Харківський професійний ліцей
будівництва та автотранспорту
Тема: «Люди та відносини між ними»
Викладач англійської мови
Варич Олена Анатоліївна
Харків 2015
Актуальність вивчення теми
«People and Relationship»
Сьогодні в Україні існують сприятливі демократичні умови для успішного навчання іноземним мовам. Викладачі можуть обирати ті підручники та навчальні посібники, які, на їх думку, будуть найбільш ефективними в навчанні іншомовного спілкування. Тим не менше, багато випускників загальноосвітніх шкіл, які продовжують своє навчання в професійно-технічних навчальних закладах, показують досить низький рівень володіння іншомовними навичками на комунікативному рівні, низький рівень володіння граматикою та лексикою англійської мови. Адже, не секрет, що в школах деякими викладачами увага приділялась більш здібним учням, які планували подальше навчання в вищих навчальних закладах, в деяких школах. особливо сільських, часто мінялися викладачі тощо. Таким чином учні, які приходять до професійно-технічного закладу мають не те що початковий, а «нульовий» рівень знань з англійської мови.
Тому з самого першого уроку необхідно створювати атмосферу взаємної поваги, приязні, чуйності, показати, що вони є рівноправними партнерами учителя у спілкуванні. Вони також вчаться спілкуватися один з одним, а не лише відповідати заради оцінки, вчаться слухати співрозмовника, вони вчаться бути рівноправними членами учнівського процесу, а не сидіти позаду класу і займатися своїми справами, знаючи, що у викладача не буде часу спитати їх, вони вчаться бути активними і активно працювати.
Тема «People and Relationship» - це тема перших уроків з англійської мови. Вона належить до числа таких, що можуть зацікавити учнів не лише з високим рівнем знань, а й учнів з достатньо низьким рівнем, яких у нашій системі переважна більшість. Тому перед викладачами постає першочергове завдання, яке полягає у тому, щоб, використовуючи всі можливі методи та форми навчання та застосовуючи інтерактивні технології, підвищити пізнавальний інтерес учнів до предмета, змусити їх не боятися говорити та спілкуватися англійською мовою, визнати необхідність у її вивченні , вмотивовувати їх на подальше вивчення та удосконалення англійської мови. Необхідно створити такі умови, які б дозволили кожному учневі проявити свою активність і творчість.
Вивчення засобами англійської мови теми «People and Relationship» дає змогу:
йому можливість побачити швидкий результат в оволодінні ним іноземною мовою;
даючи йому можливість поповнення знань, підвищити зацікавленість учнів тим чи іншим видом діяльності, особистісно значущим для них;
теми (в парах, тріадах, командах і т.д.), коли учні мають можливість висловити свою власну точку зору в межах спільної колективної задачі;
Таким чином, вивчення теми «People and Relationship» дає змогу кожному учневі, не залежно від рівня його знань, бути активним рівноправним учасником навчального процесу, максимально активізувати свою пізнавальну діяльність, проявити творчі здібності, дізнатися багато нового та поділитися своїми знаннями з оточуючими. А це, в свою чергу, сприяє реалізації головної мети навчання іноземної мови в ПТНЗ – вдосконалення всіх складових комунікативної компетенції та значне розширення та поглиблення своїх мовних знань.
Методичні рекомендації щодо проведення уроку на тему:
«People and Relationship»
Тема “PEOPLE AND RELATIONSHIP” вивчається на І курсі на початку року і розрахована на 12 уроків. Даний урок – урок формування й удосконалення умінь та навичок, доцільно проводити посередині вивчення теми, коли учні вже володіють певним лексичним та граматичним матеріалом.
Урок проводиться із використанням мультимедійного проектора та презентації, яка демонструється майже на всіх етапах уроку для перевірки правильності виконання завдань, для актуалізації лексики та граматики, як допомога при побудові питань тощо. Мовлення викладача також виконує важливу функцію - створення іншомовної атмосфери на уроці, що є одним з головних завдань учителя іноземної мови. Але воно не повинно займати більше 10% часу уроку. На жаль, рівень володіння англійською мовою нашими учнями не дозволяє використовувати виключно іноземну, тож найбільш важливі моменти викладач пояснює українською мовою.
Форма уроку – урок-змагання – допомагає викладачу реалізувати головні завдання уроку: повторити і закріпити засвоєні раніше знання із застосуванням вже сформованих умінь та навичок, сприяти формуванню нових умінь та навичок, здійснювати контроль за вивченням нового навчального матеріалу і вдосконаленням знань, умінь та навичок. Методи, які застосовуються на уроці, сприяють розвитку та формуванню різних видів учнівської діяльності, які пов’язані з активним мисленням та активною внутрішньою розумовою та зовнішньою мовленнєвою діяльністю.
Структура уроку складається з 6 етапів:
Організаційний момент та мовленнєва зарядка виконують дві важливі функції: організацію групи до активної роботи на уроці та створення іншомовної атмосфери з метою переведення учнів на іншомовну мовленнєву діяльність.
Мотивація на уроці забезпечується цікавим навчальним матеріалом, який відповідає смакам та уподобанням учнів; посильними та доступними навчальними завданнями; відчуття прогресу в навчанні – кожен учень може отримати додаткові бали до підсумкової оцінки з теми; сприятливим психологічним кліматом на уроці.
В основній частині уроку вирішуються його головні завдання – формування й удосконалення умінь та навичок, застосування цих умінь на практиці. Вправи, які пропонується виконати впродовж уроку, є диференційованими і мають різний рівень складності. Вони сприяють формуванню навичок іншомовного спілкування, застосування нової лексики та активного використання прикметників; розвитку діалогічної і монологічної мови; удосконаленню навичок аудіювання; відпрацюванню граматичних явищ.
Домашнє завдання також має диференційований характер і складається як з найпростіших завдань для учнів середнього та початкового рівнів знань, так і з завдань творчого рівня для обдарованих учнів.
Під час підсумку уроку, учні з’ясовують, чи досягли вони поставленої мети, і висловлюють свої враження щодо уроку за допомогою карток-смайликів.
Урок відповідає сучасним вимогам, а використання нових інформаційно-комунікаційних технологій підвищує інтерес до навчальної діяльності, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей учнів, їх рівня знань.
Тема уроку:
Мета уроку:
тип уроку: урок формування та вдосконалення знань, умінь та навичок.
обладнання: роздатковий матеріал (картки із завданням для самостійної роботи та роботи в групах), мультимедійна презентація (ноутбук, мультимедійний проектор), картки для рефлексії, підручник (Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту.-Тернопіль: «Видавництво «Астон», 2010.- 224с.:іл.), “HAPPY SMILY”, дошка.
Методи проведення:
Міжпредметні зв’язки: Українська мова; Історія
Етапи уроку |
Мета проведення етапу |
Дії викладача |
Дії учнів |
1 етап Greeting Організаційний момент. Привітання 1-2 min |
- введення в атмосферу іншомовного спілкування, підготовка учнів до роботи |
- викладач вітає учнів; - ставить запитання організаційного характеру |
- відповідають на привітання викладача; - черговий учень дає відповіді на організаційні питання |
2 етап Warming up Мовленнєва зарядка 5 min
|
- розвиток навичок вимови та фонематичного слуху |
“Charade”: викладач пропонує командам розшифрувати відоме висловлювання Десмонда Туту про родину
(Додаток 1, Слайд презентації №2)
|
Робота в групах ( по 4-5 учнів): - учні середнього та початкового рівнів знань за стрілочками записують висловлювання
- учні високого та достатнього рівнів знань читають, перекладають та пояснюють, як вони розуміють отримане висловлювання
|
3 етап Introduction Оголошення мети і теми. Мотивація. 2 min |
- визначення мети уроку; - налаштування учнів на активну співпрацю та спонукання їх до навчальної діяльності |
- вступне слово викладача
|
- учні уважно слухають, висловлюють свої пропозиції щодо проведення уроку |
4 етап Checking Home Task Перевірка домашнього завдання Актуалізація лексики 5 min |
- актуалізація лексичного та граматичного матеріалу минулого уроку |
- викладач уважно слухає та виправляє помилки у мовленні учнів (можливі презентації учнів)
|
- учні високого та достатнього рівнів знань записують всі прикметники
- учні середнього та початкового рівнів знань їх озвучують |
5 етап Main Part Основна частина 25 min
|
- формування та удосконалення навичок користування лексичним та граматичним матеріалом в навчальних та реальних ситуаціях; - здійснення контролю за вивченням нового навчального матеріалу |
|
|
A) Vocabulary Practice Словарна робота (актуалізація лексики) 5 min
|
- актуалізація активної лексики з теми |
Викладач пропонує учням виконати вправи:
- вправа 1: Puzzle “Family Tree” зібрати puzzle та намалювати родинне дерево ;
(Додаток 2, Слайд презентації №3)
- вправа 2: з’єднати прикметники з їх перекладом або визначенням
(Додаток 3, Слайди презентації № 4-13)
|
-вправа 1: всі учні, незалежно від рівня їхніх знань намагаються скласти пазли та правильно розташувати родичів на родинному дереві
-вправа 2: - учні з початковим та середнім рівнями знань, користуючись словниками з’єднують прикметники з їх перекладом;
- учні з достатнім та високим рівнями знань з’єднують слова з їх визначенням |
B) Grammar Ознайомлення з новою граматикою Word-building Виконання граматичних вправ 2-3 min
|
-вивчення та закріплення нового матеріалу
|
Викладач знайомить учнів з новим граматичним матеріалом та пропонує виконати вправи на закріплення:
- вправа 3: утворити прикметники
(Додаток 4,Слайди презентації №14-18)
- викладач пропонує учням виконати Exercise 3, page 137
(Слайд презентації №19) |
- вправа 3: учні складають слова,перекладають та перевіряють за допомогою презентації
Робота з підручником:
- Exercise 3: учні достатнього та високого рівня знань знаходять пари антонімів;
- учні з початковим та середнім рівнями знань записують прикметники у таблицю |
С) Writing Виконання граматичних вправ 6 min
|
- удосконалення формування граматичних навичок Word-building та застосування активної лексики |
- вправа 4: вставити пропущені слова (Додаток 5, Слайд презентації №20)
|
- вправа 4: учні виконують вправу в зошитах, команди по черзі читають речення та перевіряють за допомогою презентації
|
D) Speaking Діалогічне мовлення 6 min
|
- формування та закріплення практичних умінь та навичок будови запитань та розвитку зв’язного мовлення |
Викладач пропонує учням, побудувавши запитання за допомогою карток, скласти опис особи – рольова гра “Find the Person” (Додаток №6) |
Рольова гра “Find the Person”: -- учні середнього та початкового рівнів знань,користуючись картками, ставлять прості запитання про задуманого гравця протилежної команди;
- учні достатнього та високого рівнів знань записують відповіді, складають опис особи та відгадують гравця |
E) Listening Аудіювання 7 min
|
- розвиток навичок аудіювання; сприйняття та розуміння іншомовного тексту на слух;
|
- викладач пропонує прослухати аудіододаток до підручника Карп’юк (доріжка 4) та виконати Exercise, page 18
(Додаток № 7) |
Самостійна робота: - учні середнього та початкового рівнів знань визначають, про яку особу йдеться мова та ставлять відповідну позначку(+);
- учні достатнього та високого рівнів знань записують прикметники, які списують кожну особу |
6 етап Home Task Домашнє завдання 1-2 min
|
- застосування отриманих знань |
Викладач пропонує учням виконати Exercise 4, page 7:
- учні середнього та початкового рівнів знань записують у зошити 5-6 слів, які характеризують найкращого друга;
- учні достатнього та високого рівнів знань пишуть невеличкий твір: “My Best Friend” |
- учні уважно слухають та записують завдання у зошити, задають питання |
7 етап Summing-Up Reflection Підбиття підсумків уроку. Рефлексія 2 min
|
- усвідомлення учнями досягнення мети уроку; - визначення команди-переможця та найкращих учнів – оцінювання навчальних досягнень; - стимулювання мотивації до навчання й отримання знань
|
- викладач високо оцінює роботу всіх учнів на уроці, підраховує “HAPPY SMILYE” та називає команду-переможця, відзначає прізвища найактивніших
(Слайд презентації №21)
|
- учні, користуючись картками зі смайликами, висловлюють свої враження про урок. |
T Good morning pupils! I am glad to see you today.
P …………………………………………………..
T Who is on duty today?
P …………………………………………………..
T What is the day today?
P …………………………………………………..
T What date is it today?
P …………………………………………………..
T How many pupils are present today?
P …………………………………………………..
T Who is absent?
P…………………………………………………..
T As always as usual before we start our lesson let’s train our pronunciation and try to remember and repeat our new words and expressions. Today we don’t read our poems and tongue-twisters. Today we’ll try to remember new words in another way. There are a lot of different proverbs, sayings and quotes about family. Now, look at this charade. If you go step by step you can read one of the famous quotes of Desmond Tutu - a South African social rights activist and retired Anglican bishop who rose to worldwide fame during the 1980s as an opponent of apartheid. Now, try to read, translate and try to explain it.
Key: You don’t choose your family; they are God’s gift to you, as you are to them.
(Ти не обираєш свою родину; вони є подарунком Бога тобі, як і ти їм)
(Додаток 1, Слайд презентації №2)
T Today we continue to study our topic “People and Relationship”. Today we are going to speak about people who live in the same house, under one roof, who love each other, who help one another, who support their dearest, who encourage each other, who understand those nearby, who believe in each other, who are happy together. And these people we call a family. And what does the word «family» mean for you?
(учні дають відповіді)
You are absolutely right! This topic is very important nowadays especially in these difficult days for our country.
We’ve already learnt a lot of new words. I think that all new words must be very close to you. Тому сьогодні у нас з вами урок формування й удосконалення умінь та навичок. Ми з вами повинні навчитися користуватися новою лексикою в різних мовленнєвих ситуаціях, розглянути основні правила словотворення та вміти застосовувати їх, для цього виконати декілька лексичних та граматичних вправ, активізувати навички аудіювання та говоріння. Я пропоную вам поділитися на команди і влаштувати невеличке змагання. За кожну перемогу команда отримає один HAPPY SMILEY! Виграє та команда, яка назбирає найбільшу кількість смайликів. Наприкінці вивчення теми команда-переможець отримає 1 додатковий бал до оцінки за підсумкову контрольну роботу. Крім того, всі учні, які будуть активно працювати протягом уроку, зможуть суттєво покращити оцінку, незалежно від командного місця та рівня своїх знань.
(учні поділяються на 4-5 команд(груп) по 4-5 учнів, які мають різні рівні знань))
I know that you are clever and creative pupils. I hope you will be smart as usual and do all your best to make our lesson interesting and useful. I believe in you.
T OK. Have you any questions? P …………………
T Let’s start our lesson. Are you ready? P…………………
T And before we start the main part of our lesson, let’s check your home task. Your home task was to write a short story or prepare the presentation about your family and use as more adjectives as you can for characterized you relatives and friends. And now, some pupils will read their stories and you try to identify all the adjectives they used. Win the team that finds more adjectives. This team gets one “HAPPY SMILEY”.
T Let’s start our practical part of the lesson. For this we need to remember our new vocabulary. Please, do these exercises. Win the team that do them faster and correct.
(Додатки 2, Слайд презентації №3)
Exercise 1. Do the puzzle. Then draw a family tree
Family Tree
Exercise 2. (Додаток 3)
(для учнів початкового та середнього рівнів)
1 generous a надійний
2 reliable b чесний
3 talkative c веселий
4 sensitive d заздрісний
5 patient e терплячий
6 honest f говіркий
7 envious g щедрий
8 cheerful h чутливий
(для учнів достатнього та високого рівнів)
1 generous a capable of being trusted or depended on
2 reliable b never lying
3 talkative c always has a good mood
4 sensitive d wanting something that someone else has
5 patient e able to wait calmly for a long time or to accept
difficulties without becoming angry
6 honest f liking to talk a lot
7 envious g willing to give money, spend time etc., in order to
give others pleasure
8 cheerful h easily hurt or offended by things that people say
or able to feel physical sensation more than usual
(Слайди презентації №4-13)
T And now I can also give you advice how to enrich your vocabulary. You won’t have to memorize a great number of words if you know the rulers of word-formation.
Для цього нам необхідно пригадати з української мови:
T And now let's learn basic suffixes and prefixes that help us to build new English words. Look, what suffixes do we use?
(учні дають відповіді на питання з опорою на демонстрацію слайдів презентації з правилами граматики )
(Додаток 4, Слайд презентації №14-17)
T Let’s continue our competition. Do the next exercise. Win the team that do it faster and correct. This team will get “HAPPY SILEY”
Exercise 3.
Word-formation: make adjectives
(учням запропоновані картки зі словами та картки з різними суфіксами: кожній команді необхідно утворити по 2 прикметники та дати їх переклад )
(Слайд презентації №18)
T The next part of our contest is Exercise 3, page 7 from our textbook.
Exercise 3, page 7 :( Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів)
(учні достатнього та високого рівнів записують пари антонімів; учні початкового та середнього рівнів – записують їх у таблицю )
(Слайд презентації №19)
T The following test will be Exercise 4. What are the missing words?
Exercise 4. Read the text below and decide which answer ( A, b, c, or D ) best fits each gap.
(кожна команда виконує вправу разом; перемагає та команда, яка найшвидше правильно заповнить бланк відповідей)
Almost everyone (1) ………. a break up of some sort when they are a young adult and it can take some time to get over it. It is perfectly normal to feel humiliated and even completely (2) ………. . In fact, it can often (3) ……….like the feeling will never go away. But the truth is that broken hearts do mend! Experts in the field offer some tips that can really make life more (4) ………. . You can’t (5) ………. from a break-up if you don’t even try. To begin with, keep a positive attitude. If you are (6)……….
to feel sorry for yourself, don’t. Look on the bright side: you are free again to meet someone new. Second, get some exercise. A broken heart can(7)……….your body and your mind. Make sure you (8)……….yourself. Your need to relax and take it easy! Third, find a new (9)………., like a sport or a hobby. Finally, (10)……….your friends and family for support. They will almost certainly have gone (11)……….similar experiences and will try to help and understand you. If you follow this (12)………., you’ll start feeling better very soon!
|
A |
B |
C |
D |
1 |
experiments |
entertains |
experiences |
exercises |
2 |
impolite |
miserable |
terrifying |
scary |
3 |
act |
seem |
sound |
see |
4 |
impulsive |
sympathetic |
bearable |
bbelievable |
5 |
cause |
relate |
suffer |
recover |
6 |
caused |
tempted |
made |
depressed |
7 |
fight |
tease |
upset |
get over |
8 |
look after |
look up to |
take after |
put up with |
9 |
interest |
argument |
concept |
issue |
10 |
bring up |
turn to |
sort out |
look into |
11 |
through |
into |
over |
to |
12 |
advice |
relationship |
chance |
reson |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Слайд презентації №19)
T А зараз ми з вами перейдемо до безпосереднього застосування англійської мови на практиці, бо головним завданням вивчення будь-якої мови - є вільне розуміння, володіння та спілкування нею. For this, let’s play the game “Find the Person”.
Exercise 5. Look at the cards below, make up the questions and decide what person is your opposite team thinking of?
(кожна команда загадує одного з гравців своєї команди; гравці протилежних команд, використовуючи картки, формулюють питання, складають опис учня та намагаються його відгадати)
T And the last task of our lesson is listening. It isn’t the part of contest, you do it yourself. Listen attentively!
Exercise, page 18. (Додаток 9) ( Аудіододаток №4 до Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту)
Text
I’m an only child. I don’t think I was spoilt, maybe I was. I don’t consider myself to be selfish, but I’m probably not very good at seeing things from other people’s point of view. Maybe that’s because I’m not very imaginative. I am quite responsible and organized though, so probably most of what the psychologist says is true for me.
Er – other people in my family – well my wife is a youngest child. I think she’s quite affectionate, that’s the most hard-working person I know, and I say she is charming but she is not manipulative.
My dad is an oldest child and I think it’s true that his brother and sister, and I know they think he was always quite bossy. Actually they still think he is.
Listen to the text and:
a) tick (+) the position (1-4) that are mentioned (для учнів початкового та середнього рівнів);
b) write the adjectives he uses to describe each person (для учнів достатнього та високого рівнів)
himself: not s…………., not s……....., not i…………..,
r…………, o………….
his wife: a……………, not l…………., c…………., not m…………..
his father: r…………., b……………..
T Our lesson is coming to the end. It’s high time to write down your home task for the next lesson. Your home task are two exercises ( Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту)
You have a choice:
a) Exercise 4, page 7 (для учнів початкового та середнього рівнів);
b) Exercise 3, page 11 ( для учнів достатнього та високого рівнів)
T Good job guys! Let’s do the conclusion. You were really great! And now let’s count our “HAPPY SMILYE”. (викладач оголошує команду-переможця)
I want to finish our lesson with the emoticons (smileys). And I propose you to choose an emoticon you feel at the end of the lesson. Explain your choice started the sentences with the following:
“I’m satisfied at the lesson because….”
“I like the lesson because….”
“It was fun because…”
“I’m not quite satisfied because….”
“It was not very interesting because….”
“I’m not satisfied because….”
“It was bored because….”
P …………………
T Thank you! I hope you’ve learned much and perhaps will use your knowledge of English in the future. You have acquainted with specific words and adjectives of Person and family. Today we have talked a lot about family. We should always remember that your mother and father, your sister and brother, your grandparents are your nearest and dearest people in the world, they are the best friends in your life. And we must always remember the following words: “Family is the most important thing in the world.” (Princess Diana)
So, the lesson is over. You can be free. Good-bye, friends!
Key: You don’t choose your family; they are God’s gift to you, as you are to them.
Family Tree
Key:
Exercise 2. KeyS:
(a) Match the words with their translations
(для учнів початкового та середнього рівнів)
(b)Match the words with their definitions
(для учнів достатнього та високого рівнів)
1 generous a capable of being trusted or depended on
2 reliable b never lying
3 talkative c always has a good mood
4 sensitive d wanting something that someone else has
5 patient e able to wait calmly for a long time or to accept
difficulties without becoming angry
6 honest f liking to talk a lot
7 envious g willing to give money, spend time etc., in order to
give others pleasure
8 cheerful h easily hurt or offended by things that people say
or able to feel physical sensation more than usual
Опорний конспект №1
Опорний конспект №2
Опорний конспект №3
Exercise 4. Read the text below and decide which answer ( A, b, c, or D ) best fits each gap.
Almost everyone (1) ………. a break up of some sort when they are a young adult and it can take some time to get over it. It is perfectly normal to feel humiliated and even completely (2) ………. . In fact, it can often (3) ……….like the feeling will never go away. But the truth is that broken hearts do mend! Experts in the field offer some tips that can really make life more (4) ………. . You can’t (5) ………. from a break-up if you don’t even try. To begin with, keep a positive attitude. If you are (6)……….
to feel sorry for yourself, don’t. Look on the bright side: you are free again to meet someone new. Second, get some exercise. A broken heart can(7)……….your body and your mind. Make sure you (8)……….yourself. Your need to relax and take it easy! Third, find a new (9)………., like a sport or a hobby. Finally, (10)……….your friends and family for support. They will almost certainly have gone (11)……….similar experiences and will try to help and understand you. If you follow this (12)………., you’ll start feeling better very soon!
|
A |
B |
C |
D |
1 |
experiments |
entertains |
experiences |
exercises |
2 |
impolite |
miserable |
terrifying |
scary |
3 |
act |
seem |
sound |
see |
4 |
impulsive |
sympathetic |
bearable |
bbelievable |
5 |
cause |
relate |
suffer |
recover |
6 |
caused |
tempted |
made |
depressed |
7 |
fight |
tease |
upset |
get over |
8 |
look after |
look up to |
take after |
put up with |
9 |
interest |
argument |
concept |
issue |
10 |
bring up |
turn to |
sort out |
look into |
11 |
through |
into |
over |
to |
12 |
advice |
relationship |
chance |
reson |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KeyS:
Card 1
WHAT |
COLOuR |
IS |
HIS |
HAIR |
?
|
EYE |
|||||
ARE |
HER |
EAR |
|||
LIPS |
Card 2
WHAT |
IS |
HE |
DOING |
NOW |
? |
(для учнів початкового та середнього рівнів знань)
Listen to the text and:
a) tick (+) the position (1-4) that are mentioned
( для учнів достатнього та високого рівнів знань )
Listen to the text and:
b) write the adjectives he uses to describe each person
himself: not s…………., not s……....., not i…………..,
r…………, o………….
his wife: a……………, not l…………., c…………., not m…………..
his father: r…………., b……………..