Методична розробка уроку з розвитку комунікативних навиків на тему : "My favourite lesson"

Про матеріал

Урок побудований вчителем на розвиток комунікативних навиків учнів в цікавій формі. Цю розробку можна використати як під час вивчення окремої теми,так і під час закріплення,або як форму тематичного оцінювання учнів.

Перегляд файлу

 

 

 

Методична розробка уроку

 з розвитку комунікативних навиків на тему : My favourite lesson

 

 

 

(3 клас)





 

Вчитель англійської мови Веселинівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Миколаївської області

Латій Ольга Олександрівна

Тема: Мій улюблений урок

Мета: повторити і закріпити лексику з тем «Шкільні предмети», «Дні тижня»,навчати монологічного та діалогічного мовлення, тренувати у вживанні теперішнього неозначеного часі в мовних конструкціях I like; He/She likes, I dont like, He/She doesnt like;

розвивати вміння працювати в парі та в групі, логічне мислення та     увагу, навики аудіювання та читання;

виховувати культуру мовлення та прагнення до вивчення англійської мови, почуття допомоги тим, хто її потребує

Обладнання: підручник, комп’ютер, робочий зошит, картки « Шкільні

предмети», « Дні тижня», мультимедійний диск та аудіододаток  до підручника О. Карп’юк “English” (3 клас), роздатковий матеріал, маркери, м’які іграшки, осінні листочки (« Дні тижня»), бейджики

План уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного спілкування

1. Greeting

2. Aim

T. The topic of our today’s lesson is “My favourite lesson”.

На сьогоднішньому уроці ми продовжимо знайомство з навчальними предметами та днями тижня, а також навчимося говорити про свої улюблені уроки, працюватимемо в парах та групах, писатимемо, будемо сприймати на слух та виконуватимемо різноманітні завдання.

 На урок до нас завітали ваші друзі,які супроводжували вас на протязі вже двох років – це Sam та Rocky. Але й урок у нас незвичний, бо до нас приїхали на урок діти по обміну з інших країн.

Оскільки на дворі осінь, то   Sam та Rocky вирішили зустріти вас осінніми листочками. але листочки непрості, а кожен з сюрпризом (завданням), які ви повинні виконати. А Sam та Rocky побачать як чудово діти вивчають англійську мову в різних країнах.

 

3.Warming up

Game “Introduce yourself “(прийом «Мікрофон»)

P1 – P2 – P3 …( My name is …/ I am from …)

Vic – England, Hans – Germany, Demetra – Greece, Antonio – Italy, Enrico – Spain, Otto – Germany, Alice – France, Taras – Ukraine, Bill – England, Stella – Spain, Philippe – France, Kosta – Greece, Paula – Italy, Oksana – Ukraine

II. Основна частина уроку

На дошці висять осінні листочки з завданнями прикріпленими на звороті.

  1. ТaskWords” (перший листочок “Monday”)

Активізація лексичного матеріалу

метод “Brainstorming  (на дошці прикріплені картки з назвами предметів (Maths, English, Music, Art, Reading, Ukrainian, Handicrafts, IT, Nature Study, Health Study) учні називають їх та прикріплюють, дають відповідь на запитання What lessons do you know?

 

 

 

 

 

 

  1. Task “ Match” (другий листочок“Tuesday”)

Практикування у вживанні лексичного матеріалу

Pairwork (Match the words) – HO1

 

 

 

HO1

  1. paint

 

  1. писати
  1. run

 

  1. вчити вірші
  1. jump

 

  1. грати в ігри
  1. do sums

 

  1. рахувати
  1. sing songs

 

  1. говорити
  1. read texts

 

  1. співати пісні
  1. learn poems

 

  1. стрибати
  1. play games

 

  1. створювати речі
  1. make things

 

  1. читати тексти
  1. count

 

  1. розв’язувати задачі
  1. speak

 

  1. бігати
  1. write

 

  1. малювати

Read these words and word – combinations one by one. Match.

 

Key: 1l, 2k, 3g, 4j, 5f, 6i, 7b, 8c, 9h, 10d, 11e, 12a

  1. Task “Interview” (  третій листочок “Wednesday”)

Розвиток навиків діалогічного мовлення

Pairwork (Act out the dialogue)

  • What is your favourite lesson?
  • Music is my favourite lesson.
  • What do you do at this lesson?
  • I sing songs at this lesson. 

 

  1.  Task “ Write” ( четвертий листочок “Thursday”)

Розвиток навиків писемного мовлення

Do exercise 1 and 2 on page 35 (Workbook)

Physical Activity

Teddy – bear, teddy – bear

Touch the nose

Teddy – bear, teddy – bear

Touch the ears

Teddy – bear, teddy – bear

Touch the eyes

Teddy – bear, teddy – bear

Touch the knee

Teddy – bear, teddy – bear

Touch the toes

Teddy – bear, teddy – bear

Touch the ground

Teddy – bear, teddy – bear

Clap your hands

Teddy – bear, teddy – bear

Turn around

And sit down

  1. Task “ Reading & Listening” (  п’ятий листочок “Friday”)

Розвиток навиків аудіювання та читання

Do exercise 1 on page 52 + аудіододаток  з відповідною доріжкою

(Учні спочатку прослуховують, потім читають в голос і виконують завдання:

Agree or disagree

  1. Her name is Mary.
  2. She is a schoolgirl.
  3. She goes to school 6 days a week.
  4. Her favourite lesson is Music.
  5. Her favourite days are Sunday and Monday.
  6. Task “ Strip story” ( шостий листочок “Saturday”)

Розвиток навиків монологічного мовлення

Group work (Make up a story and speak about your favourite lesson)HO2

HO2

Make up a story

My favourite lesson

My name is Sam.

My favourite day is Monday.

My favourite lesson is English.

I like reading and speaking.

I don’t like writing.

  1.                         Task “ Project Work” ( сьомий листочок “Sunday”)

Активний метод ( проектна робота)

Учні пиуть розклад на HO3 та вивішують на дошку ,а потім разом вписують розклад з тих уроків які повторюються і таким чином складають розклад на понеділок, той день коли буде наступний урок

Groupwork (Do the project “Our timetable on Monday”) – HO3

HO3

MONDAY

1

2

3

4

5

T. Oтже всі листочки ми зібрали і наші гості Sam та Rocky задоволені. Заспіваймо пісню What day is it?” (exercise 4 on page 53+ мультимедійний додаток)

ІІІ. Заключна частина уроку

1.Homework

ex. 3 p.35 (WB), speak about your favourite lesson

2. Summarizing

  

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 липня 2018
Переглядів
756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку