Методична розробка: "Методична робота в школі"

Про матеріал

З досвіду роботи . Методична робота - це безперервна освіта та спілкув постійний пошук нових іновацій, що живлять творчий потенціал педагога.

Перегляд файлу

 

 

                           «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                       ДИРЕКТОР    ШКОЛИ

                                                               В.С. Поїзд

 

 

 

 

 

 

ucheba 

 

 

 

 

 

 

 

 

uchebaucheba 

 

 

 

 

Розглянуто і схвалено на засіданні педагогічної ради.

Протокол  № 1  від  31 серпня 2020 р

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ ШКОЛИ

   Методична рада школи скликається 4 рази на рік. До складу методичної ради входять директор школи, заступники директора та голови методичних об’єднань

  Методична рада створена для концентрації управління з вирішення головного завдання: реалізації діяльності школи, що вимагає значного науково-практичного пошуку, аналізу та прогнозування розвитку закладу. 

Мета роботи методичної ради:

  • удосконалення навчально-виховного процесу;
  • підвищення професійної майстерності і творчого пошуку вчителів;
  • науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • навчання педагогічних кадрів.

Завдання методичної ради:

  • діагностика науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу та методичної роботи школи;
  • розробка різних варіантів змісту освіти, навчальних планів і програм, нових методичних технологій організації навчально-виховного процесу в школі;
  • створення і організація творчих (постійних і тимчасових) груп і об’єднань учителів.

Зміст діяльності методичної ради:

  • визначає, відбирає і розробляє різні варіанти змісту освіти у школі, навчальних планів, програм, підручників, технологій, форм і методів навчально-виховного процесу та способів їх реалізації;
  • організовує роботу з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження інноваційного педагогічного досвіду;
  • формує мету і завдання методичного забезпечення навчально-виховного процесу, методичного навчання педагогічних кадрів.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНІ ОБ’ЄДНАНЯ УЧИТЕЛІВ

  1. Шкільне методичне об’єднаня вчителів-предметників є основним структурним підрозділом науково-методичної системи закладу. Це стійке угрупування вчителів певного предмета або напрямку. Методичне об’єднаня підпорядковується методичній раді школи і має забезпечувати реалізацію її рішень.
  2. ШМО створюється, якщо в школі є троє або більше вчителів однієї спеціальності. За їх відсутності у школі створюється між предметне методичне об’єднання вчителів. Керує роботою ШМО голова, якого обирають члени методичне об’єднаня вчителів. Як правило, це провідний учитель-фахівець з багаторічним стажем і досвідом роботи. Він планує і організовує діяльність ШМО протягом навчального року.
  3. ШМО у визначенні змісту роботи керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про позашкільну освіту”, „Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти”, а також цим Положенням.
  4. Зміст роботи ШМО:
  • аналіз результатів навчального процесу;
  • розробка методичних рекомендацій щодо вивчення певних предметів, проведення позакласних заходів;
  • організація методичних семінарів для вчителів та конкурсів для учнів;
  • вивчення, узагальнення, пропаганда педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду;
  • удосконалення педагогічної майстерності вчителів, надання методичної допомоги молодим вчителям, керівництво тимчасовими творчими групами вчителів;
  • участь в атестації педагогічних працівників;
  • розробка завдання тематичного оцінювання, додатків до білетів ДПА;
  • допомога адміністрації у вивченні стану викладання та рівня знань учнів із предмету циклу за півріччя і за рік;
  • створення творчих груп, динамічних груп педагогів;
  • участь в організації І етапу Всеукраїнських олімпіад. Розробка та затвердження олімпіадних завдань та звітів;
  • обговорення та затвердження тематики науково-пошукової роботи, проблемного питання кожного педагога;
  • розробка та затвердження плану проведення предметних тижнів;
  • підготовка атестаційних матеріалів і внесення пропозицій педраді, атестаційній комісії про присвоєння кваліфікації педагогу та його моральне заохочення.

5. Мета діяльності ШМО:

  • розробка і впровадження педагогічних технологій окремих навчальних дисциплін;
  • дидактичне забезпечення навчального процесу школи;
  • забезпечення засвоєння та використання найбільш раціональних прийомів навчання і виховання учнів;
  • проведення обміну досвідом успішної педагогічної діяльності;
  • створення умов для самоосвіти вчителів та здійснення керівництва їх творчою роботою.

6. Основні завдання ШМО:

  • внесення пропозицій щодо розподілу педагогічного навантаження, підбору класних керівників, розробки проектів варіативної частини річного навчального плану школи-гімназії;
  • розробка спецкурсів і створення дидактичної їх бази;
  • впровадження інноваційних форм і методів навчання;
  • поповнення педагогічного досвіду школи.

 

 

Основні функції методичної ради школи:

І – Організаційно-педагогічна.

ІІ – Інструктивно-методична.

ІІІ – Пошуково-дослідницька.

ІV– Вивчення, узагальнення і поширення ефективного передового педагогічного досвіду.

 

 

 

 

ПІДСУМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

 

      Згідно з положеннями Конституції України, законів України «Про освіту», діяльність школи спрямовувалася на реалізацію науково-методичної проблеми  "Використання інноваційних технологій навчання та виховання як умови модернізації освіти та особистісного розвитку суб'єктів навчально-виховного процесу ", зокрема на вдосконалення  системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, на підвищення результативності навчально-виховного процесу. Робота над вище означеною проблемою активізувала діяльність кожного вчителя та вихователя, сприяла підвищенню їхньої професійної підготовки. Шкільна методична служба спрямовувала зусилля на пошуки більш раціональних форм і методів навчання учнів.

Головні зусилля було зосереджено на надання реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій оптимізації навчально-виховного процесу в школі.

Результати атестації свідчать, що методична робота в школі стимулювала окремих педагогічних працівників до підвищення кваліфікаційної категорії. Так  вчителям   присвоєно кваліфікаційну  категорію «спеціаліст першої категорії» - Мишевській В.Г. (вчитель основ здоров’я), «спеціаліст другої категорії» - Хміль Ю.В.(вихователь ГПД, психолог), встановлено «12 тарифний розряд» Штовбонько А.М.( керівник гуртка).

       У процесі роботи над загальношкільною науково-методичною проблемою творчо працювали методичні  предметні об’єднання вчителів природничо-математичного циклу(керівник Бульба Р,П.), початкових класів ( Кочмар Л.А.). Основну увагу в роботі цих об’єднань  приділено підвищенню фахової майстерності вчителів. На належному рівні проведено предметні тижні, які сприяли підвищенню інтересу учнів до вивчення  навчальних предметів. Протягом року працювала методична комісія класних керівників (керівник Пасічнюк Л.С.); методична комісія предметів гуманітарного циклу(керівник Цибульська Л.С.)

  В школі напрацьовано банк позитивного педагогічного досвіду, який дає можливість ефективно проводити основну методичну роботу.

 Крім колективних форм, заслуговує схвалення індивідуальна робота вчителів школи, які працюють впродовж навчального року над власною методичною проблемою. Відбулися творчі звіти вчителів за підсумками  роботи над цими проблемами. Значно поліпшилась практична спрямованість засідань методичних об’єднань.

     Учителі провели понад 12 відкритих уроків та 8 відкритих заходів.

Належна робота здійснюється в напрямку підвищення фахової майстерності вчителів у ході курсової перепідготовки. План курсової перепідготовки виконано повністю.

Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з таких  питань:

 

  • Самоосвіта педагогічних працівників ;
  • Атестація і творчі звіти педагогів;
  • Курсова перепідготовка;
  • Семінари-практикуми (районні та шкільні);
  • Кращий урок року;
  • Випуск методичних інформаційних бюлетенів ;
  •  Творчі відрядження;
  • Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;
  • Участь у роботі предметних декад, панорамі методичних ідей, методичних оперативок;
  • Випуск друкованої продукції з авторськими та інноваційними матеріалами з досвіду роботи педагогів;
  • Робота, спрямована на підготовку учнів до участі в олімпіадах з базових дисциплін;
  • Поповнення матеріалами інформаційно-аналітичного центру навчально - виховної роботи
  • Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів;
  • Участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях.

     Усі засідання методичних комісій проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним  обговоренням.

Педагогічним колективом школи на засіданнях педагогічних рад були всебічно розглянуті і проаналізовані такі питання:

       1.  Діяльність педагогічного колективу щодо виховання поваги до загальнолюдських цінностей, свідомої дисципліни та культури поведінки.

       2.  Науково- методична підготовка та професійна майстерність учителя, як чинники підвищення результативності навчально-виховного процесу.

3. Уроки нового типу – уроки активної самостійної діяльності школярів.

4. Колектив як чинник унікальної ситуації виховання особистості.

Аналіз підсумків навчального року дає підстави зробити висновки, що порівняно з минулим навчальним роком педагогічний колектив вдосконалив свою професійну майстерність.

Аналіз стану методичної, навчально-виховної роботи за минулий період, результати підсумкової науково-практичної конференції дають підстави вважати, що загальношкільна науково-методична проблема  продовжує втілюватись учителями в безпосередній практичній діяльності.

Разом з тим в організації методичної роботи є ряд невирішених проблем, в тому числі    недостатня кількість публікацій учителів у фахових газетах та журналах.

  

 

Основними  напрямками методичної роботи в навчальному закладі є :

 Науково-методична проблема:

 

«Формування ключових компетентностей особистості для успішної самореалізації в суспільстві на засадах «педагогіки партнерства» як одного з основних компонентів Нової української школи».

Мета:

  • забезпечення організаційних, соціально-психологічних, педагогічних умов розвитку індивідуально-особистісної життєтворчості та компетентності учня;
  • оновлення змісту й методів навчання школярів відповідно до сучасного етапу розвитку освіти та суспільства;
  • розробка методичних і практичних матеріалів для оптимального й ефективного функціонування цілісної системи розвитку життєвої компетентності школярів;
  • підвищення рівня професійної компетентності вчителів школи.

 

 

Виховна:

 

Національно-патріотичне виховання  учнівської  молоді на засадах козацької педагогіки

 

Мета:

 

− виховання правової культури, поваги до  Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь;

 

− утвердження в свідомості громадян об’єктивної оцінки ролі українського війська в українській історій, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України і її громадян від княжої доби, Гетьманського козацького війська, військ Української народної республіки, Січових стрільців, Української повстанської армії до новітніх часів незалежності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

в 2020- 2021 н.р.

Науково-методична проблема:

     «Формування ключових компетентностей особистості для успішної самореалізації в суспільстві на засадах «педагогіки партнерства» як одного з основних компонентів Нової української школи»

 

Основні завдання методичної ради на 2020– 2021 н. р. :

  •  Забезпечити впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
  • Створити належні умови для адаптації до навчання в основній школі учням 5-го класу.
  • Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання як засобу формування та розвитку професійної компетентності.
  • Створити умови для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності.
  • Створити систему науково-методичного супроводу педагогічних інновацій.
  • Забезпечувати психолого-педагогічні умови для формування компетентної особистості.
  • Забезпечити якісну підготовку та проведення ЗНО та ДПА.
  • Забезпечити участь учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах і їх перемогу.
  • Забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.
  • Забезпечити зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.
  • Продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.

 

 1.    Організаційні заходи:

1.1. Здійснювати загальне керівництво методичною роботою (розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження).

1.2.  Координувати діяльність методичних підрозділів школи.

1.3. Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання.

1.4. Проводити інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації навчально-виховного процесу,  інноваційної діяльності,  дослідницької роботи, професійного вдосконалення.

1.5.Організовувати самоосвітню роботу педагогів.

1.6. Стимулювати ініціативу педагогічного колективу до науково-дослідної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в школі та роботі педагога.

1.7. Здійснювати контроль за процесом та результатами досліджень, проектів,  здійснюваних у школі.

1.8. Здійснювати вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду педагогів школи, впровадження його у практику роботи педколективу.

1.9.Створювати умови для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.

 

 

2.Провести індивідуальні та групові консультації:

  • Про ведення класних журналів та журналів гуртків у 1-11 класах

      ( Юхименко К.О., Животівська О.І.)

  • Про дотримання техніки безпеки всіма учасниками НВП (Горелкіна М.С.)
  • Про підготовку та проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (Горелкіна М.С., Юхименко К.О.)
  • Консультації з учителями, що атестуються. Складання планів атестації (Семенець Т.А., Цибульська Л.С., Андрієнко С.М., Деревяненко   Н.А.)
  • Роль класного керівника в згуртуванні учнівського колективу. Індивідуальна робота з учнями (Цибульська Л.С.)
  • Підготовка до незалежного тестування учнів 11 класу  (Халепа К.І., Бульба Р.П., Семенець Т.А.)
  • Складання психолого-педагогічної характеристики (Мишевська В.Г.)

 

МЕТОДИЧНІ ОБ’ЄДНАННЯ

 

Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу

Голова методичного об’єднання – Цибульська Л.С., учитель української мови, вища категорія

Члени методичного об’єднання:

Поїзд В.С. учитель української мови та літератури, вища категорія «вчитель-методист»;

Семенець Т.А., учитель історії та правознавства, вища категорія. «старший учитель»;

 Пасічнюк Л.С.,учитель української мови та літератури, вища категорія;

 Баніт Н.В., учитель англійської мови, спеціаліст І категорії;

 Халепа К.І. учитель української мови та літератури, вища категорія; «старший вчитель»;

 Юхименко К.О. учитель англійської мови,10 тарифний розряд.

 

Методичне об’єднання вчителів  природничо-математичного циклу:

Голова  методичного об’єднання – Бульба Р.П., учитель математики;  вища категорія

Члени методичного об’єднання:

Соколовська К.В. – учитель інформатики та фізики, спеціаліст І категорії;

Горелкіна М.С.  – учитель хімії, 10 тарифний розряд;

Дерев’яненко Н.А.-  учитель біології та географії вища категорія;

Мишевська В.Г.-  учитель природознавства; спеціаліст І категорії.

 

Методичне об’єднання вчителів початкових класів:

Голова методичного об’єднання – Кочмар Л.А,, учитель початкових класів, вища категорія. «старший вчитель»;

Члени методичного об’єднання

Миронович В.І., учитель початкових класів, вища категорія;

Мохнатюк І.Й.., учитель початкових класів,  11 тарифний розряд;

Драмарецька Г.П.,  учитель початкових класів, вища категорія; «старший вчитель»;

Хміль Ю.Ю., вихователь ГПД, спеціаліст ІІ категорії.

 

Методичне об’єднання  художньо-естетичного  та фізкультурно-оздоровчого циклу

Голова методичного об’єднання -Андрієнко С.М. учитель трудового навчання, мистецтва

 І категорія «старший вчитель»;

Члени методичного об’єднання:

Мишевська В.Г., учитель основ здоров’я, образотворчого мистецтва, спеціаліст І категорії;

Животівська О.І. учитель фізкультури, Захисту України, спеціаліст ІІ категорії;

Велика С.О – вчитель музичного мистецтва, 11 тарифний розряд;

Хміль Ю.В.-  учитель фізкультури, спеціаліст ІІ категорії;

Штовбонько А.М.- вчитель етики, мистецтва, керівник гуртка спеціаліст І категорії «старший вчитель».

 

Методичне об’єднання  класних керівників:

Голова методичного об’єднання Пасічнюк Л.С.

Члени методичного об’єднання:

Цибульська Л.С., класний  керівник 5 класу вища категорія;

Семенець Т.А., класний  керівник 9 класу, вища категорія, «старший вчитель»;

Драмарецька Г.П., класний  керівник 4 класу, вища категорія, «старший вчитель»;

Миронович В.І., класний  керівник 2 класу, вища категорія;

Кочмар Л.А, класний  керівник 1 класу, вища категорія, «старший вчитель»;

Мохнатюк І.Й.., класний  керівник 3 класу,  середня спеціальна;

Дерев’яненко, класний  керівник 6 класу, вища категорія;

Мишевська В.Г. класний  керівник 11 класу, ІІ категорія;

Андрієнко С.М. класний  керівник 7 класу, І категорія, «старший вчитель»;

Бульба Р.П.., класний  керівник 8 класу,  вища категорія;

Баніт Н.В., класний  керівник 10 класу, І категорія.

Хміль Ю.В.-  психолог, спеціаліст ІІ категорії;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА  РАДА

 

 

 

1. Штовбонько А.М -      голова методичної ради

 

 

2. Бульба Р.П.      -  заступник голови методичної ради,

 керівник методичного об’єднання  вчителів природничо-                             

                                                                     математичного циклу

 

3. Поїзд В. -          директор   школи

 

 

 4.  Кочмар Л.А.   - керівник методичного об’єднання  вчителів початкових класів

     

 

 5.  Цибульська Л.С.  - керівник методичного об’єднання  вчителів   гуманітарного    циклу;

 

 

6.  Пасічнюк Л.С.                 - керівник методичного об’єднання    класних керівників;

 

7. Андрієнко С.М.         - керівник  методичного об’єднання  художньо-естетичного   та   фізкультурно-оздоровчого циклу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

 

 

Зміст   роботи

Дата

Відпові-дальні

1.

