28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Методична розробка уроку –гри на тему : “Step by step with Posnayko”

Про матеріал

Даний урок - гра покликаний на:
активізувацію лексичного запасу учнів та практикування вживання лексики в мовленні ;вдосконалення навичок та вмінь учнів з читання, аудіювання, письма та говоріння;розвиток творчої уяви учнів, їх мислення шляхом розв'язання поставлених цілей;привчанні учнів до праці в команді, спонукнні до прийняття вірного рішення за короткий термін;зацікавлення дітей у вивченні іноземної мови;


Перегляд файлу

 

 

Методична розробка уроку –гри

на тему : “Step by step with Posnayko”

 

 

3 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови Веселинівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Миколаївської області

Латій Ольга Олександрівна

 

 

 

 

 

 

Тема: Step by step withPosnayko

Мета:активізувати лексичний запас учнів та практикувати вживання лексики в мовленні ;

         вдосконалювати навички та вміння учнів з читання, аудіювання, письма та говоріння;

розвивати  творчу уяву учнів, їх мислення   шляхом розв’язання поставлених цілей;

привчати учнів до праці в команді, спонукати до  прийняття вірного рішення за короткий термін, вчити відстоювати свої  інтереси та інтереси інших дітей ;

зацікавити дітей у вивченні іноземної мови;

виховувати культуру спілкування, виховувати в учнів упевненість у собі, почуття взаємодопомоги, відповідальності та вміння вболівати один за одного

Тип уроку:  урок –гра, урок з закріплення знань учнів

Обладнання: журнали “Posnayko” №9- 2009 (HO6 вкладка ”In the sea”), №1- 2010 ( HO4 “Ones friends”), №2-2011 ( HO10“Лялька в подарунок “c. 10 -11)  , аудіо диски журналу “Posnayko” № 4-2009 (HO7 – exercise, HO8-“Joyful exercises”) ,№5-2009 (HO5 – розмальовка, HO9 -“Tongue Twister”), №6-2009 (HO1 puzzleApple time”), №11-2009 (HO3“Magic Pattern”), №9-2010 (“Hello,my friend! ”), плакат із зображенням Posnayko,CD –програвач, роздатковий матеріал з дисків (ксерокопії - HO1, HO3, HO5, HO7, HO9 ), роздатковий матеріал зі сторінок журналу “Posnayko” (малюнки (HO4), кросворди (HO10), картки (HO6), роздатковий матеріал “Riddles” (HO2), плакат - кросворд “St.Valentines Day”, жетони (наліпки), емблеми для команд, магніти,табло,аркуші паперу,контейнери від “Kinder”, призи від “Posnayko” (англійські книжки)

Хід уроку – гри

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Greeting.

T. Good morning, children!

P. Good morning to you, dear teacher!

    Good morning to you, dear teacher!

We are all in our places

With sunshiny faces.

T. How are you?

P.  We are fine. And you?

T. Fine, thank you. Sit down, please. 

2. Aim.

T. At today’s lesson we have an interesting game – contest “Step by step with “Posnayko”. We’ll listen and write, read and speak, sing and play different games. At the end of our game   we’ll have a team- winner. The motto of our game is “Learning English is great and fun”. Our game will be very exciting if we try to do all the best.

3. Warmingup.

(Учні разом з вчителем декламують вірш.)

English is wonderful,

English is great,

We can travel to England

By plane or by train.

We should learn it hard,

We should speak it well

To make many friends

And to write them e – mail.

(By Olesya Matyash)

ІІ. Основна частина уроку -  гри

1.Rules of the game.

T.  The game has 8 rounds - steps. If your team wins the round you’ll get a pink heart, if you will be the second, you’ll get a green one. You will win if you have more pink hearts.

2. Vocabulary.

T. To start play the game at first we must recollect some vocabulary. Repeat the words and expressions after me. (Учні повторюють  слова та вирази за вчителем.)

A round                                                                           Tур

My turn                                                                            Моя черга

May I answer?                                                                 Можна я відповім?

We are ready                                                                   Ми готові

We have finished it                                                         Ми закінчили

Pass                                                                                 Пропускаю (хід)

Greet you                                                                        Вітаю Вас

My congratulations                                                         Мої вітання

3. Game.

I round. Step “Introduce yourselves”

T. Dear children! Listen! Who is coming? Look! Do you know him? (Диск, доріжка 1 №9, 2010 “Hello, My friend!”)

Ps.Yes, we do. He is a beaver. He is Posnayko. (Учні показують на дошку,де висить постер з Posnayko)

T. Where is he from?

Ps. He is from kids magazine.

T. You are right. He‘s from “Posnayko” kids magazine. He is our friend. Posnayko will be with us in our adventures today. Let’s greet him. Are you ready?

Ps. Yes, we are.

T. I need two volunteers from our teams to decide what team will start the game. Your task is to solve Posnayko’s puzzle “Apple time” (Використати роздатковий матеріал “Apple time” CD “Posnayko” № 6, 2009 - HO1. Учні отримують ксерокопії завдань та відгадують слова – pie, jam).

Ps. Pie, jam

T. (Вчитель звертається до команди представник, якої відгадав слова першим). Your team won and you start the game.

T. The first step is “Introduce yourselves”. (Команди по черзі представляються. Використати метод «мікрофон».)

Ps. M y name is… Our team’s name is “…”. Our captain is …. We like to jump and play, read and sing.

 T. Super. You are special.

II round. Step “Riddles”.

T. Kids! Do you like riddles?

Ps. Yes, we do.

T.  The second step is “Riddles”. Posnayko has many riddles. Let’s help him to guess some riddles.  The teams will guess the riddles in turn. If the team doesn’t know the answer another team may answer. Go to Posnayko and choose the riddle. (Використати роздатковий матеріал в додатку – HO2 “Riddles”, загадки прикріпити до плакату (або розрізати та покласти на парту), учні самі вибирають їх, зачитують та розгадують)

HO2                                       Riddles

  1. I can tell you all the day: time to sleep and time to play. (A clock)
  2. I don’t know the ABC, but I’m writing as you see (A pen)
  3. What man cannot live inside the house? (A snowman)
  4. It is an animal. It lives in the lake. It is green. (A frog)
  5. I am tall and green and live in the wood (A tree)
  6. What year lasts only one day? (New Year)
  7. I am not a kitten, but my children are. (A cat)
  8. It gives a milk and butter too.

It’s very kind and likes to moo. (A cow)

  1. It has no legs, but it can jump and play. (A ball)
  2. I come with cold and snow

But you like me, I know! What is it? (A winter)

  1. I’m black

And red, and blue,

I draw a picture for you

What am I? (A pencil)

  1. It is white, it is cold. We can skate on it. What is it? (ice)
  2. Which month of the year is the shortest? (May)
  3. It lives alone between 2 bright stars? ( a nose)

T. Great. Nice work.

III round. Step “The world of numbers”

T. Our next step is “The world of numbers”. Posnayko likes to count very much. Are you good at counting?

Ps. Yes, we are.

T. Look at the frozen window. Father Frost hid the letters W. Your task is to find these letters and count them. Who will be the first? (Роздатковий матеріал “Magic Pattern” – CD “Posnayko” №11, 2009- HO3 Учні отримують по одній ксерокопії та виконують завдання разом в групі. Поряд лежать цифри - картки. Вони повинні вибрати ту картку,яку вони вважають  відповіддю їхнього завдання, і підняти її.)

Ps. Seven.

T. Wow! That’s correct. You are smart counters!

T. Look at these letters! How many apples have Letters A and a? Count them. (Роздатковий матеріал “One’s friends”- журнал “Posnayko” №1, 2010 – HO4 Учні отримують по одному намальованому аркушу з завданням та разом в групі виконують. Поряд лежать цифри - картки. Вони повинні вибрати ту картку,яку вони вважають  відповіддю їхнього завдання, і підняти її.)

Ps. Ten.

T. Bravo. Good work.

IV round. Step “The painters”

T. Listen! Who is the driving the car? (звучить гуркіт автомобіля)

Ps. Posnayko

T. Oh! What’s happened with him? He is black and white.  Do you like to paint the pictures?

Ps. Yes, of course.

T. Do you know colours?

Ps. Sure.

T. This step is “The painters”. Let’s help Posnayko to be multicoloured again. (Роздатковий матеріал CD “Posnayko” 5, 2009- HO5 Учням надаються ксерокопії розмальовок, де вчитель під цифрами позначив кольори. Учні розфарбовують малюнки). Who will be the smartest painters? Start.

Ps. We are ready!

T. Fantastic. Posnayko is proud of you. You are really fantastic painters.

V round. Step “The best sportsmen”

T. Our next step is “The best sportsmen”. Play…  No! Go? No! Play (Вчитель дивиться на завдання з подивом і звертається до учнів) Oh, dear friends, I can’t do this but I like to go sports very much. Please help me to fill in these word- combinations: let’s play and let’s go. If we don’t use the words correctly we won’t do our magic joyful physical exercises with Posnayko. Posnayko helps you to do it.  (Роздатковий матеріал   CDPosnayko”№4, 2009- HO7 Учні отримують ксерокопії вправи і заповнюють вірний варіант. Учні працюють разом в групах на швидкість )

Ps. We have done it!

T. Super. You are right. You make me and Posnayko happy. So, let’s do “Joyful exercises”.

 (Роздатковий матеріал “Joyful exercises”- CDPosnayko”№4, 2009- HO8 Команда яка перемогла отримує право на проведення фізкультхвилинки)

VI round. Step is “Magic grammar”.

T. Step number 6 is “Magic grammar” Posnayko loves swimming and scuba diving. Recently Posnayko has come from the sea voyage. Look! He painted his new sea friends. They are so wonderful and nice. They are so different... Match the opposites. Find 5 pairs.  Who will be the first? OK, start! (Роздатковий матеріал “In the sea” (вкладка) – журнал “Posnayko”№9, 2009- HO6 Учні отримують п’ять пар антонімів (картки намальовані вчителем і підписані).Учні знаходять пари і прикріплюють їх біля дошки під постером “In the sea” (вкладка). Хто швидше виконає той і перемагає)

Ps. slow – fast, big – small, sad – happy, long – short, thin – fat

T.  Excellent! You are really ice – breakers!

VII round. Step is “The speakers”

T. Now the captains turn. Their step is “The speakers”. Posnayko knows that the captains are the best pupils so he has a very interesting task for them. He wants to know how well they speak English.

Т. (Вчитель звертається до капітанів). Captains, come to me .You have to say the tongue twister as quicker as you can. Choose one of the kinder surprises and find the number of your tongue twister inside it. (Роздатковий матеріал “Tongue Twister”- CD “Posnayko”5, 2009- HO9 Капітани промовляють скоромовки, витягнувши їх з контейнерів від цукерок)

Captain 1: A big black bug bit a big black dog on his big black nose.

Captain2: Five Fuzzy French frogs flop on the field.

T. Well done. I knew you could do it. Your English is wonderful!

VIII round. Step “Holidays”

T. Dear boys and girls! Do you like holidays?

Ps. Yes, we do.

T Our next step is “Holidays”. What are your favourite holidays?

Ps. Easter, Halloween, Christmas...

T. What winter holidays do you know?

Ps. Christmas, New Year’s Day…

T. What holiday do the English people celebrate in February?

Ps. St. Valentine’s Day

T. You are right. Of course, it is St. Valentine’s Day. Do you like to get and give presents on that day?

Ps. Yes, we do.

T.  . So, Posnayko prepares the crossword “St. Valentine’s Day”. Your teams must do the crossword and get the present for your friends. Let’s start.

Ps. We have read the word. It is Valentine.

T. You all are great. “…” are the winners, so they get the right to do this crossword on the poster and give this valentine to their friends.

 (Використати роздатковий матеріал “Лялька в подарунок “    журнал “Posnayko “ №2, 2011, с.10 -11  HO10 Вчитель готує великий кросворд на дошку та два кросворди як картки. Учні спочатку розгадують кросворди  в командах. Та команда, яка розгадає першою виділене слово має право на заповнення великого кросворду та  Валентинки на ньому).

III. Заключна частина уроку

Summarizing.

T. Dear friends! Our contest is over. Let’s sum up the results of our game. What is our score? 1 team … pink hearts. 2 team... pink hearts. Team “…”! You are great and clever but today “…” are more creative and smart. Let’s greet our winners! Our congratulations!

T. Did you like this game?

Ps. Yes, we did. The game was amusing.

T. Did you do all the best?

Ps. Yes, we did.

T. You are well done.

 Evaluation and saying good – bye

T.  Let’s thank our friend Posnayko! Let’s sing his song together with Posnayko.

      Ps.  Учні співають пісню (Диск, доріжка 1 №9, 2010 “Hello, My friend!”)

T.  Thank you for your excellent work today. The lesson is over .Good – bye.

Ps. See you soon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Хелоу»,  «Бонжур» ми раді чути

Хоч трішки іноземцями побути,

І, «мейбі», вивчили урок,

«Ай хоуп», буде вже дзвінок

А як читати «Мейд» чи «Маде»,

На етикетках шоколаду,

Вчать «іноземці» - вчителі,

Із нами клопоти малі

***

Бо часто вживані слова,

Як скажем «Мані» - то грошва,

А «Гуд» - то добре, «Бед» - погано,

І «Найт» - то ніч, а «Монінг» - ранок,-

«Хелоу» - привіт, а «Гудбай» - прощай, -

«Рімембе» - значить «пам’ятай»-

Відклались в нас у голові,

Вживаєм часто їх самі

***

А решту вчити важко нас:

Минулий і майбутній час,

Всі дивні форми дієслова

Тяжка та іноземна мова

Терпіння вам бажаєм з нами,

Хай не минає із роками

Здоров’я і весела вдача,

І зустрічає вас удача

 

 

 

 

 Шановні гості!  Як ви вже зрозуміли, сьогодні ви потрапили на засідання методичного об’єднання вчителів іноземної мови Веселинівської ЗОШ І – ІІІ ступенів.

Відомий американський  промисловець Генрі Форд казав: «Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх».

Отже, ми хочемо запросити Вас, наших колег на Феєрію педагогічних мандрів «Навчаємо спілкуванню за комунікативним підходом до вивчення іноземних мов».

Перед будь – якою мандрівкою кожна людина, сподівається на щось, планує дізнатись щось нове. А що ж ми разом з вами сподіваємось дізнатись та навчитись сьогодні?

Наша феєрія пропонує мандрівку на повітряній кулі. Отже, давай те помістимо наші очікування на нашу кулю. (Шановні колеги! Подумайте хвилинку і напишіть ваші очікування від подорожі).

  Ми очікуємо:

  • Отримати практичні поради та попрактикуватись
  • Розширити свої знання з теми
  • Навчитись нових методів та прийомів
  • Визначити де можна застосовувати нові методи на уроках
  • Познайомитись з досвідом своїх колег
  • Розвивати творче мислення
  • Вивчити досвід роботи вчителів мо
  • Сприяти усвідомленню важливості навчання спілкуванню за комунікативним методом
  • Виховувати культуру спілкування
  • Поширити обізнаність учасників мо з теми
  • Ознайомити вчителів з особливостями комунікативних вправ

А чого чекаєте Ви? (ліпимо наклейки – стікери на кулю).

Як бачимо, ми вже готові до подорожі! Сьогодні Вашими гідами у феєрії  педагогічних мандрів будемо ми – вчителі англійської мови – Латій О.О., Латій С.О., Коноваленко Г.В., Волкомор О.В.

Чому феєрія запропонувала сьогодні Вам саме цю тему? Щоб, зрозуміти я розповім Вам притчу давньогрецького байкаря Езопа.

Одного разу філософ Ксанфа, рабом якого був Езоп, запросив гостей і попросив Езопа приготувати обід:у перший день найгірший, а у другий найкращий. У перший день на першу, другу, третю страву Езоп приготував мову. Чому ти подаєш одні мови? – запитали Езопа. Мені наказали приготувати найгірший обід, а що може бути гірше за мови?

За допомогою мови ми засмучуємо один одного, лаємось, брешемо, обманюємо, хитрим, сваримося. Мова робить людей ворогами, руйнує міста, навіть цілі держави. Вона вносить у наше життя горе і зло. Чи може бути щось гірше за мови?

На другий день Езоп знову подав мови. Господар та гості дивувалися.

Мені веліли приготувати найкращий обід, - пояснив Езоп, - а що для філософа може бути краще мови!

За допомогою мови вивчаються науки і створюються знання, ми спілкуємося один з одним, вирішуємо різні питання, просимо, вітаємо, миримося, даємо, отримуємо, виконуємо прохання, надихаємо один одного. За допомогою мови будуються міста, розвивається культура. Думаю, що не має нічого кращого чим мови.

Всі базові функції мови: спілкування, пізнання, вплив – знайшли відображення в цій яскравій притчі. Таким чином, ми бачимо важливість завдання вчителя навчити спілкуванню учнів, оскільки спілкування є невід’ємною частиною людського спілкування.

Уміння вірно спілкуватися, володіти мовою – є однією з головних життєвих компететностей кожної людини.

Отже, вирушаємо, погляньмо на наш маршрут. Спочатку нам потрібно звернутися до мудреців, тому  перша зупинка – теоретична «У магістра». Потім ми вирушимо до «Методичної скарбниці», а на сам кінець будемо творити й практикуватись у «Творчій лабораторії».

Зупинка 1 «У магістра» (презентація)

 Як говорив відомий канадський педагог Ашлі Монтагю «У навчанні важлива методика, а не просто набір знань. Важливо те, що вдається витягнути з учня, а не те, чим його заповнити». Як вже було сказано раніше важливим пріоритетом застосування комунікативного підходу є широке використання на уроках комунікативних вправ, саме які й спонукають учня спілкуватися мовою, яку вони вивчають. Отже, заглянемо в нашу методичну скарбничку.  Зупинка 2 – «Методична скарбничка» (Латій С.О.)

Існує вдале висловлювання давньокитайського філософа Конфуція «Скажіть мені, і я забуду. Покажіть, і я запам’ятаю. Дайте обговорити, і я зрозумію. Дайте можливість навчити іншого, і я дійду досконалості». Отож, ми хочемо запросити Вас до останньої зупинки «Творчої лабораторії» (Київ – Лондон). В якій ми разом з Вами попрактикуємося в застосуванні тих знань які отримали у магістра та на методичній скарбниці.

Оскільки, ми вже пройшли більшу половину подорожі, то вже настав час познайомитися поближче.

Метод  Snowball  (Латій С.О.)

Отже, ми познайомились поближче! Тепер перед вами відкриваються кімнати лабораторії:

1 –  Brainstorming” (мозкова атака) – Волкомор О.В. початок,основна частина уроку

2 – “Colour strip (кольрова стрічка) – Латій О.О. , розвиток діалогічного та монологічного мовлення, основна частина, заключна частина, рідко початок уроку

3 – “Press (прес) – Латій С.О., монологічне мовлення, основна частина, початок

4 – “Hippodrom”/ “Roleplay – Коноваленко Г.В., діалогічне мовлення, основна частина

5 – відео лабораторія, кінозал, яка познайомить нас ближче з Лондоном. Давайте переглянемо фільм після якого поділимось своїми враженнями. (фільм)  Що вас вразило? І щоб ви хотіли відвідати чи побачити в Лондоні?

Microphone”(мікрофон) – Волкомор О.В.

The River Thames impressed me a lot so I would like go in a boat and see London from the river.

 

Ну от ми і повернулися до рідної домівки. Як приємно в подорожі, але кращого місця чим рідний дім не має.

Кожна людина, - особистість, унікальна й неповторна. Будь – яка людина прагне самовдосконалення та самореалізації. У кожного з нас прихований великий творчий потенціал. Розкрити себе як особистість творча людина може лише у спілкуванні.

Тож проблема комунікативності дуже  актуальна та значуща для процесу навчання іноземних мов, адже має на меті не лише навчити вільного іншомовного спілкування, але й продемонструвати свою унікальність як творця і учня і вчителя.

Подивимось на нашу кулю сподівань. Чи справдились наші очікування? (знімаєм з кулі). Наша куля готова до нових подорожей, нових сподівань, знань.

Рішення:

 

 

 

 

 

На згадку про нашу мандрівку феєрія дарує вам інформаційний бюлетень.

А на сам кінець ми б хотіли вам розповісти притчу.

Отже, бажаємо Вам шановні колеги в вашому житті,щоб було побільше друзів, родинного тепла й завжди ви знайшли час на своє дозвілля.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку