Методична розробка заняття з Іноземної мови на тему "Sport in our Life. Спортивні ігри. Обладнання для спорту"

Про матеріал

Проведення даного практичного заняття дозволить студентам узагальнити, систематизувати та закріпити вивчений лексико-граматичний матеріал з предмету «Іноземна мова»; дасть можливість студентам перевірити отримані знання з вивченої теми «Спорт», приймаючи активну участь в різних видах інтерактивної діяльності; закріпити отриманні знання та вміння; буде сприяти розвитку мотивації, впевненості, співпраці, комунікабельності та творчості.

Перегляд файлу

Комунальний заклад «Ніжинський фаховий медичний коледж»

Чернігівської обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

Практичного заняття з предмету

Іноземна мова

для студентів І курсу

спеціальність 223 Медсестринство

OПП Лікувальна справа

на тему:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

На арене Дома футбола разыграли Кубок Мечтывикладач іноземної мови, іноземної мови (за професійним спрямуванням), основ латинської мови з медичною термінологією – Наталія Довгаль

Розглянуто та схвалено на засіданні предметної циклової комісії

загальноосвітніх та природничо-наукових дисциплін

протокол № ____________

від “____”_______________ 2023 р.

Голова циклової комісії

_____________ Наталія ДОВГАЛЬ

 

 

 

 Ніжин - 2023


Тема: Sport in our Life. Спортивні ігри. Обладнання для спорту

АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАНЯТТЯ: проведення даного практичного заняття дозволить студентам узагальнити, систематизувати та закріпити вивчений лексико-граматичний матеріал з предмету «Іноземна мова»; дасть можливість студентам перевірити отримані знання з вивченої теми «Спорт», приймаючи активну участь в різних видах інтерактивної діяльності; закріпити отриманні знання та вміння; буде сприяти розвитку мотивації, впевненості, співпраці, комунікабельності та творчості.

МЕТА:

Практична:

-          активізувати лексичні одиниці теми «Спорт»;

-          поглибити знання з теми;

-          вдосконалювати навички фонетичної вимови студентів з англійської мови;

  • формувати навички монологічного та діалогічного мовлення студентів на рівні мікровисловлювання;
  • практикувати студентів у читанні текстів та виконанні післятекстових завдань;
  • вдосконалювати навички аудіювання та вміння студентів щодо виконання різноманітних тематичних видів діяльності;
  •  вдосконалювати аналітичні навички та вміння студентів працювати в різних режимах, парах та малих групах;
  •  практикувати студентів щодо роботи з певними ситуаціями на основі поданих граматичних структур.

Розвиваюча:

-          розвивати мовленнєву компетенцію, творчі здібності  та психологічні якості (увагу, пам’ять, мислення, уяву) студентів;

-          розвивати вміння студентів самостійно працювати з тематичними видами завдань;

-          розвивати увагу, уяву, усне й писемне мовлення, творчі здібності;

  • розвивати впевненість та співпрацю;
  • формувати в студентів дружні взаємовідносини в ході виконання спільних завдань;
  • розвивати вміння читати, виділяти з тексту основне, добирати потрібну інформацію та презентувати її англійською мовою;
  • розвивати готовність студентів до участі в спілкуванні англійською мовою та до подальшої самоосвіти в галузі володіння даною мовою.

Виховна: виховувати в студентів такі риси характеру, як доброзичливість, толерантність, ввічливість, гуманізм, активність, товариськість, самостійність, працелюбство, уважність; формувати позитивне ставлення в студентів до вивчення англійської мови, культури народу, який розмовляє цією мовою; розуміти важливість оволодіння англійською мовою і потребу користуватися нею в професійній діяльності; виховувати у студентів культуру спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому світі, ціннісних орієнтацій, почуттів та емоцій.

Освітня: усвідомлення студентами суті мовних явищ, іншої системи понять, через яку може сприйматися дійсність; уміння працювати з підручником та роздатковим матеріалом.

Обладнання: роздатковий матеріал (вправи, тестові завдання), мультимедійний проектор, електронні презентації.

ТИП ЗАНЯТТЯ: практичне заняття з Іноземної мови.

МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ЗАНЯТТЯ: випереджальне завдання (асоціограма); бесіда; робота з фонетичним, лексичним та граматичним матеріалом із застосуванням презентацій; робота з тематичними текстами та післятекстовими завданнями; робота з лексичним та граматичним матеріалом за поданими зразками та структурами; робота з роздатковим матеріалом; індивідуальне та фронтальне опитування; монологічне та діалогічне мовлення; робота в парах та малих групах; творчий метод; використання методів «Асоціативний кущ», «Мікрофон», «Передай м’яч товаришу», «Мозковий штурм».

МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ

Дисципліна

Форма

заняття

Дисципліни, розділ теми, з якими пов’язано викладання предмета

Іноземна мова

Практичне заняття

Фізична культура

Українська мова

«Складні випадки правопису самостійних частин мови»,

«Ступені порівняння прикметників»,

«Узгодження числівників з іменниками».

 

КІЛЬКІСТЬ ГОДИН: 2 години

КУРС, ГРУПА, ОПП: 1 курс, група 1фБ, Лікувальна справа.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Після проведеного заняття студенти повинні володіти:

- фонетичною компетенцією

(особливостями фонетичної вимови та інтонацією вивчених лексичних одиниць);

- лексичною компетенцією

(певним лексичним матеріалом з дисципліни «Іноземна мова, який використовується в типових розмовних ситуаціях та професійній діяльності);

- граматичною компетенцією

(певним граматичним матеріалом з дисципліни «Іноземна мова: вживання означеного та неозначеного артиклів, відсутність артиклів, множина іменників, особові та присвійні займенники, неозначені та кількісні займенники, порядкові та кількісні числівники, ступені порівняння прикметників, прийменники, вживання дієслова «to be» та «to have»).

Студенти повинні вміти:

аудіювання:

- розуміти намір мовця, визначати його точку зору;

- розуміти на слух зміст автентичних матеріалів, розглядаючи їх як джерело інформації та як засіб оволодіння нею.

говоріння:

- здійснювати усно-мовленнєве спілкування в типових фахових ситуаціях (у монологічній та діалогічній формах);

- поєднувати свої висловлювання в чітку, логічно-об’єднану ситуацію;

- висловлюватися без попередньої підготовки.

читання:

- здійснювати ознайомлююче читання тематичних текстів;

- вилучати з текстів потрібну інформацію;

- виконувати післятекстові завдання.

письмо:

- вміти вірно вживати означений та неозначений артиклі, множину іменників, особові та присвійні займенники, неозначені та кількісні займенники, порядкові та кількісні числівники, ступені порівняння прикметників, прийменники, дієслова «to be» та «to have».

- вміти письмово передавати необхідну інформацію.

Студенти повинні бути проінформовані:

- важливість застосування отриманих знань з даного заняття в майбутньому;

- характерні особливості вживання професійно-орієнтованого лексико-граматичного матеріалу.

СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:

І. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

1.1. Організація заняття. Бесіда викладачів з черговим студентом

1. GREETING (Організаційний момент)

Preparation for apprehension of foreign speech

T: -Good morning, students and the guests! We are very glad to see you all. How are you?

* Студенти доповідають про свій настрій. ** Очікувані відповіді:

- Thanks! Everything is OK!

- Let it be!

- I am so enthusiastic today!

- As for me, I am not well, because I am sick a bit.

* Студенти запитують викладача у відповідь. ** Очікувані запитання:

- How are you today?

- Are you in a good mood today?

* Відповідь викладача:

T.: - Thanks a lot! I am all right! My mood is wonderful.

T.: – Who is on duty today?

* Черговий студент доповідає викладачу про присутність в групі та необхідну інформацію (якщо є потреба). ** Відповідь чергового:

I am on duty. Today is………….. (зазначається число, день тижня та місяць). The date is written on the blackboard. ……… is absent today/ ………,…….. are absent today. (Вказуються відсутні студенти). She/he is ill./They are ill. The classroom is aired. The chalk and the duster are here. Everything is in order. The group is ready for the class.

T.: Thank you very much! Nice! So let’s start our lesson!

1.2. Мотивація навчальної діяльності

Message on the subject and purpose of the lesson

T.: Today’s our class is not only interesting, but it is also necessary, because we are going to speak about topic which is very important for everyone.

The motto of our lesson is “There is no glory in practice, but without practice, there is no glory…”. How will you translate the quotation? (Немає слави в практиці, але і без практики немає слави) How do you understand it?

Thank you for your ideas. And according to our motto we shall be active today!

T: Match the proverbs and their translations.

Look at the screen, there are the proverbs which will help you to understand the topic of the lesson.

  1. A sound mind in a sound body.
  2. Good health is above wealth.
  3. Early to bed and early to rise makes a man healthy, wealthy and wise.
  4. An apple a day keeps the doctor away.

a) Хто рано лягає і рано встає, той буде здоровим, багатим і мудрим.

b) В здоровому тілі здоровий дух.

c) Хто яблуко з’їдає, той лікарів не знає.

d) Гарне здоров'я - головне багатство.

 

T: As you have understood today we’ll:

-talk about different kinds of sport;

-revise some grammar;

-read the text about sport;

-listen to the presentation about Ukrainian famous sportsmen.

1.3. Повідомлення теми та мети заняття

T: So write down the topic of todays lesson. It is “Sport in our life”. We’ll do a lot of work today: write exercises, tell some information about different kinds of sports, listen to the presentation. Sport is very important in our life. So, it's popular among young and old people. They enjoy going in for sport and watching sporting events because they understand that going in for sports help them to be healthier.

1.4. Повторення лексичного матеріалу з теми “Mind Map” (“Associative bush”), Game Bamboozle

Now let’s revise the verbs which are connected with the word Sport. Look at the screen, you can see the word “Sport” on it. Write as many verbs as we can.

Now let`s revise the names of the kinds of sport with the help of the game Bamboozle. The first row will be the first team and the second row will be the second team.

Motivation of educational activity game “Microphone”

Students now I have a microphone. I ask a question.

  • Do you like sport?
  • Do you prefer going in for sports or watching it on TV?
  • What kinds of sports are popular in Ukraine?
  • What national English sports do you know?
  • What sport games can be played all year round?
  • What summer/winter sports do you know?

T-P1     P1-P2     P2-P3     P3-P4…

1.5. Перевірка домашнього завдання.

Презентація результатів роботи учнів – випереджувальне завдання.

T.: Some students worked with the presentation «Ukrainian famous sportsmen» and let`s listen to some of them. Let’s start.

ІІ Основна частина заняття

2.1. Актуалізація опорних знань і вмінь студентів.

T: Thank you for all the presentations, today we are going to enlarge our knowledge on topic “Sport”. Did you know that all kinds of sport could be divided into two groups? These are indoor and outdoor sports. Can you say what the difference between them is?

2.2. Sports vocabulary 

T: Group these activities into indoor and outdoor sports:

Indoor sports: bowling, tennis, handball, wrestling, archery, volleyball

Outdoor sports: sailing, skating, surfing, baseball, diving, ice hockey, tennis, horse-racing, volleyball.

2.3. Test on the vocabulary “Sport Equipment” with the help Word Wall

Doing sport is impossible without the equipment. Can you name the things you can see at the presenration?

Now we will check the knowledge of these words using the App Word Wall.

Arrow, ball, puck, racket, foil, ice skates, helmet, club, boxing gloves, shuttlecock.

2.4. Grammar information.

You have done a great job. And now do you know the difference between “go”, “play”, “do”?

We use the verbs:

Go – if you speak about sport ending in  -ing:

                  You go swimming. 

Play – if you speak about ball games and chess:

                  You play football.  We play chess.

Do – if you speak about other sports:

                  You do athletics.

T: Choose the correct word and make up word-combinations:

Lets check how you have understood the rules. Divide the words into three columns.

Go-       Play-         Do-

Running, football, rugby, long jump, volleyball, gymnastics, high jump, basketball, swimming, karate, hockey, tennis, cycling, fencing, horse riding, athletics, soccer, baseball, boxing, badminton, chess.

T: Check Yourself

GO - running; swimming; cycling; fencing; horse racing; boxing.

PLAY - football; rugby; volleyball; basketball; hockey; tennis; baseball; badminton; soccer; chess.

DO - long jump; gymnastics; high jump; karate; athletics.

Now let`s check the knowledge of this theme with the help of the app LearningApps. Your task is to match the words with the verbs.

2.5. Fill in the gaps in the letter

Thank you, as you know sport is very important nowadays and especially at school. Did you know that English schools have sports day once a year. Lets watch a video of such day.

Now imagine that you received a letter from your pen friend about sports day in his school but some words are missing. Your task is to insert them.

Dear friends,

I’m writing this letter from England. I’d like to tell about …(1) in English schools. Most schools in our country have a sports day once a year. On that day schools have no …(2) All the competitors are dressed in their …(3)

Inside the running track there are places for the high jump, the …(4) jump and throwing the discus. All these events take place at the …(5) time. There’s a big …(6) on which the …(7) are written for everyone to see.

At the end of the day, the captain of the winning team is given a …(8) The …(9) of different events are congratulated and have gifts.

Write me please if you have such days in Ukraine.

Best wishes, James.

KEYS: Lessons, participants, sport, tracksuit, same, scores, distant, trophy, screen

2.6. Writing

Make up at least 5 questions to the following sentence.

In England children like to attend sports clubs and train in the gym.

2.7. Checking the understanding of the lexis.

I see that you know a lot about sport. Now we will check it using the Sport Quiz. Your task is to say if the sentence is true or false.

Sport Quiz.

  1. Sports fans come to the stadium to learn their favourite poems. (False)
  2. If you want to play hockey you must have a puck and a club. (True)
  3. People who play chess called draughts players. (False)
  4. Track-and-field events are included into the Olympics. (True)
  5. The referee acts as a goalkeeper in football. (False)
  6. Every player dreams of losing a game. (False)
  7. Draughts is an outdoor game. (False)
  8. There is no difference between soccer and rugby. (False)
  9. Hockey is one of the most popular winter sports. (True)
  10. Golf is played on ice fields. (False)
  11. Table tennis and lawn tennis are different games. (True)
  12. Boxers fight with bare hands. (False)
  13. You may touch the ball with your hands when playing volleyball. (True)
  14. A tennis ball is struck with a club. (False)
  15. Cycling is a winter sport. (False)
  16. Rackets are used in fencing. (False)
  17. The total distance of a marathon is 42 km. (True)
  18. A shuttlecock is used in badminton. (True)
  19. Basketball is played by both women and men. (True)
  20. Who is on the picture ? (Winter Olympic Mascot (Beijing 2022)

Nicely done!!

III. Заключна частина уроку

  1. Підбиття підсумків заняття.

You have worked very active today. I am satisfied with your work. A lot of thanks!

  1. Рефлексія діяльності. 

Let’s make the conclusion of our activity! Did you like our lesson? What did you like more? Рефлексія діяльності проводиться у формі бесіди.

T.: – Thanks a lot!

  1.  Виставлення оцінок

I want to say again that you were brilliant today! Of course, you will receive the highest marks.

4. Повідомлення домашнього завдання

* Студенти записують домашнє завдання.

T: HOME WORK WILL BE:

Tell about your favorite kinds of sport. Use these words and expressions.

  • I like ...                                                          

• I started to learn … when I was …               

• I think that …                                                                  

• I visit ( go, do, play) …… every ....(two     times a week)…                                                        • … helps me (makes me)…                                       

• I wish … ( to take part…, won cups, medals… )

Т:- -And now it’s time to estimate yourselves.

Saying “goodbye”

T: The lesson is over, good-bye.

Ps: Good-bye.


Додатки:

 

  1. A sound mind in a sound body.

 

a) Хто рано лягає і рано встає, той буде здоровим, багатим і мудрим.

  1. Good health is above wealth.

 

b) В здоровому тілі здоровий дух.

 

  1. Early to bed and early to rise makes a man healthy, wealthy and wise.

c) Хто яблуко з’їдає, той лікарів не знає.

 

4. An apple a day keeps the doctor away.

d) Гарне здоров'я - головне багатство

 

  1. A sound mind in a sound body.

 

a) Хто рано лягає і рано встає, той буде здоровим, багатим і мудрим.

  1. Good health is above wealth.

 

b) В здоровому тілі здоровий дух.

 

  1. Early to bed and early to rise makes a man healthy, wealthy and wise.

c) Хто яблуко з’їдає, той лікарів не знає.

 

4. An apple a day keeps the doctor away.

d) Гарне здоров'я - головне багатство

 

  1. A sound mind in a sound body.

 

a) Хто рано лягає і рано встає, той буде здоровим, багатим і мудрим.

  1. Good health is above wealth.

 

b) В здоровому тілі здоровий дух.

 

  1. Early to bed and early to rise makes a man healthy, wealthy and wise.

c) Хто яблуко з’їдає, той лікарів не знає.

 

4. An apple a day keeps the doctor away.

d) Гарне здоров'я - головне багатство

 


Go-       Play-         Do-

 

Running, football, rugby, long jump, volleyball, gymnastics, high jump, basketball, swimming, karate, hockey, tennis, cycling, fencing, horse riding, athletics, soccer, baseball, boxing, badminton, chess.

 

 

Go-       Play-         Do-

 

Running, football, rugby, long jump, volleyball, gymnastics, high jump, basketball, swimming, karate, hockey, tennis, cycling, fencing, horse riding, athletics, soccer, baseball, boxing, badminton, chess.

 

 

Go-       Play-         Do-

 

Running, football, rugby, long jump, volleyball, gymnastics, high jump, basketball, swimming, karate, hockey, tennis, cycling, fencing, horse riding, athletics, soccer, baseball, boxing, badminton, chess.

 

 


Dear friends,

I’m writing this letter from England. I’d like to tell about …(1) in English schools. Most schools in our country have a sports day once a year. On that day schools have no …(2) All the competitors are dressed in their …(3)

Inside the running track there are places for the high jump, the …(4) jump and throwing the discus. All these events take place at the …(5) time. There’s a big …(6) on which the …(7) are written for everyone to see.

At the end of the day, the captain of the winning team is given a …(8) The …(9) of different events are congratulated and have gifts.

Write me please if you have such days in Ukraine.

Best wishes, James.

KEYS: Lessons, participants, sport, tracksuit, same, scores, distant, trophy, screen

 

 

Dear friends,

I’m writing this letter from England. I’d like to tell about …(1) in English schools. Most schools in our country have a sports day once a year. On that day schools have no …(2) All the competitors are dressed in their …(3)

Inside the running track there are places for the high jump, the …(4) jump and throwing the discus. All these events take place at the …(5) time. There’s a big …(6) on which the …(7) are written for everyone to see.

At the end of the day, the captain of the winning team is given a …(8) The …(9) of different events are congratulated and have gifts.

Write me please if you have such days in Ukraine.

Best wishes, James.

KEYS: Lessons, participants, sport, tracksuit, same, scores, distant, trophy, screen

 


 

docx
Додано
29 травня 2023
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку