28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Методична розробка інтегрованого уроку-подорожі з математики до осіннього лісу.

Про матеріал
Урок має на меті узагальнити набуті знання,розвивати вміння знаходити значення виразів на додавання і віднімання з переходом через десяток,виразів з дужками,здійснювати диференціацію на уроці,вчити складати і розв’язувати задачі на 1-2дії за малюнками, вправляти учнів у застосуванні математичних термінів,удосконалювати обчислювальні навички, розвивати пам’ять і логічне мислення,активізувати пізнавальну діяльність,виховувати прагнення до знань і бережне ставлення до природи.
Перегляд файлу

Методична розробка інтегрованого уроку-подорожі з математики до осіннього лісу,проведеного в 2-А класі.

Тема:Узагальнення і систематизація набутих знань. Знаходження значень виразів,складання і розв’язування задач на 1 і 2 дії,повторення геометричного матеріалу,завдання з логічним навантаженням.

Мета:узагальнити набуті знання,розвивати вміння знаходити значення виразів на додавання і віднімання з переходом через десяток,виразів з дужками,здійснювати диференціацію на уроці,вчити складати і розв’язувати задачі на 1-2дії за малюнками, вправляти учнів у застосуванні математичних термінів,удосконалювати обчислювальні навички, розвивати пам’ять і логічне мислення,активізувати пізнавальну діяльність,виховувати прагнення до знань і бережне ставлення до природи.

Обладнання:предметні малюнки,човники,картки для опитування,осінні листки,геометричні фігури,макети дерев,казкова хатинка,комп’ютерна презентація.

 Хід уроку

1.Організаційна частина

Привітання до гостей.

--Добрий день!У добрий час!Рада,діти,бачить вас! Зараз сядуть всі дівчатка,а за ними всі хлоп’ятка.

--Сьогодні наш урок-подорож проходить під девізом: «Математику вивчайте і ліси оберігайте!»

--Ласкаво просимо!Всіх,хто хоче знать,чому!Всіх,кому цікавий ліс!Всіх природолюбів і шукачів таємниць!

--А я вас прошу:

Не просто слухати,а чути.Не просто дивитись,а бачити. Не просто відповідати,а міркувати,дружно й плідно працювати,щоб почути у кінці,що у нашім другім класі діти просто молодці!

--Ліс прекрасний у різні пори року,а ми підемо до осіннього казкового лісу і повторимо вивчений матеріал.Я вже там побувала і назбирала вам повний кошик оцінок.

--Подорожувати будемо на човниках—почались дощі і в лісі багато калюж.Щоб відправитись у подорож—підрахуйте приклади на човниках.(взаємоперевірка)

2.Контроль,корекція і закріплення знань.

20 жовтня

Класна робота

--Урок продовжим без зупинки з каліграфічної хвилинки.12-5=?   7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7

--робота на картках,6 учнів:

4-1+5=         10-3+1=       18-9=        10+3=

4-1+6=         3+3+3=         9+6=          15-7=

6-3-1=          0+5+4=         11-6=         4+2=

4+5-7=          8+2-5=

--робота на дошці,загадки:

--Що за дивна непосида на стежину шишки кида,

З гілочки стриба на гілку?Рудохвоста жвава…білка.

--Він вухатий і біленький,і пухнастий,і м’якенький.

Довговухий по стрибайчик.Відгадайте,хто це?..зайчик

--Гостроносий і малий,він тихенький і не злий.

Шубку має з колючок.Як він зветься?...їжачок.

--Хто хоче допомогти звіряткам?

11-3=       12-6=       11-5=                                                                                                                       

8+4=         11-4=       14-7=     

6+5=         18-9=       12-8=

7+3=         7+7=         9+3=

15-6-         9+4=        7+6=

--Усний рахунок.

--У осінньому лісочку хтось усівся на дубочку.

Вона удень відпочива.Ні,це не кішка,це…сова.

--В лісі на дубку сова вас чекає ледь жива!

А наш клас рятівників її врятує залюбки.

Допоможемо сові рахувати кругові!(приклади)

8+4=     11-3=      2+5=      12-2=

7+4=      10+3=    13-4=     9-7=

3.Розвиток математичних знань,самостійна робота, диференціація.

7+3-4=          12-(6-2)=         6+3=         …..+4=14

18-8-2=         15-(8-3)=         7+7=        7+…=10

12-6-2=         13-(2+2)=        13-4=       10-…=8

7+2+4=           10-(4+3)=        11-5=        …..-2=10

--Хто рівно сидить,в того спинка не болить.

Якщо сядемо красиво,то й напишемо на диво.

4.Хвилинка відпочинку.Ліс в житті людини.

--Ліс—легені планети і житло для багатьох тварин.  Ліс—підіймає настрій і дає енергію життя.Ліс—це наше здоров’я і насолода для душі.

--Щось не хочеться сидіти,треба трішки відпочити.Діти з кленовими листками в руках.

-Травичка низенька-низенька,дерева високі-високі.  

Вітер дерева колише,гойдає,птахи відлітають, листочки кружляють.

А ми сідаєм тихо-тихо,щоб не зробить природі лиха!

Лісова казка

Такий цікавий світ безмежний, багато загадок в нім є.

Десь вовк ступає обережний, а лось з струмка водичку          п’є.

Надвечір соловей співає осінню пісеньку свою.

А білка сонечко стрічає, стрибає весело в гаю.

Летять метелики на квіти, гуде бджолиний дружний рій.

І дивляться на все це діти, бо загадковий світ такий,

Що хочеться його пізнати—він стільки радості несе!

А діти прагнуть розгадати і вивчити у світі все!

5.Розв’язання задач.

--На нашому шляху казковий будиночок. А хто в ньому живе?(баба Яга)Вона сміється і каже, що ви не вмієте розв’язувати задачі. Доведемо, що це не так.

--Картки з задачами. Малюнкові задачі на 1 дію. Задача про ведмедя і зайця. Задача на 2 дії про гриби. (складаємо)

Маслюків—6гр.

Лисичок--?,на 2гр. менше, ніж маслюків.

Скільки всього грибів?

Запис в зошит з коментуванням.

6.Геометричні і логічні завдання.

--Скласти прямокутники. Якої фігури не вистачає?

--Яка тварина заблукала до лісу? Чому?

Білка, заєць, лисиця, рак, їжак.

--У лісі літали 5 метеликів,4 синички і 2 горобці. Скільки птахів літало в лісі?

--Дуб,береза,каштан—які це поняття?(конкретні)

Доберіть загальне?(дерева)

А де вони ростуть?(ліс)Яке це поняття?(збірне)

А глухівський ліс?(одиничне)

Діти,я знайшла грибок,понюхайте.Що відчули?(запах)

Яке це поняття?(абстрактне)

7.Підсумок уроку.

--Майбутнє наших лісів—у наших руках.Лісовичок просить вас одягнути дерева вашими оцінками.Діти під звуки природи прикрашають яблуню,грушу і клен.

--Крім доброти дарує нам природа себе й свою немеркнучу красу.Як хороше у лісі!(відео)

--За роботу по заслузі щиро дякую вам,друзі!

Швидко спливають хвилини,ось і прощатись пора.

Я на прощання вам зичу щастя,здоров’я й добра!

До нових зустрічей!

8.Домашнє завдання:с.42,№207,208,правила.

Прощання з гостями.

 

docx
Додано
15 березня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку