Методична розробка практичного з дисципліни «Англійська мова» з теми "Світ сучасних комунікацій."

Про матеріал
Тема заняття: Світ сучасних комунікацій. Виконання лексико – граматичних вправ. Present Simple. Актуальність теми: дозволяє студентам описувати світ сучасних комунікацій; визначити їх необхідність та значення для нашого життя; висловлюватися про відправку електронних листів, їх переваги та недоліки; обговорювати про майбутнє електронних листів, як основний засіб передачі інформації між людьми; практикуватися у вживанні Present Simple в усному та письмовому мовленні.
Перегляд файлу

 

Методична розробка практичного

з дисципліни «Англійська мова»

   Тема заняття: Світ сучасних комунікацій.  Виконання лексико – граматичних вправ. Present Simple.

Актуальність теми: дозволяє студентам описувати світ сучасних комунікацій; визначити їх необхідність та значення для нашого життя; висловлюватися про відправку електронних листів, їх переваги та недоліки; обговорювати про майбутнє електронних листів, як основний засіб передачі інформації між людьми;  практикуватися у вживанні Present Simple в усному та письмовому мовленні.

Мета:

Практична:

- практикувати студентів працювати з різними версіями електронних листів;

   - навчити студентів писати  електронні листи за зразком, використовуючи  лексичний мінімум;

  - вдосконалювати навички роботи щодо виконання різних видів тренувальних вправ, використовуючи Present Simple;

    - вдосконалювати навички  парної роботи.

Розвиваюча:

- розвивати пізнавальні процеси та мовленнєві здібності студентів;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів чемне ставлення до сучасних засобів комунікації;
  • залучати студентів до творчої діяльності;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: підручники, словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне та  письмове мовлення;робота з лексико-граматичними  вправами; групова робота; індивідуальна та фронтальна робота.

 

Кількість годин:  2

Курс, група,спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля.
  • Здоров’я та безпека: оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини
  • Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки

 

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down ,please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « The world of the modern communication».  We are going to determine the role and necessity of the world of the modern communication for our life; to speak about the sending of the Emails, their advantages and disadvantages; to discuss the future of Emails as the principal way of communication among people.

Our tasks will be: learn the vocabulary, make up monologues, and deal with grammar

« Present Simple», and work with lexical and grammar activities, work in groups.  But first let’s do phonetic drills.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Проводиться  обговорення приказок « Science is facts; just as houses are made of stones, so is science made of facts; but a pile of stones is not a house and a collection

 

 

of facts is not necessarily science », « As soon as questions of will or decision or reason or choice of action arise, human science is at a loss».

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправа № 9, сторінка 85 (письмово), дж. № 1.

II. Основний етап:

2.1.  Повторення лексичного матеріалу.

* Проводиться  повторення лексичного матеріалу: вправа № 1, сторінка 82, дж. № 1.

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів з теми, робота в парах, виконання лексичних вправ).

* Проводиться виконання вправ № 1,2,сторінка  86, дж. № 1.

2.3. Повторення граматичного матеріалу.

* Проводиться повторення граматичного матеріалу, сторінки 5-12, дж.№ 2.

2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання граматичних вправ, письмово).

* Виконання вправ № 3,4,сторінка 87, дж. № 1.

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесіди)

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: повторити лексичні одиниці та граматичний  матеріал;  написати електронного листа другові.

 IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

Викладач: _____________ Довгорук  Л.П.

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 червня 2022
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку