Методична скарбничка "Креатив заступника директора"

Про матеріал
Педагогічна творчість,креативність-високий рівень пошуково-дослідницької діяльності вчителя,що стимулює учнів до самостійної навчальної,дослідницької діяльності. Це створення нових цікавих,нестандартних методів,форм навчання,але без ломки звичного процесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Креативні підходи до роботи з педагогічним колективом

Номер слайду 2

Методологічні аспекти розвитку креативності заступника директора з НВР

Номер слайду 3

КРЕАТИВНІСТЬ - це здатність шукати абсолютно нові рішення і дивитися на світ незашореним свіжим поглядом. Фонтанувати ідеями і вигадувати нові концепції. Отже КРЕАТИВНІСТЬ є характерною ознакою творчої особистості, спроможної реалізовувати свій творчий потенціал за власною ініціативою і з вибором відповідних засобів. КРЕАТИВНІСТЬ розглядається як передумова для будь-якої творчої діяльності, вмотивованої прагненнями індивідуума до САМОСТВЕРДЖЕННЯКРЕАТИВНІСТЬ розглядається як основа, психологічний механізм, що зумовлює творчу активність людини для самоактуалізації та творчої самореалізації у різних видах життєдіяльності. Згідно з А. Маслоу - ця творча спрямованість, природжено властива всім, але втрачається більшістю під впливом середовища.

Номер слайду 4

Концепція сучасної креативної освіти відповідає основним документам, що забезпечують діяльність освітньої галузі: Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»Декларація прав дитини. Державні документи щодо реформування сучасної освіти. Національна доктрина розвитку освіти України. Загальна декларація прав людини

Номер слайду 5

За дослідженнями П. Торранса дають оригінальні (креативні) відповідідо 20% до 90 % до 2%.

Номер слайду 6

Таким чином креативна освіта визначається як: 1 Освіта з гнучкою системою форм організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей, нахилів, потреб учнів та педагогів2 Освіта, зорієнтована на використання інноваційних педагогічних технологій, що забезпечують особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів та педагогів. Креативна педагогіка - сукупність (система) теорії, методів, методології пошуку принципово нових рішень3 Освіта, що визначає нову мету навчання та виховання - розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах незалежної України. ВИМОГИ СЬОГОДЕННЯ

Номер слайду 7

Фактори поведінки ЗД, котрі позитивно впливають на розвиток креативності вчителя та учня. Визнання цінності креативного мислення. Заохочення самоповаги. Вільне маніпулювання об'єктами та ідеями. Вміння надавати конструктивну інформацію про креативний процес. Нівелювання почуття страху перед оцінкою. Вміння розвивати конструктивну критику.

Номер слайду 8

Балансна модель Креативної людини. Життєва енергія100%Тіло25%Фантазії сенс життя 25%Контакти25%Діяльність 25%

Номер слайду 9

Життєвий дисбаланс

Номер слайду 10

Складові креативностіАдекватна самооцінка. Позитивна Я-концепція. Швидкість реакції в нестандартних ситуаціях. Внутрішня свобода. Стресостійкість. Постійне розширення рольового простору. Емоційна стабільність. Відкритість до інновацій. Почуття гумору і власної гідності

Номер слайду 11

Настанови новоризначеним ЗДЗавжди ідіть вперед, вчіться і самовдосконалюйтеся. Не чекайте підходящого моменту. Ситуація ніколи не буде ідеальною. Завжди будуть перешкоди, виклики, і зовсім не ідеальні умови. Не зважайте – ідіть вперед! Будьте відкриті до всього нового!Почніть зараз! Невдача - це просто можливість почати все знову, але вже більш мудро. Зі всього робіть висновки!Вчіться швидко і конструктивно вирішувати проблеми!З кожним кроком ви будете ставати сильнішими, будете відточувати свої навички, будете ставати впевненішими, і все більш і більш успішними та креативними!

Номер слайду 12

Активно впроваджуйте креативні інтерактивні форми роботи:12345«Фасилітативне моделювання”«Акваріум» «Позитивне бачення»,“Синкан”«SWOT» - аналіз«ДРІД»-моделювання«Інтелект-кафе»«Флеш-проектування»«Косудама», «Коло ідей» Позитивна “Я”-концепція

Номер слайду 13

Пам’ятайте! Можливо все!На неможливе просто потрібно більше часу. Дорога, під назвою «потім» - веде в країну, під назвою «нікуди»Креативна інноваційна особистість - мета XXI століття

Номер слайду 14

Мета: визначити деякі вияви креативності в показниках швидкості, гнучкості, оригінальності ідей. Тест креативності «Що це таке?» (фігурна форма)

Номер слайду 15

Інструкція. Зараз вам будуть представлені три малюнки. Вам необхідно на аркуші для відповідей написати, що кожен малюнок міг би означати. Чим більше речей та явищ ви придумаєте, тим вищу оцінку отримаєте за виконання тесту. Починати та закінчувати роботу ми будемо за командою. На кожен малюнок відводиться 1 хвилина.

Номер слайду 16

Що це таке? 123

Номер слайду 17

Шкала оцінок креативності«Сирі бали»Рівень розвитку креативностіQ8 і меншенизький19-13нижче середнього214-21середній322-24 високий425 і більшедуже високий5

Номер слайду 18

Джакомо Боттічелі«... Можна кинути на стіну насичену фарбою губку й у плямах побачити безліч різноманітних образів. Ці образи — плями ідей, а ваш розум надає їм змісту»

Номер слайду 19

ёёПсихологічні аспекти дослідження креативностіВаша сила – віра в себе. Ваша свобода – відповідальність за свій розвиток. Віші здібності – культура самотворення. А. Смоловик

Номер слайду 20

Будьте креативними!Все у Ваших руках. Джерела: http://umni4ka.at.ua/http://argo1.com.ua/8.htm

pptx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку