Поданий матеріал містить цікаві ідеї для проведення цікавих ігор на свіжому повітрі в пришкільному мовному таборі, які сприяють розвитку пізнавальних здібностей учнів, груповій роботі, мотивації до вивчення англійської мови
Вправи на свіжому повітрі для англомовного пришкільного табору
( Початкові класи)
Мета: пригадати лексику вивчених тем, розвивати вміння складати словосполучення і речення, розвиток пізнавальних здібностей, вміння співпрацювати в команді,мотивувати учнів до вивчення англійської мови
1)Взяти уявний мікрофон і закінчити речення: The nature is….Це може бути тваринка, рослина , будь- яке слово, що стосується теми. Пригадати їх за малюнками
2)Прослухати пісню I can run( British Council Learn English kids songs) , завдання виконувати руханку
3)під цю ж музику учні передають м'яч. Коли музика зупиняється вони повинні назвати якусь тваринку
4)Гра «Глухий телефон»- передати слово, яке непомітно для інших показує на малюнку вчитель; учень , який неправильно передав слово , сідає в коло
5)Гра «Карусель» . Учні утворюють 2 кола – внутрішнє і зовнішнє. Завдання для учасників внутрішнього кола задати запитання Have you got a pet-yes, I have
What is your favourite animal? It’s a …
6)Гра «Mingle» Пригадати числа від 1 до 10( учні хором повторюють)
Утворити коло , повернутися направо і ходити, промовляючи слово Mingle, доки ведучий не назве цифру, скажімо 2 , тоді учні стають по 2, кому не вистачає пари чи робить це останнім, вибуває з гри .
7)«Запрошення на пікнік» Для того щоб туди піти потрібно взяти щось, що стосується природи, ( чи іншої теми)тобто можна « взяти» якусь тваринку чи квітку. Наприклад I take a flower . Ті, хто впорався з завданням, утворюють окрему групу.
8)Вчитель роздає літери учням,які утворюють півколо. Потім викликає «Літери», утворюючи слова cat, dog, pet, rose, horse, pig, fox . Решта учнів повинні прочитати слова
9)Команди отримують малюнки. Завдання : скласти словосполучення і речення з використанням слів на малюнку.
розфарбувати малюнки заданими кольорами.
10)Гра Simon says. Учні можуть повторювати дії лише після слів Simon says
11)Гра «З друзями на вечірку» Завдання:взяти з собою річ, яка починається на букву, з якої починається ваше ім'я . Наприклад My name is Miroslava . I take milk.
12)Учні обирають собі слова на флеш картах, присідають, піднімаються, коли чують «своє» слово. Той, хто пропускає, - вибуває з гри.
13) Гра «Де неправда». Відгадати, що зі сказаного є неправда
Наприклад, I am a teacher
I have got a daughter
I like flowers
14) Виконання проекту «Святкові страви»
Учні вирізають та малюють страви, які вони хотіли б бачити на «Святковому столі» та готують усну розповідь
15) Гра «Їстівне –неїстівне»