Презентація досвіду роботи вчителя історії Мельничук Н. М

Про матеріал
Презентація власного досвіду роботи вчителя історії Мельничук Наталії Миколаївни
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду роботи вчителя історії і права Мельничук Наталії Миколаївни. Війницької ЗОШ І-ІІ ст. Бокіймівської сільської ради

Номер слайду 2

МОЄ КРЕДОЩоб бути хорошим вчителем, треба перш за все любити те, що викладаєш і любити тих, кому викладаєш. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Нація, яка не ознайомлена з історією приречена на її повторювання. Сантаяна

Номер слайду 4

ОСВІТА - вища, Волинський університет ім. Лесі Українки Фах - вчитель історії і правознавства Стаж - 20 років Категорія - вища

Номер слайду 5

Методична тема, над якою працюю «Формування вмінь і навичок як необхідна передумова пізнавальної діяльності учнів»

Номер слайду 6

Актуальність проблеми розширення інтелектуальних можливостей необхідність підвищення інтересу до вивчення історії та права творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу аналізувати навчальну інформацію всебічний розвиток особистості

Номер слайду 7

Алгоритм активізації пізнавальної діяльності УМОВИ усвідомлення учнями мети і змісту роботи і необхідності застосування навчальних прийомів і засобів;Певний рівень підготовки учнів;Органічне поєднання знань і навичок;Системне формування вмінь( від простого до простішого)

Номер слайду 8

Алгоритм активізації пізнавальної діяльності ВМІННЯОтримання знань про мету і зміст способу навчальної роботи;Фіксування цих знань у вигляді схеми;Закріплення дій щодо аналогічних історичних фактів;Закріплення дій на новому історичному матеріалі;Багаторазове повторення;Перенесення засвоєних дій на нові обєкти самостійно і творчо.

Номер слайду 9

Навички – дії, складові частини яких у процесі формування стають автоматичними. Починаючи з 5 класу необхідно вивчати інтелектуальні здібності учнів, які в наступних класах стануть опорними співучасниками творчо-пізнавальних діалогів, навчити учня вільно орієнтуватись в підручнику, формувати початкові вміння структурувати текст, знаходити в ньому головну думку, складати простий план, читати історичну карту, давати елементарні навички ведення робочого зошиту.

Номер слайду 10

У 6 класі закріплюється вміння працювати з підручником, учні вчаться працювати з історичними документами. На цьому етапі розвитку історично-логічного мислення учням дається початкова схема оцінки історичних осіб. Слід мати на увазі, що формуючи певні уміння і навички, необхідно врахувати вікові особливості учнів та рівень компетентності кожного класу. Системну роботу по формуванню вмінь і навичок я починаю з 7 класу.

Номер слайду 11

Вчитель. Навчити вчитися. Шукати інформацію. Бути авторитетом. Аналізувати. Надихати на саморозвиток. Яким має бути сучасний вчитель

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
9 травня 2020
Переглядів
670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку