Методична розробка з українського читання у 2 класі на тему: "В.Чухліб. Журавлі-веселики"

Про матеріал

Мета уроку: Вдосконалювати навички техніки читання, загально навчальні уміння та навички. Вчити дітей читати в особах; збагачувати мову новими словами. Розвивати в уяві дітей образ ранньої весни, вчити інтонаційно виділяти слова важливі для розуміння тексту; зіставляти поезію з живописом і музикою. Виховувати любов до рідного краю.

Перегляд файлу

    Тема:              — веселики. В.        

Мета: Вдосконалювати навички технжи читання, загально YMiHH та навртпт  иштати в особах; збагачувати мову новими словами

Розвивати в  образ paHHb0i весни, вчшти  слова для розумшня тексту;  поезтю з живописом i музикою Виховувати любов до р)щого краю.

Обладнання: Портрет В. «Легять — Грамзапи

Чайковського «Пори року». Виставка кюпкок Василя

Тип уроку: k0M6iH0Bawi.

уроку

1.           класу

II.       Артикулшййна вправа.

Робота над скоромовкою

Хитру сороку спјй.мати морока

А на сорок сорок — сорок морок

III.    домашнього завдання.

1.    Конкурс на кращого виконавця Bipma Т. Франка «Дивувалася зима напам ' ять

2.    тдсутшав.

З. Фронтальна

 Якими словами автор змапьовуе зиму эютву icT0TY?

 З чого дивувалась зима?

Чому наростало i1 здивування?

IV. Актуајйзаи$я опорних знань

1.     Слухання музики П.1. ЧаПовського «Зима»

2.     Словесне ма.шовання картин, що постали в

      З.             словами            описати зюау?

4.     Слухання музичнот композицй «Весна»

5.     Яка пора року зображена? Чому ви так вважаете? Яюпии словами мож огшсати весну?

6.     зши з весною

7.     Робота над Јпостратею

V. Мотиваийя навчально716fIJIbHoc•ri теми, мети уроку.

1.    Встутше слово вчителя.

 Вђтадайте про кого ми сьогодџй будемо читати. Дивний ключ у небЈ лине

Не запЬний, а пташиний

Цим ключем в осЈннЈй лапЈ

ВЈДлЈтають

2.    вчителя про Василя

VI. Робота над новим

1.    Читання k0M6iH0BaH0 (вчитељ -- учень)

2.    Чому воно мае таку назву.

З. Словникова робота. Тлумачення колун,


4.

5. тштання.

Завдання

I група:

- Њим був день, ком

П група:

           06pa3Hi вирази i             Тх значення.

6.                     Читання

Завдання:

 Розглтљте машонок i що зображено на машонку


в уроок, i якому описано те,


7.                     твору з елементами читання.

     Який                 охошт i              коли вони i почули

i прочитайте слова Тарасика, којш BiH побаЕмв в He6i

*        А що сказав          0HYk0Bi, побачивпш в He6i rrraxiB?

 Чому дщусь назвав веселиками? Прочитайте.

*        Як BiH називае ix восени? Прочитайте розмова?

8.                     Читання в особах

9.                     думю,1.

Розкрийте схематично головну думку твору

Весна

                                         0ciHb                      веселики

А тепер               словами.

10.                якого слова похощгь слово журавель? (Журиться, зажурений, журба)

- Як можна назвати слова

VII.      уроку

       Над якрпи оповтанню.{ ми               пращовајш?

*         Що ж нового ви јзнајшсь на   чого ви не знали

*         Чого ж навчае нас це (Любити

 Хочу такими рядками:

Виростеш ти сину, вирушиш в Дорогу

Вироступь з тобою приспанЈ тривоги.

Можеш вибирати друзјв i Дружину

Вибрати не можна тјльки

VIII.   Домашне завдання.

1 група - Читати i переказувати

2 група — стислий переказ твору lMeHi Тарасика.

     IX. Ои$товання      

zip
Додано
15 січня 2019
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку