Методична розробка "LEGO: цікаво і весело

Про матеріал
Даний матеріал містить цікаві завдання з використанням Lego-цеглинок у початковій школі, на уроках математики у 1 та 2 класі, які розвивають критичне мислення, творчі здібності, а також спрямовані на формування ключових компетентностей учнів.
Перегляд файлу

image


ЗМІСТ

ВСТУП ...................................................................................................................... 4 РОЗДІЛ 1. ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ З ЛЕГО 1 КЛАС ............................................. 6

1.1 Вивчаємо числа ................................................................................................... 7

Завдання 1 .................................................................................................................... 7

1.2 Дії з числами в межах 10 ...................................................................................... 8 Завдання 2 .................................................................................................................... 9 Завдання 3 .................................................................................................................... 9

Завдання 4 .................................................................................................................. 10

Завдання 5 .................................................................................................................. 11

Завдання 6 .................................................................................................................. 13

Завдання 7 .................................................................................................................. 15 1.3 Дії з числами в межах 20 .................................................................................... 17

Завдання 8 .................................................................................................................. 17

Завдання 9 .................................................................................................................. 19

Завдання 10 ................................................................................................................ 20

1.4 Дії з числами в межах 100 .................................................................................. 21

Завдання 11 ................................................................................................................ 22 Завдання 12 ................................................................................................................ 23

Завдання 13 ................................................................................................................ 24

Завдання 14 ................................................................................................................ 25

РОЗДІЛ ІІ. ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ З ЛЕГО 2 КЛАС .......................................... 26

2.1 Математичні вирази, що містять дужки ........................................................... 27 Завдання 15 ................................................................................................................ 27

Завдання 16 ................................................................................................................ 28

2.2 Задачі геометричного змісту ............................................................................. 29

Завдання 17 ................................................................................................................ 29

Завдання 18 ................................................................................................................ 30

2.3 Арифметична дія множення .............................................................................. 31

Завдання 19 ................................................................................................................ 31

Завдання 20 ................................................................................................................ 32

2.4 Арифметична дія ділення… ............................................................................... 34

Завдання 21 ................................................................................................................ 34

Завдання 22 ................................................................................................................ 35

Завдання 23 ................................................................................................................ 36

2.5 Завдання на поєднання арифметичних дій ...................................................... 38

Завдання 24 ................................................................................................................ 38

Завдання 25 ................................................................................................................ 39

ВИСНОВКИ ............................................................................................................. 41

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .................................................... 42 ВСТУП

 

Цікавий світ гри – яскравий і безмежний. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам, у формі пізнавальної гри, безліч можливостей для творчості, навчання та розвитку, самовираження дитини. Під час гри учень вчиться розуміти навколишній світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці добувати необхідний для дитини досвід та застосувати свої знання. Дорослий стає ближчим до дитини граючи з ним, також вчиться розу- міти її та взаємодіяти з нею ефективно.

Кількість учасників гри є необмеженою і передбачає можливість роботи індивідуальної, групової та командної.

Особливість конструктора ЛЕГО – найрізноманітніші проекти дітей, які працюють за своїм задумом і в своєму темпі, самостійно вирішувати поставлену задачу, можуть побачити продукт своєї діяльності, конструювати свої простори, в яких можна з задоволенням грати. Грати можна весело та натхненно!

Дитина , яка вміє конструювати, вигідно вирізняється з-поміж однолітків: може аналізувати об’єкти, вміє поетапно планувати свої дії, у неї розвинені увага та уява, вона прагне досліджувати. Діти навчаються на власному досвіді.

Є кілька прийомів навчання з LEGO:

перший — це конструювання за зразком, коли є інструкція, дитина ба- чить поетапність дій, її вчать, як з’єднувати деталі, аналізувати об’єкт.

другий — це конструювання за моделлю. Учневі необхідно самостійно зібрати деталі, проаналізувати модель і побудувати її.

третій — конструювання за темою. Дитині дається лише тема, і вона сама втілює в життя ті знання, які отримала до цього.

четвертий — конструювання за умовою. Є певні умови, тож школяр по- винен їх враховувати під час конструювання. А також зосереджуватися на фун- кціональності моделі.

п’ятий — найважливіший: конструювання за власним задумом. Коли в дитини є ідея, вона може реалізувати її. Їй треба спочатку проаналізувати ідею, об’єкт, спланувати послідовність дій і створити задумане. Це вчить дитину до- сягати мети.

Мета використання LEGO для освіти — у візуалізації багатьох процесів. Ці заняття можна включати в різні шкільні дисципліни, і таким чином організува- ти міжпредметний зв'язок. LEGO-технологія цікава тим, що базуючись на інте- грованих принципах, об'єднує в собі елементи гри та експериментування. Ігри з LEGO виступають засобом дослідження та орієнтації дитини в реальному світі.

РОЗДІЛ 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

 

image

Вивчаємо цифри 1.1

Завдання 1. Побудуйте числа, використовуючи цеглинки Lego

 

 

image

 

 

 

image


image

 

 

 

 

7

 

image

1.2 Дії з числами у межах 10

Завдання 2. Обчисли вирази та розфарбуй вежу, щоб числа були розташовані у порядку зростання

 

 

7+3 =        image

8+1 =        image

1+4 =        image

5+3 =        image

2+5 =        image

3+1 =        image

image

 

Завдання 3. Обчисли вирази та розфарбуй вежу, , щоб числа були розташовані у порядку спадання

 

 

1+3 =        image

9+1 =        image

3+2 =        image

5+2=         image

4+4=         image

2+1=         image

image

 

 

Завдання 4. Який знак дії сховався за сонечком? Відповідний колір цеглинки ро- зфарбуй

 

image1 + 3 = 4

                    +            -

imageimage 5 +  2 = 7

 

                    +            -

 

imageimage6 - 1 = 5

                    +            -

imageimage5 + 4 = 9

                    +            -

image

 

 

 

imageimage 10 - 4 = 6

 +    -

 

Завдання 5. Розв'яжіть задачі. Розв'язок запишіть. Цеглинку розфарбуйте тим кольором, де написана правильна відповідь.

5.1. Мама купили 4 банани та 5 апельсинів. Скільки фруктів купила мама?

 

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

5.2. У зоопарку було 8 слонів. 6 слонів передали у інший зоопарк. Скільки сло- нів залишилося у зоопарку?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

5.3. Катруся зібрала 4 кошики грибів, а Іванко на 1 кошик більше. Скільки гри- бів зібрали дітки разом?

 

image

 

5.4. У майстерні пошили 5 блузок, а юбок на 2 менше. Скільки юбок пошили у майстерні?

 

image

5.5. На санчатах каталися 8 дівчаток, а хлопчиків на 5 менше. На скільки менше хлопчиків, ніж дівчаток?

image

 

5.6. У саду ростуть ростуть 2 черешні, 3 груші та 4 яблуні. Скільки дерев рос- туть у саду?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

5.7. На одній полиці було 9 книг, а на другій – на 3 книги менше. Скільки книг на другій полиці?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

Завдання 6. Розфарбуйте цеглинку таким кольором склад якого числа є прави- льною відповіддю

 

6.1. Склад числа:

image0+9

image1+8 2+7 3+6

4+5

 

 

6.2. Склад числа:                                                                   

image0+10

1+9 2+8

image3+7 4+6

5+5

6.3. Склад числа:                                                                   

imageimage0+8 1+7 2+6 3+5 4+4

6.4. Склад числа:

image0+4 1+3

2+2

 

  

6.5. Склад числа:

image0+7 1+6 2+5

image3+4

 

 

 

6.6. Склад числа:

image0+5 1+4

2+3

 

 

image

6.7. Склад числа:

image0+3

1+2

 

 

 

 

 

image

 

6.8. Склад числа:                                                                      

image0+6 1+5 2+4

image3+3

 

 

 

Завдання 7. Розфарбуйте цеглинку таким кольором, якого кольору цеглинок більше. Запиши відповідну рівність.

 

image

image

 

 

image

 

 

 

  

image

image

 

 

 

image

 

 

image

 

1.3 Дії з числами у межах 20 Завдання 8. Допоможи тваринкам правильно побудувати вежу. Розфарбуй це- глинки.

 

 

image8.1.

 

 

 

 

 

 

7+13 =

8+11 =

9+6 =

5+8 =

1+15 =

10+7 =

image 

 

8.2

  

image

.

 

 

 

7+8 =

8+10 =

5+6 =

5+9 =

4+15 =

9+7 =

image

 

image

8.3.  

image

 image                                                                           image

 

 

 

 

8+6 =

8+9 =

9+11 =

5+8 =

1+17 =

9+7 =

8.4

  

7+5 =

9+7 =

9+9 =

5+14 =

2+9 =

12+8 =

imageimageimage.

 

 

imageЗавдання 9. Який знак порівняння сховався за сонечком? Відповідний колір цег- линки розфарбуй 12 <   19

image >    <

 

imageimage 15 >   8

 

                   <             >

imageimage 16 >   11

                   <             >

 

image 14 < 15

image >    <

 

 

image17 >  14

image     >             <

image10 <  14

 

                   >             <

Завдання 10. Розв'яжіть задачі. Розв'язок запишіть. Цеглинку розфарбуйте тим кольором, де написана правильна відповідь.

 

10.1. Посадив лісник в лісочку 14 дубочків та 4 ялиночки. Ви йому, друзі, до- поможіть. Скільки посаджених дирев полічіть?

 

image

 

10.2. Їхав Павлик на мопеді до свого сусіда Феді . Подолавши 8 метрів, трас- порт той зламався. Павлик ще 12 метрів пішки добирався. Діти, хто порахував скільки всього  бідолашний Павлик метрів подолав?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

10.3. Впіймав Васько 16 риб, дві з них – у воду стриб. Хто швиденько пораху- вав: скільки риб Васько піймав?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

10.4. На полиці – дванадцять книг. Надя взяла одну із них. Хто тепер сказати міг, скільки на полиці книг?

image

 

 

10.5. Котик Мурчик кожен ранок їсть 6 рибок на сніданок. А побігавши як слід, їсть ще 10 на обід. Вам порахувати слід, скільки рибок їсть той кіт?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

1.4 Дії з числами у межах 100

imageimageimageЗавдання 11. Запиши які числа приховані. 55 56  57 58    59 60 61 62  63

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

imageimage21 22  23 24 25 26 27 28  29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

imageimageimageimage 90 91 92 93   94 95 96 97 98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image 71 72 73 74 75 76 77 78 79

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image31 32 33 34 35 36 37 38 39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 12. Вставте пропущене число та цеглинки складіть у 2 стовпчики.

12.1.

 

image

image   

image   

 

Завдання 13. Обчисли вирази та розфарбуй вежу, щоб числа відповіді стояли у порядку зростання

13.1.

 

98-88 +3 =             image

69-59+18 =            image

15+65- 50=            image

98- 68+50=            image

92-42+16 =            image

98-58+12 =            image

image

13.2.

 

 

 

98-68+19=             image

76- 56+58=            image

65+15 -27=            image

92-22+17 =            image

39+21-27 =            image

38+42-29 =            image

image

Завдання 14. Розфарбуй 2 цеглинки тими кольорами, де сума чисел дорівнює 100.

image14.1.

 

 

  

 

image

= 100

image                      image                     image                         +

image14.2.

 

 

image+

                                                          image

 

 

image

= 100

image14.3. image                         image

 

                      image                     image                         =

10

image14.4.

 

 

 

image                      image                     image                         +

                      image                     image                         = 100

РОЗДІЛ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

 

image

2.1 Математичні вирази, що містять дужки

Завдання 15. Складіть, запишіть та обчисліть математичний вираз.

 

 

image15.1.

 

 

 

 

 

                                                      + (image -    ) =

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image 

15.2.

 

 

  

 

 

                                                      - (           +              ) =

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 16. Виконайте дії та знайдіть відповіді. З'єднайте вирази із відповіддю на цеглинках.

 

image16.1

(17+13)-10 =

44- (99-79) = 53- (20+10)= 16+(54-30) = (98-78)+30 = (16+14)-20 =

image16.2

(17+13)-10 = 44- (99-79) = 53- (20+10)= 16+(54-30) = (98-78)+30 = (16+14)-20 =

2.2 Задачі геометричного змісту

Завдання 17. Обчисліть периметр чотирикутника. Розв'язок запишіть. Цег- линку розфарбуйте тим кольором, де написана правильна відповідь.

 

17.1. Ширина прямокутника дорівнює 5 см, а довжина – 14 см. Знайдіть

image

17.2. Сторони чотирикутника дорівнюють 4 см, 9 см, 6 см та 7 см. Знайдіть пе- риметр прямокутника.

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

17.3. Сторона квадрата дорівнює 3 см. Знайдіть периметр цього квадрата.

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

Завдання 18. З яких геометричних фігур складено зображення? По- лічи і з'єднай з цегликами .

18.1.

image        image                                                                                                                     

18.2.

image                                                                                          image

 

 

 

18.3.

image                                                     image

 

 

18.4.

image

2.3 Арифметична дія множення

Завдання 19. Знайдіть пропещене число і з'єднайте приклади із правильною відповіддю на цеглинках.

 

19.1.

image2×… =16 3×… =24

2×3 = … 3×3 = …

2×… =10 3×… =15 … ×4 = 8 …×4= 12

2×6 = … 3×6 = …

× 7=14

 

19.2.

× 7=21

image4×… =20 5×… =45

4×3 = … 5×8 = …

4×… =40 5×… =15 … ×2 = 8 …×4= 20

4×6 = … 5×6 = …

× 7=14                                        …× 7=21

19.3.

image6×… =24 7×… =28

6×3 = … 7×3 = …

6×… =30 7×… =35 … ×2 =12 …×8= 56

6×6 = … 7×6 = …

× 7=42

 

19.4.

× 7=49

image8×… =24 9×… =36

8×4= … 9×3 = …

8×… =40 9×… =45 … ×2 =12 …×8= 56

8×6 = … 9×6 = …

× 7=42                                        …× 7=49

Завдання 20. Розв'яжіть задачі. Розв'язок запишіть. Цеглинку розфарбуйте тим кольором, де написана правильна відповідь.

 

20.1. В сад ростуть 4 вишні, а черешень – у 3 рази більше. Скільки дерев рос- туть у саду?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

20.2. На столі 2 чайника, а чашок – у 6 разів більше. Скільки всього чашок?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

20.3. У класі навчаються 3 дівчинки, а хлопчиків – у 2 рази більше. Скільки всього дітей у класі?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

20.4. У білочки 6 грибочків, а у їжачка – у 4 разів більше. Скільки всього гриба- чків у їжачка?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

20.5. У Андрійка було 7 цукерок, а у Маріки – у 3 рази більше. Скільки цукерок було в дітей?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

20.5. У Петрика було 6 повітряних кульок, а у Ганнусі – у 8 разів більше. Скіль- ки кульок було у Ганнусі?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

2.4 Арифметична дія ділення

Завдання 21. Виконайте дії та знайдіть відповіді. З'єднайте приклади із пра- вильною відповіддю на цеглинках.

 

image21.1

72:9:3 = 24:3:2 = 16:4:2 = 27:3:3 = 42:7:2 = 40:2:2=

image21.2

30:5:2 = 48:6:2 = 63:7:3 =

20:5:2 =

54:6:3 =                              image

32:8:2 =

Завдання 22. Знайдіть пропещене число і з'єднайте приклади із правильною відповіддю на цеглинках.

22.1.

image14: … =7 12 : … =4

20:2 = … 15:3 = … … : 2 = 5 27:3 = … … : 2 = 8 …:3= 8

18:2 = … 30:3 = …

12: … =6

22.2.

: 3= 6

image24: … =6 5: … =5

image28:4 = … 45:5 = … 16: … =4 20: … =4 … : 4 = 9 … :5 = 5

32:4 = … 35:5 = …

…:4 =3

22.3.

… : 5=8

image36 :… =6 7: … =7

48:6 = … 56: ... =8

64:6 = … 63:7 =…

… :6 = 5 …: 7= 3

18:…= 3           image

28:7 = …

… : 6=7

…: 7 =5

Завдання 23. Розв'яжіть задачі. Розв'язок запишіть. Цеглинку розфарбуйте тим кольором, де написана правильна відповідь.

23.1. У 2-А класі 18 хлопчиків, а дівчаток – у 6 разів менше. Скільки учнів у класі?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.2. У повітря піднялося 12 літаків, а вертольотів – у 2 рази менше. Скільки всього літаків і вертольотів піднялося у повітря?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

23.3. Максимко зібрав 8 кг малини, а Маринка – у 2 рази менше. Скільки кіло- грам малини зібрала дівчинка?

 

 

image

 

23.4. Лисичка впіймала 24 рибки, а вовчик – у 6 разів менше. Скільки рибок впіймав вовчик?

image

23.5. На клумбі росло 50 троянд, а ромашок – у 5 разів менше. Скільки квітів росло на клумбі?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

23.6. У Тетянки було 18 цукерок, а у валентина – у 2 рази менше. Скільки всьо- го цукерок було у дітей?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

23.7. У саду посадили 27 слив, а абрикос – у 3 рази меншше. Скільки дерев по- садили у саду?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

23.8. Мамі 36 років, а її донька – у 6 разів менша. Скільки років дівчинці?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

2.6 Завдання на поєднання арифметичних дій.

Завдання 24. Виконайте дії та знайдіть відповіді. З'єднайте вирази із відпо- віддю на цеглинках.

24.1.

imageimage2×7-5= 0 : (6+6) = 3×8+26 = 0 × (6+6)= 18:3+15= 2×6+18=

image24.2.

18:2:9= 49:7+13= 1×(6×0)= 63:9+15= 5: (12-7) = 45:5-5=

Завдання 25. Розв'яжіть задачі. Розв'язок запишіть. Цеглинку розфарбуйте тим кольором, де написана правильна відповідь.

25.1. Цукерки коштували 20 гривень, потім ціну підняли на 5 гривень, а потім ще на 9. Яка ціна цукерок?

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

25.2. Банани коштують 34 гривні, а мандарини – 21 гривня. На скільки гривень дорожчі банани за мандарини?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

25.3. Альонка купила сумочку за 270 гривень, а потім шарф за 142 гривні. Скі- льки всього грошей витратила дівчинка?

image

 

25.4. У Максима було 50 гривень, він купив морозиво за 14 гривень та цукерки за 18 гривень. Скільки грошей залишилося у хлопчика?

image

25.5. У класі було 23 учні, на перерву вийшли 3 дівчинки та 8 хлопчиків. Скіль- ки діток залишилося у класі?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

25.6. На зиму білка заготовила 12 горішків, 7 шишок та 19 грибочків. Скільки харчів запасла білочка на зиму?

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

25.7. На спортивному майданчику 6 хлопчиків грали у футбол, у волейбол гра- ли – 8 дівчаток, а в квача – на 2 діток більше, ніж у футбол. Скільки дітей було на майданчику?

image

23.8. У магазині було 27 кг бананів. За перший день купили 6 кг, а за другий – на 5 кг більше. Скільки кілограмів бананів залишилося у магазині?

image

ВИСНОВКИ

 

Отже, використання конструкторів LEGO в навчально-виховному про- цесі дозволяє в цілому підвищити рівень комунікативної компетентності дітей, формує уявлення дітей про навколишній світ, та їх відношення до тієї або іншої проблемної ситуації, сприяє навичкам активної та творчої колективної взаємо- дії, розвитку творчого потенціалу дітей і підвищенню рівня їх соціальної адап- тації. Ми забезпечуємо кожній дитині свободу розвитку, запорукою якого є до- кладання дитиною власних зусиль до досягнення результату в будь – якій дія- льності. Ми прагнемо, щоб радість від ігрової діяльності поступово переросла в радість навчання.

Використання LEGO-підтримки на уроках математики дозволяє вчителеві: - показати як утворюються числа, порівнювати їх;

-                        знайомити учнів з арифметичними діями і сприяє формуванню обчислю- вальних навичок;

-                        познайомити зі складом числа і закріпити його;

-                        формувати і розвивати вміння складати і вирішувати завдання вивчених видів;

-                        показати як утворюються числа другого десятка, розкрити особливості їх назв і порядок проходження при рахунку;

-                        знайомити з геометричним матеріалом (фігури, периметр, площа);

-                        вивчення часткою і дробових чисел і багато інших тем;

-                        розвивати логіку і мислення;

-                        розвивати пізнавальні процеси і комунікативні навички;

-                        розвивати дрібну моторику рук, орієнтування в просторі і на площині;

-                        виховувати акуратність і чіткість в роботі, колективізм, взаємодопомога

(учні вчаться працювати в колективі і спільно знаходити вирішення завдань) - розвивати творчі здібності учнів

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

1.   Гра по-новому, навчання по-іншому. Методичний посібник/ Упорядник О.Рома – The LEGO Foundation. 2018. – 44 с.

2.   Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти: 1-2 клас. –

К.: ТД «ОСВІТА-ЦЕНТР +», 2018 – 240 с.

3.   Шість цеглинок в освітньому просторі школи. Методичний посібник/ Упоря- дник О.Рома – The LEGO Foundation. 2018. – .32 с.

pdf
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку