Англійське слово |
Переклад |
Пожвавлення образу |
Співзвучне слово |
Blue |
синій |
Одного разу ми пішли до лісу та |
заБЛУкали |
Orange |
оранжевий |
Ми так злякалися, хоч |
ОРИвЖе |
Red |
червоний |
Щоб знайти вихід треба було наш шлях |
РЕДагувати |
Black |
чорний |
Навколо нас було багато отруйної |
БЛЕКоти |
Green |
зелений |
Треба було поспішати, але захотілося їсти. У нас були |
ГРІНки |
Pink |
рожевий |
Та тепле молоко із |
ПІНКою |
Grey |
сірий |
І ще знайшовся на всіх один |
|
White |
білий |
Раптом ми когось побачили та погукали: |
“СтриВАЙ Ти!” |
Yellow |
жовтий |
Туди побіг наш собака і ми закричали |
“Є ЛОВи!” |
Brown |
коричневий |
Собака наздогнав старого грибника. Ми всі сказали: |
“БРАВо” |
|
|
|
|
Метод асоціацій для запам'ятовування англійських слів
У людей є різні види слуху: фізичний, музичний і фонетичний.
Люди з добре розвиненим фізичним слухом відмінно чують, розрізняють мову й музику від дуже тихої до дуже гучної.
Люди з музичним слухом можуть без проблем повторити мелодію. А ті з них, хто має музичну освіту, здатні зі слуху записувати партитуру.
Люди з фонетичним слухом добре запам’ятовують мови і здатні, навіть при мінімальному словниковому запасі, говорити без акценту.
Крім фонетичного слуху, який зустрічається досить рідко, для засвоєння іноземної лексики нам необхідно образне мислення.
Вивчення іноземних мов дуже важливе для збагачення систем мислення.
Чим більше мов людина знає, тим багатше її інтелект, адже саме лінгвістичні системи формують системи мислення.
До системоутворювальних чинників належить насамперед ідіоматична лексика.
Для того, щоб дійсно говорити і розуміти іноземну мову, потрібно саме на ній будувати своє мислення, покладаючись на набір ідіом.
Для запам’ятовування лексичного матеріалу нам потрібно використовувати образність. Для запам’ятовування включаємо і тренуємо наше образне мислення (наше уявлення про слово, що ми запам’ятовуємо повинно бути динамічним. Наш образ у внутрішньому світі повинен рухатися, сміятися, розмовляти і веселитися)
Для запам’ятовування іноземної лексики необхідно:
- вихідне/початкове слово і його звучання;
- переклад;
- оживлення образу співзвучного слова і прив’язка до перекладу;
- співзвучне слово (яскраве і соковите!) або вислів рідною мовою до вихідного/початкового слова.
Дітям також можна дати схему
Додаткова інформація.
У цьому нам допоможе метод асоціацій - одне з найвеселіших і ефективних для запам'ятовування англійських слів і конструкцій. Як же запам'ятовувати англійські слова? Берете слово, скажімо, tree(дерево), знаходите співзвучне йому українське слово (кілька звуків достатньо), наприклад, цифра «три», придумуєте образ, що включає обидва слова - ТРИ дерева і чітко уявляєте себе біля річки, на протилежному березі якої ростуть три дерева. Образ закріплений.