Методична розробка презентації "Спілкування і здоров'я" (6 клас)

Про матеріал
Методична розробка презентації до розділу № 4: "Соціальна складова здоров'я", глави "Соціальне благополуччя" з теми: "Спілкування і здоров'я".
Перегляд файлу

image

image

image

image

image

ЯК РОЗПОЧАТИ 

СПІЛКУВАННЯ

Щоб послухати улюблену радіостанцію, ти спочатку настроюєш радіоприймач на її хвилю. Так само й у спілкуванні — спочатку налаштовуєшся на співрозмовника

imageНаприклад, по-різному починаєш розмову зі своїм найкращим другом і з директором школи.

Спершу треба встановити невербальний контакт. Щоб тебе помітив друг, ти помахаєш йому рукою, плеснеш по спині чи обіймеш за плечі. 

 

imageДо вчителя чи директора школи просто підійдеш і станеш перед ним. Коли співрозмовник подивиться тобі у вічі, невербальний контакт встановлено. 

Відтак встановлюєш вербальний контакт. Найчастіше за допомогою вітання. Другові можеш сказати: «Привіт! Як справи?», а до вчителя звернешся інакше: «Добрий день, Станіславе Івановичу. Можна вас про

щось запитати?»        Вчитель Сєргєєва Олена Анатоліївна

image


image

imageЯК УНИКАТИ НЕПОРОЗУМІНЬ

Непорозуміння — це помилки у спілкуванні. 

Щоб уникнути їх, запам’ятай правило: 

«Відповідність. Конкретність. Уточнення».

 

КОНКРЕТНІСТЬ

•Непорозуміння часто виникають через те, що люди висловлюютьсяП неконкретно .

•Скажімо, ви домовилися, що друг завтра зателефонує тобі. Ти з самогоНАВИЧ ранку  чекав на його дзвінок. Нарешті тобі урвався терпець, ти зателефонував йому і висловив своє невдоволення. Але друг сказав, що збирався зателефонувати ввечері.

•Отже, він мав висловитися точніше або тобі слід було запитати, коли саме чекати дзвінка.

 

УТОЧНЕННЯ

 

•Уміння ставити уточнювальні запитання поліпшує якість спілкування. 

•Якщо ти комусь щось розповідаєш або пояснюєш, запитай, чи все він зрозумів.

•І навпаки, якщо тобі щось пояснюють чи розказують, не соромся перепитати те, що не зрозумів.

•Коли ти не впевнений, чи правильно зрозумів співрозмовника, використай перефраз. Почни словами: «Якщо я правильно тебе зрозумів...» і далі перекажи своїми словами те, що тобі розповіли.

АВИЧ ВІДПОВІДНІСТЬ

•Більш      як        половину інформації люди передають і сприймають невербально. 

•Важливо, щоб твої слова відповідали        виразу           твого обличчя, міміці, жестам.

•Наприклад, якщо тобі сумно, але ти говориш про це з усмішкою,       співрозмовник може          подумати,     що       ти жартуєш, і не повірить тобі.

image


image

image

pdf
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку