Урок побудований вчителем на розвиток комунікативних навиків учнів в цікавій формі. Цю розробку можна використати як під час вивчення окремої теми,так і під час закріплення,або як форму тематичного оцінювання учнів.
Методична розробка уроку
з розвитку комунікативних навиків на тему : “My favourite lesson”
(3 клас)
Вчитель англійської мови Веселинівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Миколаївської області
Латій Ольга Олександрівна
Тема: Мій улюблений урок
Мета: повторити і закріпити лексику з тем «Шкільні предмети», «Дні тижня»,навчати монологічного та діалогічного мовлення, тренувати у вживанні теперішнього неозначеного часі в мовних конструкціях I like; He/She likes, I don’t like, He/She doesn’t like;
розвивати вміння працювати в парі та в групі, логічне мислення та увагу, навики аудіювання та читання;
виховувати культуру мовлення та прагнення до вивчення англійської мови, почуття допомоги тим, хто її потребує
Обладнання: підручник, комп’ютер, робочий зошит, картки « Шкільні
предмети», « Дні тижня», мультимедійний диск та аудіододаток до підручника О. Карп’юк “English” (3 клас), роздатковий матеріал, маркери, м’які іграшки, осінні листочки (« Дні тижня»), бейджики
План уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного спілкування
1. Greeting
2. Aim
T. The topic of our today’s lesson is “My favourite lesson”.
На сьогоднішньому уроці ми продовжимо знайомство з навчальними предметами та днями тижня, а також навчимося говорити про свої улюблені уроки, працюватимемо в парах та групах, писатимемо, будемо сприймати на слух та виконуватимемо різноманітні завдання.
На урок до нас завітали ваші друзі,які супроводжували вас на протязі вже двох років – це Sam та Rocky. Але й урок у нас незвичний, бо до нас приїхали на урок діти по обміну з інших країн.
Оскільки на дворі осінь, то Sam та Rocky вирішили зустріти вас осінніми листочками. але листочки непрості, а кожен з сюрпризом (завданням), які ви повинні виконати. А Sam та Rocky побачать як чудово діти вивчають англійську мову в різних країнах.
3.Warming up
Game “Introduce yourself “(прийом «Мікрофон»)
P1 – P2 – P3 …( My name is …/ I am from …)
Vic – England, Hans – Germany, Demetra – Greece, Antonio – Italy, Enrico – Spain, Otto – Germany, Alice – France, Taras – Ukraine, Bill – England, Stella – Spain, Philippe – France, Kosta – Greece, Paula – Italy, Oksana – Ukraine
II. Основна частина уроку
На дошці висять осінні листочки з завданнями прикріпленими на звороті.
Активізація лексичного матеріалу
метод “Brainstorming” (на дошці прикріплені картки з назвами предметів (Maths, English, Music, Art, Reading, Ukrainian, Handicrafts, IT, Nature Study, Health Study) учні називають їх та прикріплюють, дають відповідь на запитання What lessons do you know?
Практикування у вживанні лексичного матеріалу
Pairwork (Match the words) – HO1
HO1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Read these words and word – combinations one by one. Match.
Key: 1l, 2k, 3g, 4j, 5f, 6i, 7b, 8c, 9h, 10d, 11e, 12a
Розвиток навиків діалогічного мовлення
Pairwork (Act out the dialogue)
Розвиток навиків писемного мовлення
Do exercise 1 and 2 on page 35 (Workbook)
Physical Activity
Teddy – bear, teddy – bear
Touch the nose
Teddy – bear, teddy – bear
Touch the ears
Teddy – bear, teddy – bear
Touch the eyes
Teddy – bear, teddy – bear
Touch the knee
Teddy – bear, teddy – bear
Touch the toes
Teddy – bear, teddy – bear
Touch the ground
Teddy – bear, teddy – bear
Clap your hands
Teddy – bear, teddy – bear
Turn around
And sit down
Розвиток навиків аудіювання та читання
Do exercise 1 on page 52 + аудіододаток з відповідною доріжкою
(Учні спочатку прослуховують, потім читають в голос і виконують завдання:
Agree or disagree
Розвиток навиків монологічного мовлення
Group work (Make up a story and speak about your favourite lesson) – HO2
HO2
Make up a story |
My favourite lesson My name is Sam. |
My favourite day is Monday. |
My favourite lesson is English. |
I like reading and speaking. I don’t like writing. |
Активний метод ( проектна робота)
Учні пиуть розклад на HO3 та вивішують на дошку ,а потім разом вписують розклад з тих уроків які повторюються і таким чином складають розклад на понеділок, той день коли буде наступний урок
Groupwork (Do the project “Our timetable on Monday”) – HO3
HO3
MONDAY |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
T. Oтже всі листочки ми зібрали і наші гості Sam та Rocky задоволені. Заспіваймо пісню “ What day is it?” (exercise 4 on page 53+ мультимедійний додаток)
ІІІ. Заключна частина уроку
1.Homework
ex. 3 p.35 (WB), speak about your favourite lesson
2. Summarizing