Тема програми: «Освіта і професії»
Тема уроку: «Організація робочого місця»
Професія: «Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування»
Курс: Другий
Підготувала
Викладач англійської мови
Волошина Ольга Іванівна
ЗМІСТ
ХАРАКТЕРИСТИКА УРОКУ-ЕКСКУРСІЇ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ
Тема уроку: ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ. WORKPLACE ORGANIZATION
Актуальним завданням, вирішення якого сприятиме підвищенню якості освітніх послуг у галузі професійної (професійно-технічної) освіти, їх доступності є відпрацювання ефективних технологій реалізації професійного навчання.
Перетворити навчання в захоплюючу дію, залучити здобувачів освіти в різні види діяльності, мотивувати їх пізнавальну активність, розвивати вміння та здібності дозволить така форма навчання, як урок-екскурсія. На таких заняттях здобувачі освіти можуть встановити зв'язок між навчанням і реальним життям, вивчити об'єкти, явища, процеси в професійному середовищі. Наочність, доступність, науковість, зв'язок теорії і практики - ці дидактичні принципи реалізуються на уроках-екскурсіях.
Представлено методичну розробку уроку-екскурсії до навчально-практичного центру з підготовки монтажників санітарно-технічних систем та устаткування з теми «Освіта і професії» (предмет «Іноземна мова») та матеріали для індивідуальної та групової роботи учнів.
Застосовані інноваційні технології навчання, які сприяють розвитку навичок спілкування іноземною мовою, критичного мислення, вміння висловлювати свою думку. Різноманітні види завдань для індивідуальної та групової роботи їх самоосвіті та самореалізації в професії.
Матеріалами можуть скористатися викладачі та майстри виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів та вчителі іноземної мови.
Teachers open the door but you must walk through it yourself. – Chinese Proverb.
«Вчителі відкривають двері. Входиш ти сам». Китайська приказка
З року в рік для педагогів не втрачає актуальності питання: «Як не тільки привести учня в аудиторію, а й заохотити його до активної роботи? Як навчити нового, не змушуючи його, а викликати інтерес до знань?».
Сучасний навчально-виховний процес побудовано на основі активної, самостійної, науково-пошукової діяльності учнів, а не на основі пасивного сприйняття інформації. Як би не намагався педагог цікаво розповісти нову тему, в пам’яті учнів залишається не більше 20 відсотків почутого. Набагато ефективнішими стали методи і прийоми, які спонукають учнів до самостійної діяльності.
Учні по-різному сприймають, обробляють, відтворюють, класифікують та застосовують знання. Тому навчання має бути пристосоване до індивідуальних потреб різних учнів. Це вимагає від педагога різноманітних підходів у навчанні.
Інноваційні форми роботи, як правило, викликають в учнів великий інтерес і надовго запам’ятовуються разом із тим навчальним матеріалом, який був задіяний у завданні.
Розробку складено згідно з програмними вимогами основного курсу іноземної мови. Основна увага зосереджена на опануванні тематичним словником та активною лексикою. Система вправ розрахована як на самостійну роботу, так і на колективну роботу. Основне завдання уроку - навчити учнів ефективно використовувати увесь арсенал лінгвістичних засобів для продуктивної комунікації у професійній діяльності.
Вивчення іноземної мови сприяє підготовці якісного кадрового ресурсу, тому ми повинні швидко адаптуватися до вимог сучасного ринку праці, пропонувати гнучкі та мобільні траєкторії здобуття професійної кваліфікації.
Основна мета навчання іноземної мови полягає у формуванні здатності та готовності здійснювати іншомовне спілкування та залучення учнів до культури країни, мову якої вони вивчають.
Одним із способів підвищення інтересу до вивчення англійської мови є різноманітність засобів і прийомів роботи на уроці, використання активних форм навчання. З поміж величезного різноманіття сучасних технологій та методів навчання, найкращими є ті, які працюють і дають гарний результат в кожних конкретних умовах. На своїх уроках віддаю перевагу поєднанню традиційних методів навчання та інтерактивних технологій.
Основне місце на уроках займає виконання учнями різних тренувальних вправ, творчих робіт. Вправи пропонуються в певній системі, від простого до складного. Всі дидактичні цілі підпорядковуються меті уроку - закріпленню вивченого матеріалу.
Нетрадиційні уроки вимагають від викладача ретельної підготовки, інколи тісної співпраці з викладачами інших дисциплін, проте саме такі уроки дають можливість здійснити глибокий контроль знань учнів, спонукають їх систематично готуватися до уроків. Різноманітність завдань дає можливість проконтролювати всі види мовленнєвої діяльності.
Урок екскурсія - це вид навчальної роботи, при якому навчання проводиться на натуральному природному або виробничому об'єкті поза межами класу. Екскурсія є організованою формою навчання і одночасно методом навчання. Навчальне значення екскурсії полягає в тому, що під час екскурсії здійснюється реалізація дидактичних принципів зв'язку з життям, політехнічного навчання, наочності, тощо.
Під час екскурсії в навчально-практичні центри учні набагато краще засвоюють необхідну їм професійну лексику, знайомляться з виробничими об'єктами, професіями, вчаться знаходити необхідні інструменти, які застосовуються на виробництві, тобто у реальному житті. Практика показує, що це є важливою складовою мотивації навчальної діяльності. Якщо учням завчасно відомо, що підсумковий урок проводитиметься в нестандартній формі, тобто у навчально-практичному центрі, то вони значно серйозніше вивчатимуть цю тему.
Як метод екскурсія належить до ілюстративного методу навчання, у якому учні практично не впливають на спостережуваний об'єкт чи явище, процес. Екскурсії, як метод навчання і форма організації занять зародилися на початку XX століття. На даний час вироблена система екскурсій і методика їх проведення.
Важко переоцінити неабияку ефективність уроку-екскурсії для навчання іноземної мови учнів з порушеннями слуху. Адже так мовити тут представлена наочність «у чистому вигляді». В учнів чітко закріплюється в пам’яті графічне зображення слова на картках та інструмент, прилад, який вони тримають і руках, дієслово, яке вони одразу вивчають і виконують дію на практиці.
Класифікація екскурсій проводиться за різними ознаками:
Тематичні екскурсії присвячуються одній певній темі програми. Вони знайомлять учнів з практичним застосуванням явищ, які вивчаються в темі, або проявами цих явищ у природі.
Комплексні екскурсії проводяться за схожими темами кількох навчальних предметів. Таке об'єднання дає можливість реалізувати принцип міжпредметних зв'язків і забезпечує ефективне розв'язання проблем, пов'язаних з організацією і проведенням екскурсій.
Ввідні екскурсії є вступом у тему, їх головне завдання - створити проблематику теми, показати значення теми і тим самим зацікавити учнів, заохотити їх до вивчення навчального матеріалу.
Як правило, екскурсії проводяться як заключні (узагальнюючі). Саме цей вид екскурсій може бути комплексним. Тут здійснюється узагальнення вивченого матеріалу і прив'язування його до практики.
Дидактична ефективність екскурсії суттєво залежить, в першу чергу, від правильності вибору об'єкту. Вибір об'єкту екскурсії обумовлюється не тільки змістом теми, але і виробничим та природнім довкіллям. А в рівних умовах визначальною є мета, яка ставиться викладачем перед екскурсією. Екскурсії повинні бути чітко сплановані і старанно готуватися.
Плануються такі складові елементи екскурсій:
Успіх екскурсії залежить від її організації. Вибір теми екскурсії і об'єкту екскурсії здійснюється комплексно, взаємопов'язано. В умовах обмеженості часу, який відводиться програмою на проведення екскурсій, викладач повинен вибрати таку тему, яка має практичне значення і втілення в даних умовах. І це втілення повинне бути якомога яскравішим і повнішим, зручним для спостереження. Іншими словами: знаючи, які можливі об'єкти для екскурсії, потрібно вибрати тему, що узгоджується з місцевими умовами.
Визначена тема обумовлює час проведення екскурсії, який регламентується навчальним планом і розкладом уроків. Оформлення результатів планується з врахуванням всього навчального процесу.
Підготовка екскурсії відбувається в такій послідовності:
У визначений час учні збираються і під керівництвом викладача вирушають до об'єкта екскурсії. Бажано, щоб викладачу допомагав майстер виробничого навчання. З огляду на це особливий інтерес в організаційному плані становлять комплексні екскурсії, коли учнів ведуть декілька викладачів.
Під час екскурсії учні:
Після екскурсії обов'язково проводиться узагальнююче підсумкове заняття. Учні діляться враженнями, дають відповіді на питання, які викладач поставив перед екскурсією. Оформляється письмовий звіт про екскурсію.
Виготовляються стенди-висновки з матеріалами, одержаними під час екскурсії.
Викладач обов'язково узагальнює результати екскурсії, пояснює матеріал, який учні погано зрозуміли.
Тема уроку «Організація робочого місця» займає важливе місце у підготовці кваліфікованого робітника з будь-якої професії. Робоче місце — це закріплена за окремим працівником просторова зона, оснащена засобами праці, необхідними для виконання певної роботи. Організація робочого місця повинна сприяти максимальній ефективності процесу праці й бути гідною людини. Вона визначає продуктивність праці працівника та її якість.
Організація робочого місця — це система заходів щодо його спеціалізації, оснащення необхідними засобами і предметами праці, їхнього розміщення на робочому місці, його зовнішнього оформлення і створення належних умов праці. Конкретний зміст цих заходів визначається характером і спеціалізацією робочого місця, його видом і значенням у виробничому процесі.
Навчально-практичний центр з підготовки монтажників санітарно-технічних систем та устаткування забезпечений сучасним обладнанням, інструментами та інсталяціями. Досить часто для учнів стає своєрідним викликом те, що інструкції установки обладнання чи роботи з певними інструментами тільки іноземними мовами. І найбільш доступною для розуміння є тільки англійська мова. Це стає надзвичайно мотивуючим фактом як для учнів, так і для викладача. Отже, формування компетенції спілкування іноземними мовами, знання професійної лексики є необхідним для підготовки сучасного конкурентоспроможного випускника.
Урок-екскурсія до навчально-практичного центру дозволяє досягти цієї мети.
Вивчення теми уроку сприяє:
А також забезпечить:
Тема тісно пов’язана з такими навчальними дисциплінами, як технологія монтажу санітарно-технічних систем та устаткування, основи галузевої економіки і підприємництва, охорона праці і технології.
Опанувавши тему, учні повинні:
Структура уроку удосконалення знань, вмінь та навичок, отриманих раніше, та цільового застосування вивченого матеріалу; узагальнюючий урок по темі «Освіта і професії» може проводитись у вигляді ігор, змагань, уявних експедицій тощо та поєднувати індивідуальні, фронтальні та групові методи роботи.
У методичній розробці представлено різні види завдань для організації самостійної навчальної діяльності учнів на уроках англійської мови: випереджувальні завдання, тестування, робота зі схемами, таблицями, дидактичними матеріалами.
Урок починається з підготовки до сприйняття матеріалу (актуалізації опорних знань, умінь і навичок), де учні опрацьовують інтерактивні завдання, використовуючи свої знання. Під час актуалізації опорних знань увага учнів акцентується на лексику з теми. Якщо учні засвоїли матеріал попереднього уроку, то їм легко буде працювати з лексикою у різноманітних вправах. До уваги учнів запропоновані інтерактивні вправи: «Мозковий штурм», «Снігова куля», які допомагають активізувати лексичні одиниці з теми. Методична доцільність таких вправ: сприяють активізації лексичних одиниць з теми, розвитку уваги, пам’яті, логічного мислення.
Перевірка домашнього завдання здійснюється за допомогою методу «Гронування», який служить для стимулювання розумової діяльності. Спонтанність, звільнена від будь - якої цензури. Графічний прийом систематизації матеріалу. Думки не нагромаджуються, а ніби утворюють гроно, тобто розташовуються в певному порядку. Це допомагає активізувати увагу учнів, викликати активність та зацікавленість.
Учні об’єднуються у три групи і вибирають учня-екскурсовода, які заздалегідь отримують маршрутний лист та рекомендації викладача щодо проведення екскурсії. Щоб не заважати один-одному, кожна група має свій маршрутний лист, тобто порядок проходження станцій.
Інтерактивна вправа «Альтернатива» передбачає роботу з модальними дієсловами. Матеріалом вправи є Інструкція з техніки безпеки (здійснення міжпредметних зв’язків). Далі учні працюють в групах, виконуючи завдання на кожній станції. За вдале виконання учні отримують стікери. Для створення ситуації змагання, учні обмежуються у часі (1-3 хв.). Відлік часу рахують екскурсоводи.
Наступна інтерактивна вправа метод «Прес» - учень повинен висловитись з опорою на запропоновані фрази. Комунікативна діяльність полягає у створенні діалогу, скориставшись запропонованими словами та зображеннями. Таке завдання розвиває увагу, пам’ять, діалогічне мовлення, спонукає до роботи в парі.
Завдання «Лови помилку» полягає у тому, щоб розмістити картки зі словами відповідно до обладнання ванної кімнати, вимагає від учнів уважності, оскільки вони повинні знайти помилку у найменуваннях інсталяцій.
Не менш важливою є вправа на встановлення відповідності «Логічне мереживо», учні повинні поєднати інструмент з його описом. Така вправа сприяє розвитку уваги, логічного мислення.
«Місткий кошик» - учні повинні знайти слова теми серед великої кількості слів допомагає учням зосередити свою увагу, розвиває пам’ять.
Підведення підсумків уроку відбувається у вигляді дискусії, яка потім переходить у вправу «Позитивне коло», у якій всі учні мають взяти участь і задіяти якомога більше лексичних одиниць. Оцінювання учнів здійснюється з урахуванням отриманих стікерів відповідно до критеріїв, з детальним аналізом кожного балу.
Домашнє завдання - диференційоване.
1.Проектна робота – створити відеоролик «Моя ванна кімната», або «Робоче місце моєї мрії», на вибір учнів. Це сприяє розвитку відповідальності, творчості, активності.
2. Скласти чек-лист інсталяцій НПЦ.
На уроці з даної теми дібрані методи відповідно до цілей і змісту навчання та вікових особливостей учнів. Результативним є використання протягом уроку наочних, рекомендаційних матеріалів у вигляді схем. Естетично оформлені таблиці, слайди, і, особливо, обладнання НПЦ забезпечують емоційний вплив на учнів, включають у процес запам’ятовування зорову пам’ять.
Інтерактивні вправи та методи викликають інтерес до навчання, допомагають організувати пізнавальну діяльність для створення комфортних умов, за яких кожен учень відчуває свою успішність. Основним змістом навчальної роботи є вторинне осмислення раніше засвоєних знань з метою їх міцного засвоєння. Учні осмислюють і поглиблюють свої знання з нових джерел або вирішують нові завдання на відомі їм правила, усно і письмово відтворюють раніше придбані знання або роблять повідомлення з окремих питань з пройденого з метою більш глибокого і міцного їх засвоєння. На даному уроці учні не тільки повторюють пройдений матеріал, а й призводять поняття в чітку систему, що передбачає розкриття й засвоєння зв'язків і відносин між її елементами.
Структурно урок передбачає проходження наступних етапів: перевірка домашнього завдання, виконання усних та письмових вправ, перевірка виконання завдань, завдання додому. Урок проводиться з обов’язковою демонстрацією навчального матеріалу на екрані за допомогою мультимедійного проектора. Під час викладу матеріалу використовується візуалізація навчального матеріалу за допомогою презентації. Учні користуються опорними конспектами та роздатковими матеріалами.
На уроці систематизуються і відтворюються найбільш суттєві питання з раніше пройденого матеріалу, заповнюються наявні прогалини у знаннях учнів. Урок проводяться в кінці вивчення теми «Освіта та робота». Учні повинні навчитися застосовувати вміння і навички в найрізноманітніших ситуаціях, в тому числі і в життєвій практиці.
Рівень навчальних досягнень учнів |
Кількість балів за виконані завдання |
Критерії оцінювання |
Низький рівень |
1 |
Учень в основному правильно вживає окремі слова |
2 |
Учень в основному правильно вживає слова і пише їх без помилок |
|
3 |
Учень в основному правильно вживає лексику, демонструє написання слів |
|
Середній рівень |
4 |
Учень вживає лексику і граматичні структури зі значними помилками, припускається порушень норм орфографії |
5 |
Учень в основному правильно вживає лексику і граматичні структури, демонструє їх правильне написання. |
|
6 |
Учень в основному правильно вживає лексику і граматичні структури, не припускається помилок в їх написанні. |
|
Достатній рівень |
7 |
Учень вживає лексику і граматичні структури з помилками, які не заважають розумінню викладеного письмового тексту. |
8 |
Учень в основному правильно вживає лексику і граматичні структури, демонструє їх правильне написання. |
|
9 |
Учень в основному правильно вживає різноманітну лексику і граматичні структури на письмі, дотримується норм орфографії. |
|
Високий рівень
|
10 |
Учень вживає лексику і граматичні структури в обсязі навчальної програми з порушеннями, що не впливають на розуміння сказаного, як правило, дотримується норм орфографії. |
11 |
Учень вживає різноманітну лексику і граматичні структури з незначними порушеннями, в основному дотримується норм вимови. Демонструє вміння відповідати на запитання. |
|
12 |
Учень вживає різноманітну лексику і граматичні структури, демонструє вміння ставити запитання і відповідати на них. |
Мета:
навчальна: розвивати навички спілкування учнів; стимулювати вживання лексики; розвивати навички читання, слухання та спілкування;
розвиваюча: розвивати творче мислення; розвивати уяву, ініціативу; сприяти професійній адаптації; розвивати самостійність учнів та самоконтроль у комунікативній ситуації;
виховна: формувати позитивне ставлення до обраної професії.
Методична мета: Здійснення міжпредметних зв’язків з метою активізації пізнавальної діяльності учнів, методика проведення уроку-екскурсії.
Задачі уроку:
Тип: удосконалення знань, вмінь та навичок, отриманих раніше, та цільового застосування вивченого матеріалу; узагальнюючий урок по темі «Освіта і професії».
Форма проведення: урок-екскурсія
Інтерактивні методи навчання:
Міжпредметні зв’язки: технологія монтажу санітарно-технічних систем, технології, охорона праці, основи галузевої економіки і підприємництва.
Очікувані результати:
На кінець уроку учні повинні:
Програмне забезпечення: Презентація Power Point
Забезпечення заняття:
3. Роздатковий матеріал:
4. Технічні засоби навчання:
І етап. Організаційний момент (0,5–1 хв.).
ІІ етап. Вступна бесіда (2–3 хв).
III етап. Самостійна робота (20–25 хв).
IV етап. Бесіда за матеріалами самостійних робіт (10–15 хв).
V етап. Підсумок уроку. Релаксація (2–3 хв).
VІ етап. Повідомлення домашнього завдання (0,5–1 хв).
Topic: Workplace organization
Suggested level – A2 pre-intermediate
Objectives:
educational: to develop communication skills of students; stimulate the use of vocabulary; develop reading, listening and communication skills;
developing: to develop creative thinking; to develop imagination, initiative; promote professional adaptation; to develop student autonomy and self-control in a communicative situation;
educational: to form a positive attitude to the chosen profession.
Type of lesson: A lesson in applying the skills you have learned to practice.
Form of conducting: Lesson - excursion to the workshop
Materials: piece of paper for each group of children, flashcards, handouts.
PROCEDURE
I. Introduction
1. Greeting
Good morning, boys! Glad to see you! How are you? (Fine, super, so-so, not bad, OK). I see you look great. Are you ready to start the lesson? So prepare everything required for the lesson. Make yourself comfortable and be attentive.
Oh, pupils, I was so busy thinking only about our important lesson and forgot what is the date today, what is the day and even I did not notice what the weather is today. Who can help me? (Answer the teacher’s questions)
Thank you very much.
2. Speaking about objectives
So, let’s start our lesson. But repeat the rules of the lesson:
The topic of our lesson is “Workplace organization”. Our lesson is unusual. Today we are going to speak about professions and workplaces. We’ll be able to go on an excursion to the workshop. We are in the Odessa Interregional educational and practical center on training of installers of sanitary-engineering systems and equipment based on the State Educational Institution "Odessa Center of Vocational Education".
|
|
|
3. Phonetic drills
We’ll have an English excursion. (Handout 1). You know we have not only exercises for our hands and legs but also for our tongue. Now look at the screen and pronounce:
[ʌ] If you understand, say, “understand”.
If you don't understand, say “don't understand”.
But if you understand and say “don't understand”.
How do I understand that you understand? Understand!?
Let’s repeat individual and choral.
4. Warming up "Brain Storming"
People have created different proverbs and sayings about work. Discuss the quotations. Voltaire said: “Work saves us from three great evils: boredom, vice and need.” What proverbs about work do you know?
5. “Snowball”
Today we’ll use the words “Plumbing Tools”. Let’s repeat these words. We have toolbox. You have to look into and say “There is a basin wrench in the box”. Next pupil has to say “There is a basin wrench and chain pipe wrench in the box”. (Handout 2)
|
II. The main part of the lesson
6. Checking homework. Cluster-Method
You had to make a list of jobs, which are popular/not popular/well-paid/low-paid/ today. Let`s make cluster.
Pupils read a list of some popular jobs. Possible answers: a doctor, a lawyer, a designer, a politician, a computer programmist, an accountant etc.
You are right. A lawyer, a journalist, a politician, a manager, a computer programmist are popular nowadays. But on the other hand you can’t do without daily bread, the ABC, the buildings, the health protection. That’s why farming, schooling, builder and medicine are also of great importance.
7. Writing. Game “The Alternative”
Fill in the correct word to the blank
So, we are in a modern workshop of sanitary systems and equipment. There are 5 stations in the workshop. To move to the next station, you must complete the task. Our guides will help you with this. Now we have to unite into 3 groups. So, join a group.
Let me introduce you our guide, Maxim, Alexander and Sergey. Our guides will give you a guided tour of the workshop, stopping at the required station. Each group has its own travel letter.
Before we start let’s review the ruler for the workshop. (Handout 3) Fill in must or mustn’t:
(Each group take a piece of paper and each group makes rules)
You must write rules for your place and then put your answers on the blackboard.
Well done! Let’s go to the first station!
8. Speaking. “Press”.
The first station |
Name as many professions as you can who works with these tools
|
||||||
9. Group Work. |
|||||||
The second station |
Bathrooms items Things you will find in a bathroom Label the bathrooms items Bath Shower Toilet Toilet roll holder Toilet brush Mirror Bidet Sink Wash basin |
||||||
10. Game “Catch the Mistake” |
|||||||
The third station |
What is wrong? What elements of the the bathrooms items are labeled wrong? Correct the mistakes. Bidet Sink Wash basin Bath sheets Bath towels Hand towels Bath mat Bath rugs Toothbrushes, toothbrush holder Ceiling fan and light Mirror Waste basket Soap Hamper, laundry basket Cosmetic bags, cosmetic holders Blow dryer, hair dryer Combs, brushes Paper towels and holder Chair, bench Storage baskets, boxes, drawers Decorative objects |
||||||
11. Game “Logical Lace”. Read carefully and match the correct definition to each word. |
|||||||
The fourth station |
Workplace Which tools are necessary for work. Find these things in your workshop and equip your workplace. Hammer Saw Level Screwdriver Wrench Monkey ( adjustable) wrench Chisel Pliers Scraper Electric drill Brush Tape measure Knife Tool box |
||||||
12. Game “Capacious Basket” Find the words here. The words go in for different topics. Make up the table with these words. (Handout 4) |
|||||||
The fifth station
|
Make a table
Shower Plumber Hammer Sink Saw Level Screwdriver Wash basin Wrench Monkey (adjustable) wrench Chisel Pliers Bidet Mechanic Scraper Electric drill Builder Toilet Brush Welder Tape measure Knife Mason Bath Toilet roll holder Toilet brush Mirror |
13. Relaxing Game “The Circle of Ideas”.
Our next stop is relaxing Game “The Circle of Ideas”
Find an odd word out. Let’s go!
III. The final part of the lesson
14. Summarizing
Our travelling is coming to an end. Did you like it? What stops did you visit? I'm happy to say we've done a good bit of work during the lesson. You’ve got to know quite a lot about your working place.
15. Game “The Positive Circle”
Pupils stand in the circle and put the right hand under the left neighbour’s hand, the left hand on the right friend’s hand. Saying the phrase “I wish you to be happy …” the pupil claps his friend, another person repeats the first phrase and adds his opinion.
16. Homework
Your home task for the next time will be:
17. Marks
The last stop is bank. You have got happy sticker. Let’s exchange them.
Four tickets – 12
Three tickets – 10
Two tickets – 9
One ticket – Try better
|
|
The lesson is over. Good-bye.
ДОДАТОК 1
Handout 1
Phonetic drills[ʌ]
ДОДАТОК 2
Handout 2
Plumbing Tools
|
basin wrench |
ˈbeɪsn̩ rentʃ |
бассейновий ключ |
|
|
chain pipe wrench |
tʃeɪn paɪp rentʃ |
ланцюгової трубний ключ |
|
|
hacksaw |
ˈhæksɔː |
ножівка |
|
|
monkey wrench |
ˈmʌŋki rentʃ |
розвідний гайковий ключ |
|
|
pipe wrench |
paɪp rentʃ |
трубный ключ |
|
|
plunger |
ˈplʌndʒə |
вантуз |
|
|
torch |
tɔːtʃ |
фонарик |
|
|
trap and drain auger |
træp ənd dreɪn ˈɔːɡə |
прочищення відстійника і каналізаційних труб |
|
|
tube cutter |
tjuːb ˈkʌtə |
труборіз |
|
|
tube flaring tool |
tjuːb ˈfleərɪŋ tuːl |
обладнання для розвальцьовування труб |
|
ДОДАТОК 3
Handout 3
Fill in must or mustn’t:
13.You ________ put litter in the bin.
ДОДАТОК 4
Handout 4
Find an odd word out. Let’s go!
ДОДАТОК 5
Handout 5
Візьми з собою щоб запам'ятати
Take with you to remember
|
|
|
|
|
|
|
|
Tool box |
Screwdriver |
Adjustable Wrench |
Electric drill |
Pliers |
Knife
|
Tape measure
|
Instruments
|
1