1) Якщо дитині щось складно, це завжди заслуговує на увагу. Спрацьовує саме те, що “вони такого ще не робили”. Діти із задоволенням накопичують досвід, але користуватися ним – це окрема робота. Тому якщо вашій дитині щось, що на Ваш погляд, для неї цілком посильно, виявилося складно, не змушуйте відчувати себе винним, краще допоможіть їй освоїти і цю сферу.
2) Дітям дошкільного, та й молодшого шкільного віку часто теж, складно ще бачити будь-яку історію у загальних рисах, тобто окремо вони розуміють, що на картинках відбувається, а утримувати в голові сюжет – складно. Це як коли ви живете в новому для себе місті і їздите в ньому на машині. Ви вивчили деякі маршрути, якими і користуєтесь, не уявляючи собі карту міста “зверху”, розумієте про що я? Це ж не означає, що ви погано орієнтуєтесь в просторі в цілому, просто вам потрібен ДОСВІД саме в ЦЬОМУ місті.
- Перед тим, як ви попросите дитину скласти розповідь, обговоріть з нею те, що відбувається на кожному малюнку. Дитині потрібно вчитись аналізувати те, що відбувається, це не завжди саме собою зрозуміле явище молодших школярів. Так ви дасте їй впевненість, що вона розуміє, про що мова.