Методична розробка уроку для спеціальної школи ТЕМА: Зимові візерунки у дитячих фантазіях «Новорічна іграшка»..

Про матеріал
Методична розробка уроку для спеціальної школи. Варіативний модуль. Технологія декупажу.
Перегляд файлу

Методична розробка уроку для спеціальної школи. Варіативний модуль.

Технологія  декупажу

ТЕМА: Зимові візерунки у дитячих фантазіях  «Новорічна іграшка».
 

Мета:

Навчальна: Вчити  дітей бережливому ставленню до природи ,застосовувати практичні уміння і навички під час практичної роботи, виконання декупажа. Збагачувати візуальний досвід дітей через їх знайомство з творами декоративно-прикладного мистецтва. Формувати стійкий інтерес до художньої творчої діяльності, вміння власноруч  виготовляти прикраси із вторинного вжитку.

Розвиваюча: Розвивати наочно-образне мислення, пізнавальний інтерес , пам'ять, точність рухів, художній смак, творчість ,вміння раціонально використовувати час.
Корекційна: Корегувати увагу, уяву, координацію рухів.
Виховна:Виховувати бережливе ставлення до природи ,художній смак і творче ставлення до роботи, любов до праці,наполегливість , акуратність, ощадливість, свідоме виконання правил безпеки при роботі.

 

Наочність та обладнання: комп’ютер, проектор, зразки виробу, інструкційні картки, картки для корекційного  завдання  «Путанниця».

 

Інструменти та матеріали: об'єкт для декупіровання, ножиці, папір з картинками для вирізання,кисті, клей .

 

Міжпредметні зв’язки: природа, історія,сталий розвиток , естетика.

 

Профорієнтація: дизайнер.

 

Тип уроку: комбінований з елементами нестандартного уроку.

 

Словник: декупаж.  

 

Хід уроку.

І .Організаційний момент. Перевірка присутності учнів. Підготовка робочих місць. Нервово-психологічна підготовка.

Вправа - привітання  Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості, зняття емоційного напруження.

Посміхайтеся частіше,Усміхнись усім довкола:

Небу, сонечку і гостям.  І тоді обов’язково день пройде чудово.

ІІ. Актуалізація та мотивація знань та вмінь учнів.

 Вступна бесіда. Урок  розпочинаємо, тож часу  ми не гаємо.

Послухайте вірш:  

 

Ой, летять, летять сніжинки

На будинки, на ялинки,

На дороги, на поля —

Біла-біла вся земля!

- Про яку пору року йдеться у вірші?

- Чи подобається вам зима?

        Стали гарні, чисті й білі

        Всі дороги та стежки.

        Надворі малеча грає,

       Сміючися, у … (сніжки).

- Які зимові розваги полюбляєте ви?

- А чому діти і дорослі ще любляють зиму?

 Кольорові феєрверки,

        мандаринки і цукерки,

        маскаради довгохвості –

         Новий рік примчав у гості!

 - Без якого деревця ми не уявляємо Новорічне свято? (слайд )

 «Мозковий штурм»

 - Тисячі ялинок вирубують щороку, щоб вони радували нас. Але минають свята, ялинка обсипається і її викидають.

 - Як ви думаєте, чи варто заради нашого задоволення вирубувати цілі ліси?(Ліси легені планети, забезпечують нас киснем.)

 - Але ж свято без ялинки-це не свято. Як же нам бути?

       Щоб ялинок не рубати,

       треба штучні купувати.

       Ось погляньте, перед вами

       ця красуня разом з нами

       Рік Новий прийшли стрічати,

       Радість людям дарувати.

 - Чого не вистачає нашій ялинці?

 - Що ж ми будемо виготовляти сьогодні на уроці?

Кожен з вас перед святами відвідав магазини, Новорічні іграшки коштують вагомо, тож ми повинні вчитися заощаджувати кошти, як найкраще   це робити ми зможемо робити на уроках з трудового навчання.

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

 - Дійсно, сьогодні ми навчимося виготовляти новорічні прикраси. Тема нашого уроку «Зимові візерунки у дитячих фантазіях «Новорічна іграшка». технікою декупаж одним  із видів художньо-ужиткового мистецтва.   (демонстрування виробів)

Давайте пригадаємо, що таке декупаж?

Декупаж - це вид прикладної творчості представляє собою техніку декорування різноманітних поверхонь за допомогою нанесення надрукованих поліграфічним способом картинок з подальшою лакуванням отриманого зображення для захисту від зовнішніх впливів.

 IV. Випереджаюче завдання .

Ми з вами готувались до сьогоднішнього уроку, тож будь ласка повідомлення з історії Новорічної іграшки « Від минулого до сьогодення» (повідомлення та презентація  учнів Спіріної Ірини  та Зозулі Дарини).

Дякую дівчатка, а ми приступимо до практичної частини нашого уроку.

Для виконання роботи вам буде потрібно: 

1. Об'єкт для декупірованія.

 2. Ножиці.

3. Папір з картинками для вирізання.

4. Кисті.

 5. Клей .

 Об'єкт для декупірованія може бути будь-яким: у вас розміщені на столах об'єкти, для кожного учня .

 

V. Практична робота .

Вступний інструктаж. Приготуйте все необхідне для роботи. Якими інструментами ми сьогодні працюємо на уроці. Вірно (ножицями), пригадайте правила користування. Дотримуйтесь техніку безпеки під час  роботи . Приступаємо до роботи.

Поточний  інструктаж. Надання індивідуальної допомоги, консультації.

 

VI. Фізхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=ZRhSKsHIcpc

 

VIІ. Підсумок уроку Заключний  інструктаж  Молодці, ви добре попрацювали які гарні вийшли іграшки «Зимові візерунки у дитячих фантазіях», що ж час прикрасити нашу ялинку(діти прикрашають ялинку).

- Діти , про що ми дізналися на уроці і чому ми навчилися ? (Ми сьогодні займалися корисною справою, допомогли природі та навчилися економити кошти).

- Яким   із видів художньо-ужиткового мистецтва ми сьогодні займались на уроці?

У чому на ваш погляд виникли труднощі під час виготовлення  іграшки? 

Корекційне завдання « Путанниця». Тож іще одне завдання для вас,  на ваших партах конверти, пропоную скласти слова та разом викласти речення, та його прочитати    Но-вим ро-ком!).

 

VIІІ. Мотивація навчальних досягнень учнів, виставлення оцінок.

 

ІX. Прибирання робочих місць.

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
16 січня 2021
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку