Мета уроку: Вдосконалювати навички техніки читання, загально навчальні уміння та навички. Вчити дітей читати в особах; збагачувати мову новими словами. Розвивати в уяві дітей образ ранньої весни, вчити інтонаційно виділяти слова важливі для розуміння тексту; зіставляти поезію з живописом і музикою. Виховувати любов до рідного краю.
Тема: — веселики. В.
Мета: Вдосконалювати навички технжи читання, загально YMiHH та навртпт иштати в особах; збагачувати мову новими словами
Розвивати в образ paHHb0i весни, вчшти слова для розумшня тексту; поезтю з живописом i музикою Виховувати любов до р)щого краю.
Обладнання: Портрет В. «Легять — Грамзапи
Чайковського «Пори року». Виставка кюпкок Василя
Тип уроку: k0M6iH0Bawi.
уроку
II. Артикулшййна вправа.
Робота над скоромовкою
Хитру сороку спјй.мати морока
А на сорок сорок — сорок морок
III. домашнього завдання.
1. Конкурс на кращого виконавця Bipma Т. Франка «Дивувалася зима напам ' ять
2. тдсутшав.
З. Фронтальна
Якими словами автор змапьовуе зиму эютву icT0TY?
З чого дивувалась зима?
Чому наростало i1 здивування?
IV. Актуајйзаи$я опорних знань
1. Слухання музики П.1. ЧаПовського «Зима»
2. Словесне ма.шовання картин, що постали в
З. словами описати зюау?
4. Слухання музичнот композицй «Весна»
5. Яка пора року зображена? Чому ви так вважаете? Яюпии словами мож огшсати весну?
6. зши з весною
7. Робота над Јпостратею
V. Мотиваийя навчально716fIJIbHoc•ri теми, мети уроку.
1. Встутше слово вчителя.
Вђтадайте про кого ми сьогодџй будемо читати. Дивний ключ у небЈ лине
Не запЬний, а пташиний
Цим ключем в осЈннЈй лапЈ
ВЈДлЈтають
2. вчителя про Василя
VI. Робота над новим
1. Читання k0M6iH0BaH0 (вчитељ -- учень)
2. Чому воно мае таку назву.
З. Словникова робота. Тлумачення колун,
4.
5. тштання.
Завдання
I група:
- Њим був день, ком
П група:
06pa3Hi вирази i Тх значення.
6. Читання
Завдання:
Розглтљте машонок i що зображено на машонку
в уроок, i якому описано те,
7. твору з елементами читання.
Який охошт i коли вони i почули
i прочитайте слова Тарасика, којш BiH побаЕмв в He6i
А що сказав 0HYk0Bi, побачивпш в He6i rrraxiB?
Чому дщусь назвав веселиками? Прочитайте.
Як BiH називае ix восени? Прочитайте розмова?
8. Читання в особах
9. думю,1.
Розкрийте схематично головну думку твору
Весна
0ciHb веселики
А тепер словами.
10. якого слова похощгь слово журавель? (Журиться, зажурений, журба)
- Як можна назвати слова
VII. уроку
Над якрпи оповтанню.{ ми пращовајш?
Що ж нового ви јзнајшсь на чого ви не знали
Чого ж навчае нас це (Любити
Хочу такими рядками:
Виростеш ти сину, вирушиш в Дорогу
Вироступь з тобою приспанЈ тривоги.
Можеш вибирати друзјв i Дружину
Вибрати не можна тјльки
VIII. Домашне завдання.
1 група - Читати i переказувати
2 група — стислий переказ твору lMeHi Тарасика.
IX. Ои$товання