Методична розробка
уроку з класичного танцю
керівника гуртка-хореографа
Народного художнього колективу
Театр моди « ДЕБЮТ»
ЦПО « Зміна»
м. Кривий Ріг
Короткової Т.В.
2020рік
Фундаментом хореографічного мистецтва є класичний танець, який як найбільш універсальна система, широко використовується в дитячій аматорській творчості, сприяє гармонійному фізичному та естетичному розвитку дитини, формує високу виконавську та сценічну культуру.
Тема: Елементи, та комбінації класичного танцю біля стану.
Учбова ціль: Всебічний, гармонійний розвиток форм тіла, функцій організму
людини, розвиток фізичних здібностей.
Виховна ціль: Виховання моральних, естетичних, вольових рис, та
працездатності,
-вміння поводитись в колективі;
-формування почуття відповідальності;
-активізація творчих здібностей.
Форма організації дітей: групова.
Основні методи роботи:
-наглядний;
-практичний;
-розмовний.
Умови проведення:
-наявність апаратури;
-живий акомпанемент;
-танц.клас;
Вид уроку: Повторити та удосконалити основні елементи екзерсису біля
станку.
Хід уроку.
-Перевірка готовності класу до уроку.
-Перевірка готовності учнів до уроку та их фізичний стан.
-Підготовка музичного супроводу до уроку.
-Повідомлення теми і завдань уроку.
2.Початок уроку
Вхід у зал танцювальним кроком. Уклін.
1.Demi i grand plie по I.II V позиціям ніг, тримаючись однією рукою за
станок. Музичний ромір 3/4.
- Очікуваний результат: розтягуючи ахілл, готуємо стопу до подальшого навантаження на неї, зміцнюємо м’язи, які працюють на « виворотність» стопи.
2. Battements tendus по V позиції ніг. Музичний розмір 2\4.
-Очікуваний результат: дитина набуває « виворотність», виробляється навичка постанови ніг.
3. Battements tendus jetes по V позиції ніг. Музичний розмір 2\4.
-Очікуваний результат; вводяться в роботу всі групи малих і великих м’язів що розвивають зібраність, чіткість ноги та силу стегон.
4. Rond de jambe par terr en dehors, eh dedans по I позиції ніг.
Музичний розмір 3\4
-Очікуваний результат; виконує правильний рух верхньої частини ноги в різних напрямках, виворотність, танцювальність. Робить нижню частину ноги ( від коліна до носка ) слухняною при всіх обертальних рухах. Звернуть увагу на те, щоб коліно було натягнутим.
5. Battements fondu по I позиції ніг.
Музичний розмір 3\4.
-Очікуваний результат; розвиває силу ніг, виворотність пахової частини
ніг. Звернуть увагу на дотримання правил виконання plie у опорній ноги.
6. Розтяжка обличчям до станку по V позиції ніг.
Музичний розмір 3\4
-Очікуваний результат: звернуть увагу на опорну ногу, чіткість положення
корпусу, правильному положенню плеч, тазостегнових суглобів, та положення ноги на станку.
7. Passe deveioppe по V позиції ніг в бік, на 90 градусів.
Музичний розмір 3\4
-Очікуваний результат: елемент розвиває виворотність ноги у паху, силу та
висоту ноги.
8. Grand battements jetes по V позиції ніг на 90 градусів.
- Очікуваний результат: звернути увагу на правильність позицій ніг, різкий
та сильний кидок ноги. Рівні, натягнуті коліна та стопи.
9. Releve по I, II ,V позиціям ніг обличчям до станку.
Музичний розмір 2\4.
-Очікуваний результат: чітке та виворотне положення позицій ніг.
10. Por de bra по V позиції ніг, обличчям до станку.
Музичний розмір 3\4
-Очікуваний результат: розвиток гнучкості спини у всіх напрямках,
нахили та прогини тулуба, відтяжки від станку спиною.
3.Заключна частина:
-аналіз загальних помилок,
-індивідуальні зауваження,
-відмітка кожного учня на урокі за досягнення.
Діти вишиковуються на середині класу по шеренгам.
Підведення підсумків уроку.
Подяка дітям, та акомпаніатору, батькам та гостям присутнім на уроці.
Уклін.
Вихід танцювальним кроком із класу.