Методична розробка "Конкурс професійної майстерності"

Про матеріал

Дана розробка включає в себе технологічні картки, умови конкурсу, критерії оцінювання

Перегляд файлу


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НІКОПОЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ"

 

Картинки по запросу кухар

 

 

 

 

 

 

Розробила: майстер в/н Забутна Ілона Сергіївна

 

 

                                  відповідно до «Положення про проведення конкурсу

                                           професійної майстерності з професії «Кухар»

(додаток 1)

 

 

 

Нікополь - 2021

Конкурс професійної майстерності з професії «КУХАР»

 

Практична частина

 

«Приготування, оформлення та презентація м’ясних та рибних  страв з гарнірами та соусами, салатів,та десертів»

 

Тема уроку: Конкурс професійної майстерності з професії «КУХАР»: «Приготування,  оформлення та презентація основної страви з гарніром та соусом, салату та десерту»

Мета уроку:

Навчальна: закріпити набуті знання, уміння та навички при приготуванні    м’ясних та рибних страв, салатів та десертів; перевірити практичні досягнення учнів при оформленні страв; узагальнити та систематизувати попередній досвід учнів;

Розвиваюча: розвивати логічне та критичне мислення при вирішенні нестандартних ситуацій; розвивати самостійність, швидкість та точність при виконанні робіт; розвивати вміння планувати роботу.

Виховна: виховувати естетичний смак, доброзичливість; виховувати культуру спілкування, вимогливість до навичок підприємницької діяльності.

Методична: підвищувати ефективність виробничого процесу, використовуючи метод конкурсу.

Тип уроку: контрольно-перевірочний

Дидактичне забезпечення:

  • інструкційно-технологічні картки,
  • таблиці балів конкурсу.

Матеріально-технічне забезпечення:

  • виробничі столи, розробні дошки, ножі кухарської трійки;
  • посуд кухонний, столовий;
  • прибори, інвентар;
  • електроплита, жарова шафа;
  • набір необхідних продуктів.

Міжпредметні зв’язки: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства»; «Устаткування підприємств харчування»; «Облік, калькуляція і звітність»; «Гігієна та санітарія виробництва»; «Організація виробництва та обслуговування»; «Фізіологія харчування»; «Охорона праці».

Хід уроку

І. Організаційна частина:

  • перевірка наявності здобувачів освіти;
  • перевірка готовності здобувачів освіти уроку (зовнішній вигляд, наявність спецодягу, дотримання правил особистої гігієни)

ІІ. Вступний інструктаж:

Зачитати наказ та положення проведення конкурсу професійної майстерності.

Повідомити здобувачам освіти тему і мету уроку.

Майстер:

  • Хочу привітати здобувачів освіти, які сьогодні приймають участь у конкурсі професійної майстерності. Надіємось, що учасники конкурсу сьогодні здивують нас своїми шедеврами і покажуть високий рівень знань, умінь і навичок у практичній частині. Сьогодні ви приготуєте та презентуєте страви, які навчилися готувати на підприємствах. Тож покажіть свою майстерність.

Представлення членів журі:

          - Олександр ШЕПОТЬКО – директор НЦПО;

- Есаулко О.О.          – заступник директора з НВР – член журі;

- Лисенко М.М         – заступник директора з НВР – член журі;

          - Клопінська І.О.      – методист НЦПО – член журі;

- Мещерякова Т.Г.   – старший майстер – член журі;

- Євстратенко І.П.    – голова методичної комісії – член журі;

- Андрєйченко Л.В.  – майстер виробничого навчання – член журі;

- Забутна І.С.             – майстер виробничого навчання – член журі;

          - Кубракова А.Ю.      – майстер виробничого навчання – член журі;

 

Майстер:

  • З учасників, які не виконали умов конкурсу, допустили грубі порушення правил охорони праці, порушували дисципліну, не дотримувались культури спілкування, знімаються штрафні бали – 3 бали за кожне порушення.
  • Додаткові бали за дострокове виконання завдання: за кожні 5 хвилин до передбаченого терміну додається 1 бал, але не більше 10 балів.
  • Критерії, за якими буде оцінюватися конкурс професійної майстерності (додаток 3, 4):

Критерії оцінювання конкурсу

  1. Санітарний одяг – 5 балів
  • Чистота рук
  • Наявність халатів, ковпаків, фартухів, рушників
  • Змінне взуття
  1. Організація робочого місця – 10 балів
  • Правильний підбір посуду, інвентарю
  • Розміщення продуктів, спецій
  • Наявність технологічних карток на страви
  1. Дотримання санітарії та гігієни – 10 балів
  • При обробці продуктів
  • При приготуванні страв
  • При оформленні і відпуску страв
  • Дотримання правил особистої гігієни
  1. Дотримання технологічного процесу (правильність і послідовність виконання) – 20 балів
  • Первинна обробка продуктів
  • Приготування напівфабрикатів
  • Пасерування
  • Варіння, смаження
  • Тушкування, запікання
  1. Дотримання правил техніки безпеки і охорони праці – 10 балів
  • Під час роботи з ріжучими інструментами
  • Під час роботи в гарячому цеху
  • Під час роботи з обладнанням
  • Охорона праці, пожежна безпека
  1. Оригінальність у виборі страви, оформлення – 15 балів
  • Оригінальність начинки, «родзинка»
  • Складність гарніру основного, комбінованого
  • Правильний підбір соусу
  • Естетичне оформлення
  • Європейський підхід
  1. Презентація страви і бракераж  – 10 балів
  • Розповідь про оригінальність начинки, підбір гарніру, соусу, відпуск страви
  • Зовнішній вигляд (форма, колір в розрізі)
  • Запах (свіжого м’яса, овочів з ароматом спецій)
  • Консистенція (ніжна, м’яка, соковита), соусу (однорідна, злегка в’язка)
  • Смак (запеченого м’яса курки, помірно-гострий, в міру солоний)

 

 

 

Критерії оцінювання номінацій

  1. Міс, містер «Оригінальність»
  • Страви оригінальні;
  • Правильний і сучасний підбір посуду;
  • Оригінальність у оформленні.
  1. Міс, містер «Воля до перемоги»
  • Здобувач освіти  емоційний, швидкий, прагне до перемоги;
  • Має високий рівень знань;
  1. Міс, містер «Симпатія журі»
  • Здобувач освіти  має привабливий вигляд, ввічливий, усміхнений, організований;
  • Впевнений у собі, але може допустити певні мінімальні помилки у технологічному процесі;
  • Страви гарно оформлені, привабливі.

4. Міс, містер «Старанність»

  • допустимі незначні помилки в технологічному процесі;
  • старанність, добросовісність, наполегливість.

5. Міс, містер «Винахідливість»

  • креативність, творчість, оригінальне рішення проблем;
  • вихід із скрутних становищ, уміння зорієнтуватися у ситуації та знайти варіанти подолання власних помилок чи не достатньої підготовки.

Майстер:

  • Знаючи критерії оцінювання конкурсу, ми можемо повторимо питання з охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів під час виконання завдання і приступити до організації робочого місця кухаря.
  • Запитання до здобувачів освіти  :
  1. Яких правил слід дотримуватися перед початком роботи?
  2. Яка техніка безпеки при первинній обробці продуктів?
  3. Як правильно організувати робоче місце?
  4. Техніка безпеки в цеху первинної обробки (чинники травматизму).
  5. Техніка безпеки в гарячому цеху, протипожежна безпека.
  • Про те, що ви знаєте правила техніки безпеки і будете їх виконувати, прошу розписатися в Журналі реєстрації інструктажів з питань охорони праці.

ІІІ. Поточний інструктаж.

 Здобувачам освіти потрібно підібрати столовий та кухонний посуд, інвентар, інструменти, каструлі місткістю 1-2 л., сковорідки, сотейники, ножі кухарської трійки, сікач, розробні дошки «ОС», «МС», лопатки, дерев’яні копистки, сито, емальовані лотки, столові, закусочні, порціонні тарілки, креманки, столові та чайні ложки, виделки.

Організувати робоче місце.

  • Отримати продукти, приготувати страви згідно технологічним карткам, враховуючи методичні поради;
  • Дотримуватися алгоритму технологічного процесу та правил техніки безпеки.

Розвиваючи самостійність та свідому активність здобувачів освіти, у процесі підготовки до уроку здобувачам освіти було дано домашнє завдання: самостійно підібрати три страви, гарніри та соуси і десерти.

Конкурс оцінюється згідно розроблених критеріїв (Додаток 3, 4)

Під час виконання практичної роботи майстер обходить робочі місця перевіряючи:

  • Правильність організації робочого місця;
  • Дотримання санітарних правил та вимог;
  • Послідовність і правильність виконання технологічного процесу;
  • Інструктує здобувачів освіти при оформленні страв і їх подаванні;
  • Якість роботи здобувачів освіти та виконання норм часу;
  • Приймає роботи (бракераж готової страви).

Журі оцінює практичний конкурс згідно критеріїв оцінювання та заносить дані у таблицю загальних результатів конкурсу та визначає переможців за призовими місцями та номінаціями.

ІV. Заключний інструктаж.

  1. Підведення підсумків конкурсу

а) визначення переможців 1, 2, та 3-го призових місць;

б) визначення переможців за номінаціями;

в) оголошення переможців.

  1. Прибирання робочих місць.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

РОЗГЛЯНУТО:                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО:

заступник директора з НВР                                       Директор ДПТНЗ «НЦПО» _________ О.О. Есаулко                                    ______ Олександр ШЕПОТЬКО

«___» _______ 2021 р.                                                   «___»__________  2021 р.

                                             П О Л О Ж Е Н Н Я

КОНКУРСУ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

серед здобувачів освіти ДПТНЗ « НЦПО»

з професії «Кухар»

 

1. Конкурс професійної майстерності серед здобувачів освіти НЦПО  випускної групи за професією:

    - кухар

проводиться з метою здійснення широкої пропаганди й популяризації серед молоді робочої професії, сприяє вдосконаленню професійних знань, умінь і навичок.

2. Завданням конкурсу є:

   - піднесення ролі здобувача освіти у суспільстві та підвищення престижності професії;

   - сприяння творчим пошукам, удосконаленню фахової майстерності здобувачів освіти;

   - виявлення; поширення умінь і навичок, підвищення професійного рівня здобувачів освіти.

3. Конкурс професійної майстерності включає виконання теоретичного та практичних завдань.

4. Теоретичне завдання виконується письмово (тестування) і включає в себе знання зі спеціальної технології, охорони праці, загальної технології. Тривалість виконання 1 година.

5. Практичні завдання складаються таким чином, щоб забезпечити різні можливості виконання їх усіма учасниками конкурсу і сприяти повному виявленню кожним з них професійної майстерності. Доцільно для практичних конкурсних завдань вибирати види робіт, передбачені  планом виробничої діяльності. Тривалість виконання 4 години.

6. Майстру виробничого навчання, голові методичної комісії, інспектору з ОП здійснити підготовку матеріально-технічної бази для виконання теоретичного і практичного завдання, технологічної документації, провести інструктажі з охорони праці, які забезпечують безпечні умови для виконання конкурсних завдань.

7. Журі конкурсу оцінює діяльність за такими критеріями. Всього: 80 балів.

  5 балів – організація робочого місця;

  40 балів – якість виконання теоретичного та практичних завдань;

  20 балів – професійні знання, рівень  професійної підготовки;

  10 балів – використання інформаційних технологій;

  5 балів – здібність до творчості та імпровізації, уміння спілкуватися, загальна культура.

Додаткові бали: термін виконання роботи: за кожні 5 хвилин до передбаченого терміну додається 1 бал, але не більше 10 балів. Зниження балів: за кожний відступ від правил безпеки охорони праці знімається 3 бали.

        Учасники конкурсу, які не виконали умов конкурсу, допустили грубі порушення правил з безпеки праці, помилки – за рішенням журі з участі в конкурсі знімаються.

8. Підведення підсумків конкурсу за показниками, оформленими конкурсними завданнями. Основними факторами оцінювання результатів здобувачів освіти, що змагаються – є якість виконуваних робіт, застосування раціональних прийомів і методів праці, рівень теоретичної підготовки учасників, знання й дотримання ними вимог охорони праці, норм і правил по о/п, виробничої санітарії.

9. Переможці конкурсу визначаються за кращими показниками виконаних конкурсних завдань. При рівності встановлених для даного конкурсу показників у двох або більше учасників, перевага віддається тому з них, хто креативніше впорався із практичним конкурсним завданням.

10. Для переможців конкурсу встановлюється:

       - одне перше

       - одне друге

       - одне третє призові місця

       - за номінаціями: «Оригінальність», «Воля до перемоги», «Симпатія

          журі», «Старанність», «Винахідливість».

  Усім здобувачам освіти, які взяли участь у конкурсі і посіли призові місця, оголошується подяка, урахувати результати конкурсу на випускних кваліфікаційних іспитах.

 

 

РОЗРОБЛЕНО:                                                                                   СХВАЛЕНО:

методичною комісією                                                 методист ДПТНЗ «НЦПО»

«Кулінарії та громадського харчування»       

від 25.02.2021 р.                                                            ­­­­­­­­­­­«___»_______ 2021 р.

голова м/к ___________  І.П. Євстратенко            ___________ І.О. Клопінська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порядок проведення конкурсу

  1. Зачитується наказ та положення про проведення конкурсу професійної майстерності.
  2. Повідомлення теми та мети конкурсної роботи.
  3. Повідомлення умов конкурсу.
  4. Інструктаж з охорони праці та безпеки життєдіяльності здобувачів освіти.
  5. 1 тур – тестові завдання з теоретичного навчання складалися з предметів: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Охорона праці». Тривалість виконання – 1 год.
  6. 2 тур – практична частина. Тривалість виконання – 3 год.

- Приготувати і подати основну страву «Стейк зі свинини з журавлиним соусом», «Курячий стейк з овочами гриль», «Стейк свиний з шоколадно-сирним соусом», «Суп-пюре з і шпинату»  (здобувачам освіти потрібно було самостійно підібрати страву, гарнір та соус)

- Приготувати і оформити для відпуску салатів «Японський», «Грецький», «Фенікс», «Родзинка».

- Приготувати десерти «Фондан», «Панакота», «Шоколадне суфле», «Маковий пиріг».

Спостереження за виконанням роботи здійснюють лише члени журі. Учасникам, які не виконали умов конкурсу, допустили грубі порушення за деякими критеріями за рішенням журі знімаються бали. Учасники конкурсу, які не виконали умов конкурсу, допустили грубі порушення правил з безпеки праці, помилки – за рішенням журі з участі в конкурсі знімаються.

  1. Підведення підсумків конкурсу:

Оцінювання теоретичних питань та практичної роботи. Переможці конкурсу визначаються за найбільшою кількістю набраних балів. Для стимулювання інших учасників конкурсу, які не здобули призових місць, журі присвоює їм номінації.

  1. Нагородження здобувачів освіти.

 

 

 

Додаток 2

 

ІНСТРУКЦІЯ  З ОХОРОНИ ПРАЦІ.

Перед початком роботи

1. Одягти спецодяг i привести його в порядок. Волосся прибрати під ковпак, рукава одягу підвернути до ліктя або застебнути біля кисті рук. Не заколювати голками сан. одяг.

2. Оглянути інвентар, переконатися у його справності. Підготувати робоче місце до виконання робіт, прибрати зайві речі.

3. Впевнитись, що робоче місце достатньо освітлене.

4. Оглянути інвентар, переконатися у його справності. Підібрати та підготувати необхідні інструменти, пристосування, обладнання. Розташувати їх в безпечному для використання порядку.

5. Колючі, ріжучі інструменти розташувати так, щоб випадково не отримати поранення.

6. Перед початком роботи перевірити наявність заземлення та діелектричних  гумових килимків біля електроприладів (плита та жарова шафа), перевірити справність електромережі та ізоляцію.

7. Витерти насухо руки і включити електроприлад у мережу. Переконатися, що поверхня електроплит рівна, немає викривлення та тріщин.

8. Перевірити стан розігрівання пальника піднесенням долоні, а не доторканням пальців.

9. Не допускається робота обладнання з несправною автоматикою.

Під час роботи в в цеху первинної обробки

і в гарячому цеху

1. При роботі з ножем кухар повинен держати лезо від себе.

2. Гострити ніж об мусат необхідно осторонь від робітників, зайнятих на інших операціях.

3. Розробку замороженої птиці проводити після її розморожування.

4. Перед вмиканням обладнання необхідно переконатись чи немає в машині сторонніх предметів, чи надійне кріплення механізмів.

5. Забороняєтеся залишати без нагляду обладнання, яке працює.

6. Розробні дошки треба класти на рівну поверхню.

7. Працювати на плиті з рівною поверхнею.

8. Пересувати посуд з рідиною по поверхні плити обережно, без різких рухів, стежити, щоб рідина не переливалася через край каструлі на поверхню плити.

9. Слідкувати за тим, щоб під час нагрівання жиру він не потрапляв на  конфорки плити і не спалахував від високої температури.

10. Кришки варочних казанів, каструль та іншого посуду з гарячою їжею відкривай обережно, на себе.

11. Не треба брати голими руками гарячий кухонний посуд, використовувати для цього рушник.

12. Не залишати рушники і прихватки на розігрітій плиті.

13. Категорично забороняється прибирання рідини або жиру, які розлились, при включеному обладнанні, а також мити та чистити обладнання, яке включене в електромережу.

14. При використанні переносного обладнання (електрочайник, електрокип'ятильники, електром'ясорубка та ін.) необхідно слідкувати, щоб шнур їх живлення не торкався до гарячих предметів.

Після закінчення роботи

1. Вимкнути обладнання з електромережі: обережно вимкнути шнур з електророзетки, притримуючи однією рукою розетку, а другою – вилку.

2. Прибрати робоче мicцe.

3. Почистити, помити інвентар, інструмент, скласти його у відведене для нього місце.

Санітарно – гігієнічні вимоги під час приготування страв

  1. Нарізувати різні види продуктів на відповідно промаркованих дошках.
  2. Яйця перед використанням обов’язково мити під теплою проточною водою і розбивати по одному в окремий стакан.
  3. Овочі перед очищенням ретельно мити під проточною водою.
  4. У процесі обробки різних продуктів класти їх в окремі миски, дотримуючись товарного сусідства.
  5. Дотримуватися правил і часу варіння продуктів, що входять до складу страв.

Додаток 3

 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

КОНКУРСУ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

 

№ п/п

Назва розділу

Зміст вимог

Кількість балів

1

Санітарний одяг

  • Чистота рук
  • Наявність халатів, фартухів, рушників, головного убору
  • Змінне взуття

5

2

Організація робочого місця

  • Правильний підбір посуду, інвентарю
  • Розміщення продуктів
  • Наявність технологічних карток на страви

10

3

Дотримання санітарних вимог

  • В процесі обробки продуктів
  • В процесі приготування страв
  • Під час оформлення і відпуску страв
  • Дотримання правил особистої гігієни

10

4

Дотримання технологічного процесу

  • Первинна обробка продуктів
  • Приготування напівфабрикатів
  • Пасерування
  • Варіння, смаження
  • Тушкування, запікання

20

5

Дотримання правил техніки безпеки і охорони праці

  • В процесі роботи з ріжучими інструментами в цеху первинної обробки
  • Під час роботи в гарячому цеху
  • Під час роботи з обладнанням
  • Дотримання правил охорони праці та техніки безпеки

10

6

Оригінальність у виборі страви, оформлення

  • Оригінальність начинки, «родзинка»
  • Складність гарніру основного, комбінованого
  • Правильний підбір соусу
  • Естетичне оформлення
  • Європейський підхід

15

7

Презентація страви, бракераж

  • Розповідь про оригінальність начинки, підбір гарніру, соусу, відпуск
  • Зовнішній вигляд  готової страви (форма, колір в розрізі)
  • Запах страви (свіжого м’яса, овочів з ароматом спецій)
  • Консистенція  начинки, гарніру (ніжна, м’яка, соковита), соусу (однорідна, злегка в’язка)
  • Смак (запашного м’яса курки помірно гострий, в міру солоний)

10

 

 

Додаток 4

 

Критерії оцінювання номінацій

 

№ п/п

МІС або МІСТЕР

ЗМІСТ ВИМОГ

1

«Оригінальність»

  • Страва оригінальна з гарніром та соусом, які відповідають даній страві;
  • «Родзинка» в стравах, подаванні, презентації

2

«Воля до перемоги»

  • Емоційність, жвавість, прагнення до перемоги, наполегливість і оптимізм;
  • високий рівень знань

3

«Симпатія журі»

  • привабливий вигляд;
  • ввічливість, організованість, щирість, доброзичливість, легкість в контактах, упевненість у собі;
  • допустимі незначні помилки в технологічному процесі;
  • страви гарно оформлені, привабливі

4

«Старанність»

  • допустимі незначні помилки в технологічному процесі;
  • старанність, добросовісність, наполегливість

5

«Винахідливість»

  • креативність, творчість, оригінальне рішення проблем;
  • вихід із скрутних становищ, уміння зорієнтуватися у ситуації та знайти варіанти подолання власних помилок чи не достатньої підготовки

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

Технологічна картка

«Фондан»

 

№ п/п

Найменування продуктів

1 порція

Технологічні вимоги до сировини

Брутто

Нетто

1

Чорний шоколад

200

200

Сировина відповідає вимогам до якості

2

Пшеничне борошно

120

120

3

Цукор

300

300

4

Вершкове масло

120

120

5

м'ята  

 

Для прикрашення

 

6

Цукрова пудра

Вихід:

-

225

 

 

Технологія приготування

 

Вимоги до якості                 

 


Технологічна картка

«Куриця по  - шанхайські

№ п/п

Найменування продуктів

1 порція

Технологічні вимоги до сировини

Брутто

Нетто

1

Філе куряче

300

260

Сировина відповідає вимогам до якості

2

Морква

70

50

3

Спаржа

-

50

4

Перець болгарський

70

50

5

Цибуля ріпчаста

70

50

6

Кунжут

-

7

7

Соус «Унагі»

-

7

8

Салат листовий

3

3

9

Соєвий соус

7

7

 

Вихід:

-

 

 

 

Технологія приготування

 

Вимоги до якості                 

 

        

 


Технологічна картка

«Теплого салату з телятини»

 

№ п/п

Найменування продуктів

1 порція

Технологічні вимоги до сировини

Брутто

Нетто

1

Листя салату

2 шт

2 шт

2

кунжут

За смаком

3

телятина

220

200

4

Помідори свіжі

-

50

5

шампіньони

150

150

6

огірок

1 шт

1 шт

7

авокадо

1 шт.

1 шт

8

Свіжий розмарин та базилік

За смаком

9

Сушений орегано

За смаком

Вихід:

-

200

 

 

Технологія приготування

 

Вимоги до якості                 

 


Результати конкурсу

 

ЗАГАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ

КОНКУРСУ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

серед здобувачів освіти групи К – 18 1/9 за професією «Кухар»

 

Прізвище та ім’я

Теоретичні знання 20 балів

Результати практичної частини

Загальна кількість балів

Зайняті місця

Номінації

Санітарний одяг 5 б.

Організація робочого місця 10 б.

Дотримання санітарії та гігієни 10 б.

Дотримання технологічного процесу 20 б.

Дотримання правил т/б і о/п 10 б.

Оригінальність страви та оформлення 15 б.

Презентація і бракераж 10 б.

Додаткові бали: 1 бал за  кожні 5 хв. дострокового виконання завдання

Штрафні бали 3 б. за 1 порушення

1

Мануйленко Поліна

13

5

9

9

10

10

13

 

 

 

 

 

«Старанність»

2

Фатєєва Алла

18

5

10

9

10

10

15

 

 

 

 

 

«Оригінальність»

3

Русіна Анна

19

5

10

10

9

10

10

 

 

 

 

 

«Воля до перемоги»

4

Казакова Наталя

15

5

10

10

10

10

15

 

 

 

 

 

«Симпатія журі»

     

 

 

Майстер виробничого навчання                                      Забутна І.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7

 

ПРОТОКОЛ

Від 15 березня 2021 року

Про результати проведення практичного туру конкурсу професійної майстерності за професією «КУХАР»

            Присутні:      

                 Голова журі – Шепотько О.В.

                 Члени журі:  Есаулко О.О., Лисенко М.М., Клопінська І.О.,

                   Мещерякова Т.Г., Євстратенко І.П., Андрєйченко Л.В.,

                   Забутна І.С., Кубракова А.Ю.

Порядок роботи:

Виконання практичного завдання в групі К-18 1/9 за  темою «Приготування,  оформлення та презентація основної страви з гарніром та соусом, салату та десерту»

Перевірка завдань членами журі згідно критеріїв оцінювання.

  1. Підведення підсумків виконання практичного завдання учнями.

Слухали:

 Голову журі Шепотько О.В. – директора НЦПО, який зробив наголос на основній меті проведеного конкурсу. «З метою підвищення професіоналізму здобувачів освіти, поглиблення та удосконалення їхніх знань, умінь та навичок сучасної технології приготування страв, їх підготовки до максимальної реалізації отриманих знань на виробництві  і проводився даний конкурс»

 Майстра виробничого навчання Забутну І.С., яка повідомила, що практичні завдання були розроблені, згідно програмних вимог. Оголосила критерії оцінювання та регламент виконання робіт (3 год). Максимальна кількість балів за практичну частину - 80 балів.

Члена журі, майстра виробничого навчання Андрєйченко Л.В., яка сказала, що здобувачі освіти дотримувалися правил безпеки праці та правильність організації технологічного процесу.

Старшого майстра виробничого навчання Мещерякову Т.Г., яка високо оцінила підготовку та проведення самого конкурсу.  Наголосила, що урок був правильно структурований, а кінцевий результат вразив усіх членів журі та гостей своїм чудовим змістом, вишуканістю естетичного оформлення та неперевершеними смаковими якостями.

Постановили:

На підставі кінцевого підрахунку балів вважати переможцями конкурсу професійної майстерності таких здобувачів освіти:

Русіна А.В. – 100 бали, І місце;

Фатєєва А.С. – 97 балів, ІІ місце;

Казакова Н.С., Мануйленко П.О. – 94 балів, ІІІ місце.

Та присвоїти звання за номінаціями:

Казакова Н.С., Мануйленко П.О. – Міс «Старанність» та «Симпатія журі»;

Фатєєва А.С. – Міс «Оригінальність» та «Винахідливість»;

Русіна А.В. – Міс «Воля до перемоги».

 

doc
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку