РЕЦЕНЗІЯ
на мультимедійний навчальний посібник «Геометрія. Основи стереометрії»
з навчальної дисципліни «Математика» для здобувачів фахової передвищої освіти, розроблений викладачами математики.
Мультимедійний навчальний посібник «Геометрія. Основи стереометрії» є унікальним виданням нового покоління. Його укладено відповідно до чинної навчальної програми з математики загальноосвітнього курсу та підручників з математики, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.
Метою посібника є надання практичної допомоги здобувачам фахової передвищої освіти у формуванні просторової уяви та глибоких геометричних знань із стереометрії, що надає можливість студенту отримати необхідний обсяг навчальної інформації, довідкові матеріали, контрольні завдання, посилання на тематичні ресурси та нові можливості для самостійного навчання. Посібник містить шість розділів, кожний з яких охоплює всі теми курсу стереометрії.
Учасники освітнього процесу мають змогу опрацювати теоретичний блок (комплекс відеоуроків, алгоритми розв’язування задач) та перейти до виконання практичного блоку (тестові завдання, підготовчі завдання формату ЗНО).
Перевагою є подача навчального матеріалу засобами інфографіки (візуальне подання інформації) за допомогою рисунків, зображень, схем. У відеоуроках пояснюється матеріал, наводяться приклади розв’язування типових стереометричних задач. Таким чином, теми навчальної програми стають зрозумілими й доступними. Інтерактивність посібника забезпечують QR-коди на тестові завдання в Google Формі, які дозволяють швидко перевірити рівень знань,є особистісно орієнтованими, спрямовані на розвиток індивідуальних ресурсів особистості а також дають можливість підготуватися здобувачам фахової передвищої освіти до проходження ЗНО.
Навчальна інформація представлена в різних формах і різному вигляді. Посібник представлений гіпертекстом з включеними в нього ілюстраціями, відеоматеріалами, анімацією, апаратом контролю знань (тестами), довідковими матеріалами тощо.
При використанні даного посібника можна організувати одночасну роботу з ними значної кількості студентів як при традиційному навчанні так заочно-дистанційній і при змішаній формах навчання.
Рецензент:
викладач вищої категорії
ВСП «Немішаївський фаховий
коледж НУБіП України» ____________ А. Г. Африканова