Педагог - майстер своєї справи… – це фахівець високої культури, який глибоко знає свій предмет, добре ознайомлений з відповідними галузями науки та освітніми інноваціями, практично розуміється на питаннях вікової психології, досконало володіє методикою навчання й виховання. Педагогічна творчість – це оригінальне та високоефективне вирішення вчителем навчально-виховних завдань, збагачення теорії та практики виховання і навчання
Чи можна досягти рівня вчителя-майстра?Мистецтво вчителя особливо виявляється в умінні навчати на уроках. Досвідчений педагог потребує від учнів засвоєння програмного матеріалу саме на уроці. Для нього домашнє завдання – спосіб поглиблення, закріплення, розширення знань. (І. П. Підласий)Учитель-майстер не нав'язує знання, а знаходить шлях до позитивних емоцій у процесі навчання.
Структура професійної компетентності вчителя ЗНЗПрофесійна компетентність вчителя загальноосвітнього навчального закладу Інформаційна компетентність Продуктивна компетентність Предметна компетентність Полікультурна компетентність Навчально-пізнавальна компетентність Особисті якості педагога Комунікативна компетентність Психологічна компетентність Соціальна компетентність Моральна компетентність Автономізаційна компетентність
Конкуренцію між навчальними закладами. Освітні послуги,якість освіти. Проектні, хмарні технології,освітній менеджмент та ін. Організовувати і стимулювати професійну діяльність підлеглих,сприяти формуванню культури організаціїДопомагати директору управляти педагогічною системою, її розвитком;вивчати попит на освітні послуги, забезпечувати їхню якість. Заступник директора, як адміністратор ЗНЗ повинен. Володіти технологіями менеджменту та маркетингу в освітіВимоги до професійної майстерності заступника директора з НВР: ВРАХОВУВАТИ
Структура управлінської моделі розвитку професійної компетентності педагогів аналіз ситуації («Що маємо?»); визначення образу зображення бажаного результату («Чого хочемо?»);визначення тактики досягнення мети («Що необхідно зробити?»);покрокове відстежування процесу розвитку професійної компетентності, отримання здобуття інформації зворотного зв'язку, її аналіз («Що робимо?»); корекція діяльності.