КИІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ ОДЯГУ
ЦИКЛОВА КОМІСІЯ З ІНФОРМАЦІЙНО – ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Методична розробка уроку
з оволодіння навичками перукарського мистецтва
Професійна компетентність:
«Фарбування волосся сучасними способами»
Навчальний елемент:
Урок контролю, корекції знань і вмінь
Розробила: Тамара ШИТІКОВА
викладач вищої категорії,
старший викладач
КИЇВ 2020
Шитікова Т.В. «Фарбування волосся сучасними способами»// Методична розробка до освітнього компоненту «З оволодіння навичками перукарського мистецтва» Кваліфікація: Перукар І класу КВПУТДО 2020
Українською мовою
Сторінок – 21
Розглянуто і схвалено
На засіданні циклової міжпрофесійної комісії
Викладачів та майстрів виробничого навчання
Професії «Перукар (перукар-модельєр. Манікюрник)
Протокол № від
Голова
Характеристика та навчально-виховне завдання теми
Фарбування волосся є необхідною складовою в наданні перукарських послуг в професії «Перукар (перукар-модельєр)», оскільки фарбування волосся - це не тільки бажання жінки змінити імідж, найчастіше забарвлення волосся допомагає заховати сивину або поліпшити природний колір, надавши пасмам глибину і ефект сяйва. Способи фарбування волосся змінюються постійно, перукарі у своєму прагненні стати краще вивчають, вдосконалюють та пропонують нові методи і технології фарбування волосся.
Виконуючи певну послугу, перукар відновлює або створює новий образ людини, має змогу коригувати зовнішність, враховуючи індивідуальні особливості людини, підкреслюючи її індивідуальність.
На вивчення з професійної компетентності «Фарбування волосся сучасними способами» відведено 17 годин, зокрема на тему: навчального елементу «Урок контролю, корекції знань і вмінь» - 1 академічна година.
Ця тема досить складна для учнів, оскільки потребує комплексних знань щодо основ фарбування волосся, різних сучасних методів, інноваційних технологій при фарбуванні волосся.
Під час вивчення цієї теми учні опрацювали такий навчальний матеріал:
Тепер учні самостійно завдяки отриманим знанням та набутим навичкам можуть краще пізнати та освоїти методи фарбування, обґрунтовано оцінити роботу, систематизувати вивчений матеріал.
Вивчивши дану тему учні будуть:
знати: підготовчі, заключні роботи та санітарні норми при виконанні операцій; технологію часткового фарбування та колорування волосся; застосування більш розповсюдженої сучасної техніки фарбування та колорування волосся; засоби для догляду за волоссям після фарбування; техніки нанесення барвників на волосся; залежність інтенсивності відтінку волосся від стану, структури волосся, початкового кольору та терміну витримки; змішування різних кольорів барвника та підбір міцності окисника в залежності від виду робіт; фарбування сивини спеціальними барвниками, знебарвлення волосся сучасними способами; вимоги охорони праці під час фарбування волосся, норми витрат матеріалів, що застосовуються під час фарбування волосся; ознайомлення з кошторисом на фарбування волосся.
Уміти: визначати структуру волосся та початковий колір; готувати фарбувальну суміш різної концентрації; наносити фарбувальну суміш на волосся, визначати час витримки; дотримуватися правильної послідовності при виконанні часткового фарбування волосся; застосовувати більш розповсюджену сучасну техніку фарбування волосся; використовувати сучасні засоби догляду за волоссям після фарбування; ополіскувати та нейтралізувати волосся після фарбування.
Методика проведення заняття
Даний урок рекомендую, як підсумковий урок з професійної компетентності «Фарбування волосся сучасними способами» Кваліфікація: Перукар І класу.
Актуалізація знань - це видобування з різних видів пам'яті раніше засвоєних знань, умінь або навичок з метою їх подальшого використання при засвоєнні нового матеріалу. Для аналізу найважливіших проблемних питань розроблені картки з питаннями, за допомогою яких викладач спільно з учнями аналізує аргументовані відповіді учнів, визначає основні вимоги до набутих теоретичних знань.
Мотивація: Вивчення будь-якої теми завершується уроком контролю знань. І на наступному уроці здобувачі освіти піднімають питання, що до виконаного завдання. На мою думку, саме під час уроку контролю знань відбувається інтенсивне навчання учня, бо саме в цей момент він активізує всі сили, отримані знання, щоб пригадати пройдений матеріал, знайти рішення проблеми, підібрати правильний варіант відповіді. Зажди учні після контрольної підходять до викладача, щоб уточнити правильність відповідей, задати додаткові питання з теми. Таку зацікавленість слід обов'язково використати на користь навчання. Аналіз контрольної роботи має бути обов'язковим, інакше контрольна втрачатиме свою навчальну складову.
Сучасний урок має бути компетентнісно-зорієнтованим – це урок, на якому присутній демократичний стиль спілкування, де здобувачі освіти вчаться здобувати знання, а не отримувати готові, де навчають не тільки словом, а й організованою справою, де створені умови для розвитку ініціативності, самостійності та набуття ще в підлітковому віці досвіду вирішення проблем, реалізації власних можливостей. Компетенція (лат. competentia - «коло питань») - це сукупність знань, умінь та навичок, які необхідні для конкретної роботи; здатність та готовність ефективно застосовувати знання на практиці, у конкретній ситуації.
Моделей проведення компетентнісно-зорієнтованого уроку можна знайти безліч. Цей урок - один з його варіантів. Він проведений у формі «фідбеку». Саме слово «фідбек» означає зворотній зв'язок і застосовується в багатьох сферах. Адже зворотній зв’язок – це інструмент, що дає уявлення про те, як йде процес навчання, інформує вчителя про досягнення та проблеми здобувачів освіти, дозволяючи визначити рівень досягнення мети і вирішення навчальних завдань. Зворотній зв’язок повинен проходити в атмосфері взаємоповаги і доброзичливості, надавати час для того, щоб учні виправили помилки або змінили напрямок мислення і діяльності. В педагогіці воно використовується в значенні аналізу письмової роботи, усної відповіді, як результат перевірки роботи і для зв'язку учня та викладача.
Самооцінювання та діагностика знань:
Основними функціями оцінювання навчальних досягнень учнів є:
Найважливішими принципами діагностування і контролю успішності учнів є: об'єктивність, систематичність, наочність (гласність), диференційованість та індивідуальний характер, вимогливість учителя, єдність вимог та ін.
Застосовані методи: спостереження, дискусія, створення проблемної ситуації, метод коментування.
Застосовані прийоми: «Зворотній зв'язок», «Кошик завдань», змагання, рефлексія, передбачення.
Форми навчання: індивідуальна, фронтальна, групова, колективна.
Джерела інформації:
https://osvita.ua/school/estimation/2358/
http://www.chnu.edu.ua/index.php?page=ua/scienc/02%20osvitniad/04
https://pidru4niki.com/13530508/pedagogika/perevirka_otsinka_rezultativ_navchannya
https://pidru4niki.com/1352042835491/pedagogika/urok_uzagalnennya_sistematizatsiyi_znanhttps://vseosvita.ua/library/zastosuvanna-mizpredmetnih-zvazki-na-urokah-zarubiznoi-literaturi-198480.html
http://super-vpu.blogspot.com/2015/02/blog-post_27.html
https://learningapps.org/myapps.php
Протягом всього уроку підкреслюється міжпредметний зв'язок уроку «фідбек» з темами інших предметів, що вивчалися учнями. Наприклад, предмет «Спецмалюнок» - при виконанні замальовок технологічний карт при фарбуванні волосся, учні навчаються дотримування пропорцій, симетричності, виразності ліній; «Культура спілкування та професійна етика» - дотримання певних етичних норм запобігання конфліктів та суперечок, при роботі в групі учні навчаються конкретизувати рекомендації і коректно обґрунтовувати свої пропозиції та відповіді. Предмет «Історія зачіски» дає можливість більш в досконало дізнатись про виникнення та розвиток будь-якого елементу, форми, моделі зачісок, кольору волосся, вплив модних тенденцій на сучасному етапі в перукарському мистецтві. «Зарубіжна література» розширює кругозір в пізнанні цілісного сприйняття навколишнього світу, що до відомих вчених, філософів, поетів та ін..
Підводиться підсумок уроку, де викладач, посилаючись на думку учнів, наголошує про досягнення мети, вказує на помилки, що були допущені, шляхи їх подолання, разом з головними консультантами відзначає роботу учнів, які приймали активну участь, творчий підхід до поставлених завдань, вмотивовано виставляє оцінки.
Для в досконалого вивчення теми «Фарбування волосся сучасними способами» викладач інструктує учнів щодо виконання домашньої роботи для закріплення та систематизації набутих на уроці знань та бажає творчих пошуків для досягнення високих результатів на шляху професійного зростання. А саме в Googl додатках Класрум на сайті LearningApps.org виконайте завдання для закріплення матеріалу з фарбування волосся сучасними способами.
https://learningapps.org/8914366
https://learningapps.org/13257710
https://learningapps.org/11194238
https://learningapps.org/6531573
https://learningapps.org/12452100
План-конспект компетентнісно-зорієнтованого уроку
Тема уроку: Урок контролю, корекції знань і вмінь
Мета уроку: Визначити рівень знань, умінь і навичок учнів, виявити якість учнівських знань. Рефлексія власної діяльності
Навчальна:
Розвиваюча: розвивати просторову уяву, навички щодо підбору методів фарбування та корегування кольору волосся, враховуючи бажання та індивідуальні особливості клієнта на сучасному етапі;
Виховна: виховувати естетичний смак що до індивідуального підбору кольору та методу фарбування волосся.
Тип уроку: Урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок
Вид уроку: Урок - фідбек
Метод проведення: наочно-демонстративний з елементами пояснення,
спостереження, дискусія, створення проблемної ситуації, метод коментування.
Прийоми: «Зворотній зв'язок», «Кошик», «Навмисна помилка», змагання, рефлексія.
Форми навчання: індивідуальна, фронтальна, групова, колективна.
Оснащення уроку: комп’ютер, проєктор, дошка для проєктора, професійні журнали; підручник з перукарської справи; картки завдання, роздатковий матеріал та фотоматеріали (додатки), завдання для моніторингу рівня знань, сигнальні картки різних кольорів, опорні конспекти з теми «Фарбування волосся сучасними способами», фарб карти
Хід уроку:
І.Організаційна частина:
Готовність учнів до уроку
ІІ. Мобілізуючий етап уроку (Цільова установка на урок)
2.1 Навчальний елемент «Створення сприятливої атмосфери»
Прийоми: епіграфи, інтелектуальна розминка.
Здобувач освіти самостійно обирає з епіграфів на дошці той, що найбільше сподобався і коментує чому сподобався.
досвіду, треба робити помилки. Л.Д. Пітер.
камзола. И.Гете
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
3.1 Навчальний елемент «Мотивація»
Прийоми: самооцінка, постановка проблемних питань, зв'язок з життям,
з майбутнім.
Викладач: - Ми закінчили вивчення теми «Фарбування волосся сучасними способами», ви пройшли проміжний тест. Але для вас ця тема не закінчується атестацією. З фарбуванням ви будете стикатися постійно в своїй роботі. Я як викладач оцінила ваші контрольні роботи, але важливо, як ви самі оцінюєте свої знання з теми. Прошу кожного за допомогою карточок відповісти на питання: Наскільки я добре знаю тему, впевнений у своїх знаннях, у тому, що вмію правильно підбирати фарбу і фарбувати волосся так, щоб отримати задуманий колір, і не пошкодивши волосся.
Далі викладач повідомляє оцінки за контрольну і робить загальний огляд типових помилок учнів. Додаток А
Запитання, на які частіше відповідали неправильно:
правильна відповідь: коричневий
правильна відповідь: довге, пушкові, щетинисте
правильна відповідь: тонують обезбарвлене волосся
правильна відповідь: миття волосся, просушування, нанесення барвника, емульгування, змивання проточною водою
ІV. Самооцінювання та діагностика знань:
4.1 Навчальний елемент «Цілепокладання»
Прийоми: колективна робота учнів
Викладач:
Професійна компетентність:
після цього уроку ви виявите недоліки в своїх знаннях з теми «Фарбування волосся сучасними способами», самостійно оціните їх рівень, та виправите прогалини.
Соціальна компетентність:
після сьогоднішнього уроку ви отримаєте досвід: виконання типової соціальної ролі споживача перукарських послуг.
Толерантна компетентність:
опануєте моделі етичної та толерантної поведінки.
Здоров'язберігаюча компетентність:
навчитесь самостійно вирішувати завдання, пов’язані з підтримкою, зміцненням та збереженням здоров’я, як свого, так і оточуючих (гігієна, турбота про здоров'я свого та клієнта).
4.2 Навчальний елемент цілереалізації : блок «самоконтроль»
Самоаналіз та самоконтроль. Взаємодопомога в групах.
Прийоми: взаємокорекція
Здобувачі освіти переглядають результати перевіреної контрольної роботи, обговорюють відповіді, аналізують свої помилки.
4.3 Навчальний елемент «Практика»
Викладач запитує, в яких питаннях учні хотіли б розібратись детальніше, що варто розглянути ще раз і відповідно до побажань учнів будує подальшу роботу на уроці, вибирає відповідні вправи з наступного переліку.
1.Фронтальна робота, робота в групах
Прийоми: формулювання запитань на осмислення змісту навчального матеріалу, інтерактивні вправи, «Кошик завдань», ділова гра.
Вправа №1 «Кошик завдань»
по черзі витягують по 5 питань, що записані на картках і вкладені до кошика і дають короткі відповіді.
1.Від чого залежить вибір концентрації окислювача при фарбуванні?
2.Від чого залежить час витримки барвника на волоссі?
3.Що входить до складу освітлюючого порошку?
4.Чому важливими є тести на чутливість шкіри до препарату?
5.Яке фарбування волосся можна вважати якісним?
1.В якому порядку рекомендовано наносити фарбу на волосся при первинному фарбуванні?
2.Які кольори нейтралізують один одного?
Вправа №2 «Правильно - неправильно».
Викладач зачитує фрази, виписані з контрольних робіт, а учні піднімають картки зелена - правильно, червона - неправильно. Фрази дублюються на дошці в презентації.
1. Нейтралізація жовтого кольору
2. В якому шарі волосся відбувається хімічний процес при фарбуванні та
хімічній завивці?.
3. Який відсоток окисника застосовується при фарбуванні волосся фізичними барвниками?
4. Що таке балаяж?
5. Техніка треш – це
6. Послідовність процесу фарбування волосся барвниками IІІ групи:
7. Емульгація це -
8. Вкажіть, що відповідає за колір волосся:
Вправа №3 «Знайти відповідність»
Завдання за кодом фарби визначити колір.
Код фарби – колір фарби
1. 9/34 |
А. Світлий блондин попелясто-золотистий |
2. 9/6 |
Б. Блондин золотисто-мідний |
3. 9/44 |
В. Блондин фіолетовий |
4. 7/03 |
Г. Шатен коричнево-попелястий |
5. 10/13 |
Д. Світло-русий з золотистим відтінком |
6. 4/71 |
Є. Блондин мідний інтенсивний |
Вправа № 4 «Навмисна помилка»
На дошці записано задачі з фарбування з розв'язком, у якому є помилки.
Учні розбирають завдання, знаходять помилки і виправляють .
Завдання за кодом фарби визначити колір.
Задачі фарбування
Вихідні дані: натуральна база 5/0
Бажання клієнта: 9/65
Дії:
а)освітлення на 4-5 тонів (блонд + 6% оксидоз – (як при перинному фарбуванні) не більше 50 хвилин;
б) змивання технічним шампунем, висушування волосся;
в) нанесення барвника: 9/65 + 9% оксидоз (1:1,5) = 30-35 хв.
г) емульгування, змивання шампунем та бальзамом «стабілізатор кольору».
Вправа № 5. Робота в групах.
Ділова гра «Обслужи клієнта» Додаток
До Вас звернувся відвідувач з проханням пофарбувати сучасним прогресивним методом та надати пораду, що до вибору кольорів.
Перед вами знаходяться схеми фарбування, вкажіть до якого методу вони відносяться та вкажіть нумерацію барвників та Ваш вибір бренду.
V. Підсумок уроку
Блок «рефлексія» - підбиття підсумків
Прийоми: бесіда, відповіді на запитання щодо змістовного аспекту уроку
Після завершення групової роботи здобувачам освіти пропонується вправа рефлексія:
Використовують картки з самооцінкою.
Підводиться підсумок творчої роботи учнів, де викладач кожну групу нагороджує за відповідними номінаціями «Найкращі аналітики», «Найкращі колористи», «Найрозумніші», «Націлені на результат», «Найкмітливіші перукарі», «Найактивніші учасники», «Найтолерантніші здобувачі освіти», «Найоптимістичні учасники», «Найспокійніші учасники», «Надія нашої країни», «Найскромніші здобувачі освіти», «Найзатребуваніші перукарі».
Оцінки коментуються та обґрунтовуються, потім роботи команд здаються вчителю. Підсумкова оцінка виставляється на основі трьох оцінок: самооцінки, оцінки групи здобувачів освіти та оцінки вчителя за роботу.
Висновки до уроку.
Завдяки вивченому матеріалу, можна зробити висновок, що вивчивши фарбування волосся сучасними методами, важливо не тільки їх знати, а й доцільно їх застосовувати в своїй роботі, коректно, правильно використовувати свої знання для моделювання та корекції кольору волосся, щоб створювати нові, неповторні моделі форми зачісок для отримання якісного та позитивного результату для кожного відвідувача.
VІ. Домашнє завдання
Виконати в Googl додатках Класрум на сайті LearningApps.org. за посиланнями для закріплення матеріалу з фарбування волосся сучасними способами та надіслати відповідь викладачу.
https://learningapps.org/8914366
https://learningapps.org/13257710
https://learningapps.org/11194238
https://learningapps.org/6531573
https://learningapps.org/12452100
Додаток А
Аналіз виконаних робіт
Запитання, на які часто відповідають неправильно
Правильні відповіді
Що виходить при нейтралізації помаранчевого синім?
6/23
Назвіть види волосся
8/23
Чим відрізняються освітлюючи барвники ІІ групи від обезбарвлюючих барвників І групи?
10/23
Послідовність процесу фарбування волосся барвниками IІІ групи
11/23
Додаток Б
Епіграфи (на вибір здобувача освіти)
Додаток В
Питання, які більше всього отримали неправильні відповіді
1. Що виходить при нейтралізації помаранчевого синім?
2.На що вказує в системі нумерації друга цифра після дробу х / хх?
3. Вкажіть, що відповідає за колір волосся.
4. Чим відрізняються освітлюючи барвники ІІ групи від обезбарвлюючих барвників І групи?
5. Нейтралізація жовтого кольору виконується –
Ключ:
1 – коричневий;
2 - на додатковий колірний нюанс;
3 – меланін;
4 - тонують обезбарвлене волосся;
5 – фіолетовий.
Додаток Г
Вправа №1 «Кошик завдань» (8 хв.)
Група №1
1.Коли, де і ким було вперше застосовано перекис водню для освітлення волосся?
Пероксид водню вперше добув французький хімік Луї Жак Тенар в 1818 році в Парижі.
2.В якому шарі волосся відбувається хімічний процес при фарбуванні та хімічній завивці?
В кортексі
3.Часткове освітлення - це…
мелірування, треш, зональне, блочне освітлення.
4.На що вказує в системі нумерації перша цифра після дробу х / хх?
Основний відтінок
5.Як усунути плями фарби зі шкіри?
Задопомогою речовини колор оф.
Група №2
1.Від чого залежить вибір концентрації окислювача при фарбуванні? Від бажаного кольору та стану волосся.
2.Від чого залежить час витримки барвника ІІгр. на волоссі?
Від стану, попереднього кольору волосся та наявності сивини.
3.Що входить до складу освітлюючого порошку?
Перекис водню,
персульфати, лужні буферні речовини
4.Чому важливими є тести на чутливість шкіри до препарату?
Це допомагає не нашкодило здоров’ю людині.
5.Яке фарбування волосся можна вважати якісним?
Яке задовольнило бажання клієнта, і не нашкодило здоров’ю людині та волоссю.
Група №3
1.В якому порядку рекомендовано наносити фарбу на волосся при первинному фарбуванні?
Спочатку на довжину волосся, відступаючи 3-4 см від кореня, час витримки 15-25 хв, після на корінь волосся.
2.Які кольори нейтралізують один одного?
Протилежні
3.Знебарвлення волосся –
це зміна природнього кольору волосся на півтону, декілька тонів
4. Air Touch це - дотик повітря
5.Демаркаційна лінія це –
лінія, що поділяє фарбоване волосся від відрослих коренів
Додаток Ґ
Вправа №2 «Правильно - неправильно»
1.Нейтралізація жовтого кольору - (червоним)
2.В якому шарі волосся відбувається хімічний процес при фарбуванні та хімічній завивці? - (в кортексі)
3.Який відсоток окисника застосовується при фарбуванні волосся фізичними барвниками? - (1,5 – 3 %)
4.Що таке балаяж? - (висвітлення кінчиків волосся)
5.Техніка треш – (освітлення через начіс)
6.Послідовність процесу фарбування волосся барвниками IІІ групи: - (миття волосся, просушування, нанесення барвника, емульгування, змивання проточною водою)
7.Емульгація це - вспінення з водою фарбуючої суміші
8.Вкажіть, що відповідає за колір волосся: - (феу-меланін)
Правильні відповді
1. Нейтралізація жовтого кольору (фіолетовим)
2. В якому шарі волосся відбувається хімічний процес при фарбуванні та хімічній завивці? (в кортексі)
3. Який відсоток окисника застосовується при фарбуванні волосся фізичними барвниками? (не застосовується)
4. Що таке балаяж? (висвітлення кінчиків волосся)
5. Техніка треш – (це грають іскристі кінчики волосся)
6.Послідовність процесу фарбування волосся барвниками IІІ групи: (миття волосся, просушування, нанесення барвника, емульгування, змивання проточною водою)
7. Емульгація це - вспінення з водою фарбуючої суміші
8. Вкажіть, що відповідає за колір волосся: (меланін)
Додаток Д
Вправа №3 «Знайти відповідність»
Завдання за кодом фарби визначити колір.
Код фарби – колір фарби
1. 9/34 |
А. Світлий блондин попелясто-золотистий |
2. 9/6 |
Б. Блондин золотисто-мідний |
3. 9/44 |
В. Блондин фіолетовий |
4. 7/03 |
Г. Шатен коричнево-попелястий |
5. 10/13 |
Д. Світло-русий з золотистим відтінком |
6. 4/71 |
Є. Блондин мідний інтенсивний |
Ключ:
Додаток Е
Вправа № 4 «Навмисна помилка»
Вихідні дані: натуральна база 5/0
Бажання клієнта: 9/65
Дії:
а)освітлення на 4-5 тонів (блонд + 3 % оксидоз –
(як при вторинному фарбуванні) не більше 60 хвилин;
б) змивання шампунем стабілізатор кольору, висушування волосся;
в) нанесення барвника: 9/65 + 12% оксидоз (1:1,5) = 60 хв.
г) емульгування, змивання шампунем та бальзамом стабілізатор кольору.
Ключ
Дії:
а)освітлення на 4-5 тонів (блонд + 6% оксидоз – (як при первинному фарбуванні) не більше 50 хвилин;
б) змивання технічним шампунем, висушування волосся;
в) нанесення барвника: 9/65 + 9% оксидоз (1:1,5) = 30-35 хв.
г) емульгування, змивання шампунем та бальзамом «стабілізатор кольору».
Додаток Є
Ділова гра «Обслужи клієнта»
Додаток Ж
Лист самооцінки роботи в групі
№ |
Прізвище, ім’я
|
Брав активну участь у роботі в групі
0-2 бали |
Вносив вдалі пропозиції, які врахувала група
0-2 бали |
Надавав підтримку іншим членам групи, заохочував їх до роботи 0-2 бали |
Вдало узагальнював думки інших і просував роботу групи вперед
0-2 бали |
Етика спілкування
0-2 бали |
Доповідав про результат роботи групи
0-2 бали |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
Карта оцінювання
навчальних досягнень учнів за роботу на уроці з теми :
«Фарбування волосся сучасними способами »
№ З|п |
Прізвище, ім’я |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
1