З досвіду роботи вчителя математики Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Юріної Ганни Михайлівни
Номер слайду 2
Моє педагогічне кредо: Правильно навчає той, хто навчає цікаво. А.Ейнштейн
Номер слайду 3
Моє життєве кредо: Завжди і всюди діяти гуманно, чесно і справедливо.
Номер слайду 4
Науково-методична проблема: Особистісний підхід до учнів при викладанні математики шляхом удосконалення освітнього процесу
Номер слайду 5
Мета роботи: залучити учнів до активної самостійної навчальної діяльності, навчити самостійно здобувати знання. Засобом реалізації цієї ідеї є різні підходи до використання форм роботи, до відбору навчального матеріалу різного рівня складності, аби кожен учень отримав посильні завдання, а через їх виконання – досвід успішності.
Номер слайду 6
Новизна роботи в умовах НУШ Полягає в кардинальному переході від традиційного інформаційно-пояснювального навчання, зорієнтованого на передачу готових знань, до особистісно-розвивального, що передбачає не тільки засвоєння учнями знань, але й формування в них навичок навчальної діяльності, їх творчий розвиток, розвиток предметних компетенцій.
Номер слайду 7
У ході роботи над науково-методичною проблемою ставлю завдання: гармонійно поєднати пізнання, практичну діяльність та спілкування; застосовувати різноманітні форми та методи навчальної діяльності, які забезпечать використання суб’єктного досвіду учнів; створити атмосферу зацікавленості кожного учня; заохочувати учнів знаходити свої способи діяльності, аналізувати діяльність інших учнів з точки зору її раціональності й ефективності; створювати на уроці педагогічні ситуації спілкування, які дозволять кожному учню виявити ініціативу, самостійність у виборі способів роботи; включати якомога більше практичних завдань, прикладних задач; використовувати самооцінювання та взаємооцінювання.
Номер слайду 8
Проблеми сучасного навчання Як допомогти дитині вчитися? Як зробити щоденну роботу радістю й необхідністю? Як досягти успіху?
Номер слайду 9
Вирішити перераховані завдання можливо при зміні змісту навчання з традиційного на особистісне Традиційне Особистісне Однакове для всіх Орієнтація на різні типи і рівні засвоєння Переважають логічні структури й описовість Підходи різноманітні Передача учням догматичних висновків Творче пояснення явищ, що вивчаються Штучність міжпредметних зв’язків Багатогранність зв’язків між предметами Відображання об’єктивного рівня знань Моральні та особистісні підходи в науковому пізнанні Усі висновки однаково важливі Важливі ціннісні знання і висновки
Номер слайду 10
Реалізація проблеми відбувається: на уроках; у дослідницькій роботі; у пошуковій роботі.
Номер слайду 11
Мастер-клас ”Я це роблю так’’ I)Усний рахунок; II)Дослідження числа П; III)Вирішення логічних задач за алгоритмом: 1)Спробуй; 2)Зупинись.Зясуй в чому труднощі; 3)Уяви варіанти можливих результатів; 4)Співстав з умовою; 5)Знайди рішення; Логічна задача Через 4 точки треба провести 3 лінії не відриваючи олівець від паперу так,щоб олівець повернувся в початкову точку. IV)Знайди помилку 13-2*4=11*4=44; 2-3*(а-4)=2-3а-12;
Номер слайду 12
Методи та форми
Номер слайду 13
Використання особистісного навчання на уроках математики
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Мої досягнення Призери ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики 2014-2015 н.р. Кебець Дар’я (7-Б клас) – ІІ місце 2015-2016 н.р. Кебець Дар’я (8-Б клас) – ІІІ місце 2016-2017 н.р. Горбачов Ярослав (6-Б клас) – ІІ місце 2017-2018 н.р. Горбачов Ярослав (7-Б клас) – ІІ місце 2018-2019 н.р. Горбачов Ярослав (8-Б клас) – ІІ місце
Номер слайду 17
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» Систематично мої учні показують відмінні й добрі результати
Номер слайду 18
Інтернет-олімпіада «Олімпус» У 2018-2019 н.р. 20 учнів 5-8 класів стали учасниками «Олімпусу». Це цікаве доповнення при освоєнні освітніх програм, а також зовнішнє джерело оцінки рівня знань учнів. Кожен учень незалежно від результату отримав Диплом учасника.
Номер слайду 19
«Матіфік» – Міжнародний освітній проект з математики У 2018-2019 н. р. учні 8-Б класу Горбачов Ярослав та Ємельяненко Максим стали учасниками проекту
Номер слайду 20
Захист наукових робіт в МАН 2018-2019 н.р. Горбачов Ярослав (8-Б клас) – «Симетрія в історичних спорудах Гетьманської столиці» Ємельяненко Максим (8-Б клас) – «Опорне число при множенні на 100»
Номер слайду 21
Участь у міських семінарах Теми виступів: «Інноваційні технології у викладанні математики» «Використання комп’ютерних технологій на уроках математики» «Застосування елементів мобільного навчання на уроках математки»
Номер слайду 22
Участь у вебінарі «Як зацікавити учнів працювати в зошиті? Інтерактивні вправи з використанням Інтернету і без нього»
Номер слайду 23
Друкована продукція Бурчак С.О. Юріна Г.М. Використання інтелект-карт у процесі навчання математики. Міжнародна науково-практична конференція. Збірник тез наукових робіт. «Педагогіка та психологія: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі»
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Тобі здається високим те, Від чого ти далеко, А підіймаєшся на гору, І воно здається низьким, І тоді тобі хочеться Зійти ще вище, Те що ти вважав раніше вершиною Насправді лише сходинка.