Нестандартний урок – подорож по темі «Запилення квіткових рослин» з використанням різноманітних форм і методів навчання, таких як рольова гра, поетичні хвилинки, які супроводжувались класичною музикою, учнівські презентації, взаємоперевірка знань, яка сприяє формуванню в учнів об'єктивного самооцінювання навчальних досягнень. Були поставлені проблемні запитання, які вирішувались на уроці . Відео ролики допомогли учням зрозуміти суть запилення. Урок сприяв естетичному вихованню і пісня « Не рвите цветы» була одним із елементів цього виховання.
Методична розробка уроку з біології
на тему:
«Запилення квіткових рослин»
Анатоція.
Нестандартний урок – подорож по темі «Запилення квіткових рослин» з використанням різноманітних форм і методів навчання, таких як рольова гра, поетичні хвилинки, які супроводжувались класичною музикою, учнівські презентації, взаємоперевірка знань, яка сприяє формуванню в учнів об’єктивного самооцінювання навчальних досягнень. Були поставлені проблемні запитання, які вирішувались на уроці . Відео ролики допомогли учням зрозуміти суть запилення. Урок сприяв естетичному вихованню і пісня « Не рвите цветы» була одним із елементів цього виховання.
Методична розробка уроку
Тема: Запилення квіткових рослин.
Мета:
Освітня: сформувати уявлення про запилення квіткових рослин як етап статевого розмноження;
Розвиваюча: розвивати логічне та біологічне мислення, вміння працювати з довідковою літературою, малюнками, схемами, таблицями.
Виховна: сприяти естетичному вихованню, бережливому ставленню до природи, сприяти формуванню наукового світогляду про матеріальну єдність світу та його пізнаваємості.
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь
Методи навчання:
Загальні: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий
Часткові: словесний, словесно-наочний, словесно-наочно-практичний.
Конкретні: пояснення, бесіда, самостійна робота учнів, демонстрація.
Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, комп’ютер, наочність, малюнки.
Базові поняття та терміни: запилення, самозапилення, перехресне запилення, запилення за допомогою вітру, води, комах, птахів.
Хід уроку
Перевірка домашнього завдання завдання .
Взаємоперевірка роботи за ключем.
малюнків)
4) Запилення комахами ( проблемне запитання, інсценіровка вірша
«Оса і бджола» , учнівська презентація, відео, цікаві факти
поетична хвилинка вірш «Гречки» під супровід класичної музики)
5) Вправа « Лови помилку»
6) Перехресне запилення птахами, кажанами, водою ( демонстрація
відео)
7) Самозапилення. Штучне запилення (демонстрація малюнків)
Проблемні запитання, віршовані запитання, заповнення таблиці «Особливості будови квіток комахо та вітрозапильних рослин»