9 липня о 18:00Вебінар: Інклюзивна освіта в середній та старшій школі

Самопідготовка "Зимові розваги"

Про матеріал
Розробка етапу самопідготовки у режимі ГПД з використанням інтерактивних методів навчання, ігрових прийомів.
Перегляд файлу

«Зимові розваги»

Мета: закріплення знань, умінь і навичок здобутих на уроках; виховання ціннісного ставлення до

Клас: 2

Форма проведення: рольова гра.

Обладнання: проектор, ноутбук, відеоролики (зображення навколишнього середовища взимку), підручники, чернетки, ручки, прості олівці; пам'ятки-алгоритми.

Допоміжні матеріали: сигнальні картки (по 3 для кожного учня), таблички із домашнім завдання; кольорова модель годинника; фішки-малюнки із зображенням зимових розваг.

 

Домашнє завдання

 

Предмети

2 клас

Математика

С.68 № 3

Українська мова

с.19, впр.4

Читання

Читання тексту на с.18-19, тест с.19

 

Хід заняття

І. Підготовчий етап

1.Проведення інструктажу БЖД

2.Об'єднання учнів у групи

3.З'ясування змісту та обсягу домашнього завдання

4.Складання плану виконання домашнього завдання

5.Визначення регламенту

Ігровий прийом

Слайд 1. Зображення  навколишнього середовища взимку.

Слайд 2. Зображення зимових розваг взимку.

Слайд 3. Зображення сніговика.

Слайд 4. Зображення бабусі-зими.

Вихователь. Прийшла зима-чарівниця. Цю пору року ще називають казковою. Чому? (Діти висловлюють свої думки). Взимку випадає багато снігу і діти мають багато цікавих розваг на подвір'ї.

Сьогодні, дітки, ми порадіємо разом з нашими героями та поговоримо про ваші улюблені заняття взимку. Я впевнена, що у класі немає жодної дитини, яка б не любила зиму.

Мотивація. Ваше завдання: розпізнати якомога більше занять, якими можна займатися взимку. Що можна робити на катку?(кататися на ковзанах, грати в хокей) Що роблять діти біля гірки? (катаються на санчатах, на лижах тощо)  Які розваги можна організувати біля школи, вдома? (грати в сніжки, ліпити снігову бабу чи фортецю)

Уявіть, що ми вийшли на подвір'я, а там випало дуже багато снігу. Якими видами діяльності ми можемо зайнятися, щоб всім було весело та цікаво? (на столі знаходяться малюнки зимових розваг. Впродовж заняття вихователь роздає ці малюнки дітям)

Рефлексія. Чи подобається вам таке завдання? Хто зможе назвати якомога більше? Покладіть на край парти смайлик, який відповідає вашому настрою. (учні вибирають і кладуть смайлик на край парти)

Вихователь. З хорошим настроєм вирушаємо в дорогу. Адже нас чекає бабуся-зима для розваг.

ІІ. Основний етап

Вихователь. Поки ми «їдемо», давайте обчислимо кілька прикладів.

Математична розминка. Використання інтерактивних методів «Мозковий штурм», «Мікрофон».

Вказівка: розминка проводиться диференційовано, відповідно до рівня навчальної програми 2-го класу.

Усна лічба для 2 класу:

23+51                 65+32                 70-(5+3)

64-23                  56-32                  100-(10+40)

Скільки сантиметрів у 4дм5мм?

Скільки  копійок в 1 гривні?

Перший предмет. Математика

Ігровий прийом

Вихователь. Ми вийшли на подвір'я, а там на гілках дерев висять сніжинки із завданнями для нашого класу. Читаємо зміст на цих сніжинках: «Доброго дня, дорогі другокласники! Вітаємо вас у царстві зими. Той, хто гарно працюватиме, буде активним під час самопідготовки, отримає від нас подаруночки для розваг: санчата, лижі, рукавички, ковзани». Подивіться на зміст свого домашнього завдання. Хто знає як виконувати, той може працювати самостійно. За необхідністю користуйтеся пам'ятками-алгоритмами та сигнальними картками. Якщо вам потрібна допомога, до вас підійде вихователь. Зверніть увагу на годинник. Стрілка стоїть на зеленому сегменті, тобто на виконання завдання з математики вам відведено 15 хвилин. Якщо відчуєте втому, то виконайте кілька вправ для відпочинку.

 

Завдання для 2 класу

 

Зразок виконання

Завдання

50+20=70                          36+52=88

70+19=89                           88-14=74

89-32=57                             74-13=61

57+40=97                             61-11=50

97-61=36

Повторити правила додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Алгоритм розвязання кругових виразів.

 

Самоперевірка

Взаємоперевірка

Рефлексія

Вихователь. Отже, ви завершили роботу над математикою. Продовжте речення:

-під час виконання домашнього завдання я зрозуміла…, навчилася…

-найбільші труднощі я відчула…

-я не вміла, а тепер вмію…

-я допомогла…

-мені допомогли…

-я подарувала фішку…

-у мене … фішок.

Руханка (стрілка годинника знаходиться на червоному сегменті – 5 хвилин).

Другий предмет. Українська мова

Ігровий прийом

Вихователь. Деякі учні дуже вправні й зібрали чимало зимового інвентарю. А зараз ми «йдемо» на подвір'я і будемо ліпити снігову бабу.

Подивіться, які великі кулі я підготувала для нашої бабусі ( вихователь демонструє 3 великі кулі ). Але вони не прості, а чарівні. Кожна куля має завдання для певного ряду в класі. Ознайомтеся із ними. Хто знає як їх виконувати, той може працювати самостійно. А якщо вам потрібна допомога, до вас підійде вихователь. Зверніть увагу на годинник. Стрілка стоїть на зеленому сегменті, тобто на виконання завдання з української мови вам відведено 15 хвилин. Якщо відчуєте втому, то виконайте вправи для відпочинку.

Мотивація. Той, хто виконає правильно всі завдання та буде активним під час самопідготовки, отримає частинку кулі для снігової баби. От і подивимося, який ряд найшвидше зліпить кулю для бабусі.

 

Завдання для 2 класу

 

Зразок виконання

Завдання

Вправа

Експонати – це музейна або виставкова річ, показана на виставці чи в музеї, що має характерні властивості для відображення панівних ідей доби, митецького напрямку, досягнень культури, науки, освіти чи виробництва тощо.

Зірка – це ім'я дівчинки.

Зірка – це розпечене небесне тіло.

Зірка – це геометрична фігура.

Наведіть приклад багатозначних слів.

 

Самоперевірка

Взаємоперевірка

Рефлексія

Вихователь. Ви завершили роботу над українською мовою. Продовжте речення:

-під час виконання домашнього завдання я зрозуміла…, навчилася…

-найбільші труднощі я відчула…

-я не вміла, а тепер вмію…

-я допомогла…

-мені допомогли…

- на нашому ряді є … частинки кулі.

Динамічна пауза(стрілка годинника знаходиться на червоному сегменті – 5 хвилин).

Третій предмет. Читання

Ігровий прийом. Діти, ви добре попрацювали і швидко «зліпили» бабу снігову. А зараз ми повинні прикрасити нашу гостю. Вона приготувала своїм маленьким помічникам сюрпризи. Щоб зібрати необхідні речі вам потрібно виконати завдання з читання (стрілка годинника знаходиться на синьому сегменті – 10 хвилин).

 

Завдання для 2 класу

 

-самостійне читання тексту;

-словникова робота:

-проходження тесту.

ІІІ. Заключний етап(стрілка годинника знаходиться на червоному сегменті – 5 хвилин)

Зворотній зв'язок. Проводиться групова робота над помилками(аналіз типових помилок, повторення необхідних правил тощо)

Учня пропонується дати відповідь на запитання:

-Чи справдилися ваші очікування?

-Про що хочеться поговорити?

-Над чим ще потрібно попрацювати?

Ігровий прийом. Учні сідають у коло на килимку. Вихователь допомагає прикрасити бабу снігову та створити колаж зимових розваг. Відзначаються учні, які отримали найбільше предметних малюнків. Аналізується якість роботи кожного учня, групи учнів.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 січня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку