Методична розробка уроку української мови у 2 класі НУШ

Про матеріал
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів за розділами: слова – назви предметів, ознак, дій предметів» Мета:узагальнення і систематизація знань учнів; удосконалювати навички практично визначати частину мови, розвивати увагу, орфографічну пильність; виховувати уважність, працелюбність, старанність, любов до Батьківщини.
Перегляд файлу

Методична розробка уроку української мови у 2 класі НУШ

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів за розділами: слова – назви предметів, ознак, дій предметів»

Мета: узагальнення і систематизація знань учнів;  удосконалювати навички практично визначати частину мови, розвивати увагу, орфографічну пильність; виховувати уважність, працелюбність, старанність, любов до Батьківщини.

Обладнання: ноутбук, таблиця, опорні схеми, сигнальні картки.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Каліграфічна хвилинка

Суми, Одеса, Євпаторія.

Світ молодіє від краси під небом України

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

ІV. Робота над темою уроку

  1. Усне бліц – опитування
  • Які частини мови вам відомі?
  • Що називається іменником, прикметником, дієсловом, числівником?
  1. Назвіть, хто що робити – поставте питання до слів

Учитель Лікує

Продавець Вчитель

Лікар Працює

Собака Щебече

Корова Гавкає

Ластівка Мукає

  1. Гра Хто? Що? – робота за сигнальними картками – усно (зелена рука хто?, червона - що?)

Школа, радість, тигр, книжка зима, принцеса, цукерка, хлопчик, дерево, корова,ручка, кошеня, вода, білка, вишня.

  1. Фізкультхвилина

Всі піднесли руки-раз!

На ногах стоїть весь клас

Два – присіли, руки вниз

На сусіда подивись

Будемо дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати

Раз – присіли, два – піднялись

Хай мужніє ваше тіло

Хто старався присідати

Можемо  відпочивати

  1. Запис під диктовку. Визначити частини мови

Наш рідний край Україна

Столиця є місто Київ

Біля міста протикає річка Дніпро

  1. Назвіть зображені предмети та їх ознаки, дію

Стіл(який?) дерев`яний, стоїть

Вода(яка?) фарфорова, стоїть

Тарілка (яка?) скляна, лежить

Чайник (який?) металевий, шипить, кипить

  1. Робота за підручником – самостійна робота с.95 вправа 23
  2. Гра «Аукціон»

Клас об’єднується у дві команди. До поданих слів доберіть слова – назви ознак, хто більше.

Сонце(яке?) - червоне, велике, кругле, пекуче

Хлопчик(який?) – чемний,гарний,веселий, високий т.д.

Ріка (яка?) – глибока, широка, вузька, довга,гарна

  1. Фізхвилинка для очей

Раз, два,три!

Очі до гори!

На чотири, п’ять  і шість

Треба міцно їх стулить

Знову очі до гори, рахуємо: раз, два, три! – Де числивніки?

  1.  Гра «Протилежності»

Крейда біла,а вугілля чорне

Редька гірка,а диня солодка

Орел великий,а синичка маленька

Дерево високе, а кущ низький

  1.  Творчий диктант «один-багато»
  • Учитель читає назву одного предмета, а учні мають записати назву багатьох предметів

Відро - відра

Вікно - вікна

Колесо - колеса

Моряк - моряки

Яблуко - яблука

Риба – риби

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

Закінчи речення:

 - Сьогодні на уроці я навчився …

- Я дізнався…

- Мені найбільше сподобалося…

VІ. Домашнє завдання с.96 вправа 26

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 березня 2021
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку