Методична розробка проведення патріотичної квест-гри

Про матеріал
Патріотична гра «Козак-квест» проводиться з метою виховання в учнівської молоді стійкого інтересу до історії рідного краю, виховування любові до Батьківщини, розвиток кмітливості, ерудиції та створює плацдарм для розвитку інтелекту учнівської молоді. При розробці сценарію та плану проведення гри враховується мета заходу (відпочинок, згуртування колективу) прийнятне співвідношення логічних, ігрових, пошукових та екстремальних завдань, а також рівень освіти та психологічні особливості групи учасників. Вибір форми проведення гри обумовлений вирішенням таких завдань, які допоможе вирішити саме квест.
Перегляд файлу

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді «Меридіан»

Криворізької міської ради

 

 

E:\Досвід\Міський козацький квест\КОЗАЦТВО\kvest-logo.png

 

 

 

 

Патріотична гра для середнього шкільного віку

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Патріотика\Козацтво\Джура\Терни\409696_1.jpgЗміст

Вступ

3

Патріотична гра «КОЗАК-КВЕСТ»:

4

  1.                   Конкурс квест-презентацій «Козацтво на мапі рідного міста»

 

  1. Конкурс рукописних газет

 

  1. Конкурс «Теренова грамота»

 

Використана література

7

Додатки

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

Роль козацтва та Запорозької Січі в історії України важко переоцінити..

Протягом  періоду існування українського козацтва, відбулися історичні події, що залишили у спадок культурно-історичні об’єкти, які значною мірою дійшли до нашого часу у вигляді козацьких могил, цвинтарів, пам’ятних місць важливих історичних подій, культових, оборонних споруд, резиденцій гетьманів тощо. Багато з цих обєктів тепер стали музеями чи цілими історико-архітектурними комплексами. Відвідування пам’яток українського козацтва. може бути використано  у навчальних шкільних програмах з історії України. 

В межах і околицях Тернівського району м. Кривого Рогу ми можемо взяти до уваги памятний знак козаку Григорію Шраму і меморіальну дошку козакові Івану Сірку. Ці об’єкти цілком придатні для проведення  в рамках вивчення історії заснування селища Терни і легендарних козаків.

З  метою виховання в учнівської молоді стійкого інтересу до історії рідного краю, виховання любові до Батьківщини, розвитку  кмітливості, ерудиції, формування високих морально-психологічних якостей: мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій, розроблена та проведена патріотична гра «Козак-квест». Під час гри  учасникам потрібно виконати завдання записані на маршрутному листі  «Тереновій грамоті». Назва обрана від назви Тернівського району Кривого Рогу, до козацького минулого якого прив’язані завдання гри та  перелік запитань квесту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Патріотична гра «Козак-квест»

 

Патріотична гра «Козак-квест»  проводиться з метою виховання в учнівської молоді стійкого інтересу до історії рідного краю, виховування любові до Батьківщини, розвиток  кмітливості, ерудиції та створює плацдарм для розвитку інтелекту учнівської молоді.

Основним завданнями  квест-гри є:

- формування команди, яка побудована за принципом чіткого розподілу ролей учасників;

- створення спільної єдиної мети у учасників;

- емоційне згуртування колективу, поліпшення психологічного клімату;

- набуття навичок командної роботи та вирішення нестандартних завдань;

- концентрація творчих можливостей та використання потенціалу учасників;

- розвиток у команди почуття впевненості у власних силах, підняття особистісної самооцінки;

- формування у молоді почуття патріотизму, любові до Батьківщини;

- національно-патріотичне виховання підростаючого покоління;

- забезпечення духовної єдності учнівської молоді;

При  розробці сценарію та плану проведення гри враховується мета заходу (відпочинок, згуртування колективу) прийнятне співвідношення логічних, ігрових, пошукових та екстремальних завдань, а також рівень освіти та психологічні особливості групи учасників.

Вибір форми проведення гри обумовлений вирішенням таких завдань, які допоможе вирішити саме квест:

- глибоке опрацювання таких командних компетенцій, як довіра, делегування, лідерство, відповідальність за загальний результат, чітка постановка цілей і завдань, прийняття загальними зусиллями оптимальної стратегії і тактики, досягнення мети, координація дій та контроль. придбання навичок подолання страху, відповідальність за свої рішення.

Гра складається із трьох конкурсів, один із яких є заочним конкурсом  квест-презентацій «Козацтво на мапі рідного міста».  Мета цього етапу гри - розшифрувати місце на обумовленій території. Прибути на локацію раніше решти команд, виконати завдання і перейти до наступного. Гра продовжується поки всі завдання не будуть виконані.

Під час конкурсу квест-презентацій команди шукають об’єкти за підказками, вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, фотографуються та створюють фото-відео звіт, який представляють за тиждень до проведення гри. Завдання для конкурсу команди отримують у ЦТКЕУМ «Меридіан» жеребкуванням.  Таким чином гра включає в себе рух по маршруту, на якому знаходяться об’єкти  для фото, розташування яких закодовано і знайти їх учасники можуть за підказками. Фото повинно містити зображення учасників гри «Козацький квест» на фоні «зашифрованого» об’єкту. Оскільки визначення переможців гри відбувається після визначення переможців  заочного конкурсу то ж на урочистій лінійці з підведення підсумків організовується перегляд роботи  переможців.

Гра стартує у вересні місяці установчою нарадою для педагогів-координаторів, а 14 жовтня на День Покрови Пресвятої Богородиці, яка вважається покровителькою і заступницею Українського Козацтва відбулася сама гра. Безпосередньо в день проведення гри учнівська молодь проявляє свої спортивні здібності та кмітливість і уміння працювати колективно в конкурсі «Теренова грамота».

Паралельно проводиться огляд власноруч створених постерів (плакатів) та рукописних газет.

Конкурс передбачає огляд власноруч створених постерів чи рукописних газет. Назва газети повинна  містити козацьке гасло, приказку чи прислів’я. У змісті газети розкривається  проведена робота командою чи закладом, який вона представляє, по відродженню козацтва, чіткі довідкові дані про змагання, конкурси, екскурсії та якісний ілюстративний матеріал.

Конкурс «Теренова грамота»

Кожній команді на старті вручається грамота із завданнями (маршрутний лист), яка передбачає проходження учасниками смуги випробування на час. Відлік часу виконання кожного завдання фіксується окремо:

-  «Влучний стрілець»

Завдання: кожному учаснику команди за допомогою рогатки необхідно збити три мішені, які знаходяться на відстані 5 метрів від учасника. За відсутність збитої мішені команді нараховується штраф  у 30 сек..

-  «Ліани»

Завдання: кожен учасник команди повинен пройти приставним кроком по мотузці, натягнутій на висоті 1 м, тримаючись руками за короткі звисаючі мотузки, що закріплені іншою мотузкою на висоті 2 м.

-  «Мишоловка»

Завдання: учасники по черзі проповзають під планками, що встановлені на двох вертикальних опорах на відстані 1 метр одна від іншої, не збиваючи їх. За кожну збиту планку команді нараховується 30 сек.

-  «Відро»

Завдання: не торкаючись руками відер, які стоять на відстані 5 метрів один від одного, та м’яча в одному з них, за допомогою  мотузок, перемістити цей м’яч з одного відра в інше.

- «Павутина»

Завдання: здолати всій команді «павутиння» у вигляді натягнутих мотузок на висоті від 0,3 м до 1,5 м та 2,5 м між деревами, не повторюючи маршрут попереднього учасника.

-  «Лабіринт»

Завдання: за допомогою словесних підказок (по черзі від кожного учасника), команда повинна провести через лабіринт учасника із зав’язаними очима, таким чином, щоб він не оступився.

-  «Магічні квадрати»

Завдання: перед групою накреслене поле у вигляді сітки квадратів 4х4. У судді  в руках аркуш паперу з подібними квадратами по яким прокладено маршрут пересування команди. Взявшись за руки учасники повинні вгадати заданий маршрут та пройти його за підказками судді: «вірно», «не вірно». Перший учасник в «ланцюжку», який схибив, стає останнім, надаючи можливість спробувати провести команду маршрутом наступному учаснику.

-  «Сороконіжка»

Завдання: розділившись на трійки, 2 учасники ( хлопчик і дівчинка по черзі) долають шлях по мотузковій доріжці, опираючись на перекладину у горизонтальному положенні, що тримають два інших учасники команди.

-  «Вершник»

Завдання: учасник, імітуючи їзду на коні та розмахуючи шаблею (палицею) повинен збити встановлені на висоті 1,5 м мішені.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел інформації

 

  1. Буженко В. "Іван Сулима" – 1961 р.
  2. Гусейнов Г. – Легенди та перекази Криворіжжя «На землі, на рідній…» вид.: ТОВ АРТ– 2014 р.
  3. Микитин Т.— «На чорному морі, на білому камені» (1986)
  4. Смолій В. «Козацькі січі. Нариси з історії українського козацтва XVI-XVIII ст.» (1998)
  5. Сокіл В. "Джерела про зруйнування Зопорізької Січі (2005)
  6. Сорока П.– «Душа при свічці: Діаруш Фе­дора Жука» (2002)
  7. Сорока П. — «На ясні зорі Запорожжя» (2000)

 

Інтернет джерела

  1. Блог міста Кривий Ріг: http://cityblog.com.ua/2016/01/dekommunizatsiya-krivogo-roga-polnyiy-spisok-novyih-nazvaniy/
  2. Богдан Хмельницький: http://uk.historyukraine.wikia.com/wiki/Богдан_Хмельницький
  3. Видатні історичні постаті України, Іван Сірко: http://ukrhistory.com.ua/istorychni_postati/ivan_sirko.html
  4. Історія Криворіжжя: http://1775.dp.ua/istoriya

 

 

 

 

 

Додаток 1

Наказ (зразок)

   Про проведення районної гри «Козацький квест» серед учнівської молоді

 

 

На виконання плану роботи відділу освіти і науки виконкому Тернівської районної у місті ради на -----  рік, з метою виховання в учнівської молоді стійкого інтересу до історії рідного краю, виховування любові до Батьківщини, розвитку  кмітливості, ерудиції, що  створює плацдарм для розвитку інтелекту, формування високих морально-психологічних якостей: доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій,

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Провести  ________   року о 900 на базі ________________  районну гру «Козак-квест»

 

  1. Провести _______ року о 10.00  на базі ЦТКЕУМ семінар щодо підготовки команд  до районної гри серед учнівської молоді.

 

  1. Затвердити умови проведення районної гри «Козак-квест»  серед учнівської молоді (додаток).

 

  1. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

4.1 до _____   року подати заявки на участь у районній грі «Козак-квест» до Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді;

5.2 видати накази про участь команди навчального закладу у районній грі «Козак-квест» серед учнівської молоді;

5.3 призначити відповідальними за збереження життя та здоров’я дітей у дорозі та під час  участі у квест-грі керівників команд - педагогів загальноосвітніх  навчальних закладів.

 

  1. Комунальному позашкільному навчальному закладу «Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді «Меридіан»  (директор Гуменюк В.В.) створити необхідні організаційні умови щодо проведення зазначеної районної гри «Козак-квест», семінару  та забезпечити безпеку учасників під час їх проведення.

 

  1. Відповідальність за виконання наказу покладаю на себе

 

Додаток

до наказу відділу освіти і науки  виконкому Тернівської районної у місті ради

 

Умови

проведення  районної гри «Козак-квест»

 серед учнівської молоді

 

  1. Загальні положення

Районна гра «Козацький квест» для учнівської молоді  проводиться на виконання Указу Президента України «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді» від 12.06.2015 року № 334, Постанови КМУ «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»  від 22.07.2015 року № 524.,  наказів МОН України «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Заходів щодо реалізації  Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 16.06.20-15 року № 641, «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти» від 16.07.2015 року № 768, основних положень міської  Комплексної програми з національно-патріотичного виховання «Виховуємо дитину – будуємо країну»

 

  1. Мета та завдання

Районна гра «Козак-квест»  проводиться з метою виховання в учнівської молоді стійкого інтересу до історії рідного краю, виховування любові до Батьківщини, розвиток  кмітливості, ерудиції та створює плацдарм для розвитку інтелекту учнівської молоді.

Основним завданнями  квест-гри є:

  • формування команди, яка побудована за принципом чіткого розподілу ролей учасників;
  • створення спільної єдиної мети у учасників;
  • емоційне згуртування колективу, поліпшення психологічного клімату;
  • набуття навичок командної роботи та вирішення нестандартних завдань;
  • концентрація творчих можливостей та використання потенціалу учасників;
  • розвиток у команди почуття впевненості у власних силах, підняття особистісної самооцінки;
  • формування у молоді почуття патріотизму, любові до Батьківщини;
  • національно-патріотичне виховання підростаючого покоління;
  • забезпечення духовної єдності учнівської молоді;

 

  1. Час та місце проведення

Районна гра «Козак-квест» для учнівської молоді проводиться  ___________ року на базі  ___.

 

  1. Керівництво квест-гри

Районна гра «Козацький квест» для учнівської молоді проводиться під керівництвом відділу освіти і науки виконкому Тернівської районної у місті ради. Підготовка та проведення квест-гри, забезпечення техніки безпеки покладається на ЦТКЕУМ «Меридіан»   (директор _______).

Підведення підсумків гри проводить організаційний комітет у складі:

_______________________________________________________________

 

  1. Учасники

У  районній грі «Козак-квест» для учнівської молоді беруть участь учні не старші ____ року народження.  Склад  команди:  6   учасника (3+3).

  1. Програма

Учасники змагаються в трьох конкурсах.

Конкурс рукописних газет.

Конкурс передбачає огляд власноруч створених постерів чи рукописних газет. Назва газети повинна  містити козацьке гасло, приказку чи прислів’я. У змісті газети розкривається  проведена робота командою чи закладом, який вона представляє, по відродженню козацтва, чіткі довідкові дані про змагання, конкурси, екскурсії та якісний ілюстративний матеріал.

Конкурс квест-презентацій «Козацтво на мапі рідного міста» (заочний). 

Під час конкурсу квест-презентацій команди шукають об’єкти за підказками, вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, фотографуються та створюють фото-відео звіт, який представляють за тиждень до проведення гри. Завдання для конкурсу команди отримують у ЦТКЕУМ «Меридіан» жеребкуванням.

Конкурс «Теренова грамота»

Кожній команді на старті вручається грамота із завданнями (маршрутний лист), яка передбачає проходження учасниками смуги випробування на час. Відлік часу виконання кожного завдання фіксується окремо.

 

  1. Підведення підсумків

Перемагає команда, що в сумі місць набрала найбільшу кількість балів. За умови однакової кількості перемога надається команді, яка посіла перше місце в конкурсі «» та виконала завдання швидше за інших. 

 

  1. Нагородження переможців

Переможці нагороджуються грамотами та дипломами відділу освіти і науки виконкому Тернівської районної у місті ради.

 

  1. Фінансування

Витрати, пов’язані з участю команд у грі «Козак-квест»  покладаються  на відряджуючі організації.

 

  1. Подача заявок

Іменна заявка з візою лікаря за поданою формою подається до оргкомітету гри в день її проведення..

ІМЕННА   ЗАЯВКА

На  участь:   у районній грі «Козак-квест»

Дата проведення: ____.року

Команда: 

 

№ з/п

ПІБ

Стать

Рік

народження

Заклад освіти

Дозвіл лікаря, печатка

  1.                  

 

 

 

 

 

 

Допущено до участі  команда  в складі  ____  осіб

Лікар:

________________

 

Представник команди:

________________

 

 

 

Директор закладу

          М.П.                                

 

  1. Для участі в змаганнях  необхідне спорядження:

Зручний одяг та гарний настрій.

 

Додаток 2

 

Завдання-підказки для конкурсу квест-презентації

з визначенням об’єктів.

(завдання до положення не додається і визначення об’єктів до підказок не надаються )

 

Підказка 1.

Досліджено 11 основних типів цих пам’ятників: грецький хрест, розширений, мальтійський, латинський, променистий, трилистий, округлий, стела, плита, подвійний та багатоярусний. Загальна кількість надмогильних споруд козацького типу Півдня України, відомих та досліджених на сьогодні, за підрахунками істориків дорівнює 1029. Серед населених пунктів найбільшою скупченістю таких пам’ятників вирізняються: с. Ганнівка (Петрівський район), с. Жовте (П’ятихатський район), с. Савівка (Широківський район), с. Шестерня (Широківський район).

На теренах Південної України майже відсутні козацькі так звані “символічні” хрести, тобто придорожні або ті, що не мають під собою поховання і поставлені на честь певної події, чи заснування поселення.

 

(об’єкт – хрест при в’їзді до м Кривого Рогу з його північної частини)

 

Підказка 2.

На території Південної України збережені до наших днів лише такі козацькі храми, як Троїцький собор у сучасному Новомосковську, Миколаївська, Успенська церкви та церква-дзвіниця Св. Варвари, що входять до Китайгородського культового комплексу. Історичні докази існування козацьких церков, які вціліли до нашого часу, збереглися у с. Жовте, с. Веселі Терни, с. Ганнівка, м. Кривий Ріг. Вони потребують фіксації, розчистки та консервації. За об’ємно-просторовою структурою переважна більшість церков Півдня України належить до хрестово-купольних. Лише козацьких храм, який був колись у с. Веселі Терни, відносився до центричного типу.

 

(об’єкт – фундамент церкви у с. Веселі Терни)

 

Підказка 3.

Після того як Богдан Хмельницький розбив польську шляхту під Жовтими Водами, то козаки відпочивали в нашій балці; а вона була вся заросла тернами. Стояла тут і корчма, куди козаки навідувалися і назвали цю місцевість, а потім і поселення, що з’явилося на цьому місці.

 

(об’єкт – місце перших поселень с. Веселі Терни)

 

 

Підказка 4.

  • За деякими відомостями, його батька  було позбавлено шляхетства внаслідок баніції.
  • Перебуваючи у турецькому полоні — знаходився біля командувача османського флоту, у якості перекладача.
  • Отримав золоту шаблю за порятунок польського принца, майбутнього короля Владислава IV під час війни з Московією.
  • Пережив значну кількість замахів, починаючи з того часу як він служив на польського короля, так і під час Національно-визвольної війни.
  • Приймав участь у 30-ти річній війні (1618—1648) на боці французької армії. За деякими даними — приймав участь у захопленні Дюнкерку.
  • Був тричі одружений на Сомко Ганні, Гелені Чаплинскій і Золотаренко Ганні.
  • Передбачливо прикрасив  своє житло козацькими атрибутами, щоб пам’ятати про своє становище і не впасти в надмірну гордість. Можливо, в цьому він наслідував Агафокла, який, бувши сином гончара і досягши царської влади, звелів зробити собі стіл і поставець з глиняним посудом».

 

(об’єкт – пам’ятник Б.Хмельницькому в Покровському районі)

 

Підказка 5.

  • Не програв жодного бою.
  • Підписав знаменитий лист запорожців турецькому султану.
  • Брав участь у взятті фортеці Дюнкерк під час Тридцятирічної війни.
  • Після його смерті побратими-козаки перемагали ворогів, виставляючи вперед його відрізану руку.
  • Його називали перевертнем і характерником, а турки — Урус-Шайтаном.
  • За деякими джерелами історії він – Сірентій Праворучник.

 

(об’єкт – пам’ятний знак на вулиці Івана Сірка)

 

Підказка 6.