Провести засідання методичної ради:

Засідання  І

 

1.Про основні напрямки методичної робо­ти і затвердження плану роботи методичної ради на 2020- 2021 н. р.

Про організацію роботи над:

  • «Концептуальними засадами реформування середньої освіти»;
  • єдиною науково-методичною проблемою «Формування ключових компетентностей особистості для успішної самореалізації в суспільстві на засадах «педагогіки партнерсива» як одного з основних компонентів Нової української школи» (І етап роботи над проблемою школи).

     Затвердження планів роботи методичної ради, методичних об’єднань.

2.Опрацювання нормативно-правових документів:

  • КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ;
  • інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2020 – 2021 н. р.;
  • організація навчально-виховного процесу у початковій школі у зв’язку з впровадженням НУШ;
  • опрацювання нових навчальних програм з базових дисциплін та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.

3. Атестація членів педагогічного колективу в 2020– 2021 н. р.

4.Підготовка та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

5.Про організацію та проведення шкільного та участь у районному конкурсі «Учитель року».

6.Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

 

 

Засідання  ІІ

Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах оновлення змісту освіти.

1.Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога:

  • самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність уроку – результат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку». 

2. Організація методичної роботи з учителями, які відчувають труднощі в організації навчально-виховного процесу.

3. Про підготовку учнів до участі районних олімпіадах, конкурсах.

4.Про хід атестації вчителів у 2020-2021 навчальному році.

5. Про проведення предметних тижнів.

 

 

Засідання  ІІІ

1. Підсумки науково-теоретичної та методичної роботи педагогічного колективу за І семестр.

2. Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр.

3.Робота з обдарованими дітьми. результати участі в предметних олімпіадах.

4.Заходи з управління самоосвітою педагогів:

- використання методу портфоліо у навчальній та методичній роботі як засобу самоорганізації та самоконтролю розвитку компетентної особистості.

- критерії оцінки творчої активності та професійної компетентності педагога.

5. Поповнення банку даних про досягнення психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.

6. Опрацювання нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

 

Засідання  ІV

Психолого-педагогічний вернісаж ідей «Від творчого педагога – до творчого учня»

1.Презентаційний звіт керівників МО про результати творчої педагогічної діяльності вчителів.

2.Виставка «Перлини професійної майстерності». Презентація проектів вчителів, які атестуються.

3.Про підсумки участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, інтелектуальних турнірах, конкурсах.

4. Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року.

   Підготовка і проведення державної підсумкової атестації.

5.Обговорення пропозицій щодо організації науково-теоретичної та методичної роботи та створення робочої групи по плануванню роботи на новий 2020 – 2021 навчальний рік.

 

 

 

 

вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступники

директора

Керівники м/о

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

січень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступники директора,

голова методичної ради,

голови МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступники директора,

голова методичної ради,

голови МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступники директора,

голова методичної ради,

голови МО

 

 

 

 

 

 

 

2

Регулярно проводити інструктивно-методичні наради по питанню організації навчально-виховного процесу.                                       

1 раз на тиждень           

 ЗНВР

3

Координувати роботу предметних методичних об’єднань.

Підпорядковувати їх роботу по рішенню проблемних питань, над якими працює педколектив школи.

Протягом року                  

Члени ради

4

Надавати допомогу в плануванні роботи методичних об’єднань.  

До 06.09. 

 ЗНВР                                  

5

Продовжити роботу консультаційного пункту з метою надання індивідуальної методичної допомоги.

Щотижня

 ЗНВР

6

Спланувати роботу семінарів, які будуть проведені в навчальному році.

 До 01.09.

 

7

Систематично  опрацьовувати методичні листи, рекомендації, накази відділу освіти по питаннях удосконалення методичної і навчально-виховної роботи з послідуючим обговоренням на засіданнях методичних об’єднаннь.

1 раз на    місяць                                                                                                                       

 ЗНВР     

8

Обговорити зміст завдань для шкільних олімпіад, текстів для контрольних робіт з основних предметів     

Протягом року

Методична рада

9

Організувати роботу з молодими вчителями. Практикувати систему наставництва.                                                                       

Протягом року

ЗНВР

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Андрієнко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Андрієнко Світлана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Венжик Неля Арсенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 січня 2021
Переглядів
2528
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку