською і перекладів, відповідно, англійською. До того ж, формулювання можуть бути еквівалентними, але відрізнятися одне від одного, відтак, і переклади будуть відповідними.

Як допоміжний ресурс я пропоную учням Google-перекладач, в якому можна не лише отримати текст перекладу, але й скористатися роботом для звукового відтворення.

Наприклад:

або

 

Ми робимо це не на кожному уроці, а в разі потреби, але така практика змушує учнів інакше поглянути і на програмовий матеріал, і на те, що одна й та ж наука вивчається у цілому світі різними мовами.

 

Беріть ідею на озброєння, удосконалюйте.

Успіхів!

 

 

docx
Додано
14 листопада 2019
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку