Тема. Володимир Винниченко. Коротко про письменника. «Федько-халамидник» – художня розповідь про щедрого на добро хлопчика
Мета уроку:
Учень/ учениця:
читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання; розрізняє зміст оповідань та повістей у контексті авторського задуму; формулює тему та основну думку твору; розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб; фіксує потрібні елементи тексту, оптимізуючи написане за допомогою окремих графічних позначок; представляє текстову інформацію з одного джерела, використовуючи різні способи і засоби.
Питання до твору:
«Літературознавча експертиза». (Сутність її зводиться до того, що учні повинні визначити автора незнайомих фрагментів тексту і переконливо, з опорою на відомі їм особливості поетики даного митця, захистити свою гіпотезу.)
Робота в групах «Навчаємося спільно»
І група - «Бібліографи» готують візитівку письменника.
ІІ група - «Дослідники» вивчають і готують нотатки про історію створення твору
ІІІ група - «Ілюстратори » готують буклет для реклами книги «Федько-халамидник»
Кожна група представляє свій проєкт.
Розв’яжи кросворд і запропонуй свій
1. |
|
|
х |
|
|
|
|||||||
2. |
а |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
л |
|
|||||||||
4. |
|
|
а |
|
|
|
|
|
|||||
5.м |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
6. |
и |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
7.д |
|
|
|
|
|
||||||||
8.н |
|
|
|
|
|
||||||||
9. |
И |
|
|
||||||||||
10. |
|
|
|
к |
|
|
|
||||||
Запропонуй свій сенкан «Федько»
Створи ілюстрацію до оповідання «Федько-халамидник»
Діаграма Венна «Федько Том Сойєр»