Мета уроку: Вдосконалювати навички техніки читання, загально навчальні уміння та навички. Вчити дітей читати в особах; збагачувати мову новими словами. Розвивати в уяві дітей образ ранньої весни, вчити інтонаційно виділяти слова важливі для розуміння тексту; зіставляти поезію з живописом і музикою. Виховувати любов до рідного краю.
Тема: —
веселики. В.
Мета: Вдосконалювати навички технжи
читання, загально YMiHH та навртпт
иштати в особах; збагачувати мову
новими словами
Розвивати
в образ paHHb0i весни, вчшти
слова
для розумшня тексту;
поезтю з живописом i музикою
Виховувати любов до р)щого краю.
Обладнання: Портрет В. «Легять —
Грамзапи
Чайковського «Пори року». Виставка
кюпкок Василя
Тип уроку: k0M6iH0Bawi.
уроку
II. Артикулшййна вправа.
Робота над
скоромовкою
Хитру сороку спјй.мати морока
А на сорок сорок — сорок морок
III.
домашнього завдання.
1. Конкурс на кращого виконавця Bipma Т.
Франка «Дивувалася зима напам ' ять
2. тдсутшав.
З.
Фронтальна
Якими словами автор змапьовуе зиму
эютву icT0TY?
З чого дивувалась зима?
Чому наростало i1 здивування?
IV.
Актуајйзаи$я опорних знань
1. Слухання музики П.1. ЧаПовського
«Зима»
2. Словесне ма.шовання картин, що
постали в
З. словами описати зюау?
4. Слухання музичнот композицй «Весна»
5. Яка пора року зображена? Чому ви так вважаете? Яюпии словами мож огшсати весну?
6.
зши з весною
7.
Робота над
Јпостратею
V. Мотиваийя
навчально716fIJIbHoc•ri теми, мети уроку.
1. Встутше слово вчителя.
Вђтадайте про кого ми сьогодџй
будемо читати. Дивний ключ у небЈ лине
Не запЬний, а пташиний
Цим ключем
в осЈннЈй лапЈ
ВЈДлЈтають
2.
вчителя про Василя
VI. Робота над новим
1.
Читання k0M6iH0BaH0 (вчитељ -- учень)
2. Чому воно мае таку назву.
З. Словникова робота. Тлумачення колун,
4.
5. тштання.
Завдання
I група:
- Њим був день, ком
П група:
06pa3Hi вирази i Тх
значення.
6.
Читання
Завдання:
Розглтљте машонок i що зображено на
машонку
в уроок, i якому описано те,
7.
твору з елементами
читання.
Який охошт
i коли вони
i почули
i прочитайте слова Тарасика, којш BiH
побаЕмв в He6i
А що сказав 0HYk0Bi,
побачивпш в He6i rrraxiB?
Чому дщусь назвав
веселиками? Прочитайте.
Як BiH називае ix
восени? Прочитайте
розмова?
8. Читання в особах
9.
думю,1.
Розкрийте схематично головну думку твору
Весна
0ciHb веселики
А тепер словами.
10. якого слова похощгь слово журавель? (Журиться, зажурений, журба)
- Як можна назвати слова
VII.
уроку
Над якрпи оповтанню.{ ми пращовајш?
Що ж нового ви
јзнајшсь на чого ви не знали
Чого ж навчае нас
це
(Любити
Хочу
такими рядками:
Виростеш ти сину, вирушиш в Дорогу
Вироступь з тобою приспанЈ тривоги.
Можеш вибирати друзјв i Дружину
Вибрати не можна тјльки
VIII. Домашне завдання.
1 група - Читати i переказувати
2
група — стислий переказ твору lMeHi Тарасика.
IX. Ои$товання