Методична розробка уроку з біології на тему: «Запилення квіткових рослин»

Про матеріал

Нестандартний урок – подорож по темі «Запилення квіткових рослин» з використанням різноманітних форм і методів навчання, таких як рольова гра, поетичні хвилинки, які супроводжувались класичною музикою, учнівські презентації, взаємоперевірка знань, яка сприяє формуванню в учнів об'єктивного самооцінювання навчальних досягнень. Були поставлені проблемні запитання, які вирішувались на уроці . Відео ролики допомогли учням зрозуміти суть запилення. Урок сприяв естетичному вихованню і пісня « Не рвите цветы» була одним із елементів цього виховання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка уроку з біології

на тему: 

 «Запилення  квіткових рослин»

 

 

 

 

 

 

Анатоція.

Нестандартний урок – подорож по темі «Запилення квіткових рослин» з використанням різноманітних форм і методів навчання, таких як рольова гра, поетичні хвилинки, які супроводжувались класичною музикою, учнівські презентації,  взаємоперевірка знань, яка сприяє формуванню в учнів об’єктивного самооцінювання навчальних досягнень. Були поставлені проблемні запитання, які вирішувались на уроці . Відео ролики допомогли учням зрозуміти суть запилення. Урок сприяв естетичному вихованню і пісня « Не рвите цветы» була одним із елементів цього виховання.

 

Методична розробка уроку

Тема:  Запилення квіткових рослин.

Мета:

Освітня: сформувати уявлення про запилення квіткових рослин як етап статевого розмноження;

Розвиваюча: розвивати логічне та біологічне мислення, вміння працювати з довідковою літературою, малюнками, схемами, таблицями.

Виховна: сприяти естетичному вихованню, бережливому ставленню до природи, сприяти формуванню наукового світогляду про матеріальну єдність світу та його пізнаваємості.

Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь

Методи навчання:

Загальні: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий

Часткові: словесний, словесно-наочний, словесно-наочно-практичний.

Конкретні: пояснення, бесіда, самостійна робота учнів, демонстрація.

Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, комп’ютер, наочність, малюнки.

Базові поняття та терміни: запилення, самозапилення, перехресне запилення, запилення за допомогою вітру, води, комах, птахів.

                                                           Хід уроку

  1. Рефлексія. З’ясувати з яким настроєм учні прийшли на урок?
  2. Актуалізація опорних знань (фронтальна бесіда)

Перевірка домашнього завдання завдання .

Взаємоперевірка роботи за ключем.

  1. Створення проблемної ситуації.
  2. Мотивація навчальної діяльності. Поетична хвилинка. Під музичний супровід вальсу квітів учитель демонструє слайди із зображенням квітів, а учні читають вірші.
  3. Вивчення нового матеріалу.
    1. Що таке запилення?
    2. Види запилення ( демонстрація  мал..)  Пояснення вчителя
    3. Перехресне запилення за допомогою  вітру (демонстрація відео,

            малюнків)

           4) Запилення комахами   ( проблемне запитання, інсценіровка вірша

                «Оса і бджола»  , учнівська презентація, відео, цікаві факти

                поетична  хвилинка вірш «Гречки» під супровід класичної музики)

          5)  Вправа « Лови помилку»

    6) Перехресне запилення птахами, кажанами, водою ( демонстрація

        відео)

    7) Самозапилення. Штучне запилення (демонстрація малюнків)

  1. Узагальнення та систематизація знань

      Проблемні запитання, віршовані запитання, заповнення таблиці    «Особливості будови квіток комахо та вітрозапильних рослин»

  1. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія . Який твій настрій в кінці уроку?
  2. Естетична та природоохоронна хвилинка . Пісня «Не рвите цветы»
  3. Повідомлення домашнього завдання, довготривале завдання.

 

 

 

docx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку