Методична розробка практичного
з дисципліни «Англійська мова»
Тема заняття: Світ сучасних комунікацій. Виконання лексико – граматичних вправ. Present Simple.
Актуальність теми: дозволяє студентам описувати світ сучасних комунікацій; визначити їх необхідність та значення для нашого життя; висловлюватися про відправку електронних листів, їх переваги та недоліки; обговорювати про майбутнє електронних листів, як основний засіб передачі інформації між людьми; практикуватися у вживанні Present Simple в усному та письмовому мовленні.
Мета:
Практична:
- практикувати студентів працювати з різними версіями електронних листів;
- навчити студентів писати електронні листи за зразком, використовуючи лексичний мінімум;
- вдосконалювати навички роботи щодо виконання різних видів тренувальних вправ, використовуючи Present Simple;
- вдосконалювати навички парної роботи.
Розвиваюча:
- розвивати пізнавальні процеси та мовленнєві здібності студентів;
- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних режимах;
- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.
Виховна:
Оснащення: підручники, словники.
Методи і прийоми заняття: монологічне та письмове мовлення;робота з лексико-граматичними вправами; групова робота; індивідуальна та фронтальна робота.
Кількість годин: 2
Курс, група,спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.
Змістова лінія:
Структура та основні етапи практичного заняття:
I. Підготовчий етап:
1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.
* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.
T: Good morning! Sit down ,please. Be comfortable and easy! How are you?
Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий студент спілкується з викладачем.
1.2.Оголошення теми, мети заняття.
T: Our topic for today is « The world of the modern communication». We are going to determine the role and necessity of the world of the modern communication for our life; to speak about the sending of the Emails, their advantages and disadvantages; to discuss the future of Emails as the principal way of communication among people.
Our tasks will be: learn the vocabulary, make up monologues, and deal with grammar
« Present Simple», and work with lexical and grammar activities, work in groups. But first let’s do phonetic drills.
1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.
* Проводиться обговорення приказок « Science is facts; just as houses are made of stones, so is science made of facts; but a pile of stones is not a house and a collection
of facts is not necessarily science », « As soon as questions of will or decision or reason or choice of action arise, human science is at a loss».
1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.
* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправа № 9, сторінка 85 (письмово), дж. № 1.
II. Основний етап:
2.1. Повторення лексичного матеріалу.
* Проводиться повторення лексичного матеріалу: вправа № 1, сторінка 82, дж. № 1.
2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів з теми, робота в парах, виконання лексичних вправ).
* Проводиться виконання вправ № 1,2,сторінка 86, дж. № 1.
2.3. Повторення граматичного матеріалу.
* Проводиться повторення граматичного матеріалу, сторінки 5-12, дж.№ 2.
2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання граматичних вправ, письмово).
* Виконання вправ № 3,4,сторінка 87, дж. № 1.
2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесіди)
* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.
III. Заключний етап:
3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.
* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.
3.2. Домашнє завдання.
* Викладач пояснює домашнє завдання: повторити лексичні одиниці та граматичний матеріал; написати електронного листа другові.
IV. Список літератури:
1) Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.
2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.
Викладач: _____________ Довгорук Л.П.
1