Регіональний центр професійної освіти ресторанного, будівельного та автотранспортного сервісу Харківської області
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Тема уроку:
Викладач англійської мови
Варич О. А.
Харків – 2013
Методична розробка уроку
Тема уроку:
Мета уроку:
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: роздатковий матеріал (картки з опорними словами, картки із завданням для самостійної роботи та роботи в групах), кросворд, мультимедійна презентація (ноутбук, мультимедійний проектор), картки для рефлексії, підручник ( Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту.-Тернопіль: «Видавництво «Астон», 2010.- 224с.:іл.), наклейки з оцінками, дошка.
Методи проведення:
Мшжпредметні зв’язки : Інформатика, Інформаційні технології
Етапи уроку |
Мета проведення етапу |
Дії викладача |
Дії учнів |
1 етап Greeting Організаційний момент. Привітання 1-2 min |
- введення в атмосферу іншомовного спілкування, підготовка учнів до роботи |
- викладач вітає учнів; - ставить запитання організаційного характеру |
- відповідають на привітання викладача; - черговий учень дає відповіді на організаційні питання |
2 етап Warming up Мовленнєва зарядка 5 min |
- розвиток навичок вимови та фонематичного слуху |
- Fill in the Mind Map: викладач пропонує учням продовжити речення: Computers are used for… (Додаток №2) |
- учні високого та достатнього рівнів знань пропонують свої варіанти, використовуючи активну лексику з теми, та на дошці записують їх у «Mind Map»; - учні середнього та початкового рівнів знань читають отримані речення |
3 етап Introduction Оголошення мети і теми. Мотивація. 2 min |
- визначення мети уроку; - налаштування учнів на активну співпрацю та спонукання їх до навчальної діяльності |
- вступне слово викладача
(Слайд презентації №2) |
- учні уважно слухають, висловлюють свої пропозиції щодо проведення уроку |
4 етап Main Part Основна частина 30 min
|
- узагальнення та систематизація мовного матеріалу з теми та формування навичок користування цим матеріалом в навчальних та реальних ситуаціях |
|
|
A) Vocabulary Practice Словарна робота (актуалізація лексики) 6 min
|
- актуалізація активнлої лексики з теми |
Викладач пропонує учням виконати вправи (перевірка д/з):
- вправа 1: а) розгадати кросворд за зазначеним маршрутом; (Слайд презентації №3) б) з’єднати слова з кросворду з їх значенням;
(Слайд презентації №4)
- вправа 2: Сomputer quiz дати відповіді на запитання. |
Робота в групах ( по 3-4 учні): -вправа 1:а) учні з початковим та середнім рівнями знань знаходять слова у кросворді за допомогою підказок, називають їх сильним учням своєї групи та записують їх у зошити; б) учні з достатнім та високим рівнями знань на отриманих картках знаходять відповідність слів з кросворду з їх визначенням;
- вправа 2: учні дають відповіді на питання,використовуючи варіанти, які вони отримали на картках. |
B) Writing Виконання граматичних вправ 8 min
|
- удосконалення формування граматичних навичок використання Phrasal Words та активної лексики |
Викладач пропонує учням виконати вправи з самоперевіркою: - вправа 3: розташувати правильно етапи операцій роботи з комп’ютером; - підкреслити Phrasal Words
(Слайд презентації №5,6)
- вправа 4: вставити пропущені слова (Слайд презентації №7)
|
Самостійна робота з перевіркою за допомогою презентації: - вправа3: учнi, дивлячись на слайд презентації №4, записують у зошити етапи організації роботи з комп’ютером, підкреслюючи Phrasal Verbs та перевіряють за допомогою слайду презентації №5; - вправа 4: учні виконують вправу в зошитах,по черзі читають речення та перевіряють за допомогою презентації(слайд №6) |
C) Speaking Діалогічне мовлення 6 min
|
- формування та закріплення практичних умінь та навичок з розвитку зв’язного мовлення |
Викладач пропонує учням, використовуючи питання Exercise 3, page 81, та користуючись фразами презентації, побудувати власні діалоги (Слайд презентації №8) |
Робота в парах: -- учні середнього та початкового рівня знань, беруть участь у діалозі, використовуючи прості фрази та питання вправи; - учні достатнього та високого рівня знань дають відповіді та користуються складними реченнями
|
D) Listening Аудіювання 11 min
|
- розвиток навичок аудіювання; сприйняття та розуміння іншомовного тексту на слух;
|
- викладач пропонує прослухати аудіододаток до підручника Карп’юк (доріжка 12) та виконати Exercise 3, page 90
(Додаток №7) |
Самостійна робота: - учні середнього та початкового рівня знань обирають із поданих відповідей правильні; - учні достатнього та високого рівня знань дають власні відповіді після прослуховування
|
5 етап Home Task Домашнє завдання 2 min
|
- застосування отриманих знань з практики; підготовка до написання контрольної роботи. |
- викладач пропонує учням початкового та середнього рівнів знань виконати Exercise 3, page 82 (першу частину завдання);
- учням достатнього та високого рівнів знань Exercise 3, page 82 (другу частину завдання);
- творчим та обдарованим дітям (за бажанням) написати твір на тему «Сomputers are becoming more and more important in today’s world»
|
- учні уважно слухають та записують завдання у зошити, задають питання |
6 етап Summing-Up Reflection Підбиття підсумків уроку. Рефлексія 3 min
|
- усвідомлення учнями досягнення мети уроку; - визначення найкращих учнів – оцінювання навчальних досягнень; - стимулювання мотивації до навчання й отримання знань |
- викладач високо оцінює роботу всіх учнів на уроці та називає прізвища найактивніших
(Слайд презентації №9, 10) |
- учні, користуючись картками зі смайликами та Useful Phrases, висловлюють свої враження про урок. |
T Good morning pupils! I am glad to see you today.
P …………………………………………………..
T Who is on duty today?
P …………………………………………………..
T What is the day today?
P …………………………………………………..
T What date is it today?
P …………………………………………………..
T How many pupils are present today?
P …………………………………………………..
T Who is absent?
P …………………………………………………..
T As always as usual before we start our lesson let’s try to remember and repeat our new words and expressions. Today we don’t read our poems and tongue-twisters. You know that computers can do a lot of work for us. They keep useful information. They help us at school. Besides, they can even teach us English as well as other subjects. And what do you think about the role of computers in your life? That’s why, please, complete the sentence: Computers are used for…
Fill in the Mind Map
Possible answers: writing purposes, searching for information, playing games, chatting, counting, checking mistakes, sending letters, word processing, keeping track of life, for fun, for education, etc.
T Today we continue to study our topic “Communication Technologies”. We’ve discussed a lot about computers at the previous lessons. These days lots of pupils use the computer for help with their homework and assignments. That’s why all new words must be very close to you. We’ve learn a lot of new words, new grammar, phrasal verbs and so on. На уроках інформатики та інформаційних технологій ви також зустрічалися зі словами та термінами, які стосуються комп’ютерів та їх обладнання.
Тому сьогодні у нас з вами урок узагальнення та систематизації знань. Ми з вами повинні узагальнити та систематизувати лексику та граматику, які вивчали протягом минулих уроків, а для цього виконати декілька лексичних та граматичних вправ, активізувати навички аудіювання та говоріння. Результатом нашої роботи повинно стати успішне написання підсумкової контрольної роботи з теми на наступному уроці. Кожен учень сьогодні отримає свою наклейку, яка буде означати додатковий бал до тематичної оцінки . Найактивніші учні сьогоднішнього уроку отримають наклейку «Найактивніший на уроці», що відповідає 1,5 додаткового балу; «За творчість» - 1 додатковий бал, «За старання» - 0,5 додаткового балу до своєї тематичної оцінки. Кожен з вас може попрацювати на уроці та суттєво покращити свою тематичну оцінку.
T OK. Have you any questions? P …………………
Let’s start our lesson. Are you ready? P …………………
(Слайд презентації №2(Додаток 1.))
T So, let's share on groups and do the following exercise. Use all our new words.
Exercises 1. (Слайд презентації №3, 4(Додаток 1.). Додаток 3, 4)
1.d |
q |
x |
z |
r |
t |
y |
u |
i |
o |
e |
t |
i |
s |
o |
p |
a |
s |
4.w |
e |
b |
s |
n |
o |
10.c |
l |
k |
n |
d |
f |
2.e |
m |
a |
8. i |
i |
c |
l |
g |
h |
j |
k |
l |
l |
z |
x |
o |
c |
n |
e |
t |
o |
p |
v |
b |
a |
n |
r |
m |
k |
q |
w |
e |
9.m |
d |
b |
e |
5.w |
s |
e |
u |
n |
r |
3.i |
n |
t |
t |
e |
y |
u |
i |
o |
n |
p |
a |
s |
6.d |
d |
f |
g |
h |
g |
7. c |
u |
r |
s |
o |
r |
j |
k |
INSTRUCTION:
i) a system linking millions of documents stored on the Internet
computers around the world
j) a small symbol or picture
T Are you ready to do the next exercise? Let’s revise all the necessary computer science terms. Try to find the correct answers. Work in groups. Help each other.
Exercise 2. Computer Quiz
Choose the correct answer:
ANSWERS QUESTIONS
9ю 9. Where on the Internet can you look for about products and services offered by a company or organisation?
10. What do we call a set of computer programs to control the operation of a computer?
11. What kind of computer can you use on the plane?
T А зараз пригадаймо уроки інформатики. Can you remember the computer operations? Please, do this exercise yourself.
Exercise 3. (Слайд презентації №5,6 (Додаток 1.). Додаток 5)
Put the following computer operation in the correct order.
Write down them into your copy-books and underline Phrasal Verbs.
A Work
B Close the application
C Open the application
D Print your work
E Save you work on the hard disk
F Switch off the computer, the monitor and the printer
G Switch on the computer, the monitor and the printer
T Now, look through the text, please. What are the missing words? Please, do Exercise 4.
Exercises 4. (Слайд презентації №7 (Додаток 1.). Додаток 6)
Fill in the gaps with the words from the box.
When you want to find information on the web, it is helpful to use a _______________ such as Google or Yandex. You type in a _______ or a phrase, _______in “GO” and a list of ________ appears on your computer ________. Many people use the web for _____________ or banking. To enter a secure site, you usually need to enter your username and a ________.
C) Speaking
T А зараз ми з вами перейдемо до безпосереднього застосування англійської мови на практиці, бо головним завданням вивчення будь-якої мови - є вільне розуміння, володіння та спілкування нею. For this, open your books at page 81 and do Exercise 3.
Exercises 3, page 81. (Слайд презентації №8 (Додаток 1.))
( Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту.-Тернопіль: «Видавництво «Астон», 2010.- 224с.:іл.)
Work in pairs. Act our the interview about the cyber cafe. Make up short dialogues.
D) Listening
T And the last task of our lesson is listening.
Exercises 3, page 90. (Додаток 7.) ( Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту.-Тернопіль: «Видавництво «Астон», 2010.- 224с.:іл.)
Listen to the text and:
a) choose the correct answers (для учнів початкового та середнього рівнів);
b) answer the questions (для учнів достатнього та високого рівнів)
T Our lesson is coming to an end. It’s high time to write down your home task for the next lesson. Exercise 3, page 82.
You have a choice:
a) Match to make word combination (для учнів початкового та середнього рівнів);
b) Use the word combination to compose your own sentences (для учнів достатнього та високого рівнів);
c) Write an assay “Сomputers are becoming more and more important in today’s world”
T Good job guys! Let’s do the conclusion. You were really great!
But the most active of you were……………….. And you get
……………………… get for your creation.
And ………………………… get for your trying.
I want to finish our lesson with the emoticons (smileys). And I propose you to choose an emoticon you feel at the end of the lesson. Explain your choice started the sentences with the following:
“I’m satisfied at the lesson because….”
“I like the lesson because….”
“It was fun because…”
“I’m not quite satisfied because….”
“It was not very interesting because….”
“I’m not satisfied because….”
“It was bored because….”
P …………………
T Thank you! I hope you’ve learned much and perhaps will use your knowledge of English in the future. You have acquainted with specific words and term of IT. And I believe that the knowledge of computer science will be of some use in your future occupation and everyday life.
In our modern society people can’t see themselves without the new tools of the 21st c. Nowadays we create technology, but technology also create us. But we must remember the following words: “Man is still the most extraordinary thing of all”. (John Kennedy)
So, the lesson is over. You can be free. Good-bye, friends!