11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Методична розробка квест-уроку "Якщо виникла пожежа"

Про матеріал
Квест-урок "Якщо виникла пожежа" робить навчання не тільки жвавим і цікавим, а й вчить учнів працювати з інформацією, використовувати різноманітні інформаційні ресурси; підвищує рівень інформаційної грамотності та дає можливість навчатися дистанційно, оскільки дозволяє працювати із завданнями відокремлено.
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 7 І-ІІ ст.» Запорізької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квест-урок

на тему:

«Якщо виникла пожежа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель предмету «Основи здоровя»

Сєргєєва Олена Анатоліївна

 

 

 

м.Запоріжжя

2020

 

Квест-урок - це урок, на якому учням пропонується у формі квесту, тобто пошукової (пригодницької) гри виконати низку різноманітних логічних дій, спрямованих на отримання кінцевого результату.

Квест-урок робить навчання не тільки жвавим і цікавим, а й вчить дітей працювати з інформацією, використовувати різноманітні інформаційні ресурси, підвищує рівень інформаційної грамотності та дає можливість навчатися дистанційно, оскільки дозволяє працювати із завданнями відокремлено.

Квест-урок стимулює розвиток логічного мислення, привчає учнів розмірковувати над завданням, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, дозволяє пов’язувати матеріал кількох предметів, залучаючи логіку і критичне мислення. Емоційність процесу, пов’язана із отриманням результатів і проходженням етапів квесту, сприяє кращому запам’ятовуванню інформації. Інтелектуальні етапи дозволяють розвинути ерудицію і викликають масу позитивних емоцій та радісних спогадів.

 

Мета:

  •              розширювати й систематизувати знання учнів про умови виникнення пожежі;
  •              навчати правил безпечної поведінки під час пожежі;
  •              розвивати навички застосування простих способів індивідуального захисту;
  •              виховувати бережливе ставлення до свого життя.

 

Тип уроку: квест-урок

(розміщено у блозі вчителя предмету «Основи здоров’я» https://2020sergeeva.blogspot.com/ Сєргєєвої Олени Анатоліївни на сторінці «Квест-уроки» https://2020sergeeva.blogspot.com/p/blog-page_25.html)

 

Вступ.

 

Добрий день, мої дорогі вогнеборці!

Ви всі знаєте про те, що вогонь може бути другом людини або її ворогом. Особливу небезпеку становлять пожежі у тих місцях, де одночасно перебуває багато людей. Тому до таких місць, приміщень, тощо існують особливі вимоги. Безпеку школи перевіряють пожежники. Та всі їхні зусилля будуть марними, якщо учні поводитимуться необачно, створюватимуть небезпечні ситуації, а в разі їх виникнення діятимуть неорганізовано. Щоб цього не сталося, ми проведемо з вами квест-урок, під час якого вивчимо правила пожежної безпеки.

Контроль за виконанням правил пожежної безпеки покладено на героя-рятівника пожежно-рятувальної частини, який підготував для вас питання.

 

 

Організаційні моменти.

 

Алгоритм роботи у квест-уроці:

-обовязкова реєстрація;

-знайомство з завданням та критеріями оцінювання;

-пошук інформації,

адання звіту (на кожній станції за посиланням).

 

На квест-урок запрошуються учні, які вчасно зареєструвались та стали учасниками.

АНКЕТА УЧАСНИКА (вхідне формуюче оцінювання)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfnUWZ2XiQq52ZZ8JxuHe4TwEPVbsuSLQjLvsciyUxspFhErw/viewform

Друзі, ви ознайомились з темою, метою, завданням та вимогами квест-уроку.

За кожне виконане завдання ви будете отримувати певну кількість балів, що вказана в таблиці нижче.

 

Пам’ятайте! Ви можете:

  •              самостійно отримувати інформацію, використовуючи різні джерела;
  •              аналізувати і вирішувати поставлені завдання.

Головне – знаходити правильну відповідь!

 

Критерії оцінювання.

Станція № 1

Питання № 1 – 1 бал;

Питання № 2 – 3 бали.

 

Станція № 2

Питання № 1 – 1 бал;

Питання № 2 – 1 бал;

Питання № 3 – 3 бал.

 

Станція № 3

Питання № 1 – 1 бал;

Питання № 2 – 1 бал;

Питання № 3 – 1 бал.

Загальна кількість 12 балів.

 

УВАГА!!!

Попереду перша станція. Тож, не гайте часу, а рушайте за пригодами!

 

 

 

  1. станція

 

 

1.Питання.

 

Одна з найдавніших стихій, яка підкорила уяву людини своєю загадковістю, силою, могутністю і майже у всіх народів має божественне походження. Знання про цю стихію передавались із покоління в покоління. Про її силу батьки розповідали своїм дітям, а оберігати її було священним обов’язком кожної людини. Всі народи поклонялися їй. Про це свідчать не тільки численні обряди, а й складені століттями легенди та міфи.

 

Про яку стихію йдеться мова?

 

 

Відповідь зашифровано в цьому QR-коді.

Сервіс для читання кодів. http://foxtools.ru/QR

 

2.Питання.

 

Це неконтрольоване горіння завдає значних матеріальних втрат, призводить до отруєння, травмування, навіть загибелі живих істот.

 

Вирішіть кросворд http://puzzlecup.com/crossword-ru/?guess=00B45C62552BAFE7

 

 

 

та дізнайтесь, про яке неконтрольоване горіння йдеться у даному визначенні.

 

Відповіді надсилайте за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScedqMKZs3wsc6JzqBKasWdnwB8R5jpvjeLxYWznZDMaSrWpA/viewform та рушайте у подорож до наступної станції, де на вас чекають нові цікаві пригоди на СТАНЦІЇ № 2.

 

2 станція

1.Питання

 

Цей термін запропонував французький хімік Лавуазьє, щоб легше було запам’ятати три умови виникнення горіння.

Встанови відповідність умов горіння за допомогою програми https://learningapps.org/watch?v=p6ikkooh220 та надай відповідь про який термін йдеться мова.

 

2.Питання.

 

Люди навчилися використовувати вогонь для приготування їжі, виготовлення глиняного та скляного посуду, виплавляння металів та багато іншого. Проте досі не навчилися повністю приборкувати вогонь. Недарма кажуть, що вогонь — добрий слуга, але поганий хазяїн. Необережне чи недбале поводження з вогнем може призвести до страшного лиха — пожежі.

Встанови відповідність виконуючи вправу «Пожежі в природі» за допомогою програми https://learningapps.org/watch?v=pehv0eyrc20 та надай відповідь, що може стати причиною виникнення пожежі.

 

 

3.Питання.

 

Вогонь — наш надійний помічник. У цьому неважко переконатись, уявивши своє життя без нього. Якщо ти дивився телевізійну гру «Останній герой», то бачив, як, опинившись на безлюдному острові, людина прагне добути вогонь аби полегшити своє життя. Та водночас вогонь може бути небезпечним. Дуже небезпечним! Особливо, коли виходить з-під контролю і спричиняє пожежу.

 

Знайдіть у YouTube відео з порадами від 24-го каналу «Коротко про головне. Що робити, якщо ви опинилися в осередку пожежі» тривалісю 0,54 хвилини, та надайте відповідь, як треба діяти, якщо потрапили в пожежу.

 

Відповіді надсилайте за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeYXHGkwh3Cs7ZnCQzhX1cE9MjMFvfGp1APhqarp_k3mgr8yQ/viewform та рушайте у подорож до наступної станції, де на вас чекають останні пригоди на СТАНЦІЇ № 3.

 

3.станція

 

1.Завдання

 

Кожен громадянин має бути належним чином поінформований про порядок дій у випадку виникнення пожежі. Адже саме це допоможе звести до мінімуму рівень шкоди та зберегти людські життя. Як саме потрібно діяти у випадку пожежі?

Встанови відповідність виконуючи вправу «Головні дії при пожежі» за допомогою програми https://learningapps.org/watch?v=pauit7xkn20

 

2.Завдання

 

Застосування первинних засобів пожежогасіння дає змогу ліквідувати пожежу на початковій стадії її розвитку і, таким чином, уникнути людських жертв та значних матеріальних збитків.

Встанови відповідність, виконуючи вправу «Первинні засоби пожежогасіння», за допомогою програми

https://learningapps.org/watch?v=p4r1arnt320

 

 

 

 

3.Питання

 

Прислів’я та приказки про вогонь – часто використовують при навчанні правилам поведінки з вогнем.

Вгадай прислів’я, яке закодовано за допомогою хмари слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді надсилайте за посиланням

 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdBopSS9ZePxP-hTIUCXBeejrnLEZLCo1yZF-R1--EFc1h1NA/viewform та слідкуйте за результатами виконаних завдань.

 

РЕФЛЕКСІЯ:

Формуюче оцінювання (поточне)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeGj2o6nmolui0MSfVx6FNiaq9jWvRmfSte3M-EEVUnfBv-5w/viewform

Формуюче оцінювання (вихідне)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf-dS6ywRJ8ZwqwCddB2p2rYU4EGkfeWfNAhzNnWV6iAmjGEQ/viewform

 

РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНИХ ЗАВДАНЬ

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CTj2xhTj2ACa6GA6-7U6t5oL2sdG2kZFshKv9dl_Rj0/edit#gid=1098772677

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стельмащук Світлана Анатоліївна
    Урок чудовий) Дякую автору за сучасні форми роботи)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
30 березня
Переглядів
338
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку