Тема уроку:
Мета уроку:
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: роздатковий матеріал (картки з опорними словами, картки із завданням для самостійної роботи та роботи в групах), кросворд, мультимедійна презентація (ноутбук, мультимедійний проектор), картки для рефлексії, підручник (Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів), наклейки з Олімпійськими кільцями, дошка.
Методи проведення:
Міжпредметні зв’язки : Фізична культура і здоров’я, Основи здоров’я
Етапи уроку |
Мета проведення етапу |
Дії викладача |
Дії учнів |
1 етап Greeting Організаційний момент. Привітання 1-2 min
|
- введення в атмосферу іншомовного спілкування, підготовка учнів до роботи |
- викладач вітає учнів; - ставить запитання організаційного характеру |
- відповідають на привітання викладача; - черговий учень дає відповіді на організаційні питання |
2 етап Warming up Мовленнєва зарядка 5 min
|
- розвиток навичок вимови та фонематичного слуху |
- Mind Map: викладач пропонує учням поділитися на 4 групи та записати на дошці всі слова, які асоціюються зі словом Sport, але кожна група має додаткове слово для асоціації: - 1 група – What? (kinds of sport) - 2 група – Where ?(can you play) - 3 група – Why? (are you fond of…) - 4група – Your impressions
(Додаток №2)
|
Робота в групах ( по 4-5 учнів):
Кожна група по черзі пропонує 4-5 варіантів асоціацій:
- учні високого та достатнього рівнів знань пропонують свої варіанти, використовуючи активну лексику з теми, та на дошці записують їх у «Mind Map»;
- учні середнього та початкового рівнів знань читають записані слова та перекладають їх |
3 етап Introduction Оголошення мети і теми. Мотивація. 2 min
|
- визначення мети уроку; - налаштування учнів на активну співпрацю та спонукання їх до навчальної діяльності |
- вступне слово викладача
(Слайд презентації №2) |
- учні уважно слухають, висловлюють свої пропозиції щодо проведення уроку |
4 етап Main Part Основна частина 30 min
|
- узагальнення та систематизація мовного матеріалу з теми та формування навичок користування цим матеріалом в навчальних та реальних ситуаціях
|
|
|
A) Vocabulary Practice Словарна робота (актуалізація лексики) 6 min
|
- актуалізація активної лексики з теми |
Викладач пропонує учням виконати вправи (перевірка д/з):
- вправа 1: а) розгадати кросворд за зазначеним маршрутом;
(Слайд презентації №3) (Додаток №3)
б) з’єднати слова з кросворду з їх визначенням;
(Слайд презентації №4) (Додаток №4) Word-formation- утворити нові слова - викладач пропонує учням початкового та середнього рівнів знань виконати Exercise 1, page 137
- учням достатнього та високого рівнів знань Exercise 2, page 137
(Слайд презентації №5)
|
Робота в групах ( по 3-4 учні):
-вправа 1:а) учні з початковим та середнім рівнями знань знаходять слова у кросворді за допомогою підказок, називають їх сильним учням своєї групи та записують їх у зошити; б) учні з достатнім та високим рівнями знань на отриманих картках знаходять відповідність слів з кросворду з їх визначенням;
Робота з підручником:
- Exercise 1: учні за допомогою слайду презентації №5 утворюють нові слова та записують їх у зошити, а потім читають їх уголос; учні достатнього та високого рівня знань виправляють помилки;
- Exercise 2: учні усно складають речення та читають їх з перекладом |
B) Writing Виконання граматичних вправ 8 min
|
- удосконалення формування граматичних навичок використання Past and Future Tenses та активної лексики |
Викладач пропонує учням виконати вправи з самоперевіркою:
- вправа 2: вставити пропущені слова
(Слайд презентації №6) (Додаток №5) - вправа 3: скласти речення з поданих слів, використовуючи необхідні часові форми дієслів
(Слайд презентації №7) (Додаток №6) |
Самостійна робота з перевіркою за допомогою презентації:
- вправа 2: учні виконують вправу в зошитах,по черзі читають речення та перевіряють за допомогою презентації(слайд №6)
Робота з картками:
- вправа3: учні складають речення з поданих слів; Card 2(для учнів з початковим та середнім рівнями знань): визначити правильний порядок слів у реченні
Card 1(для учнів з достатнім та високим рівнями знань):визначити правильний порядок слів уреченні та використати необхідні часові форми дієслів
- учні з початковим та середнім рівнями знань читають утворені речення, всі перевіряють їх за допомогою презентації(слайд №7), учні з достатнім та високим рівнями знань перекладають, пояснюючи часові форми дієслів |
C) Speaking Діалогічне мовлення 6 min
|
- формування та закріплення практичних умінь та навичок з розвитку зв’язного мовлення |
Викладач пропонує учням, використовуючи питання Exercise 1, page 142, та користуючись фразами презентації, побудувати власні діалоги (Слайд презентації №8) (Додаток №7) |
Робота в парах: -- учні середнього та початкового рівнів знань, беруть участь у діалозі, використовуючи прості фрази та питання вправи; - учні достатнього та високого рівнів знань дають розгорнуті відповіді |
D) Listening Аудіювання 11 min
|
- розвиток навичок аудіювання; сприйняття та розуміння іншомовного тексту на слух;
|
- викладач пропонує прослухати аудіододаток до підручника Карп’юк (доріжка 35) та виконати Exercise 3, page 150
(Додаток №8,9) |
Самостійна робота: - учні середнього та початкового рівнів знань обирають із поданих слів відповідні; - учні достатнього та високого рівнів знань записують необхідні слова самостійно після прослуховування
|
5 етап Home Task Домашнє завдання 2 min
|
- застосування отриманих знань з практики; підготовка до написання контрольної роботи. |
- викладач пропонує учням початкового та середнього рівнів знань за поданою схемою написати про свій улюблений вид спорту
- учням достатнього та високого рівнів знань виконати Exercise 8, page 149
|
- учні уважно слухають та записують завдання у зошити, задають питання |
6 етап Summing-Up Reflection Підбиття підсумків уроку. Рефлексія 3 min
|
- усвідомлення учнями досягнення мети уроку; - визначення найкращих учнів – оцінювання навчальних досягнень; - стимулювання мотивації до навчання й отримання знань |
- викладач високо оцінює роботу всіх учнів на уроці та називає прізвища найактивніших
(Слайд презентації №10)
|
- учні, користуючись картками зі смайликами, висловлюють свої враження про урок. |
T Good morning pupils! I am glad to see you today.
P …………………………………………………..
T Who is on duty today?
P …………………………………………………..
T What is the day today?
P …………………………………………………..
T What date is it today?
P …………………………………………………..
T How many pupils are present today?
P …………………………………………………..
T Who is absent?
P …………………………………………………..
T As always as usual before we start our lesson let’s train our pronunciation and try to remember and repeat our new words and expressions. Today we don’t read our poems and tongue-twisters. Today we’ll try to remember new words in another way. In our lyceum there are real lovers of sports. So, let’s speak about sport activities. I know that most of you are interested in sports. Let’s check it.
You know that sport makes our life more interesting, our health stronger and our body more beautiful. We can go in for different kinds of sport. We can do exercises everywhere: at home, at the lessons, in the sport club etc. And we can get different impressions. And what things do you associate with the word “Sport”? What kinds of sport do you know? Where can you go in for sports? Why are you fond of sports? Describe you impressions.
Write the words and expressions on the blackboard. Draw “Mind Map” for this topic.
Mind Map
football swimming ski оn the sport ground swimming pool in the forest
? ?
? ?
? ?
? ? ? ?
? ?
to keep fit to be stronger for pleasure fun exciting great
Possible answers: What? boxing, surfing, basketball, chess etc:
Where? on the stadium, at our lyceum, in the swimming-pool etc;
Why? to be healthier, for fun, to meet new friends etc;
Your impressions strong, health, wonderful etc.
T Today we continue to study our topic “DO YOU LIKE SPORT?” We’ve discussed a lot about sport at the previous lessons. All sorts of physical exercises are very helpful to make our bodies strong as well as to keep us well mentally. Thousand years ago ancient Greeks said: “A sound mind in a sound body.” So, if we want to keep ourselves fit, we have to go in for sports or games. Regular physical exercises give us more energy, make us feel and look better.
(Слайд презентації №2(Додаток 1.))
We’ve already learnt a lot of new words and repeated word building, past and future tenses. I think that all new words must be very close to you. This topic is very popular nowadays because The Winter Olympic Games will take place in Sochi this year. A lot of sportsmen from all over the world will come to Russia for their medals. And who can tell me how many rings are in the symbol of Olympic Games and what color are they?
(учні дають відповіді)
На уроках фізичної культури та під час тренувань ви також зустрічалися зі словами та термінами, які стосуються різних видів спорту.
Тому сьогодні у нас з вами урок узагальнення та систематизації знань. Ми з вами повинні узагальнити та систематизувати лексику та граматику, які вивчали протягом минулих уроків, а для цього виконати декілька лексичних та граматичних вправ, активізувати навички аудіювання та говоріння. Результатом нашої роботи повинно стати успішне написання підсумкової контрольної роботи з теми на наступному уроці. Всі учні, які будуть активно працювати протягом уроку, отримають символічні олімпійські кільця, які будуть означати додаткові бали до тематичної оцінки. Дехто з вас вже отримав кільце чорного кольору за активну роботу під час розминки. За активну роботу на кожному етапі ви отримаєте кільце відповідного кольору. Найактивніші учні сьогоднішнього уроку, які зберуть всі п’ять олімпійських кілець, отримають 2 додаткових бали, чотири кільця дасть вам змогу отримати 1,5 додаткових бали, три – 1 додатковий бал, а два або одне кільце – по 0,5 додаткових балів відповідно. Кожен з вас може попрацювати на уроці та суттєво покращити свою тематичну оцінку не залежно від рівня своїх знань.
T OK. Have you any questions? P …………………
Let’s start our lesson. Are you ready? P …………………
T So, let's share on groups and do the following exercise. Use our new words.
Exercise 1. (Слайд презентації №3, 4(Додаток 1.). Додаток 3, 4)
1.t |
6.s |
c |
t |
o |
r |
y |
u |
i |
e |
p |
e |
a |
t |
l |
a |
n |
s |
4.a |
t |
e |
u |
r |
o |
c |
o |
k |
m |
a |
f |
2.p |
l |
a |
i |
i |
c |
e |
f |
e |
7.r |
k |
y |
l |
s |
x |
r |
c |
n |
e |
t |
e |
p |
s |
b |
e |
n |
d |
8.m |
a |
r |
w |
e |
m |
e |
b |
w |
c |
t |
e |
9.s |
f |
r |
3.c |
r |
o |
h |
e |
y |
c |
o |
o |
n |
p |
a |
s |
e |
r |
o |
r |
5.p |
INSTRUCTION:
1. down-down-down
2. right-right-down-down-down
3. right-right-up-up
4. down-right-up-right-right-right
5. left-up-up-up-up-up-up-up-up-left-left
6. down-right-up-right-down-right-up-right
T And now I can also give you advice how to enrich your vocabulary. You won’t have to memorize a great number of words if you remember the rulers of word-formation. Now, let’s do two exercises: Exercise 1, page 137 and Exercise 2, page 137.
Exercise 1 and 2. Word-formation
Exercise 1, page 137 (для учнів початкового та середнього рівнів);
Exercise 2, page 137 (для учнів достатнього та високого рівнів)
T Now, look through the text, please. What are the missing words? Please, do Exercise 2.
Exercises 2. (Слайд презентації №6 (Додаток 1.). Додаток 5)
Fill in the gaps with the words from the box.
1) Soccer is a game played by two 2) of eleven 3) using a round 4) . Players kick the ball to each other and try to 5) goals by kicking the ball into a large 6) . In Europe and South America, this game is also referred to as 7) . 8) is a sport in which two competitors fight each other using very thin swords. The ends of the 9) are covered and the competitors wear protective clothes, so that they do not hurt each other. 10) is an outdoor 11)__________ played between two teams. Players try to score points, called runs, by hitting a ball with a wooden 12) .
13) are simple exercises that you can do to keep
14) and healthy.
Keys: 1-Soccer; 2-teams; 3-players; 4-ball; 5-score; 6-net; 7-football; 8-Fencing; 9-swords; 10-Cricket; 11-game;
12-bat; 13-Calisthenics; 14-fit
T And now let’s try to remember our grammar and do the next exercises.
Exercises 3. Make up sentences from the words using one of the future tenses or “to be going to”.
(Слайд презентації №7 (Додаток 1.). Додаток 6)
Keys:
C) Speaking
T А зараз ми з вами перейдемо до безпосереднього застосування англійської мови на практиці, бо головним завданням вивчення будь-якої мови - є вільне розуміння, володіння та спілкування нею. For this, open your books at page 142 and use the questions from Exercise 1.
Exercises 1, page 142. (Слайд презентації №8 (Додаток 1.) Додаток7)
( Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів)
Work in pairs. Act the interview about your attitude to sport. Make up short dialogues.
D) Listening
T And the last task of our lesson is listening.
Exercises 3, page 150. (Додаток 8,9.) ( Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту)
Listen to the text and:
a) choose the correct words (для учнів початкового та середнього рівнів);
b) complete the sentences (для учнів достатнього та високого рівнів)
T Our lesson is coming to the end. It’s high time to write down your home task for the next lesson.
You have a choice:
a) Make up a story using expressions below (для учнів початкового та середнього рівнів);
Name________ Group_________
1) I like ________.
2) I go in for__________.
3) I visit my sport section _____ times a week.
4) It is in _________ street.
5) My trainer’s name is ___________ _______.
6) He (She) is a very ________ trainer.
7) Sometimes we have sport _________.
8) The best sportsman of Ukraine in ________ is __________ ________.
b) Do Exercise 8, page 149 (для учнів достатнього та високого рівнів);
T Good job guys! Let’s do the conclusion. You were really great! And now let’s count our points. You get 2 points for Olympic Rings. You get 1, 5 points
for 4 Olympic Rings, and 1 point for 3 rings. And for 1 or 2 rings you get only 0,5 points to your Control Test.
I want to finish our lesson with the emoticons (smileys). And I propose you to choose an emoticon you feel at the end of the lesson. Explain your choice started the sentences with the following:
“I’m satisfied at the lesson because….”
“I like the lesson because….”
“It was fun because…”
“I’m not quite satisfied because….”
“It was not very interesting because….”
“I’m not satisfied because….”
“It was bored because….”
P …………………
T Thank you! I hope you’ve learned much and perhaps will use your knowledge of English in the future. You have acquainted with specific words and terms of Sport. Sport helps people to stay in a good shape, keeps them fit, healthy and makes them more organized and better disciplined in their activities.
Different people spend their free time in different ways. Some like traveling, reading books, some listing to music, some enjoys going to the theater and concerts. A lot of people in our country spend too much time watching TV and not enough time taking exercise. But I am sure that you are real lovers of sport and always be health and strong. And we must always remember the following words: “Good health is above wealth”. (English Proverb)
So, the lesson is over. You can be free. Good-bye, friends!