19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Ігри для літнього пришкільного англомовного табору

Про матеріал

Поданий матеріал містить цікаві ідеї для проведення цікавих ігор на свіжому повітрі в пришкільному мовному таборі, які сприяють розвитку пізнавальних здібностей учнів, груповій роботі, мотивації до вивчення англійської мови

Перегляд файлу

Вправи на свіжому повітрі для  англомовного пришкільного табору

 ( Початкові класи)

Мета: пригадати лексику вивчених  тем, розвивати вміння  складати словосполучення і речення, розвиток пізнавальних здібностей, вміння співпрацювати в команді,мотивувати учнів до вивчення англійської мови

1)Взяти уявний мікрофон і закінчити  речення: The nature is….Це може бути тваринка, рослина , будь- яке слово, що стосується теми. Пригадати  їх за малюнками

2)Прослухати пісню I can run( British Council Learn English kids songs) , завдання виконувати руханку

3)під цю ж музику учні передають м'яч. Коли музика зупиняється вони повинні назвати якусь тваринку

4)Гра «Глухий телефон»- передати  слово, яке непомітно для інших показує на малюнку вчитель;  учень , який неправильно передав слово , сідає в коло

5)Гра «Карусель» . Учні утворюють 2 кола – внутрішнє і зовнішнє. Завдання для учасників внутрішнього кола задати запитання Have you got a pet-yes, I have

What is your favourite animal? Its  a 

6)Гра «Mingle»   Пригадати числа від 1 до 10( учні хором повторюють)

Утворити коло , повернутися направо і ходити,  промовляючи слово Mingle, доки ведучий не назве цифру, скажімо 2 , тоді учні стають по 2, кому не вистачає пари чи робить це останнім, вибуває з гри .

 

7)«Запрошення на пікнік» Для того щоб туди піти  потрібно взяти щось, що стосується природи, ( чи іншої теми)тобто можна « взяти» якусь тваринку чи квітку. Наприклад I take a flower . Ті, хто впорався з завданням, утворюють окрему групу.

8)Вчитель роздає літери учням,які утворюють півколо. Потім викликає «Літери», утворюючи слова cat, dog, pet, rose, horse, pig, fox . Решта учнів  повинні прочитати слова

 

9)Команди отримують  малюнки. Завдання : скласти словосполучення і речення з використанням слів на малюнку.

розфарбувати малюнки заданими кольорами.

10)Гра Simon says. Учні можуть повторювати дії лише після слів Simon says

11)Гра  «З друзями  на вечірку» Завдання:взяти з собою річ, яка починається  на букву, з  якої починається ваше ім'я . Наприклад My name is Miroslava . I  take milk.

12)Учні обирають собі слова на флеш картах, присідають, піднімаються, коли чують  «своє» слово. Той, хто пропускає, - вибуває з гри.

13)  Гра «Де неправда». Відгадати, що зі сказаного є неправда

Наприклад,  I am a teacher

  I have got a daughter

  I like flowers

14) Виконання проекту «Святкові страви»

Учні вирізають та малюють страви, які вони хотіли б бачити на «Святковому столі» та готують усну розповідь

15) Гра «Їстівне –неїстівне»

D:\Новая папка (2)\робочий стол\різне\мовний табыр\фото\IMG_20180607_120753.jpgD:\Новая папка (2)\робочий стол\різне\мовний табыр\фото\IMG_20180607_120249.jpg D:\Новая папка (2)\робочий стол\різне\мовний табыр\фото\IMG_20180607_123553.jpg D:\Новая папка (2)\робочий стол\різне\мовний табыр\фото\IMG_20180607_122237.jpgD:\Новая папка (2)\робочий стол\різне\мовний табыр\фото\IMG_20180607_121206.jpg

docx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку