Презентація до заняття. "Сортувальні станції "

Про матеріал
Серед складових залізничних колій станції займають головне місце на залізниці, видігриваючи найважливішу роль в обслуговуванні пасажирів та вантажовласників, організації вагонопотоків, забезпеченню безпеки руху поїздів та маневрової роботи. На станціях виконуються технологічні та технічні операції з прибуття, відправлення, пропуску поїздів, розформування і формування різних категорій вантажних поїздів, екіпірування локомотивів та пасажирських вагонів, ремонт рухомого складу, а також пасажирські і вантажні операції.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сортувальні станції

Номер слайду 2

Сортувальна станція - технічна залізнична станція, призначена для розформування і формування різних категорій поїздів відповідно до плану формування, виконання операцій з пропуску транзитних поїздів без переробки, технічного обслуговування і комерційного огляду складів поїздів та усунення виявлених несправностей вагонів, зміни локомотивів і локомотивних бригад.

Номер слайду 3

Класифікація сортувальних станцій     За значенням в загальній роботі мережі залізниць:     Основні (проектуються на основних залізничних магістралях. Головне завдання - формування поїздів дальніх призначень)Районні (формують поїзди ближніх призначень, в загалі до сусідніх сортувальних станцій)Допоміжні (проектують в залізничних вузлах)

Номер слайду 4

За типами: Мають сортувальну гірку. Без сортувальної гірки

Номер слайду 5

Залежно від числа сортувальних комплектів:одностороннього типу

Номер слайду 6

двостороннього типу

Номер слайду 7

За взаємним розташуванням основних парків та локомотивного господарства : З послідовним розташуванням основних парків

Номер слайду 8

З паралельним розташуванням основних парків:

Номер слайду 9

З комбінованим розташуванням основних парків:

Номер слайду 10

Споруди та пристрої      Колійний розвиток: Парк прийому - ПСортувальний парк - СПарк відправлення - ВТранзитний парк - Тходові коліїтупикові коліїз'єднувальні коліїколії насуву на гіркуманеврові витяжки. Локомотивне та вагонне господарства. Може бути вантажний район

Номер слайду 11

Сортувальні станції призначені для масової переробки вагонів, розформування і формування поїздів, причому в першу чергу наскрізних (таких, які проходять без переробки кілька технічних станцій, слідують на великі відстані), для формування дільничних, збірних, наскрізних та передавальних поїздів.

Номер слайду 12

На сортувальних станціях виконують наступні операції:підготовка поїздів до розформування;розформування поїздів;накопичення вагонів для формування поїздів нових призначень;формування поїздів;підготовка сформованих поїздів до відправлення.

Номер слайду 13

Крім того, сортувальні станції можуть пропускати транзитні поїзда, з якими виконують наступні операції:зміна локомотивних бригад;зміна локомотивів;технічний і комерційний огляд складів;ремонт і екіпірування локомотивів, вагонів;екіпірування рефрижераторних секцій;підготовка вагонів під навантаження, промивка вагонів;обслуговування під'їзних колій.

Номер слайду 14

Для виконання сортувальної роботи на сортувальних станціях є такі технічні пристрої:парки прийому;сортувальні гірки з відповідним обладнанням;витяжки для закінчення формування складів;парки відправлення.

Номер слайду 15

Основними елементами сортувальної гірки є: Насувна частина. Призначена для подачі вагонів до вершини гори і підготовці їх до розпуску. На насувній частині розміщуються колії насуву, що з'єднують горб гірки з парком прийому, а при паралельному розташуванні парків прийому та сортування - з гірковою витяжкою. Насувна частина повинна забезпечити можливість зрушення складу при зупинці на гірці, а також стиснення автозчепок для можливості розчеплення. Перевальна частина (горб гірки);Перевальна частина або горб гірки - елемент гірки, на якому відбувається поєднання насувної і спускний частин. Точкою перевальних частини є вершини кутів повороту вертикальних кривих. Спускна частина. Відрив отцепов від поїзда і їх швидке просування з безпечними інтервалами на шляху призначення забезпечується на спускний частини гірки, яка розташовується між вершиною і розрахунковою точкою. На спускний частини розташовуються гальмівні позиції для регулювання швидкості відчепів.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

 На немеханізованих гірках застосовуються гальмівні башмаки і засоби малої механізації - башмаконакладачі і башмакоскидачі.

Номер слайду 18

На механізованих і автоматизованих гірках застосують для гальмування вагонів спеціальні пристрої - вагонні сповільнювачі; на механізованих гірках переведення стрілок і управління сповільнювачами здійснюється операторами гіркових постів; на автоматизованих - все передано автоматиці.

Номер слайду 19

На сортувальних гірках застосовують три гальмівних позиції:Інтервальна - для інтервального гальмування, розташована перед головною стрілкою;

Номер слайду 20

Інтервально-прицільна - перед пучковими стрілками - для інтервально-прицільного гальмування, тобто для створення інтервалів між відчепами, що полегшують переведення стрілок в пучках сортувального парку, а також забезпечує швидкість підходу відчепів не вище 5 км / год;

Номер слайду 21

Прицільна (паркова) - на початку кожної колії сортувального парку.

pptx
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
2593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку