Погоджую Затверджую
Заступник директора Директор
З НВР _____________ ліцею
_____ ______
_____2024р ______2024р
ПЛАН
роботи методичного об’єднання асистентів учителів
I засідання Серпень 2024 р.
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
Примітки |
1 |
Визначення основних напрямків роботи на 2024/2025 начальний рік. Обговорення та реалізація методичної проблеми МО асистентів вчителів. Затвердження плану роботи методичного об’єднання та планів роботи асистентів вчителів на 2024/2025 навчальний рік. |
Голова МО Федас О.А. |
|
2. |
Підсумки роботи з дітьми з ООП за 2023-2024 навчальний рік і завдання, які стоять перед асистентами вчителів, психологом ліцею та соціальним педагогом на 2024-2025 навчальний рік |
Голова МО Федас О.А Члени МО |
|
3 |
Про нові методичні рекомендації щодо організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти в умовах змішане навчання у 2024-2025 навчальному році |
Заступник директора з навчально – виховної роботи Чмут Л.П. Голова МО Федас О.А. |
|
4. |
Узгодження розкладу засідань команд психолого – педагогічного супроводу для складання «Індивідуальної програми розвитку дитини» на І семестр |
Заступник директора з навчально – виховної роботи Чмут Л.П. Голова МО Федас О.А., члени МО |
|
5. |
Документація асистента вчителя інклюзивного класу |
Заступник директора з навчально – виховної роботи Чмут Л.П. |
|
6. |
Технологія портфоліо для дітей з особливими освітніми потребами |
Удодік Т.А. |
|
II засідання Вересень 2024 р.
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
Примітки |
1. |
Визначення рівня підтримки дітей з ООП |
Члени МО та команда психолого – педагогічного супроводу |
|
2 |
Про погодження індивідуальних програм розвитку для дітей з ООП |
Члени МО та команда психолого – педагогічного супроводу |
|
3 |
Соціально–психологічна адаптація дітей з ООП у шкільному просторі в умовах змішаного навчання |
Соціальний педагог Мельник О.С. |
|
4 |
Роль асистента вчителя в освітньому процесі |
Керівник МО Федас О.А. |
|
5. |
Експрес–інформація за новинками психолого – педагогічної та методичної літератури. |
Бібліотекар |
|
III засідання Грудень 2024 р.
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
Примітки |
|
1. |
Особливості побудови уроку спільного викладання в інклюзивному класі |
Голова МО. Федас О.А |
|
|
2 |
Панорама ідей. Про формування навичок самостійної роботи учнів з ООП |
Осійчук Н.В. |
|
|
3 |
Соціально – психологічні аспекти створення позитивного клімату в дитячому віці . |
Практичний психолог Лещенко Л.В. |
|
|
4 |
Формування толерантного ставлення до дітей з ООП |
В.Ю |
|
|
5 |
Моніторинг навчальних досягненьучнів інклюзивних класів за I семестр у контексті їх собистого росту |
Члени МО |
|
|
|
||||
IV засідання Січень 2025 р.
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
Примітки |
|
1. |
«Нестандартні форми роботи з дітьми з особливими потребами» |
Голова МО. Федас О.А. |
|
|
2 |
Робота з батьками в процесі інклюзивного навчання в умовах змішаного навчання навчання. |
Соціальний педагог Мельник О.С. |
|
|
3 |
Методи індивідуального підходу до дітей з особливими освітніми потребами |
Н.Й. |
|
|
4. |
Засоби спілкування, особливості їх використання в педагогічній взаємодії |
А.С. |
|
|
|
||||
V засідання Травень 2025 р.
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
Примітки |
1. |
Ігрові методи навчання дітей з ООП |
Асистенти вчителів |
|
2 |
Поради батькам: як уникнути агресивної поведінки дитини. |
Практичний психолог Лещенко Л.В. |
|
3 |
Підсумок роботи МО. |
Федас О.А. |
|