Близько 1760 року тут оселився відставний військовий старшина та обладнав у цій місцевості великий зимівник, влаштував на ній багато землянок і мазанок, запросив сюди на проживання з-під Києва всю свою родину, родичів і знайомих і разом з ними займався успішно господарством.

 

(об’єкт – пам’ятний знак Григорію Шраму)

 

  

 

Додаток 3

 

Сценарій відкриття патріотичної гри

« Козак-квест»

 

 

Лунають сурми , звучить вірш про Україну – Настя Онищук

Звучить українська урочиста музика на перед вих-ть 2 вед-х.

 

1 Вед: Доброго дня, шановна громадо!!!

 

2 Вед: Ми раді вітати юне покоління!

 

1Вед: Запорозька Січ! Мабуть немає жодної людини в нашій багатостраждальній Україні, яка не знала б про славетну Запорозьку Січ, про козаків, про їхні героїчні подвиги, походи.

 

2 Вед: Про це написано багато дум, пісень, віршів, книг. Любов до свого народу, до своєї землі починається із знання народних традицій, звичаїв та обрядів.

1 Вед: Наша рідна Україна-чудова земля з широкими ріками, мережаними нивами. А відвойовували її -  наші славні козаки.

2 Вед : Тож і ми сьогодні зібралися з вами щоб показати наш бойовий козацький дух і що ми з вами є залишаємося нащадками славних козаків

 

1 Вед: Вітаємо козацькі загони загальноосвітніх шкіл Тернівського району на  патріотичній грі «Козак-квест»

Лунають урочисті сурми

2. Вед. На нашому заході присутні почесні гості

Представлення гостей:

1.Отаман Тернівського відокремленого полку січового козацтва запорозького імені Григорія Шрама - Легун Віктор Трохимович

2. Голова координаційної ради з питань виховної роботи учнівської молоді Тернівського району –Калюжна Людмила Дмитрівна

3. Голова суддівської колегії районної патріотичної гри ,директор комунального позашкільного навчального закладу центр туризму краєзнавства та екскурсій учнівської молоді «Меридіан» - Гуменюк Вячеслав Володимирович

4.Отаман громадських об’єднань Тернівського району -  Яновський Сергій Валерійович

 

1 Вед: Увага! Району патріотичну гру « Козацький квест» серед школярів загальноосвітніх навчальних закладів Тернівського району  оголошується відкритим.

Звучить Гімн України

1 Вед:  Слово для привітання  надається  Легуну Віктору Трохимовичу

 

2 Вед:   Сподіваємося, кожний козацький рій себе проявить в всі отримають        

            нагороди!

 

1 Вед:  Почесне  журі, що скажете ви козацьким роям?

         (відповідь журі) - Бажаємо козацьким роям успіхів в грі!!!

 

1 Вед:   А що ж відповісти нам потрібно...

2 Вед: - Ми раді всім  козацьким загонам!

              Хай живе дружба!!!

 

Всі рої разом вигукують: Україна славний край козацький!

 

Лунають сурми заходять хлопці-козаки під «Марш Січових стрільців»

 

Отаман: Здорові будьте, козаки!

 

Усі: Здоров будь, батько-отаман!

 

Козак 1.  Батьку наш отаман,

                Зволь у шані поклонитися тобі.

 

Отаман  Досить, хлопці, та словами

Славу отаману лить.

Чого хочете, по ділу

Отаману  повідомте вмить!

 

Козак 2.    Ми піклуємось про завтра,

Хто буде в Украйні жить?

     Мову рідну і звичаї

Від чужинця боронить!

 

Отаман :  Ой, не гоже часу марнувати

               Треба, хлопці, дух кріпить.

                Не чужинське вчити шанувати,

                А що рідне серцю – це любить.

 

Всі козаки: Слухаємо, батьку! Мудро!

Ми будемо  юних вчить.( показує на рої)

Вигукують

Козак 1: Козаки-це вільні люди! Разом

Козак 2: Козаки-безстрашні люди! Разом

Козак 1:  Козаки-борці за волю Разом

Козак 2: За народу кращу долю!

Козак 1: Козак-це людина чесна і смілива,

Козак 2: Найдорожча йому-Батьківщина!

Козак 1: Козак-слабкому захисник,

               Цінити побратимство звик!

 

Козак 2: Між собою всі ми друзі.  Ми одна родина

Козак 1: І шануємо, як матір.  Рідну Україну.

 

Лунають слова з пісні «Україна- Україна» - стихають

 

Отаман: Бачу, бачу зібралися тут козацькі рої- хлопці та дівчата,

славні козаки та козачки. З далекої та близької округи.

А який у вас сьогодні настрій?

Чи є охота позмагатись

Силу й спритність показати

І відвагу молодецьку

Як це в козаків ведеться?

Всі відповідають: ГОТОВІ! Готові!

Отаман: Молодці! Відчуваю козацький дух. Тож бажаю вам перемоги у змаганнях.

 

2 Вед: Тож слухайте, слухайте всі, слово надається головному судді Вячеславу Володимировичу Гуменюку
 

1  Вед: Тож розпочинаємо району  патріотичну гру «Козак-квест»

 серед школярів загальноосвітніх навчальних закладів

 

Звучить "Козацький марш". (учасники команд шикуються у шеренги і готуються до змагань).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

E:\Патріотика\Козацтво\КВЕСТ\ліани.jpg

 

Фото 1 . Етап «Ліани»

 

E:\Патріотика\Козацтво\КВЕСТ\BTzC63oRsFU.jpg

 

Фото 2. Етап «Сороконіжка»

 

 

Додаток 5

E:\Патріотика\Козацтво\КВЕСТ\ведро.jpg

Фото 3. Етап «Відро»

E:\Патріотика\Козацтво\КВЕСТ\miuqnzPsbYI.jpg

Фото 4. Етап «Павутинка»

 

 

Додаток 6

Дотримуйтеся правил техніки безпеки

 під час проведення рухливих ігор

 

1 Під час проведення рухливих ігор учасники гри повинні:

  • починати гру, робити зупинки в грі й закінчувати гру тільки по команді (сигналу) педагога.
  • суворо виконувати правила проведення рухливої чи спортивної частини гри.
  • уникати зіткнень із гравцями, поштовхів і ударів по руках і ногам гравців.
  • при падінні необхідно згрупуватися, щоб уникнути одержання травми.
  • уважно слухати й виконувати всі команди (сигнали) педагога.
  • уникати травм при зіткненнях, падіннях, не порушувати правила проведення гри.

2.  При проведенні  рухливих ігор  можливий вплив на їх учасників наступних небезпечних факторів:

  • травми при зіткненнях,
  • травми при порушенні правил проведення гри,
  • травми при грубій грі й невиконання вимог наставників,
  • травми при падінні.

3. Про кожну отриману травму необхідно негайно довести до відома педагога, що зобов'язаний забезпечити надання медичної допомоги.

4. Учасникам гри забороняється:

  • організовувати ігри під час відсутності педагога;
  • порушувати вимоги з техніки безпеки під час спортивних і рухливих ігор;
  • покидати територію проведення гри без дозволу педагога.

5. Під час участі в спортивних і рухливих іграх на майданчику не повинно бути сторонніх осіб чи предметів, які можуть стати причиною травм.

6. Під час проведення ігор учасники заходу повинні додержуватися ігрової дисципліни й порядок виконання отриманих завдань, не застосовувати грубих і небезпечних прийомів, вести гру відповідно до правил.

7. При виникненні несправності устаткування й інвентарю припинити гру й сповістити про це педагога. Продовжувати тільки після усунення несправності або заміни устаткування, інвентарю.

 

 

 

 

Додаток 7

 

 

 

 

 

Завдання

Відмітка

«Влучний стрілець»

 

«Вершник»

 

«Магічні квадрати»

 

«Павутина»

 

«Сороконіжка»

 

«Мишоловка»

 

«Відро»

 

«Ліани»

 

«Лабіринт»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 травня 2020
Переглядів
726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку