Методична розробка квест –гри на тему:"ЯКІСТЬ КОРМІВ –БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ"

Про матеріал
У методичній розробці викладено опис сучасних інтерактивних форм роботи із здобувачами освіти, розробки квестів різноманітних напрямів, які є інноваційною технологією в освітньому процесі Використання таких форм активізує діяльність студентів, має високу результативність у засвоєнні знань та формуванні практичних вмінь і навичок учасників навчально-виховного процесу. Матеріал може бути використаний викладачами при підготовці до занять з різних дисциплін з метою урізноманітнення форм та методів навчання, формування відповідних освітніх компетенцій та підвищення ефективності виховної роботи із здобувачами освіти.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ВСП «МОГИЛІВ – ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕХНОЛОГО - ЕКОНОМІЧНИЙ  ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЯКІСТЬ КОРМІВ –БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

 

методична розробка квест –гри

з дисципліни «Комбікормове виробництво»

C:\Users\User\Desktop\AgroMarket_3_2020_29.jpg

 

 

 

2024

 

 

Автор : Кондрук Антоніна Миколаївна – викладач вищої категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

 

 

 

У сучасних умовах, коли обсяг інформації весь час збільшується, навчати майбутніх  фахівців, як раніше, стає вже неможливо. Проблеми підготовки висококваліфікованих спеціалістів актуальні в усіх регіонах України. Саме тому, завданням ВНЗ є підготовка спеціалістів, які володіють професійною компетентністю, навичками швидкої адаптації до умов неперервного оновлення виробництва, здатних до постійного самовдосконалення, зацікавлених у професійному зростанні шляхом поліпшення своєї фахової підготовки. Ці завдання можливо вирішити, впровадивши в навчальний процес цих закладів інноваційні технології навчання.

Актуальність підготовлених методичної розробки зумовлена необхідністю удосконалення існуючої системи підготовки майбутніх фахівців; потребою навчальних закладів  у методичному забезпеченні процесу впровадження педагогами технологій веб­квесту.

Методична розробка містить опис процедури проєктування та впровадження веб­квестів у навчально­виховний  процес ВНЗ, розкривають суть веб­ квесту як інноваційної технології, описують алгоритм створення веб­квестів у мережі Інтернет, застосування цієї технології у професійній підготовці майбутніх  фахівців.

 

 

 

             1 ВЕБ-КВЕСТ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ              

              НАВЧАННЯ

 

          На сьогоднішній день сучасна освіта робить  акцент  на те, щоб здобувачі освіти опанували певні компетенції. Це відображено в стандартах робочих програм ВНЗ, а також у Законі України «Про фахову  передвищу освіту», в якому компетентнісний  підхід є одним з напрямків оновлення освіти в стратегії модернізації змісту загальної освіти України.

       Досвід роботи показує , що частина викладачів      в своїй діяльності використовують стандартні методи і загальноприйняті педагогічні технології, які також допомагають оволодіти необхідними компетенціями, а інші намагаються  урізноманітнити свою педагогічну діяльність, включаючи в навчальний  процес інноваційні методи, способи, прийоми навчання і виховні заходи, які згодом системно використовуються в освітньому процесі. Однією з таких форм і методів є технологія КВЕСТ.

 

 

 

         Квест –гра, як форма організації освітнього процесу є інтелектуальним змаганням, основною метою якої є послідовне виконання зазделегіть підготовлених завдань. це цікавий і, водночас, ефективний спосіб засвоєння студентами необхідних знань, умінь і навичок. Інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес, забезпечують активне долучення всіх учасників до виконання завдань, згуртовують колектив.

      Квест дозволяє розвивати активне піднання, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, а саме: вирішити, розплутати, придумати, вміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобото активізувати знання, вчити мислити лоргічно, розвиває інтерактивні здібності.

      Оскільки сучасна молодь проявляє інтерес  та зацікавленість до всього незвичайного, яскравого та неординарного , то саме технологія WEB -квест  сприяє переключенню уваги, зміни  ходу думок, логічному та абстрактному мисленню  здобувача освіти.

 

       Web-квест поєднує в собі ідеї проєктного методу та ігрових технологій у середовищі WWW засобами Web-технологій.

       Методологічною основою Web-квест є активне навчання, що створює передумови для перетворення нової інформації, яку одержують  здобувачі освіти, в нові знання, котрі вони можуть використовувати.

       Характерними особливостями Web-квесту, що відрізняють його від інших технологій є такі: заздалегідь визначені ресурси, в яких є інформація, необхідна для розв’язання проблеми.

      Робота з Web-квестами підвищує ІТ-компетентність  як викладача, так і здобувача освіти, знайомить з новими видами сучасних Інтернет-сервісів, розвиває інформаційну культуру, сприяє розвитку критичного мислення, формує вміння знаходження шляхів розв’язку проблеми та завдання в цілому.

          Викладач у навчальний проєктній діяльності, зокрема при проходженні студентами веб­квесту, має створити умови для прояву в них інтересу до пізнавальної діяльності, самоосвіти і застосування отриманих знань на практиці. У процесі реалізації проєкту викладачу належить «прожити» наступні ролі:

ентузіаст, який надихає, підтримує і мотивує студентів на досягнення мети;

фахівець, який володіє знаннями і вміннями в декількох (але не в усіх) галузях;

консультант, який допомагає організувати роботу, має готові відповіді на всі запитання учасників;

керівник, який допомагає організувати роботу за часом і спрямовує її у необхідному для навчання напрямі ;

«людина, яка ставить запитання», що допомагає побачити помилки і недоліки в роботі, а також їх вчасно виправити;

координатор групового процесу, контролює роботу всіх підгруп, що працюють над виконанням своїх завдань;

експерт, який аналізує результати виконаного проєкту.

 

 

 

 

          В літературі технології веб­квест  класифікують за наступними принципам:

тривалість виконання (короткострокові, довгострокові);

предметний зміст (монопроєкти, міжпредметні веб­квести);

тип завдань, які виконують студенти (переказ, компіляційні загадки, журналістські розслідування, конструкторські розробки, творчі роботи, переконуючі виступи, розвязок спірних проблем, розв’язок виробничих та проблемних ситуацій, аналітичні звіти, наукові доповіді і т.п.

 

C:\Users\студент\Desktop\26838.003.jpg

 

 

        Веб­квест може охоплювати окрему навчальну дисципліну, тему проблему, може бути й міжпредметним. У монопроєктах застосовують інформацію і з інших галузей знань чи діяльності. Міжпредметні проєкти проводяться в позаурочний час під керівництвом декількох фахівців з різних галузей знань. Глибоку і змістовну інтеграцію потрібно здійснювати вже на

етапі постановки проблеми. Дослідники наголошують, що робота в

міжпредметних проєктах найбільш ефективна.

 

 

        Згідно класифікації веб­квестів за типами завдань найпростішим є завдання на переказ, що вважається цієї технологією за наступних умов:

− формат і форма доповідей студентів відрізняється від оригіналів матеріалів, у них завжди «присутній» доповідач, матеріал тексту не є простим копіюванням тексту з мережі Інтернет у текстовий редактор;

студенти вільні у виборі того, про що розповідають і яким чином організовують знайдену інформацію;

студенти використовують навички збирання, систематизації та обробки інформації.

       Суть компіляційного завдання полягає в тому, що студенти  мають взяти інформацію з різних джерел і привести її до єдиного формату. Підсумкова компіляція може бути опублікована в мережі Інтернет або представлена у вигляді нецифрового продукту, наприклад, книги.

          Веб-квест, який створений на основі завдання-загадки, потребує синтезу інформації з набору джерел і створення головоломки, яку неможливо розвязати простим пошуком відповіді на сторінках мережі Інтернет. Навпаки, необхідно придумати загадку, розвязок якої потребує:

− засвоєння інформації з множини джерел, їхнє порівняння та аналіз;

− складання інформації в єдине ціле за допомогою висновків, узагальнень з різних джерел;

виключення хибних відповідей, які спочатку уявлялися правильними, а в процесі розгляду стали хибними.

     Веб­квест може охоплювати окрему навчальну дисципліну, тему проблему, може бути й міжпредметним. У монопроєктах застосовують інформацію і з інших галузей знань чи діяльності. Міжпредметні проєкти проводяться в позаурочний час під керівництвом декількох фахівців з різних галузей знань. Глибоку і змістовну інтеграцію потрібно здійснювати вже на

етапі постановки проблеми. Дослідники наголошують, що робота в

міжпредметних проєктах найбільш ефективна.

Згідно класифікації веб­квестів за типами завдань найпростішим є завдання на переказ, що вважається цієї технологією за наступних умов:

− формат і форма доповідей студентів відрізняється від оригіналів матеріалів, у них завжди «присутній» доповідач, матеріал тексту не є простим копіюванням тексту з мережі Інтернет у текстовий редактор;

студенти вільні у виборі того, про що розповідають і яким чином організовують знайдену інформацію;

студенти використовують навички збирання, систематизації та обробки інформації.

        Суть компіляційного завдання полягає в тому, що студенти  мають взяти інформацію з різних джерел і привести її до єдиного формату. Підсумкова компіляція може бути опублікована в мережі Інтернет або представлена у вигляді нецифрового продукту, наприклад, книги.

          Веб-квест, який створений на основі завдання-загадки, потребує синтезу інформації з набору джерел і створення головоломки, яку неможливо розвязати простим пошуком відповіді на сторінках мережі Інтернет. Навпаки, необхідно придумати загадку, розвязок якої потребує:

− засвоєння інформації з множини джерел, їхнє порівняння та аналіз;

− складання інформації в єдине ціле за допомогою висновків, узагальнень з різних джерел;

виключення хибних відповідей, які спочатку уявлялися правильними, а в процесі розгляду стали хибними.

       У журналістських веб-квестах студенти мають зібрати факти та організувати їх у жанрі репортажу новин, інтервю та ін.

      Конструкторський веб-квест потребує від студентів створення продукту або плану з виконання раніше визначеної мети в певних межах.

       Творчий веб-квест вимагає від студентів створення продукту в заданому форматі. Такі проєкти подібні до конструкторських, проте є вільними і непередбачуваними в своїх результатах. У процесі оцінки таких проєктів необхідно більше уваги приділяти творчості й самовираженню тих, хто навчається.

           Веб-квести з розв’язання спірних проблем передбачають пошук і представлення різних, а інколи суперечливих, думок з однієї проблеми і спробу привести їх до консенсусу.

         Переконуючий веб-квест має на меті створення продукту, здатного будь­кого переконати. Таке завдання виходить за межі звичного перекладу і вимагає від студентів розробки аргументів на користь будь­якого твердження, думки, варіанту розвязання проблеми на основі матеріалів, одержаних у процесі роботи з квестом.  Кінцевим продуктом такого проєкту може бути лист, стаття, прес­реліз, постер, відеозапис, мультимедійна презентація, веб­сторінка та ін.

         Веб-квести, орієнтовані на самопізнання, мають на меті краще пізнання самих себе, яке може розвиватися через дослідження у режимах он­лайн і офф­лайн.

       Аналітичний веб-квест досліджує взаємозвязок речей реального світу в межах заданої теми. Такі завдання дають підґрунтя для одержання студентами знань в умовах, за яких вони мають уважно вивчати речі, знаходити спільне і відмінне, а також знаходити приховані схожі між собою явища, розуміти звязок причин і наслідків, обговорюючи їх значення.

       Наукові веб-квести слугують для знайомства та залучення студентів до наукових досліджень у різних галузях знань. У свою чергу, мережа Інтернет містить історичну та нову інформацію, яка може бути корисною в будь­якій галузі науки. Відкритий сьогодні доступ до мереж як вітчизняних так і зарубіжних бібліотек дає можливість студентам  працювати в режимі онлайн з працями провідних світових науковців.

         Оцінні веб-квести представляють студентам низку предметів із запрошенням до їх оцінки, класифікації, вибору рішення з обмеженого списку або оцінки результатів проведених досліджень.

 

Розглянемо типову структуру веб­квесту, яка може варіюватися залежно від його виду.

 

C:\Users\студент\Desktop\26838.004.jpg

 

Створення Web-квесту умовно можна розділити у 5 кроків.

 

C:\Users\студент\Desktop\images.png

 

        Результати квесту студенти  надсилають на електронну адресу у визначений термін. Потім разом з ініціативною групою студентів підводяться підсумки.

Web-квест доцільно проводити в рамках  тижня циклових комісій.

Заключним  етапом веб-квесту є  презентація  та  оцінювання результатів.

         Критеріями оцінювання можуть бути такі: усвідомлення завдання, виконання завдання, результат роботи, творчий підхід .

 

C:\Users\студент\Desktop\16.jpg

 

Результатами проходження веб­квесту можуть бути такі продукти: – мультимедійна презентація;

веб­сайт;

аналіз  отриманих даних;

 обґрунтований висновок і т.д.

 

Методика оцінювання веб­квестів передбачає наступні кроки.

 

1. Сформулювати критерії оцінювання, що мають бути адекватні типу завдання, цілям та видам діяльності та враховувати: досягнення поставленої мети, якість виконання роботи; зміст; складність завдання.

2. Визначити шкалу оцінювання наприклад, трьох­, чотирьох­ п’ятибальна,  дванадцятибальна,  стобальна.

3. Підготувати опис параметрів оцінки. Необхідно починати з опису

ідеального варіанту виконання завдання, а потім переходити до опису можливих недоліків виконання роботи за кожним з критеріїв. Основними вимогами до опису параметрів є: мова опису має бути зрозумілою

студентам; опис має дозволяти визначати кількісні відмінності одного параметра від іншого; різниця між кількісними показниками має бути приблизно    однаковою.

 

 

 

Критерії оцінки роботи студентів над виконанням  веб-квесту

 

Критерії

Оцінка

Відмінно  («5»

Добре («4»)

Задовільно («3»)

Виконання завдання

 

Суть завдання усвідомлено. Для його         вирішення використана значна кількість джерел

Суть завдання усвідомлено. Для його          вирішення використана обмежена кількість

джерел

Суть завдання усвідомлено поверхнево. Для його      вирішення використано одне джерело.

Результат роботи

 

Інформаційний матеріал добре структурований, відредагований, оформлений. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції

 

Інформаційний матеріал структурований       і оформлений,       має граматичні помилки. Недостатньо виражена        власна позиція     і     оцінка інформації. Робота подібна до інших робіт                  учнів (студентів)

Інформаційний матеріал     логічно не вибудований і поданий непривабливо; відсутні           чіткі відповіді             на поставлені запитання

Творчий підхід

 

Представлено різні підходи до вирішення  проблеми

 

Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не зроблено висновків

 

Інформація скопійована із запропонованих джерел не містить критичного погляду на проблему; робота мало повязаня із темою веб-квесту.

Використання веб-квесту як засобу активізації пізнавальної діяльнос

 

Технологія Web-квест дозволяє формувати наступні компетенції:

–використання ІТ для вирішення професійних завдань (для пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді комп’ютерних презентацій, Web-сайтів, флеш-роликів, баз даних тощо);

– самонавчання і самоорганізація;

–робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);

– вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір;

–навики публічних виступів (обов’язково проведення передзахисту та захисту проєктів з виступами авторів, з питаннями, дискусіями).



 


            Отже, технологія квесту спрямована на реалізацію наукових ідей, положень, теорій в практиці, також на засвоєння і закріплення  знань, виховання і розвиток (вдосконалення) фахових компетнентностей здобувачів освіти.

C:\Users\студент\Desktop\images (1).jpg

        На сьогодні можливості Google величезні і вміння ними користуватися значно полегшують роботу і викладача  і здобувачів освіти. Такі форми роботи як вікторини, тести, ребуси, схеми, кросворди та інші, часто використовуються як завдання для Web-квесту, їх можна розробити та виконувати за допомогою мережі Інтернет. Можна створювати і різноманітні дидактичні ігри, використовуючи додаток LearningApps.org, для створення стрічки часу – time.graphics, myHistro та інші.

Отже, веб­квести дозволяють оптимізувати самостійну роботу учнів (студентів), розвивають уміння критично мислити, аналізувати, синтезувати, узагальнювати й оцінювати інформацію. У тих, хто навчається, підвищується мотивація, оскільки вони не просто збирають інформацію, а трансформують її для виконання завдання та вирішення поставленої проблеми. Такі проекти забезпечують привабливість і корисність навчальної діяльності, її звязок з практикою і підвищення ефективності навчання.


 

2   ВЕБ-КВЕСТИ У    ПІДГОТОВЦІ  МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

 

У звязку з переходом до нового стандарту навчання, який здійснюється

на основі компетентнісного підходу, і передбачає не тільки придбання знань, а й готовність фахівця до їх успішного застосування, особливої актуальності набуває професійно орієнтоване навчання, що забезпечує якість підготовки майбутніх фахівців, відповідаючи потребам сучасного світового ринку праці.

Слайд 1

Використання веб­квест технології сприяє досягненню таких цілей: – підвищення мотивації до самонавчання та самоорганізації;

реалізація креативного потенціалу;

підвищення особистісної самооцінки; – розвиток особистісних якостей;

вміння знаходити декілька способів розвязання проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтувати свій вибір;

робота в команді (планування, розподіл функцій, конструктивне спілкування, взаємодопомога, взаємоконтроль);

формування нових компетентностей ( студенти оформляють результати своїх робіт у вигляді веб­сторінок або сайтів, слайд­шоу, буклетів, постерів чи фото­, відео­репортажів);

здобування навичок публічних виступів ахист проєктів з виступами авторів, з питаннями, дискусіями).

      Але вплив технології веб­квесту на формування особистості ще недостатньо досліджений науковцями. Спираючись на світовий досвід, можна стверджувати, що ця технологія сприяє формуванню якостей спеціаліста, яких потребує сучасне ринкове суспільство.


Вплив технології веб-квесту на формування якостей особистості

 

Якості фахівця

 

Їх характеристика

 

Дія технології веб-квесту на їх формування

Здатність приймати рішення

 

 

 

Здатність до навчання

 

 

 

 

Системне мислення

 

 

Самостійність і ініціативність

 

 

 

Готовність до змін

 

 

 

 

Комерційна і ділова орієнтація

 

 

 

 

Уміння працювати з інформацією

 

 

 

 

 

Наполегливість

і цілеспрямованість

 

 

Комунікативні здібності

 

 

 

Здатність

до міжособистісних контактів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблемність мислення

 

 

 

Конструктивність

 

 

Етичність

Уміння виробляти і приймати модель конкретних дій

 

Здатність до пошуку нових знань, оволодіння вміннями і навичками, самоорганізовувати своє навчання.

 

Здатність до цілісного сприйняття      об’єктів      в їх структурно­функціональному вираженні

 

Вміння індивідуально виробляти            і            активно реалізовувати рішення.

 

Бажання і здатність швидко орієнтуватися в зміненій ситуації, адаптуватися до нових умов

 

Установка на продуктивну діяльність         з         досягнення практичного результату.

 

 Здатність шукати інформацію, проводити її аналіз, переводити її із          однієї форми представлення в іншу.

 

Вміння відстояти свою точку зору, перебороти протидію з боку партнерів

 

Володіння словом і немовними засобами спілкування, уміння вступати в контакт

 

Здатність справляти сприятливе      враження

на партнерів по взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здатність бачити проблеми

 

 

Здатність створювати моделі рішення проблем

 

Володіння етичними нормами і навиками моральної поведінки в умовах колективної взаємодії

Співставлення       і       оцінка переваг та недоліків різних ситуацій, виділення логіки

розвитку ситуації.

Постійний пошук нової інформації в процесі аналізу ситуації, особливо в процесі її розвитку

 

 

Всебічне осмислення ситуації, її системний аналіз

 

Висока індивідуальна активність       в ситуаціях невизначеності

 

 

Вироблення поведінки в ситуаціях        аналізу,        що постійно змінюються

 

 

Постійний пошук відносно практичного результату в ситуації.

 

 

Постійний  пошук, виділення,         класифікація, групування,         аналіз і представлення інформації.

 

 

Уміння аргументувати і відстоювати      свою      точку зору.

 

Постійне висловлювання своєї         позиції, уміння слухати і           розуміти співрозмовника.

 

Постійне прагнення справляти позитивне враження на викладача і інших студентів.

 

 

 

 

 

 

Пошук проблеми і визначення      її основних характеристик.

Пошук шляхів рішення проблеми в кейсі

 

 

Постійна колективна взаємодія, конкуренція

 

 

 

        Для створення онлайн квестів можна використовувати такі додатки – Kahoot, Socrative, ClassMarker, Plickers, Майстер тест, Твій тест та інші, для ребусів – rebus1/ua, для кросвордів – cross.highcat.org/, puzzlecup.com, для пазлів – JigsawPlanet.

 

       

      Можна організувати веб-квест так, щоб після виконання роботи на одній з таких платформ студенти потрапляють (переходять за гіперпосиланням)  до іншого завдання. Така форма роботи  із студентами допоможе цікаво та ефективно організувати як дистанційне , так і змішане навчання.

        Таким чином, можемо стверджувати, що використання веб­квесту  у поєднанні з вивченням  інших дисциплін з циклу загальноосвітньої, професійної та практичної підготовки майбутніх  фахівців , забезпечить ефективне засвоєння ними відповідних знань, умінь та навичок зі спрямованістю на конкретний результат.


 

ПЛАН  ГРИ:

 

Вступна частина……………………………………………………………10 хв.

      · Представлення журі та учасників  квесту.

      · Перегляд відео-презентаційного матеріалу  та ознайомлення

        з правилами квесту.

Основна частина……………………………………………………………30хв.

      · Проходження командами завдань квесту

     · Презентація учасниками творчих завдань (домашнє завдання).

Заключна частина …………………………………………………………10хв.

     · Оголошення результатів квесту.

     · Нагородження переможців квесту.

     

C:\Users\User\Desktop\Kvest-yak-forma-domashnogo-navchannya.png

 

 

 

 

Перший етап-адаптація. Це момент, коли студенти зі свого повсякденного

                        життя переходить в режим гри. Завдання на цьому етапі краще  

                      підібрати нескладні, щоб здобувачі  освіти потрапили  в 

                      ситуацію особистісного успіху і відчули смак легкої перемоги.

 

     На цьому етапі студентам пропонується гра «ескейп рум»-виберись із кімнати.

     Учасникам потрібно відкрити двері, для цього потрібний ключ або код (локалізація кімнати може бути різна). Щоб отримати ключ або код, потрібно пройти всі завдання квесту, для цього необхідно знаходити підказки, натискаючи на різні предмети, картинки, та всі можливі зображення, які зустрічаються в кімнаті, відкривати шухляди, пересувати меблі і т.д.

    Отже, учасник досліджує кімнату, правильно відповідає на всі завдання та отримує код або ключ,, який допоможе відкрити двері та вийти із кімнати. Обмеження у часі такі завдання не мають, тому такий вид веб-квесту доцільно використовувати при дистанційному чи змішаному формах навчання.

 

 

  C:\Users\User\Desktop\1647105512_18-kartinkin-net-p-kartinki-so-znakom-voprosa-19.png

 

Здійсніть ретельний обшук в кімнаті, щоб знайти ключі або підказки до того, де ці ключі можуть перебувати.

https://joyteka.com/100202406

      Квест-кімната створена за допомогою платформи Joyteka О

 

Другий  етап- зав’язка. Події  стають динамічними, а завдання 

                                           складнішими. Учасники  повинні активно діяти. Дуже важливо, щоб завдання були різноманітні, невеликі по часу.

браз             

C:\Users\User\Desktop\001.jpg

Встановіть логічний зв'язок між термінами

https://learningapps.org/display?v=p9wfztqst23

Створено за допомогою  платформи

C:\Users\User\Desktop\images.jpg Знайдіть одну вірну відповідь.

Створено за допомогою  платформи  

Третій  етап- це кульмінація. Найскладніші завдання , найвищий темп   у       

                        розвитку гри. Саме в цей момент може ввімкнутися будильник, самознищення скарбів, прозвучати звукове сповіщення і т.п.

 

 

Потрібно  обрати   одну вірну відповідь. Виграє той, хто набере 

                                             найбільшу суму.

https://learningapps.org/display?v=pa2ngnc5323

Створено за допомогою  платформи  

 

 

 

 

 

Впишіть слова у рядки та знайдіть ключове слово

https://learningapps.org/display?v=p6ydjpvu523

Створено за допомогою  платформи  

Останній етап-фінал. Він повинен бути чітко спланований. Інакше всі

                                       старання будуть марними.

Перемога повинна бути  максимально ефектною!

 

   Використовуючи презентаційний матеріал (до 10 слайдів) доведіть доцільність виробництва гранульованих або екструдованих комбікормів.

     Дана методична розробка гри-квесту, поєднує в собі навчальну мету з дисципліни «Комбікормове виробництво», а також творчий розвиток студентів.

     Навчальна мета Web –квесту: розвиток уваги, спостережливості, вмінь шукати  й аналізувати інформацію, підвищення загального рівня розвитку, пам'яті, розвиток умінь застосовувати знання на практиці.

    Проведення гри-квесту сприяє не тільки формуванню в студентів необхідних компетенцій, актуалізації наявних знань з тем дисципліни, а й формуванню  інтелектуально-розвиненої, творчої особистості, що володіє системою знань та умінь.

 

 

C:\Users\студент\Desktop\0201g4ow-f157-779x446.jpg

 

розроблену для студентів спеціальності  181 Харчові технології

ОПП „Зберігання і переробка зерна”

викладачем вищої категорії Кондрук А.М.

 

      Одним із найважливіших напрямів підготовки фахівців є компетентнісна стратегія, яка пов’язана із формуванням професійної компетентності молодших  фахових бакалаврів. Динаміка розвитку сучасного виробництва та нові економічні умови господарювання потребують формування у майбутніх фахівців навичок системного аналізу техніко-економічних проблем, уміння самостійно знаходити інженерні й  управлінські рішення, демонструвати достатньо високий рівень професіоналізму.

       В методичній розробці з дисципліни «Комбікормове виробництво» на тему «Якість кормів-безпечність харчової продукції»,  розроблену викладачем Кондрук А.М., подано  основні теоретичні поняття, рекомендації  та  методику проведення  інтерактивної  гри - Web-квесту.

       Web-квест містить інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у грі-змаганні, стимулює інтерес здобувачів освіти, забезпечує  активність  і залучення всіх учасників до навчання та активного виконання завдань, згуртовує колектив, а використання мережі Інтернет сприяє створенню мотивації навчальної діяльності з урахуванням вікових та особистісних особливостей студентів, розвитку критичного мислення, реалізації міждисциплінарних зв’язків на основі мобільності будь-яких педагогічних дій.

        Матеріал даної методичної  розробки  може бути використаний викладачами  при підготовці до  занять з різних дисциплін з метою урізноманітнення форм та методів навчання, формування відповідних освітніх компетенцій  та  підвищення ефективності виховної роботи із здобувачами освіти.

 

   

 

                              Рецензент    ________Соляр Л.В., викладач вищої категорії,

                                                                                        методист  коледжу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 квітня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку