Методична розробка уроку за моделлю «перевернутий клас»
Тема:«Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері»
№ з/п |
Тема: Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.
|
Мета: продовжувати поглиблювати уявлення учнів про неметалічні сполуки, розширити знання учнів про кислотні оксиди ; актуалізувати знання учнів про оксиди, їх класифікацію, фізичні властивості кислотних оксидів ,їх вміст в атмосфері. Сформувати уявлення про вплив кислотних оксидів на здоров’я людини . Сформувати почуття необхідності недопущення забруднення атмосфери кислотними оксидами , усвідомлення наслідків зростання в атмосфері оксидів Сулфуру , Карбону , та інших Тип уроку: урок засвоєння нових знань |
|||
Підготовка до уроку |
На уроці |
||||
Перегляд презентації вчителя та відеоматеріалів https://www.youtube.com/watch?v=O6_Av1TDZWM Робота з під-ручником §19 с.99-103 Пройти тестування в класрум (тест нижче) Підготуйте запитання вчителю
|
Виділяють ключові поняття теми.
Участь в обговоренні д/з Запитання вчителю. |
Скласти порівняльну характеристику кислотних оксидів дані записати в таблицю ( додаток 1) Створюються 6груп. Група опрацьовує медіатекст, на основі якого створює мен-тальну карту ( посилання нижче)
|
Звіти груп.Представлення ментальних карток. Заповнення таблиці
|
Обговорення Самооцінювання |
|
Час по етапах уроку |
І -10 хв (актуалізація) |
ІІ – 20 хв. (групова робота) |
ІІІ – 10 хв. (обговорення результатів) |
ІV – 5 хв. (рефлексія) |
|
Перегляд календарного планування теми та матеріалу під-ручника. Підгото-вка презентації, підбір відео-та медіатекстів м Розробка уроку.
|
Бесіда |
Організація і координація роботи. Відповіді на запитання. Надання необхідної допомоги |
Організація і координація роботи.
Коментуваня та корекція. Оцінювання. |
Організація обговорення.Мотивація до виконання д/з. Робота з підручником §19 с.99-103 Дати відповідь на запитання №1-4 с.103 Розв'язати задачу №5с.103 Творче завдання; підготувати проект «Способи захисту Землі від негативного впливу парникового ефекту. |
Тестові завдання
Таблиця №1
Медіатексти для створення ментальної карти
Картка №1 Сульфур (ІY) оксид, сульфур діоксид, сірчистий газ
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/10660
Картка 2– Сульфур (YІ) оксид, сірчаний ангідрид, сульфур триоксид
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/10661
Картка № 3. NO нітроген (II) оксид, моно оксид.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%B4_%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D1%83(II)
Картка 4. NO2 нітроген (IV) оксид, діоксин нітрогену
https://school.home-task.com/nitrogen-iv-oksid-elementi-va-grupi/
Картка № 5. СО – чадний газ, карбон (II) оксид.
Картка 6. СО2 – вуглекислий газ, карбон (IV) оксид