Методична розробка уроку за моделлю «перевернутий клас» «Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері»

Про матеріал
Методична розробка уроку за моделлю «перевернутий клас» «Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері»
Перегляд файлу

   Методична розробка уроку за моделлю «перевернутий клас»

Тема:«Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері»

 

 

№ з/п

Тема: Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

 

Мета: продовжувати поглиблювати уявлення учнів про неметалічні сполуки, розширити знання учнів про кислотні оксиди ; актуалізувати знання учнів про оксиди, їх класифікацію, фізичні властивості кислотних оксидів ,їх вміст в атмосфері. Сформувати уявлення про вплив кислотних оксидів на здоров’я  людини .

 Сформувати почуття необхідності недопущення забруднення атмосфери кислотними оксидами , усвідомлення наслідків зростання в атмосфері оксидів Сулфуру , Карбону , та інших

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Підготовка до уроку

На уроці

Діяльність

учнів

Перегляд презентації вчителя та відеоматеріалів

https://youtu.be/hHvokk4H9Pc

https://www.youtube.com/watch?v=O6_Av1TDZWM

https://youtu.be/HS4L7idoS9E

Робота з під-ручником

§19 с.99-103

Пройти тестування в класрум (тест нижче)

Підготуйте запитання вчителю

 

 

 

Виділяють ключові поняття теми.

 

Участь в обговоренні д/з

Запитання вчителю.

  Скласти порівняльну характеристику кислотних оксидів  дані записати в таблицю ( додаток 1)     Створюються 6груп.   Група опрацьовує медіатекст, на основі якого створює мен-тальну карту ( посилання нижче)

 

Звіти груп.Представлення  ментальних карток. Заповнення таблиці

 

Обговорення Самооцінювання

Час по етапах уроку

І -10 хв

(актуалізація)

ІІ – 20 хв.

(групова робота)

ІІІ – 10 хв.

(обговорення результатів)

ІV – 5 хв.

(рефлексія)

Діяльність учителя

Перегляд календарного планування теми та матеріалу під-ручника. Підгото-вка презентації,   підбір відео-та медіатекстів м Розробка уроку.

 

 

 

 

 

 Бесіда

 Організація і координація роботи.

Відповіді на запитання. Надання необхідної допомоги

Організація і координація роботи.

 

Коментуваня та корекція. Оцінювання.

 Організація обговорення.Мотивація до виконання д/з.

Робота з підручником

§19 с.99-103

Дати відповідь на запитання №1-4 с.103

Розв'язати задачу

№5с.103

Творче завдання; підготувати проект «Способи захисту Землі від негативного впливу парникового ефекту.

 

                              

 

 

 

 

 

 

                                            Тестові завдання

Таблиця №1

Медіатексти для створення ментальної карти

Картка №1 Сульфур (ІY) оксид, сульфур діоксид, сірчистий газ

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/10660

Картка 2  Сульфур (YІ) оксид, сірчаний ангідрид, сульфур триоксид

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/10661

Картка № 3. NO     нітроген (II) оксид, моно оксид.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%B4_%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D1%83(II)

Картка 4. NO2  нітроген (IV) оксид, діоксин нітрогену

https://school.home-task.com/nitrogen-iv-oksid-elementi-va-grupi/

Картка № 5. СО – чадний газ,  карбон (II) оксид.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%B4_%D0%B2%D1%83%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D1%86%D1%8E

Картка 6. СО2 – вуглекислий газ,  карбон (IV) оксид

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%96%D0%BE%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%B4_%D0%B2%D1%83%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D1%86%D1%8E

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 10 клас, Розробки уроків
Додано
6 жовтня 2023
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку